Skrevet av Emne: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV  (Lest 27135 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #270 på: Januar 20, 2018, 22:10:39 »
Selv så ufattelig sinna som jeg blei når jeg så de to siste rant inn, må det være mulig å ta med seg et snev av positivitet fra det som skjedde i andre omgang. Jeg bortimot koker på innsiden enda (og jeg fikk ikke engang sett kampen). Jeg hater Millwall!

LEO

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #271 på: Januar 20, 2018, 23:05:52 »
Vi har resultater som et nedrykks lag.  MOT
 

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #272 på: Januar 20, 2018, 23:11:18 »
Vi har resultater som et nedrykks lag.  MOT

For fire runder siden som et opprykkslag.. før det som et bunnlag etter en periode vi var helt suverene.

Sliter virkelig med å skjønne hvorfor det svinger sånn. Men hvordan vi spiller, om det er høyt press, lavt, hvor aggressive vi er eller om flere enn ballfører skal bevege seg virker helt tilfeldig fra kamp til kamp.

Finner ingen rød tråd i spillestil annet enn 4-2-3-1..

Dette er TC sitt ansvar.

Sølvreven

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #273 på: Januar 21, 2018, 00:13:43 »
Problemet de siste ti minuttene var at vi la oss bakpå og pumpet langballer opp til Millwall sånn at de fikk angripe gang på gang. 99% av andre lag ville holdt på ballen og frustrert motstanderlaget. Men her er det full panikk på sluttet. Fy faen så skuffet jeg er over avslutningen. Vi MÃ… få inn rutinerte spillere som ikke får panikk når det røyner på. Amen
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Allanclarke

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #274 på: Januar 21, 2018, 00:24:11 »
Nok en sesong er over. Aldri i livet om vi klarer playoff. Aldri! Når vi står igjen med 1 poeng mot Birmingham, Forest, Ipswich og Milwall. Da vil jeg gjerne vite hvordan vi skal klare oss gjennom terminlista i februar og mars da vi møter bare topplag. Nei, jeg har narret meg selv i 15 år nå, og trodd på noe som virker å aldri komme til å skje. FLAUT av en tilsynelatende ``storklubb`` Tviler på om jeg noen gang i min livstid på oppleve Premier League. Jeg tror faktisk ikke det.  Siste 15 år gir meg ikke noe forhåpninger om det hvertfall.

auren

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #275 på: Januar 21, 2018, 00:34:49 »
Problemet de siste ti minuttene var at vi la oss bakpå og pumpet langballer opp til Millwall sånn at de fikk angripe gang på gang. 99% av andre lag ville holdt på ballen og frustrert motstanderlaget. Men her er det full panikk på sluttet. Fy faen så skuffet jeg er over avslutningen. Vi MÃ… få inn rutinerte spillere som ikke får panikk når det røyner på. Amen

Hallo? 10 mot 11 i mer enn en omgang. Det sa seg selv at Millwall kom til å kjøre kampen på slutten. Både fysisk og psykisk hadde de momentet i kampen. Kan jo ikke forvente å kjøre kampen i hele andre omgang.

At 99 % av andre lag ville holdt på ballen og frustrert motstanderlaget er jo bare en latterlig påstand!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #276 på: Januar 21, 2018, 01:00:39 »
Ryan Wilson
Verified account
@RYAN_PIGEONS
 3h
3 hours ago
So here you have it! Initially after the 'incident' the ref goes to his left shorts pocket where his yellow cards are... THEN Morison and Millwall's bench kick cause a fuss and clearly influence the referee and then he goes to his top pocket and issues a red! Poor decision. #lufc

https://twitter.com/RYAN_PIGEONS/status/954828147916189698
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Buddy

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #277 på: Januar 21, 2018, 01:36:24 »
Endelig et fornuftig innlegg. Det tok minutter for dommeren å gi Cooper rødt. '' Alle'', i hvert fall jeg og kommentatorene på LUTV, venta på gult. Men etter masse hurlumhei ble det rødt. Om den godt plasserte dommeren mente det, hvorfor kom det ikke med en gang opp?
Vær så sjølkritiske og negative dere vil, det var i overkant strengt. Cooper var ballføreren og det har noe å si.

viking

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #278 på: Januar 21, 2018, 04:17:34 »
Vi har resultater som et nedrykks lag.  MOT

For fire runder siden som et opprykkslag.. før det som et bunnlag etter en periode vi var helt suverene.

Sliter virkelig med å skjønne hvorfor det svinger sånn. Men hvordan vi spiller, om det er høyt press, lavt, hvor aggressive vi er eller om flere enn ballfører skal bevege seg virker helt tilfeldig fra kamp til kamp.

Finner ingen rød tråd i spillestil annet enn 4-2-3-1..

Dette er TC sitt ansvar.
Hvor lenge får han bli?
 

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #279 på: Januar 21, 2018, 08:54:56 »
Vi har resultater som et nedrykks lag.  MOT

For fire runder siden som et opprykkslag.. før det som et bunnlag etter en periode vi var helt suverene.

Sliter virkelig med å skjønne hvorfor det svinger sånn. Men hvordan vi spiller, om det er høyt press, lavt, hvor aggressive vi er eller om flere enn ballfører skal bevege seg virker helt tilfeldig fra kamp til kamp.

Finner ingen rød tråd i spillestil annet enn 4-2-3-1..

Dette er TC sitt ansvar.
Hvor lenge får han bli?
På grunn av vår triste historie de siste 15 årene med sparking av managere, så tror jeg dessverre Rad vil vise at han er annerledes. Derfor kommer TC til å holde på ut sesongen. Det betyr 10.plass eller dårligere. Jeg så intervjuet etter kampen igår, og fikk vondt av ham. Det virker som om han er en slagen mann. Har veldig vondt for å tro at han har respekten som trengs blant spillerne.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #280 på: Januar 21, 2018, 09:32:07 »
Endelig et fornuftig innlegg. Det tok minutter for dommeren å gi Cooper rødt. '' Alle'', i hvert fall jeg og kommentatorene på LUTV, venta på gult. Men etter masse hurlumhei ble det rødt. Om den godt plasserte dommeren mente det, hvorfor kom det ikke med en gang opp?
Vær så sjølkritiske og negative dere vil, det var i overkant strengt. Cooper var ballføreren og det har noe å si.

Soleklart rødt. Det har ikke noe å si om han var ballfører,. Uansett så mistet han ballen for Milwall spiller har ballen i beina når Cooper kommer med strakt bein og knotta først rett i leggen. At han konfronterer med assistentene er jo både riktig og bra.

Bildet juger ikke.
« Siste redigering: Januar 21, 2018, 09:36:01 av eriksen55 »

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #281 på: Januar 21, 2018, 09:33:43 »
Vi har resultater som et nedrykks lag.  MOT

For fire runder siden som et opprykkslag.. før det som et bunnlag etter en periode vi var helt suverene.

Sliter virkelig med å skjønne hvorfor det svinger sånn. Men hvordan vi spiller, om det er høyt press, lavt, hvor aggressive vi er eller om flere enn ballfører skal bevege seg virker helt tilfeldig fra kamp til kamp.

Finner ingen rød tråd i spillestil annet enn 4-2-3-1..

Dette er TC sitt ansvar.
Hvor lenge får han bli?
På grunn av vår triste historie de siste 15 årene med sparking av managere, så tror jeg dessverre Rad vil vise at han er annerledes. Derfor kommer TC til å holde på ut sesongen. Det betyr 10.plass eller dårligere. Jeg så intervjuet etter kampen igår, og fikk vondt av ham. Det virker som om han er en slagen mann. Har veldig vondt for å tro at han har respekten som trengs blant spillerne.

Fikk vondt av han i går. Liker det han sier. Virket irritert på spillerne. Hvis dem ikke responderer  nå, så er det tydelig at grep må tas.

Cherry

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #282 på: Januar 21, 2018, 10:45:49 »
Villa, Derby, Fulham, Boro' , Sheff U og Wednesday, Cardiff, Bristol City og Wolves har bedre stall enn oss pt, og vi er svært sårbare ved utskifting av spillere i 11'ver.
Godt toppnivå, forferdelig bunnivå.... og vi varierer jo enormt.

Nå kommer konkurrentene for PO på løpende bånd, er vi topp 6 etter Februar so klarer vi PO- men spillet i siste mnd tilsier Max 10 plass eller deromkring.
 

Blank_File

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #283 på: Januar 21, 2018, 11:39:27 »
Vi har resultater som et nedrykks lag.  MOT

For fire runder siden som et opprykkslag.. før det som et bunnlag etter en periode vi var helt suverene.

Sliter virkelig med å skjønne hvorfor det svinger sånn. Men hvordan vi spiller, om det er høyt press, lavt, hvor aggressive vi er eller om flere enn ballfører skal bevege seg virker helt tilfeldig fra kamp til kamp.

Finner ingen rød tråd i spillestil annet enn 4-2-3-1..

Dette er TC sitt ansvar.
Hvor lenge får han bli?
På grunn av vår triste historie de siste 15 årene med sparking av managere, så tror jeg dessverre Rad vil vise at han er annerledes. Derfor kommer TC til å holde på ut sesongen. Det betyr 10.plass eller dårligere. Jeg så intervjuet etter kampen igår, og fikk vondt av ham. Det virker som om han er en slagen mann. Har veldig vondt for å tro at han har respekten som trengs blant spillerne.

Fikk vondt av han i går. Liker det han sier. Virket irritert på spillerne. Hvis dem ikke responderer  nå, så er det tydelig at grep må tas.
Hva slags grep?

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #284 på: Januar 21, 2018, 12:04:07 »
Rart å sammenligne de 3 siste kamper med kampene mot Sunderland og Forest i fjor høst. Hva har skjedd egentlig????

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #285 på: Januar 21, 2018, 16:25:23 »
Vi har resultater som et nedrykks lag.  MOT

For fire runder siden som et opprykkslag.. før det som et bunnlag etter en periode vi var helt suverene.

Sliter virkelig med å skjønne hvorfor det svinger sånn. Men hvordan vi spiller, om det er høyt press, lavt, hvor aggressive vi er eller om flere enn ballfører skal bevege seg virker helt tilfeldig fra kamp til kamp.

Finner ingen rød tråd i spillestil annet enn 4-2-3-1..

Dette er TC sitt ansvar.
Hvor lenge får han bli?
På grunn av vår triste historie de siste 15 årene med sparking av managere, så tror jeg dessverre Rad vil vise at han er annerledes. Derfor kommer TC til å holde på ut sesongen. Det betyr 10.plass eller dårligere. Jeg så intervjuet etter kampen igår, og fikk vondt av ham. Det virker som om han er en slagen mann. Har veldig vondt for å tro at han har respekten som trengs blant spillerne.

Fikk vondt av han i går. Liker det han sier. Virket irritert på spillerne. Hvis dem ikke responderer  nå, så er det tydelig at grep må tas.
Hva slags grep?

Hvis det fortsetter med røde kort og vi ikke våkner/gidder å ta i før vi får en i ræva, så er det jo tydelig at noe er galt. Hvilke grep? Bytte formasjon? Jeg vet ikke. Kanskje TC finne en å ofre, en han forventer mer av og sette på tribunen. Markere at dette ikke holder og "true" resten med at veien dit er kort hvis dette fortsetter. Et annet lternativ  er det vel Rads som kontrollerer.  Men vi kan ikke fortsette sånn fremover.
« Siste redigering: Januar 21, 2018, 17:26:26 av eriksen55 »

Cherry

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #286 på: Januar 21, 2018, 18:46:47 »
"Grep" er bra, men har jo svært lite og velge i/ variere med nå - godeste Thomas. :o
Det må bli formasjon i såfall, og Hull er ett godt spillende lag med mye kvalitet i seg...

Viktigste er og blir innsats og guts i denne divisjonen. Har man d så kommer spillet også.
 

HåvardK

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #287 på: Januar 21, 2018, 21:30:33 »
Det må da gå an å gjøre noe med innstillingen. Phillips, f eks, var MYE bedre etter at vi ble ti mann i går. TC var inne på det i intervjuet også.

ar9

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #288 på: Januar 22, 2018, 17:47:39 »
Noen som har link til highlights fra kampen?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

ar9

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #290 på: Januar 22, 2018, 18:01:14 »
Takker

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #291 på: Januar 22, 2018, 18:11:19 »
Denne kampen oppsummerer Leeds United sin historie de 30 siste år :(

auren

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #292 på: Januar 22, 2018, 18:21:35 »
Denne kampen oppsummerer Leeds United sin historie de 30 siste år :(

Siste 40 år også kanskje? Er vel bare å innse at vi er og blir en medioker klubb. I nyere tid har vi lite å vise til foruten gullet i 91/92 (som kom "nesten" like overraskende som Leicesters). Vi er ikke så store som vi liker å tro, kanskje blant de 20 beste i landet historisk sett.

Men det bryr jeg meg ikke så mye om. Leedshjertet banker like sterkt uansett hvor vi befinner oss.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Kamp: vs Millwall @ Elland Road 20.01.18 kl 16:00 vises på LUTV
« Svar #293 på: Januar 22, 2018, 19:09:55 »
Ut fra høydepunktene ser det ut til å ha vært sjansebonanza begge veier...
Det er irriterende udyktighet i avgjørende situasjoner. Særlig det å gi bort ballen etter eget kast på overtid er for svakt i en sånn situasjon.

Det positive er at det skapes en del gode sjanser for første gang på lenge!