Skrevet av Emne: Ex spiller: Tyler Roberts  (Lest 58098 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Ex spiller: Tyler Roberts
« på: Januar 31, 2018, 14:12:06 »
LEEDS SIGN ROBERTS

Leeds United have signed forward Tyler Roberts from West Brom for an undisclosed fee.

 The 19-year-old has put pen to paper on a three-and-a-half year deal at Elland Road.

https://www.leedsunited.com/video/93477/new-signing-tyler-roberts
« Siste redigering: Juni 21, 2023, 19:12:54 av Hallgeir * »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #1 på: Januar 31, 2018, 14:13:07 »
Flott. Det ryktes at prisen er ca. £ 2.5 mill. Velkommen til Leeds, Tyler.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #2 på: Januar 31, 2018, 14:15:06 »
Spennende spiller. En spiller WBA så absolutt ville beholde. Men blir vel hodejaget før første spark på ballen her inne ;) Forventer ikke rett inn i 11rn å dominerer. Men kan ikke se hva han ikke kan bidra som sacko roofe ikke kan for eksempel.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #3 på: Januar 31, 2018, 14:15:28 »
Spennende.
Er spent på hva vi får her, men virker som et spennende talent.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #4 på: Januar 31, 2018, 14:33:05 »
håper han går rett inn og setter fyr på laget!!

jadda...bring on Cardiff!!
Ups & Ups!!

Totto

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #5 på: Januar 31, 2018, 14:34:58 »
Synes også dette ser spennende ut, om ikke annet så for litt frem i tid.

Pardew er en rutinert mann, og ville ikke skrytt av en spiller på utgående kontrakt (og som ikke ønsket å signere ny) dersom det ikke var noe kvalitet der.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/what-alan-pardew-said-leeds-14225808

Hiver meg ellers på de som håper vi kunne blitt overrasket med en Bartley-overgang i løpet av kvelden...
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

auren

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #6 på: Januar 31, 2018, 14:44:17 »
Tror dette blir bra på sikt. Vil nok få noen starter og innhopp resten av sesongen. Forhåpentligvis en mann med fart og som kan dra av en spiller og to på vingen. Noe som er mangelvare i dagens stall.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #7 på: Januar 31, 2018, 14:49:53 »
Leeds have beaten a number of clubs to the signing of 19-year-old forward Tyler Roberts including Rangers, AC Milan, Bournemouth, Marseille, Torino and Palermo. The Wales U21 international also turned down offers from West Brom to keep him at the club. #LUFC


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #8 på: Januar 31, 2018, 14:52:33 »
Må jo ha noe ved seg denne gutten da  8)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DON REVIE

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #9 på: Januar 31, 2018, 14:52:59 »
 ::) Han er neppe dyr nok til å unngå å bli ``halshugget`` av (norske) fans før han har foretatt sin første ballberøring.
Er han rask?? ::)

(LYKKE TIL TYLER, FANTASTISK SIGNERING) Hysj........... :o :o

MOT

DenHviteYeboah

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #10 på: Januar 31, 2018, 14:56:05 »
Har litt tro på at Roberts kan slå til. Talentfull og kjapp. Dog usikker på om han kan gjøre noen forskjell med hensyn til playoff plass....nå kommer jo 4 jævlige kamper på rad...

Annesj

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #11 på: Januar 31, 2018, 14:56:36 »
Leeds United sign West Brom striker Tyler Roberts, 19. Undisclosed fee, 4.5 year contract until summer of 2022. In the frame for his debut on Saturday, blessed with raw pace apparently.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #12 på: Januar 31, 2018, 15:05:54 »
Leeds have beaten a number of clubs to the signing of 19-year-old forward Tyler Roberts including Rangers, AC Milan, Bournemouth, Marseille, Torino and Palermo. The Wales U21 international also turned down offers from West Brom to keep him at the club. #LUFC


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Dette er jo smått utrolig hvis det stemmer. Veldig spennende!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #13 på: Januar 31, 2018, 15:29:35 »
LEEDS SIGN ROBERTS

Leeds United have signed forward Tyler Roberts from West Brom for an undisclosed fee.

 The 19-year-old has put pen to paper on a three-and-a-half year deal at Elland Road.

https://www.leedsunited.com/video/93477/new-signing-tyler-roberts

4,5 år ja!

Viktig at han har troen på prosjektet. Kan bli bra. Mangler skikkelig avslutteregenskaper.

Men han får lære tilslag av Lasogga!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #14 på: Januar 31, 2018, 15:39:13 »
Nice!
Godt med lidt fart til holdet.
Velkommen Tyler  :D

LEO

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #15 på: Januar 31, 2018, 16:22:01 »
Håper vi kan bruke to spisser nå med Lassoga og Roberts.
I hvertfall når vi har hjemmekamper

Velkommen

MOT
 

baste

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #16 på: Januar 31, 2018, 17:33:03 »
Veldig bra, nå har vi mange mange talenter med langtidskontrakter.
Fått litt mer rutine på midtbanen og ny venstreback.

Vi bygger ett lag for, håper dog på playoff allerede i år.

Marching on together

Budda

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #17 på: Januar 31, 2018, 17:42:57 »
Virker som en spennende spiller for fremtiden. Men er usikker på om han allerede nå er god nok til å hjelpe oss til en play-offplass.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

stian

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #18 på: Januar 31, 2018, 18:26:55 »
Håper vi kan bruke to spisser nå med Lassoga og Roberts.
I hvertfall når vi har hjemmekamper

Velkommen

MOT

Spennende tanke med formasjonsbytte og en lynrask Roberts sammen med target man Lasogga. Velkommen til Roberts - måtte han sette fyr på divisjonen fra første sekund!

Jon R

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #19 på: Januar 31, 2018, 19:01:54 »
Hvis lagets målratio pr kamp blir vesentlig forbedret takket være Roberts bidrag,  bryr jeg meg ikke om hvor mange mål han scorer. Har aldri sett han spille tror jeg men har trua på spilletypen!

Nå ønsker jeg meg en reservestopper og keeper inn på lån, så er jeg svært fornøyd med vinduet.  :)
Jon R.

Xern

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #20 på: Januar 31, 2018, 19:10:28 »
Hvis lagets målratio pr kamp blir vesentlig forbedret takket være Roberts bidrag,  bryr jeg meg ikke om hvor mange mål han scorer. Har aldri sett han spille tror jeg men har trua på spilletypen!

Nå ønsker jeg meg en reservestopper og keeper inn på lån, så er jeg svært fornøyd med vinduet.  :)
Hadde vært fint med en stopper til, men keeper? Du fikk med deg at Lonergan ikke signerte hos Sunderland?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #21 på: Januar 31, 2018, 19:23:03 »
Hvis lagets målratio pr kamp blir vesentlig forbedret takket være Roberts bidrag,  bryr jeg meg ikke om hvor mange mål han scorer. Har aldri sett han spille tror jeg men har trua på spilletypen!

Nå ønsker jeg meg en reservestopper og keeper inn på lån, så er jeg svært fornøyd med vinduet.  :)
Hadde vært fint med en stopper til, men keeper? Du fikk med deg at Lonergan ikke signerte hos Sunderland?
Nei jeg så det först etter at jeg skrev dette.  :)
Jon R.

auren

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #22 på: Januar 31, 2018, 19:53:13 »
Virker å ha en god nærteknikk og bra fart. Men ikke de mest imponerende skuddene, foruten det siste målet da.

https://www.youtube.com/watch?v=XV2v7_dTLsE


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #23 på: Januar 31, 2018, 20:14:45 »
Har litt tro på at Roberts kan slå til. Talentfull og kjapp. Dog usikker på om han kan gjøre noen forskjell med hensyn til playoff plass....nå kommer jo 4 jævlige kamper på rad...
Hmm, Syns eg hugsar ein diskusjon frå i går der du meinte at det var umuleg for Leeds å lokke ein spelar til klubben så lenge det er PL-klubbar som er interesserte  ;)

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #24 på: Februar 01, 2018, 01:52:32 »
Stephen Hopcroft - Head of ACADEMY recruitment at WBA

@official_tyro good luck Tyler. Brilliant to watch you develop from Boy to Man. Probably the best natural finisher our Academy has ever produced. I wish you all the best @LUFC because you’re a really good player but more importantly a really good lad.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #25 på: Februar 01, 2018, 07:23:26 »
Har litt tro på at Roberts kan slå til. Talentfull og kjapp. Dog usikker på om han kan gjøre noen forskjell med hensyn til playoff plass....nå kommer jo 4 jævlige kamper på rad...
Hmm, Syns eg hugsar ein diskusjon frå i går der du meinte at det var umuleg for Leeds å lokke ein spelar til klubben så lenge det er PL-klubbar som er interesserte  ;)
Ja i det store og hele er det nok slik. Vi kan ikke konkurrere på lønn rett og slett. Egentlig kan ingen i championship gjøre det. At PL klubber har vært interesserte betyr ikke at noen av de har tilbudt noen kontrakt. Selvfølgelig kan dette være et unntak. Vi får se hvor talentfull han er....

auren

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #26 på: Februar 01, 2018, 07:53:32 »
Har litt tro på at Roberts kan slå til. Talentfull og kjapp. Dog usikker på om han kan gjøre noen forskjell med hensyn til playoff plass....nå kommer jo 4 jævlige kamper på rad...
Hmm, Syns eg hugsar ein diskusjon frå i går der du meinte at det var umuleg for Leeds å lokke ein spelar til klubben så lenge det er PL-klubbar som er interesserte  ;)
Ja i det store og hele er det nok slik. Vi kan ikke konkurrere på lønn rett og slett. Egentlig kan ingen i championship gjøre det. At PL klubber har vært interesserte betyr ikke at noen av de har tilbudt noen kontrakt. Selvfølgelig kan dette være et unntak. Vi får se hvor talentfull han er....

Mener WBA tilbød han kontrakt, men han ville til Leeds. I WBA ville han nok blitt sendt ut på nytt lån, mens i Leeds vil han være med førstelaget. Det har nok mye å si for utviklingen hans. Han ville neppe tjent mer enn 15 K i WBA uansett, så i dette tilfellet stod det nok ikke på lønn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #27 på: Februar 01, 2018, 12:13:18 »
Håber han minder om Jordon Ibe  :D

Annesj

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #28 på: Februar 01, 2018, 12:26:57 »
Har litt tro på at Roberts kan slå til. Talentfull og kjapp. Dog usikker på om han kan gjøre noen forskjell med hensyn til playoff plass....nå kommer jo 4 jævlige kamper på rad...
Hmm, Syns eg hugsar ein diskusjon frå i går der du meinte at det var umuleg for Leeds å lokke ein spelar til klubben så lenge det er PL-klubbar som er interesserte  ;)
Ja i det store og hele er det nok slik. Vi kan ikke konkurrere på lønn rett og slett. Egentlig kan ingen i championship gjøre det. At PL klubber har vært interesserte betyr ikke at noen av de har tilbudt noen kontrakt. Selvfølgelig kan dette være et unntak. Vi får se hvor talentfull han er....

Mener WBA tilbød han kontrakt, men han ville til Leeds. I WBA ville han nok blitt sendt ut på nytt lån, mens i Leeds vil han være med førstelaget. Det har nok mye å si for utviklingen hans. Han ville neppe tjent mer enn 15 K i WBA uansett, så i dette tilfellet stod det nok ikke på lønn.

auren

WBA gjorde gjentatte forsøk på å skrive ny kontrakt med Roberts.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Annesj

Sv: Ny Spiller: Tyler Roberts
« Svar #29 på: Februar 14, 2018, 13:11:32 »
Tyler Roberts faces an extended period out after picking up an ankle injury in training earlier this week
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds