Kamp: vs Ipswich Town @ Portman Road 13.01.18 kl 16:00 vises på LUTV

Started by auren, January 07, 2018, 20:09:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

det verste er (akkurat nå) at jeg ikke hadde vært fornæyd med 1 poeng.. vet ikke hva det er men hadde faktisk ikke blitt fornøyd
Forever Leeds United!!!!!!!!

GeirO

Da blir dette en «sånn» kamp. Vi bommer på sjansene våre og Pontus faller tilbake til gamle synder.
MOT

auren

Quote from: raggen on January 13, 2018, 17:48:42
det verste er (akkurat nå) at jeg ikke hadde vært fornæyd med 1 poeng.. vet ikke hva det er men hadde faktisk ikke blitt fornøyd
Fordi vi hadde slått dette møkkalaget med 11 spillere! Garantert!

auren

Sleivind

Leeds er definitivt Leeds fremdeles! Med en gang vi bikker nyttår så kommer de unødvendige utvisningene, de store bommene, skadene og den dårlige formen. Ingen endring der i gården!

roaldv

Quote from: raggen on January 13, 2018, 17:48:42
Aldri fornøyd med 1 poeng. Spesielt ikke mot dette elendige laget. Synes Newport var bedre.

RoarG

Quote from: Sleivind on January 13, 2018, 17:50:48
Leeds er definitivt Leeds fremdeles! Med en gang vi bikker nyttår så kommer de unødvendige utvisningene, de store bommene, skadene og den dårlige formen. Ingen endring der i gården!
Hurra for Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Quote from: Sølvreven on January 13, 2018, 17:44:26
Hvis ingen av u23 spillerne er gode nok til å spille seg inn på dette laget så lurer jeg på om de er så fantastiske talenter som det hevdes?
Her må det handles! Må vel være 30-40 spillere i den troppen nå?

gulle

Quote from: Allanclarke on January 13, 2018, 17:52:17
Sesongen nærmer seg slutt
vi har vel ikke de nødvendige 50 poeng enda
I år rykker vi opp!

samadhi

Quote from: Allanclarke on January 13, 2018, 17:52:17
Sesongen nærmer seg slutt

Hmm. Vi ligger helt nede på 7.plass . Ett plussmål bak PO. Bare å kapitulere her.
marching on together,
derudaf forever...

auren

auren

DenHviteYeboah

Quote from: HåvardK on January 13, 2018, 17:53:11
Hvis ingen av u23 spillerne er gode nok til å spille seg inn på dette laget så lurer jeg på om de er så fantastiske talenter som det hevdes?
Trenger ikke det sier ekspertene...

Allanclarke

Vi er ikke gode nok til å rykke opp. Og det kommer vi heller ikke til å gjøre. Bare å gi opp drømmen for denne sesongen hvertfall

HåvardK

Quote from: DenHviteYeboah on January 13, 2018, 17:56:46
Tenkte på U-23-laget. Virker som om det er de vi satser på.

auren

Slutt. Takk skal du faen meg ha O`Kane. Ødela kampen for oss. Første omgang var elendig fra begge lag. I andre er Leeds det beste laget, men et wonderstrike hindrer oss i å ta ett eller tre poeng. Vi hadde nok sjanser til å score to og tre, men det ville seg ikke. Grrr...

auren

Reaney

Bare å erkjenne. Vi er ikke gode nok. Christiansen har mista garderoben. Spillerne er frustrerte.
3. strake seriekamp uten mål mot middelmådige motstandere. Og vi trenger ingen spisser (sitat T.C).

DenHviteYeboah

Quote from: HåvardK on January 13, 2018, 18:00:07
Tenkte på U-23-laget. Virker som om det er de vi satser på.
Når de er gode nok for å ta oss til PL blir de solgt....

HåvardK

Quote from: auren on January 13, 2018, 17:56:27
Pontus er jo helt koko der ute!

auren
Han har ikke kontroll, nei. Men det er mer forståelig at en er frustrert mot slutten av en slik kamp enn at en skal ta en tidlig dusj når vi er på vei inn i kampen.

Klich virker fornøyd, ser jeg. Smiler og ler.

samadhi

Tror ikke det er mange som mener at vi ikke trenger forsterkninger i januar, men det er vel enkelte som mener at situasjonen i klubben ikke er så helsvart som det man får inntrykk av å være på dette forumet.
marching on together,
derudaf forever...

karaba

Opprykk er nok bare å glemme. Nå må man jobbe godt og kanskje allerede begynne å matche en del av U23 gutta hvis tanken er at de skal bidra neste sesong.

Sydhagen

Skuffende kamp der to situasjoner ble veldig avgjørende. Først og fremst det røde kortet til O'Kane når vi var i ferd med å eie kampen.
Så dette langskuddet fra Celina når vi hadde kontroll på kampen igjen.
Synd, men de røde kortene har kostet oss mye så langt i sesongen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Quote from: Reaney on January 13, 2018, 18:01:06
Bare å erkjenne. Vi er ikke gode nok. Christiansen har mista garderoben. Spillerne er frustrerte.
3. strake seriekamp uten mål mot middelmådige motstandere. Og vi trenger ingen spisser (sitat T.C).

Er vanskelig å være gode nok når en spiller ødelegger for hele laget. Dette laget hadde vi slått om ikke O`Kane hadde tullet det til  >:(

auren

baste

I dag burde vi klart å ta 3poeng, men ett latterlig rødt kort trur æ bli avgjørende.

Lukter ikke playoff og opprykk i år heller dette.

Nest helg er min datter i Leeds, hun har så langt bare sett Leeds spille 2 x U på Elland Road.
Håpa ho, og Leeds får 3 poeng mot Millwall

GeirO

Dagens lyspunkter:
- Pontus slapp unne rødt og karantene
- Sacko var bra
- Grei kamp da vi var ti mann
MOT

Leedsfan

Quote from: HåvardK on January 13, 2018, 18:01:43
Quote from: auren on January 13, 2018, 17:56:27
Pontus er jo helt koko der ute!

auren
Han har ikke kontroll, nei. Men det er mer forståelig at en er frustrert mot slutten av en slik kamp enn at en skal ta en tidlig dusj når vi er på vei inn i kampen.

Klich virker fornøyd, ser jeg. Smiler og ler.

Har vel spilt sammen med Celina i Nederland?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ar9

Dette Ipswich laget var såpass svakt at m 11 mann hadde vi hatt god sjans for 3p borte poeng.
Vi skapte allikevel nok sjanser til å få ett poeng.
Men samtidig var vi heldige som ikke fikk Pontus utvist.
Kane kan vi klare oss ett par kamper uten. Men ikke Pontus.