Kamp: vs Ipswich Town @ Portman Road 13.01.18 kl 16:00 vises på LUTV

Started by auren, January 07, 2018, 20:09:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HåvardK

GeirO

Lurer virkelig om Leedsspillerne har for små hjerner..... >:(
MOT

Hallgeir *

Quote from: karaba on January 13, 2018, 16:42:20
Okane direkte rødt, slo han til en spiller ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Han slo, ja.

Fortjent rødt.
Super Leeds since 1968

TK20

Ekstremt irriterende!! Føler 3p var up for grabs her, og så skjer det! Nå skal vi være megafornøyd med ett poeng.

samadhi

At det går an. O`kane som satt på pressekonferansen og håpet at Saiz lærte av sine feil.
marching on together,
derudaf forever...

Eriksen55

Kalle hjem Ideguchi? Han er 21 år. Hvis han ikke bedre enn Klich og O'Kane så skjønner jeg ikke hvorfor han er hentet. Bortsett fra markedsmessige grunner da.

Uansett, vi vinner i dag.

Dennis

O'Kane fortjener skikkelig refs . Skal være en erfaren spiller og henger lagkameratene på den måten. I det Leeds kobler et lite grep også.

Melsekk han andre soppen, men null protest betyr vel at det var et slag
Marching on together!

roaldv

Quote from: Hallgeir * on January 13, 2018, 16:44:38

Han slo, ja.

Fortjent rødt.
Hvordan kunne du se det? Har du andre kilder enn LUTV, for der så det ikke slik ut.

ziganda

HåvardK

Passer glimrende med ennå en spiller ute med karantene nå. Ikke minst med tanke på alternativene vi har.

ar9

LEO

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: roaldv on January 13, 2018, 16:46:50

Han slo, ja.

Fortjent rødt.
Hvordan kunne du se det? Har du andre kilder enn LUTV, for der så det ikke slik ut.

Han slår ikke den spilleren som faller over linja. Slaget kommer mot spilleren som står like i nærheten idet O'Kane snur seg.
Super Leeds since 1968

auren

Pause. 0-0. En av de verste (kvalitetsmessig) kampene jeg har sett i Championsship. Synd vi får O`Kane utvist når vi er på vei å få grepet på kampen. Sacko har vært frisk. Denne kampen er ikke kjørt! Nå gjelder det å ligge lavt og kompakt i andre omgang og satse på de overgangene vi får. Her kan Sackos fart være avgjørende.

auren

Cannavaro

Litt av en omgang : Cibicki ut skadet og O`Kane utvist (blir karantene).  Så kommer Sacko inn, ikke DALLAS.   Jeg sitter og lurer, dette stinker tap lang vei nå.....
MFLU - Miracles For Leeds United

baste

De skulle fått øvet på innside pasninger, med noen få meters avstand, til de faktisk klarer det. Så skulle avstand økt...etterhvert så skulle de lært seg at bevegelse, utløsner pasninger...

Rett før æ riv av mæ det lille æ har a hår igjen på haue....S****n...

Come on Leeds, dette laget bør vi slå 9 av 10 ganger, selv med bare 10 spillere  ;D

auren

Quote from: Hallgeir * on January 13, 2018, 16:54:45
Quote from: roaldv on January 13, 2018, 16:46:50

Han slo, ja.

Fortjent rødt.

Han slår ikke den spilleren som faller over linja. Slaget kommer mot spilleren som står like i nærheten idet O'Kane snur seg.

Eunan får først en hånd i ansiktet av Ipswich-spilleren og så svarer han med en albue eller noe. Ble kraftig provosert med den hånda i ansiktet, men det var svært unødvendig. Ipswich-spilleren burde hatt gult for den. Minst. Men slike ting ser selvsagt ikke dommerne!  >:(

auren

B_Ød

Quote from: RoarG on January 13, 2018, 16:37:32
Folk begynner å henge med nebbet, og det før vi har fått scoring i mot. Imponerende.

Ser du kampen?
Ups & Ups!!

h.b

Quote from: Cannavaro on January 13, 2018, 16:55:59
Litt av en omgang : Cibicki ut skadet og O`Kane utvist (blir karantene).  Så kommer Sacko inn, ikke DALLAS.   Jeg sitter og lurer, dette stinker tap lang vei nå.....

Lukter hvis tap,sacked in the morning

Sydhagen

Quote from: h.b on January 13, 2018, 16:57:30

Nei.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Quote from: auren on January 13, 2018, 16:53:07
I stolpen fra Ipswich!!

auren

Var fra drammenseren Celina, som forøvrig har vært meget god. Burde spilt på Leeds....
MOT

Sydhagen

Kjør lange hurtige baller mot Sacko og Roofe i 2.omg.
Resten får konsentrere seg om å hindre Ipswich.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Ja, ikke sant?
Super Leeds since 1968

baste

Quote from: auren on January 13, 2018, 16:55:17
Pause. 0-0. En av de verste (kvalitetsmessig) kampene jeg har sett i Championsship. Synd vi får O`Kane utvist når vi er på vei å få grepet på kampen. Sacko har vært frisk. Denne kampen er ikke kjørt! Nå gjelder det å gjelde lavt og kompakt i andre omgang og satse på de overgangene vi får. Her kan Sackos fart være avgjørende.

auren

Sacko MÃ... starte bevegelsen, før pasningen kommer. På den måten vil vi skape mye mer enn om han står i ro, og får ballen. Ikke like imponert over han i dag, som du.

En annen ting er jo at det er mye lettere å spille ballen til noen i bevegelse, og gjerne ut på kant eller i bakrom. Roofe og Sacko kan bli jokere i denne kampen. Tipper Hernandez blir det som slår pasningen.

Og Kalvin, må skjerp seg. Utrolig mye dårlig også fra han.

MOT

RoarG

Quote from: auren on January 13, 2018, 16:55:17
Pause. 0-0. En av de verste (kvalitetsmessig) kampene jeg har sett i Championsship. Synd vi får O`Kane utvist når vi er på vei å få grepet på kampen. Sacko har vært frisk. Denne kampen er ikke kjørt! Nå gjelder det å ligge lavt og kompakt i andre omgang og satse på de overgangene vi får. Her kan Sackos fart være avgjørende.

auren
Joda, med kløkt kan dette gå. Med kløkt, altså.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

Quote from: Hallgeir * on January 13, 2018, 16:59:54

Ja, ikke sant?

Begynt å tape igjen. Spiller dårlig, og ikke minst tapet i cupen