Skrevet av Emne: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3  (Lest 32042 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #240 på: Februar 03, 2018, 17:50:34 »
1-4... uff. Da ble det ekstra stygt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #241 på: Februar 03, 2018, 17:50:40 »
Come on Grot!!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #242 på: Februar 03, 2018, 17:50:54 »
Grot innpå. Her skal det satses ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #243 på: Februar 03, 2018, 17:52:37 »
Hva holder de på med i forsvar  :o
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #244 på: Februar 03, 2018, 17:53:01 »
"Can we play you every week", synger Cardiff-fansen på ER. Slik kan det ikke fortsette.

karaba

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #245 på: Februar 03, 2018, 17:53:32 »
Grot innpå. Her skal det satses ;)
Nå går vi for 1p :)

HåvardK

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #246 på: Februar 03, 2018, 17:54:00 »
Hva holder de på med i forsvar  :o
JEG mener det er keeper som feilvurderer der med igangsettingen. Men det er vel ikke mange enig i.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #247 på: Februar 03, 2018, 17:54:09 »
"Can we play you every week", synger Cardiff-fansen på ER. Slik kan det ikke fortsette.
Ydmyket nok en gang. Hater Warnock så inni helvete :(

Allanclarke

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #248 på: Februar 03, 2018, 17:54:52 »
EN STOR SKAM DETTE HER. OG DE SISTE 15 ÅRENE HAR VÆRT EN STOR SKAM. Premier League, dream on.

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #249 på: Februar 03, 2018, 17:55:24 »
"Can we play you every week", synger Cardiff-fansen på ER. Slik kan det ikke fortsette.
Ydmyket nok en gang. Hater Warnock så inni helvete :(
Skal se han er ansatt på tirsdag :P
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #250 på: Februar 03, 2018, 17:55:55 »
Taper klart mot et ikke imponerende Cardiff. Jeg er litt spent på om TC overlever helgen. Jeg tror det er riktig å gi han litt mer tid for å unngå for mye uro (opprykk er kjørt uansett), men blir ikke overrasket hvis han ryker.

auren

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #251 på: Februar 03, 2018, 17:56:47 »
Slutt. 1-4. Hederlig andre andre omgang. Men nå må det gjøres noe!!!

Bye bye play off. 7 poeng bak og et helvetes program i neste kamper uten 4-5 viktige førstelagsspillere i flere kamper kan ikke gå..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #252 på: Februar 03, 2018, 17:57:08 »
Er ikke fan av å sparke managere. Men TC må gå å, ingen vei tilbake etter dette.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #253 på: Februar 03, 2018, 17:57:13 »
"Can we play you every week", synger Cardiff-fansen på ER. Slik kan det ikke fortsette.
Ydmyket nok en gang. Hater Warnock så inni helvete :(
Skal se han er ansatt på tirsdag :P
Han skal vi ikke ha ;)

Torpe-do

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #254 på: Februar 03, 2018, 17:57:51 »
Føler trua og tålmodigheten for TC var tynnslitt etter forrige down-periode (9 tap på 10 kampar, var det?), og føler ikkje at laget har overbevist til å «smøre på»  nytt lag med tålmodighet. Me kom ut av ok med poeng ein periode, men med dårleg spel, og i ein periode der me nesten utelukkande spelte mot bunnlag der siger burde kunne forventast.

Og «dårleg spel» - til tross for periodevis poengfangst - blir for meg stikkordet så langt i sesongen. Der meiner eg trenaren berre må ta ansvaret. Hans sjølvpånevnte evne til å endre taktikk og spelarstil etter motstandar har eg ikkje sett stort av, bortsett ifrå dei siste 5 kampane, men då heller noko påtvunget.

Denne kampen hadde eg ikkje forventa å vinne. Men ein håpar jo kvar gong å sjå bedring i spelet. Tålmoden min er slutt. Det positive er jo at klubben legg opp til ein langsiktig sportsleg satsing med å ikkje ha manager som velgjer spelarstallen, noko som bør minimere risikoen for å byte manageren. Det er i alle fall ein fordel eg les med ein slik organisasjonsstruktur.


Sent from my iPhone using Tapatalk

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #255 på: Februar 03, 2018, 17:58:48 »
Ryker TC nå?
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #256 på: Februar 03, 2018, 18:01:39 »
1-4 tap, og nok en mann ut med rødt kort. Er ikke av de mest sparke-ivrige, men kan vanskelig se at treneren får fortsette. Virker ikke som om har en plan for å snu dette, og da svinges nok øksa over trenernakken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #257 på: Februar 03, 2018, 18:03:40 »
Det er så mye frustrasjon i spillegruppa. Derfor ryker vi på røde kort like ofte som andre får gule.
Ser ingen annen løsning enn å avslutte samarbeidet med TC.

Rad på cashe ut for en ordentlig sjef nå. Slutt på mikke mus ansettelser. Silva er ledig. Penga rår og han hadde gitt klubb, spillere og fans et kollektivt løft bare ved å signere.

Kommer det en ny ukjent sjef, så er vi like langt så fort vi taper 2 på rad.

Vil påstå det er mer gambling å ansette en ukjent kontra å lønne et kjent navn 20-30 mill i året.

Nå får vi se hva Rad er laget av.

HåvardK

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #258 på: Februar 03, 2018, 18:04:18 »
1-4 tap, og nok en mann ut med rødt kort. Er ikke av de mest sparke-ivrige, men kan vanskelig se at treneren får fortsette. Virker ikke som om har en plan for å snu dette, og da svinges nok øksa over trenernakken.
Han har i hvert fall ikke lyktes med å bedre disiplinen. Både Vieira og Allioski var heldige som slapp kort i dag. Jeg er positivt overrasket over Forshaw og Pennington, som viste vilje og muskler uten å bli ufine. Det er slik jeg vil se Leeds-spillerne, ikke med idiotiske etterslenger eller håpløst sene tacklinger.

Sølvreven

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #259 på: Februar 03, 2018, 18:04:48 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #260 på: Februar 03, 2018, 18:06:02 »
Det er så mye frustrasjon i spillegruppa. Derfor ryker vi på røde kort like ofte som andre får gule.
Ser ingen annen løsning enn å avslutte samarbeidet med TC.

Rad på cashe ut for en ordentlig sjef nå. Slutt på mikke mus ansettelser. Silva er ledig. Penga rår og han hadde gitt klubb, spillere og fans et kollektivt løft bare ved å signere.

Kommer det en ny ukjent sjef, så er vi like langt så fort vi taper 2 på rad.

Vil påstå det er mer gambling å ansette en ukjent kontra å lønne et kjent navn 20-30 mill i året.

Nå får vi se hva Rad er laget av.
Ja, nå får vi se. Skal TC løses fra stillingen, kan det like så godt skje nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

MOT

RoarG

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #262 på: Februar 03, 2018, 18:07:40 »
Ryker TC nå?
Nei
En interessant konklusjon. Du tror Rad holder fast på TC?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #263 på: Februar 03, 2018, 18:09:48 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.
Vi kødder ikke. Verden er full av spillere som jobber hardt. Men Alioski har over tid spilt for dårlig. Ikke god nok for førsteelleveren. Dallas er en mer komplett spiller.
MOT

GeirO

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #264 på: Februar 03, 2018, 18:10:52 »
Ryker TC nå?
Nei
En interessant konklusjon. Du tror Rad holder fast på TC?
Ja. Tror ikke Rad er som andre eiere. Men vi får se om jeg tar feil.
MOT

stian

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #265 på: Februar 03, 2018, 18:11:44 »
Føler trua og tålmodigheten for TC var tynnslitt etter forrige down-periode (9 tap på 10 kampar, var det?), og føler ikkje at laget har overbevist til å «smøre på»  nytt lag med tålmodighet. Me kom ut av ok med poeng ein periode, men med dårleg spel, og i ein periode der me nesten utelukkande spelte mot bunnlag der siger burde kunne forventast.

Og «dårleg spel» - til tross for periodevis poengfangst - blir for meg stikkordet så langt i sesongen. Der meiner eg trenaren berre må ta ansvaret. Hans sjølvpånevnte evne til å endre taktikk og spelarstil etter motstandar har eg ikkje sett stort av, bortsett ifrå dei siste 5 kampane, men då heller noko påtvunget.

Denne kampen hadde eg ikkje forventa å vinne. Men ein håpar jo kvar gong å sjå bedring i spelet. Tålmoden min er slutt. Det positive er jo at klubben legg opp til ein langsiktig sportsleg satsing med å ikkje ha manager som velgjer spelarstallen, noko som bør minimere risikoen for å byte manageren. Det er i alle fall ein fordel eg les med ein slik organisasjonsstruktur.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Godt innlegg. Vi er mange som er utålmodige nå, og du har helt rett i at spilket har vært jevnt over for dårlig.

Jeg kunne gjerne tenkt meg å gi TC to-tre kamper til, men det går nok mot slutten om vi ikke imponerer stort i de neste kampene. Hvis han snur dette med halv stall mot tøff motstand er det sterkt. Hvis ikke, får en ny coach en bedre startposisjon, med flere tilbake fra skader/karantene og lettere motstand. Spennende dager og uker fremover nå

auren

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #266 på: Februar 03, 2018, 18:12:49 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.

Hjelper lite for en ving å kjempe og slite når man ikke klarer å dra av en mann en gang, og klumser med ballen i tide og utide. I tillegg er han for treig som vingspiller. Kanskje grei å ha i squaden, men ikke en spiller som har noe i førstelaget til en topp 6 klubb å gjøre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #267 på: Februar 03, 2018, 18:13:31 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.
Vi kødder ikke. Verden er full av spillere som jobber hardt. Men Alioski har over tid spilt for dårlig. Ikke god nok for førsteelleveren. Dallas er en mer komplett spiller.
Ville byttet ut Roofe med Dallas hver kamp. Og neste kamp må Vieira byttes ut med O'Kane. Hvem som skal spille midtstoppere i neste kamp blir et mysterium......
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cherry

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #268 på: Februar 03, 2018, 18:15:35 »
Flott gjennomspilling fra Bock.
Ruf blir dessverre litt tynn.

Her er en gjenganger, og d gjelder særlig Roofe og Alioski.
Det er sjelden de klarer å komme forbi en mann, blir for trege begge 2...
Alioski er vår drama queen, med mye teatralsk i hver kamp, i dag opptil 4 brasser- men blir ikke noe av det han prøver på , Kemar og han har jo bra balltouch, men lite fremdrift.
Sacko har jeg gitt opp, han har ikke balltouch eller forståelse.

Pennington var god i dag.
 

Sølvreven

Sv: Kamp vs Cardiff City FC@ER Lørdag 3/2/18 kl. LIVE - 16:00 Viasport3
« Svar #269 på: Februar 03, 2018, 18:15:42 »
Lurer så på hvorfor Alioski gjør feil valg så altfor ofte.
Utrolig skuffet over ham. Bedrer det seg ikke på tampen av sesongen er det bare å selge unna. For treig er han også!

auren
Kødder du Auren? Allioski er en av få som jobber og sliter fra start til slutt.

Hjelper lite for en ving å kjempe og slite når man ikke klarer å dra av en mann en gang, og klumser med ballen i tide og utide. I tillegg er han for treig som vingspiller. Kanskje grei å ha i squaden, men ikke en spiller som har noe i førstelaget til en topp 6 klubb å gjøre.

auren
Allioski har fart så det holder. Hvem er raskere enn han på topp? Roofe? Latsugga?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".