Skrevet av Emne: Ex spiller: Tyler Roberts  (Lest 58491 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #180 på: Juni 02, 2021, 14:30:27 »
Roberts' tid ute i Leeds? Han har angivelig avslått et kontraktstilbud, og med 1 år igjen av kontrakten er Noel Whelans dom nådeløs: Roberts underpresterer (= er ikke god nok for Leeds). Selg nå. Nå er dette bare et rykte, og 1 pundits mening. Whelan er kjent for å svinge øksa titt og ofte, men her er han kanskje inne på noe? Roberts er en spiller som splitter Leeds-fansen. Noen mener som Whelan: ikke god nok, og har fått sjanser nok. Andre er mer tja...Har vel enda til gode å se at noen er ihuga Roberts-fans, som mener han blir Leeds neste stjerne. Selv mener jeg at Roberts er en OK squad player. Mottar vi et bud, så selg gjerne. Jeg har heller ingen store innsigelser om han skulle bli værende kontrakten ut, juni '22.

https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-rumours/leeds-united-marcelo-bielsa-tyler-roberts-elland-road-premier-league-transfer-gossip-rumours-news-contract

Hvis det stemmer at han har avslått kontraktstilbud, selg umiddelbart.

Hvilke kilder er det egentlig som går ut med slik info vedrørende hans kontrakt? Ved å bli vil nok Tyler ha god sjanse til å øke prislappen sin og attraktiviteten får han de rette forholdene. Vi taper ikke mye penger på å beholde han, dersom han ikke skulle bli solgt før kontraktsslutt.  Gjør han det bra, kan nok en forlengelse av kontrakt være bra for begge parter på et senere stadie.
Da jeg så hvor mye det betydde for Bielsa at Tyler scora målet mot Southampton, får jeg følelsen av at han ser Tyler og evnene han har. Det er nok et work in progress og Bielsa liker jo å jobbe med sånt.  ;) Håper inderlig Tyler blir.

Taper kanskje ikke mange penger på å beholde han. Men poeng vil vi tape om han spiller som i år. Det er viktigere. Selg uansett pris!

Du er veldig kritisk til agurk sesongen. Enig i at det er mye rykter og tull. Men at ting lekkes ut, det skjer. Mange innvolvert og folk snakker. Noen lekker bevisst da det gagner klienten. Klubber kan lekke for å få flere kjøpere. Journalister og tidligere spillere har gjerne kilder på innsiden. Lagkamerater, bekjente, familier og kompiser av spillere. Det aller meste lekkes ut.

Enig i at det bør være litt bedre kildekritikk. Men det er nå sånn det er. Det viser seg jo flere ganger at det er noe i ryktene, selv om det som kommer ut ikke stemmer helt med virkeligheten. Dette blir som gamle fiskefiskskrøner, fisken blir større og større etterhvert som forskjellige folk gjenforteller.

Personlig så syntes jeg det er gøy med rykter. Sjekker opp spillere som linkes og leser meg opp. Tror ikke på noen rykter som ikke kommer fra Hay eller få andre som er troverdige. Ingen aviser eller sånne leedsnewsnow artikkler er verdt å ta alvorlig, men gøy å lese  :)

Tror ikke vi taper mange poeng på å beholde han og bruke han. Det får være din mening. Måten du nevner om å lese seg opp på spillere som nevnes i Leeds sammenheng er spennende og helt innafor. Det er mange som dog virkelig tror og baserer seg på at disse 'linkene' er faktiske, og hisser seg opp eller depper stort for at de ''glapp'' for Leeds, selv om de kanskje aldri har vært i den offisielle kikkerten. For min del så blir jeg frustrert når spillere som jeg liker og har et supporterforhold til blir diskutert og vurdert dårlige og byttes lett ut i alle diskusjoner som om de bare var en vare. Tenker suksessen til Leeds for tiden er sterkt linket til spillestil og spillergruppe, og endringer ved dette kan slå ut helt feil.
Usansett.. I Tyler sitt tilfelle føler jeg at mye av de ryktene som blir lagt ut, baseres på 'fans' følelser om hvordan han har prestert det siste året og ikke nødvendigvis mye rot i virkeligheten. Litt som sånn når en Leeds spiller gjør det bra, og vi Leeds fans begynner å snakke i medier om han, så plutselig dukker det opp artikler om at spilleren er linket i øst og gevær..

Det var en gang i tiden jeg elsket rykter om spillere til Leeds, men det var midt på 90'tallet da nettet var langt unna og gjennomtrekken i troppen samt variasjon i spillestil var stor. Internettets tid med skvaller har ødelagt det litt for meg desverre.

Med forbehold om at dette kontraktsgreiene er relle:

En spiller som ikke ønsker å være med videre til tilbudte betingelser, og som ikke har levert noe spesielt hos oss, tenker jeg bør shippes ut. Spilletiden bør prioriteres på de som man ser for seg å være her i fremtiden.

Noen ser han for seg som ren spiss. Mulig han er det. Avslutteregenskapene har så langt ikke skremt noen.

Ofte kort vei fra bom til treff.. Jeg har trua på'n!  ;)

En annen ting.. Dette med kontrakten og det å forholde seg til den i dette tilfellet klarer jeg ikke å fatte er sååå svart på hvitt? Jeg tror Tyler ønsker å være i Leeds, han får lov med mindre de har kommet til en slags enighet om å slippe han. Siden dette er en spiller som har kommet opp gjennom U23 så koster han oss lite pr nå, og risiko for pengetap er liten.
Det må ikke tolkes slik at ved å ikke godta forslag til kontrakt med en gang betyr at man vil bort... Det er da vitterlig lov å forhandle. Hvem vet egentlig hva som er sagt?

Starter han neste sesong, og ikke innfrir i første halvdel av sesongen åpner det seg mulighet for salg allerede i Januar. Gjør han det bra, tilby ny forbedret kontrakt. Jeg er av den oppfatning under dagens system og såfremt spillerne er 100% fokusert på dette målet, er å beholde 1 spiller som kan systemet og til og med har noe uforløst i seg, vel så bra som en ny spiller.
Uansett er det ikke opp til fansen å velge. Vi ser hva spiller og klubben vil. Nok av feilinformasjon der ute.

Opp gjennom U-23?

Kjøpt fra WBA for 2.5 mill pund.
 

Bjorn

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #181 på: Juni 02, 2021, 15:42:19 »
Roberts' tid ute i Leeds? Han har angivelig avslått et kontraktstilbud, og med 1 år igjen av kontrakten er Noel Whelans dom nådeløs: Roberts underpresterer (= er ikke god nok for Leeds). Selg nå. Nå er dette bare et rykte, og 1 pundits mening. Whelan er kjent for å svinge øksa titt og ofte, men her er han kanskje inne på noe? Roberts er en spiller som splitter Leeds-fansen. Noen mener som Whelan: ikke god nok, og har fått sjanser nok. Andre er mer tja...Har vel enda til gode å se at noen er ihuga Roberts-fans, som mener han blir Leeds neste stjerne. Selv mener jeg at Roberts er en OK squad player. Mottar vi et bud, så selg gjerne. Jeg har heller ingen store innsigelser om han skulle bli værende kontrakten ut, juni '22.

https://www.footballfancast.com/leeds-united-transfer-rumours/leeds-united-marcelo-bielsa-tyler-roberts-elland-road-premier-league-transfer-gossip-rumours-news-contract

Hvis det stemmer at han har avslått kontraktstilbud, selg umiddelbart.

Hvilke kilder er det egentlig som går ut med slik info vedrørende hans kontrakt? Ved å bli vil nok Tyler ha god sjanse til å øke prislappen sin og attraktiviteten får han de rette forholdene. Vi taper ikke mye penger på å beholde han, dersom han ikke skulle bli solgt før kontraktsslutt.  Gjør han det bra, kan nok en forlengelse av kontrakt være bra for begge parter på et senere stadie.
Da jeg så hvor mye det betydde for Bielsa at Tyler scora målet mot Southampton, får jeg følelsen av at han ser Tyler og evnene han har. Det er nok et work in progress og Bielsa liker jo å jobbe med sånt.  ;) Håper inderlig Tyler blir.

Taper kanskje ikke mange penger på å beholde han. Men poeng vil vi tape om han spiller som i år. Det er viktigere. Selg uansett pris!

Du er veldig kritisk til agurk sesongen. Enig i at det er mye rykter og tull. Men at ting lekkes ut, det skjer. Mange innvolvert og folk snakker. Noen lekker bevisst da det gagner klienten. Klubber kan lekke for å få flere kjøpere. Journalister og tidligere spillere har gjerne kilder på innsiden. Lagkamerater, bekjente, familier og kompiser av spillere. Det aller meste lekkes ut.

Enig i at det bør være litt bedre kildekritikk. Men det er nå sånn det er. Det viser seg jo flere ganger at det er noe i ryktene, selv om det som kommer ut ikke stemmer helt med virkeligheten. Dette blir som gamle fiskefiskskrøner, fisken blir større og større etterhvert som forskjellige folk gjenforteller.

Personlig så syntes jeg det er gøy med rykter. Sjekker opp spillere som linkes og leser meg opp. Tror ikke på noen rykter som ikke kommer fra Hay eller få andre som er troverdige. Ingen aviser eller sånne leedsnewsnow artikkler er verdt å ta alvorlig, men gøy å lese  :)

Tror ikke vi taper mange poeng på å beholde han og bruke han. Det får være din mening. Måten du nevner om å lese seg opp på spillere som nevnes i Leeds sammenheng er spennende og helt innafor. Det er mange som dog virkelig tror og baserer seg på at disse 'linkene' er faktiske, og hisser seg opp eller depper stort for at de ''glapp'' for Leeds, selv om de kanskje aldri har vært i den offisielle kikkerten. For min del så blir jeg frustrert når spillere som jeg liker og har et supporterforhold til blir diskutert og vurdert dårlige og byttes lett ut i alle diskusjoner som om de bare var en vare. Tenker suksessen til Leeds for tiden er sterkt linket til spillestil og spillergruppe, og endringer ved dette kan slå ut helt feil.
Usansett.. I Tyler sitt tilfelle føler jeg at mye av de ryktene som blir lagt ut, baseres på 'fans' følelser om hvordan han har prestert det siste året og ikke nødvendigvis mye rot i virkeligheten. Litt som sånn når en Leeds spiller gjør det bra, og vi Leeds fans begynner å snakke i medier om han, så plutselig dukker det opp artikler om at spilleren er linket i øst og gevær..

Det var en gang i tiden jeg elsket rykter om spillere til Leeds, men det var midt på 90'tallet da nettet var langt unna og gjennomtrekken i troppen samt variasjon i spillestil var stor. Internettets tid med skvaller har ødelagt det litt for meg desverre.

Med forbehold om at dette kontraktsgreiene er relle:

En spiller som ikke ønsker å være med videre til tilbudte betingelser, og som ikke har levert noe spesielt hos oss, tenker jeg bør shippes ut. Spilletiden bør prioriteres på de som man ser for seg å være her i fremtiden.

Noen ser han for seg som ren spiss. Mulig han er det. Avslutteregenskapene har så langt ikke skremt noen.

Ofte kort vei fra bom til treff.. Jeg har trua på'n!  ;)

En annen ting.. Dette med kontrakten og det å forholde seg til den i dette tilfellet klarer jeg ikke å fatte er sååå svart på hvitt? Jeg tror Tyler ønsker å være i Leeds, han får lov med mindre de har kommet til en slags enighet om å slippe han. Siden dette er en spiller som har kommet opp gjennom U23 så koster han oss lite pr nå, og risiko for pengetap er liten.
Det må ikke tolkes slik at ved å ikke godta forslag til kontrakt med en gang betyr at man vil bort... Det er da vitterlig lov å forhandle. Hvem vet egentlig hva som er sagt?

Starter han neste sesong, og ikke innfrir i første halvdel av sesongen åpner det seg mulighet for salg allerede i Januar. Gjør han det bra, tilby ny forbedret kontrakt. Jeg er av den oppfatning under dagens system og såfremt spillerne er 100% fokusert på dette målet, er å beholde 1 spiller som kan systemet og til og med har noe uforløst i seg, vel så bra som en ny spiller.
Uansett er det ikke opp til fansen å velge. Vi ser hva spiller og klubben vil. Nok av feilinformasjon der ute.

Opp gjennom U-23?

Kjøpt fra WBA for 2.5 mill pund.

Sorry. My bad. Han er ung og har vært hos oss en stund nå. Føles ut som eget produkt.  ;D
Marching On! 4276

Johnnyj

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #182 på: Juni 03, 2021, 01:31:17 »
Husker ikke nøyaktig hvilken kamp det var i år men det var i hvert fall veldig symptomatisk på Roberts sin tid i klubben.
Hadde en helt OK første omgang uten å bemerke seg spesielt.
Fra det 56-60 min så mistet han ballen og slo feilpasninger 6 ganger på rad før han ble byttet ut. Kanskje selvtilliten sank for hver gang han gjorde en feil, noe som førte til gjentakende tabber? Det kan være et tegn på for dårlig mentalitet.

Han har hatt progresjon de siste årene. Blitt tøffere, bedre fysisk og ganske god til å holde på ballen.
Men en ting jeg ikke har sett noe forbedring av er: De taktiske valgene hans. Jeg mener det er en av nøkkelkvalitetene som en "Bielsa-spiller" må ha. Spilleren må kunne være løsningsorientert og ha et godt overblikk. Det er noe som Roberts har vist at han mangler.
Disse egenskapene kommer ofte med erfaring. Men Tyler virker faktisk å være såpass fotballdum at jeg tviler på at han forbedrer seg på dette området, på lang tid.

 På sitt verste så spiller han medspillerne sine dårlige, ser ikke det mest åpenbare valget for å åpne opp spillet, og ødelegger rytmen i kampen. Dette skjer dessverre alltfor ofte. Mulig at Roberts aldri burde ha spilt hengende spiss, men det har ikke akkurat vært mange alternativer å velge mellom der når Rodrigo har vært skadet og Klich har vært ute av form.
Mulig at Roberts burde blitt satsa på som spiss, men han mangler også killerinnstinktet (som Bamford har).

Naturligvis er det ikke lett å gå fra championship til Premier league. Men et snev av progresjon burde likevel være å forvente. Istedenfor å spille en medspiller alene med keeper så velger han heller å skyte selv. Det har vi sett mange ganger. For meg er det helt utilgivelig.

Takk og farvel Roberts. Etter så mye motgang så er det ingen jeg ville unnet suksess mer enn han. Men det kommer et tidspunkt når spilleren har brukt opp sine sjanser til å prestere.
« Siste redigering: Juni 03, 2021, 01:36:45 av Johnnyj »

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #183 på: Juni 03, 2021, 17:03:12 »
Skal vi beholde Raphina må Roberts bort. Rart at ikke vår vingjuvel har klikka for lenge siden over alle pasninger i gode scoringsposisjoner som har blitt blåst både øst og vest og sør og nord.

Torpe-do

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #184 på: Juni 03, 2021, 23:08:08 »
Skal vi beholde Raphina må Roberts bort. Rart at ikke vår vingjuvel har klikka for lenge siden over alle pasninger i gode scoringsposisjoner som har blitt blåst både øst og vest og sør og nord.

Einig i at Raphinha garantert blir meir nøgd med ein betre 10-ar. Drømmen er at Leeds berre har brukt tida til å få De Paul til... 20 mill?  ;D ;D ;D

Hallgi

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #185 på: Juni 09, 2021, 17:03:00 »
Dagens tweet fra Adam Pope;

BREAKING: Tyler Roberts has signed a new deal! ✍️✅

The Leeds United forward has committed his long term future at Elland Road, extending his contract until the end of the 2024 season.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Bromancer

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #186 på: Juni 09, 2021, 17:08:10 »
Klubben bekrefter på sine hjemmesider:

Leeds United are pleased to announce Tyler Roberts has signed a new contract with the club.

The 22-year-old has penned a three-year deal running until the summer of 2024.

Bjorn

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #187 på: Juni 09, 2021, 19:48:06 »
Nydelig! MB vet hva han gjør! 😘
Marching On! 4276

Cherry

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #188 på: Juni 09, 2021, 20:28:01 »
Fatter ikke dette, han må være best på trening...

kjella

  • Gjest
Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #189 på: Juni 09, 2021, 21:02:11 »
Jeg synes det er en meget god nyhet. Både fordi jeg synes han er i god utvikling - var blant annet på laget under vår beste periode mot slutten i fjor. Fortsatt bare 22 år. Og vi verner uansett våre interesser - med kun 12 måneder igjen av kontrakten faller verdien fort. Men aller mest fordi Bielsa unektelig ser noe der - om man lurer på om han bryr seg om gutten kan man se på hans reaksjon da han endelig "fikk hull på byllen" og scoret det totalt uviktige 2-0 målet mot Southampton ----- (hvor han forøvrig selvfølgelig burde spilt tidlig videre til Harrison). Bielsa går nesten amok av jubel på sidelinjen (til å være han da). Ikke den viktigste signeringen i sommer, men meget fornuftig.

Men hva var fotball uten "different opinions" ? Herlig det !!

Milou

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #190 på: Juni 09, 2021, 21:55:56 »
At folk aldri lærer. Ein kan sikkert gå tilbake i tråden for kvar enkelt spelar som har vore i klubben ei stund og finne meldinger om at dei ikkje er gode nok for laget og bør bli solgt snarast muleg. Dete gjeld iallefall kronjuvelen, Kalvin Phillips.

Eg har tru på at dei som ser spelarane til dagen og gjer djuptgåande analyser, veit kvar dei gjer. Spesielt når dette er Marcello Bielsa og teamet hans. Ser fram til gode bidrag frå Tyler Roberts neste sesong.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #191 på: Juni 09, 2021, 22:11:15 »
Hadde han dratt hadde eg nok bare trukket på skuldrene...
Men han blir, og da skal han støttes 100%.
Bielsa ser som alle oss andre at 'det er noe der' - men Bielsa har altså fortsatt troen på at han skal klare å forløse det potensialet som ligger der.

Og Bielsa kan klare det! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjorn

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #192 på: Juni 10, 2021, 08:40:04 »
Avslått kontraktstilbud lizzzom...  ::)
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #193 på: Juni 10, 2021, 11:53:59 »
Klubben bekrefter på sine hjemmesider:

Leeds United are pleased to announce Tyler Roberts has signed a new contract with the club.

The 22-year-old has penned a three-year deal running until the summer of 2024.
Så blir altså Roberts med i 3 år til. Gratulerer med ny kontrakt, Tyler.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #194 på: Juni 10, 2021, 13:55:38 »
Redd Raphina forsvinner etter det her. Vitner ikke akkurat om en klubb som er ute etter økt quality.

Bjorn

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #195 på: Juni 10, 2021, 14:13:44 »
Redd Raphina forsvinner etter det her. Vitner ikke akkurat om en klubb som er ute etter økt quality.

Whatever... Det får være dine ord.
Marching On! 4276

baste

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #196 på: Juni 10, 2021, 14:45:45 »
Fornøyd med at Tyler Roberts signerte. Så på høydepunkter fra fjorårets og årets sesong.
Tyler Roberts har gjort mye bra… flere gode headinger, gode stikkere og gode skudd.

Bør bli mer målfarlig, men Bielsa har trua. Da har æ og trua på han.

MOT

gulle

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #197 på: Juni 10, 2021, 17:45:00 »
Vår svakaste i startoppstillingen flere ganger i fjor, litt bra ting gjorde han jo. Men det skulle ellers bare mangle.  men vi håper sterkt på forløsning neste år.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Eriksen55

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #198 på: Juni 10, 2021, 20:07:32 »
Redd Raphina forsvinner etter det her. Vitner ikke akkurat om en klubb som er ute etter økt quality.

Hørt noe så dumt! Hvorfor i alle dager skal han forsvinne?

Jeg er ingen stor fan av Roberts. Men nå har han signert. Nå er det bare å håpe at han får ut det han har i seg, for det er mye!! Gjør han det, kan det være massivt for Leeds. Gjør han ikke det, så slipper vi å la han gå gratis neste sommer. Han får neppe tre år til i klubben om det fortsetter i samme spor tror jeg.

Roberts har noe uforløst. Blir ikke overrasket om han blir Leeds beste neste år, på samme måte som jeg ikke blir overrasket om han er den dårligste. Dette er bingo, men jeg heier på han.

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #199 på: Juni 11, 2021, 08:04:59 »
Plutselig er et samlet forum positive til Roberts, etter nærmest sjokkartet hylekor hver gang mannen var i startelleveren og misbrukte tonnevis med målsjanser. I tillegg bøttevis med innlegg om at mannen burde lånes ut til Championship for å utvikle seg. Dette er ikke tegn på hardtsatsende Leeds akkurat, og som lett kan påvirke hodene til "high flying" medspillere.

Bjorn

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #200 på: Juni 11, 2021, 08:26:34 »
Plutselig er et samlet forum positive til Roberts, etter nærmest sjokkartet hylekor hver gang mannen var i startelleveren og misbrukte tonnevis med målsjanser. I tillegg bøttevis med innlegg om at mannen burde lånes ut til Championship for å utvikle seg. Dette er ikke tegn på hardtsatsende Leeds akkurat, og som lett kan påvirke hodene til "high flying" medspillere.

Hylekoret ditt er vel ubalanserte kommentarer midt i en kamp og irritasjon over hvorfor vi ikke vant kampen.. Sikkert alt for mye av sånne kommentarer.
Stoler på Bielsas og trenerteamets dømmekraft foran sofaeksperter som skriver surmaga kommentarer om egne spillere. Hva med å snakke dem frem og opp? Jeg er vel bare på jordet og naiv..
Marching On! 4276

Borge

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #201 på: Juni 11, 2021, 09:43:39 »
Jeg er skeptisk til Taylor, men hvis noen skal få maks ut av den gutten så må det jo være Bielsa. Kanskje neste sesong blir hans gjennombrudd😀
Ellers bra at Leeds ikke bruker forumet vårt som grunnlag for spillersalg, for da hadde det ikke vært mange igjen. ;D
Borge

Johnnyj

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #202 på: Juni 11, 2021, 10:27:32 »
Ville personlig tatt i mot de 10m£ av Newcastle istedenfor.

Tror uansett at han får en mindre viktig rolle i laget neste sesong. Bør komme inn en sentral midtbanespiller til og han er også bak Rodrigo i køen.

Reaney

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #203 på: Juni 11, 2021, 10:54:08 »
Hallo, Bjørn. Trenger verken å være surmaga eller sofaekspert for å skjønne at Leeds trenger bedre spillere enn Tyler Roberts for å ta steget videre. I tillegg framstilles Bielsa som en manager som ikke kan gjøre feil. Unnskyld, men har sesongen 2020/2021 i begeistringens navn gjort folk totalt blinde?

Fantasyland

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #204 på: Juni 11, 2021, 11:05:50 »
Hallo, Bjørn. Trenger verken å være surmaga eller sofaekspert for å skjønne at Leeds trenger bedre spillere enn Tyler Roberts for å ta steget videre. I tillegg framstilles Bielsa som en manager som ikke kan gjøre feil. Unnskyld, men har sesongen 2020/2021 i begeistringens navn gjort folk totalt blinde?

Hehe, nei, jeg syntes dette også fremstår som åpenbart. Jeg sa vel en gang tidligere at med mindre Leeds havarerer helt på overgangsmarkedet i sommer kommer ikke Roberts til å bli annet enn benkefyll. Bielsa kan jo også fremstå veldig positiv utad, men hva som foregår i kulissene er vel kanskje ikke like rosenrødt. Jeg tror egentlig det bare er alderen og et slags håp om at det skal finnes noe der inne som ligner en PL-spiller som gjør at han fikk ny kontrakt. Evt også backup mot at han kan gå vederlagsfritt neste sommer. Men pr nå klarer jeg ikke helt å se at Roberts er en som skal være med løfte oss videre.
« Siste redigering: Juni 11, 2021, 11:08:24 av Fantasyland »

Bjorn

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #205 på: Juni 11, 2021, 11:28:04 »
Hallo, Bjørn. Trenger verken å være surmaga eller sofaekspert for å skjønne at Leeds trenger bedre spillere enn Tyler Roberts for å ta steget videre. I tillegg framstilles Bielsa som en manager som ikke kan gjøre feil. Unnskyld, men har sesongen 2020/2021 i begeistringens navn gjort folk totalt blinde?

Hva er den hellige gralen her egentlig? Etter en sesong i PL er du redd for å feile? Vi er noen få poeng bak Europa og det med tilnærmet samme mannskap som var i Championship. Om vi spiller tryggere defensivt som vi gjorde den siste delen av sesongen så er ikke det sikkert at nøkkelen ligger i "vi må ha bedre spillere enn Tyler Roberts".. Kanskje heller få alle ledd samspilte. I motsetning til deg, lar jeg meg begeistre av Tyler Roberts sitt spill. Om ikke en fast posisjon eller fast i startellver, regner jeg med det er en plan bak å forlenge kontrakten hans.
Bielsa, som Roberts og alle andre kan gjøre feil. Som sagt så stoler jeg på Bielsa, klubben og støtteapparatets vurdering i dette og ikke din.

Marching On! 4276

raggen

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #206 på: Juni 11, 2021, 12:26:05 »
Må si med en gang at jeg ikke er noe stor fan av Roberts,men siste del av sesongen så tok han små små steg hele veien og viste noe som bor i seg. Når nå Bielsa og co velger og gi han ny kontrakt så ser de også potensiale i han. kunne han fått litt av fotball forståelsen til pablo og vørt litt kjappere til og ta avgjørelser med ball så kan en god pre season gjøre han godt og Bielsa har gjort underverker med spillere før
Forever Leeds United!!!!!!!!

ingve1960

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #207 på: Juni 11, 2021, 15:31:15 »
Jeg har sett alle kampene på ny både en og to ganger.
Det å sette seg ned i fred og ro om morran me nytrekt kaffe å et par frokostskiver er best. Det som da skjer i ni av ti tilfeller er at du får et annet syn både på kampen og ikke minst enkeltspillere. De du mente hadde veldig god kamp har kansje ikke vert så gode med stygge balltap og slakk def jobb o.s.v. og andre har bedre kamp enn inntrykket mitt..
Tyler er helt klart i den siste kategori spesielt gjør han en veldig god jobb i aggressivt førsteforsvar f.eks etter offensivt døball. Ja han brenner mye sjangser og gjør litt feil valg men er ikke alene om det (synes Harrison er verre)Han gjør feil valg før målet han setter men du skårer ikke uten å prøve. Bamford putta fra dø vinkel men bomma også fra dø vinkel med raphina helt ledig på 5 meter blank goal..
Jeg ble glad for å ha han med videre tror og håper han blir bedre neste år.

Gufrias

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #208 på: Juni 11, 2021, 19:16:08 »
Nå må vi huske på at Roberts' forlengede kontrakt ikke betyr at han er første navn på blokka til høsten. Han var en helt grei backup for Rodrigo forrige sesong, selv om han gjerne så ut til å få skylapper samtidig med ballen (og selv om jeg gjerne hadde sett at Pablo fikk flere kamper på hans bekostning).

Enten blir han bedre og får kanskje spille enda mer, eller så fortsetter han å steppe inn når førstevalget ikke er tilgjengelig. På de premissene synes jeg det er fint å ha ham med videre.

En quiz til slutt: Nevn én nøkkelspiller som har bedt om transfer fordi klubben ga ny kontrakt til en squadplayer.
Hekta på Leeds siden 1974

Torpe-do

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #209 på: Juni 11, 2021, 23:29:09 »
En quiz til slutt: Nevn én nøkkelspiller som har bedt om transfer fordi klubben ga ny kontrakt til en squadplayer.
I dagens stall, eller frå tidlegare?


Sent from my iPhone using Tapatalk