Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 170326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #450 på: Mars 17, 2018, 18:29:47 »
16 baklengs med PH og 1-3-4 i statistikk . Han må vise skjulte talenter siste 8 kamper om han skal være vår coach i august. Det rare med dette trenerbyttet er at vi henter en som har drøssevis med tap for sin forrige klubb. I så måte leverer han jo varene!

Beholder Rad denne mannen så driver han et farlig spill. Han kan få fansen mot seg.
« Siste redigering: Mars 17, 2018, 19:24:19 av Josch »

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #451 på: Mars 17, 2018, 18:31:30 »
I etterpåklokskapens navn burde TC sittet ut sesongen, og så burde vi lagt en god del penger i sekken og fått inn en trener med litt wow-faktor.

1-3-4 på sine 8 kamper er rett og slett elendig, dog har vi spilt mot svært tøff motstand. Jeg tror ikke PH er coach 1. januar 2019. Jeg tipper han får høsten på seg, men da er det evt slutt om vi ikke har heng på topp 6.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #452 på: Mars 17, 2018, 18:47:19 »
I etterpåklokskapens navn burde TC sittet ut sesongen, og så burde vi lagt en god del penger i sekken og fått inn en trener med litt wow-faktor.

1-3-4 på sine 8 kamper er rett og slett elendig, dog har vi spilt mot svært tøff motstand. Jeg tror ikke PH er coach 1. januar 2019. Jeg tipper han får høsten på seg, men da er det evt slutt om vi ikke har heng på topp 6.

auren

Helt meningsløst å la TC sitte ut sesongen hvis han ikke skulle fortsatt. Det vi trenger er å gi headcoachen tid, noe supporterne ikke er villige til i det hele tatt.  Var vel 2 eller 3 kamper med PH så skulle han byttes ut.

De siste 6 årene har vi hatt 13 forskjellige managere/headcoacher. Hvor har all denne byttingen tatt oss? Absolutt ingen steder. Vi ser jo at dette mannskapet ikke er i nærheten. Det er spillerne som er for dårlige, ikke nødvendigvis headcoachen. Og skal vi sparke han, så må han ihvertfall ha fått muligheten. Det har han overhodet ikke etter 8 kamper.
« Siste redigering: Mars 17, 2018, 18:48:53 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #453 på: Mars 17, 2018, 18:50:15 »
I etterpåklokskapens navn burde TC sittet ut sesongen, og så burde vi lagt en god del penger i sekken og fått inn en trener med litt wow-faktor.

1-3-4 på sine 8 kamper er rett og slett elendig, dog har vi spilt mot svært tøff motstand. Jeg tror ikke PH er coach 1. januar 2019. Jeg tipper han får høsten på seg, men da er det evt slutt om vi ikke har heng på topp 6.

auren

Helt meningsløst å la TC sitte ut sesongen hvis han ikke skulle fortsatt. Det vi trenger er å gi headcoachen tid, noe supporterne ikke er villige til i det hele tatt.  Var vel 2 eller 3 kamper med PH så skulle han byttes ut.

De siste 6 årene har vi hatt 13 forskjellige managere/headcoacher. Hvor har all denne byttingen tatt oss? Absolutt ingen steder. Vi ser jo at dette mannskapet ikke er i nærheten. Det er spillerne som er for dårlige, ikke nødvendigvis headcoachen. Og skal vi sparke han, så må han ihvertfall ha fått muligheten. Det har han overhodet ikke etter 8 kamper.

Er spillerne virkelig sååå dårlige? Jeg tror ikke det, men det kan være at jeg lever i fornektelse!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #454 på: Mars 17, 2018, 19:02:18 »
I etterpåklokskapens navn burde TC sittet ut sesongen, og så burde vi lagt en god del penger i sekken og fått inn en trener med litt wow-faktor.

1-3-4 på sine 8 kamper er rett og slett elendig, dog har vi spilt mot svært tøff motstand. Jeg tror ikke PH er coach 1. januar 2019. Jeg tipper han får høsten på seg, men da er det evt slutt om vi ikke har heng på topp 6.

auren

Helt meningsløst å la TC sitte ut sesongen hvis han ikke skulle fortsatt. Det vi trenger er å gi headcoachen tid, noe supporterne ikke er villige til i det hele tatt.  Var vel 2 eller 3 kamper med PH så skulle han byttes ut.

De siste 6 årene har vi hatt 13 forskjellige managere/headcoacher. Hvor har all denne byttingen tatt oss? Absolutt ingen steder. Vi ser jo at dette mannskapet ikke er i nærheten. Det er spillerne som er for dårlige, ikke nødvendigvis headcoachen. Og skal vi sparke han, så må han ihvertfall ha fått muligheten. Det har han overhodet ikke etter 8 kamper.

Er spillerne virkelig sååå dårlige? Jeg tror ikke det, men det kan være at jeg lever i fornektelse!

Borte fra førsteelleveren fra i fjor: Green, Wood (et halvt lag alene), Bridcutt, Bartley, Taylor, Ayling (Ute deler av sesongen).

Erstattet av: Wiedwald/Lonergan/BPF, Lasogga, O`Kane (ikke god nok i fjor), Pennington/Cooper, De Bock/Anita/Berardi, Berardi

Keeper: Green med en middels høstsesong og meget god vårsesong. Milevis svakere på denne plassen i år.

Venstreback: Taylor erstattet av en tre-fire middelmådige venstrebacker. Også her, langt svakere enn i fjor.

Midtstopper: Pennington/Cooper har erstattet kaptein Bartley. Say no more.

Høyreback: Ayling hele sesongen i fjor, halve i år. Klart svekket også her.

Midtbane: Bridcutt erstattet av O`Kane, Phillips, og etter hvert Forshaw. Pr i dag er vi sterkere, men ikke før Forshaw kom inn.

Angrep: Lasogga og Ekuban har erstattet Wood. Egentlig bare fælt å sammenligne dem.


Vi er jo stort sett ekstremt svekket over hele linja. Saiz og tildels Alioski er jo ikke i nærheten av å veie opp for det.

At vi blir nr 15-20 handler lite om headcoach, men mye om det materiellet vi har. Fysisk svakt, svake i begge bokser, ubalanserte er vel melodien. Det er rett og nådeløst, vi er ikke i nærheten av å være like bra som i fjor. Og det handler mindre om Monk, PH og Christensen. Og mer om kvalitet.
 

Neo

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #455 på: Mars 17, 2018, 19:11:10 »
Ingen bedring siden PH kom.

Skulle gitt denne mannen troen dersom han kom og viste noe som ga snev av lyspunkt.
Istedet fortsetter han trenden fra Barnsley.

Dette er ikke rett mann for et Leeds som har som målsetting å rykke opp til Premier League.
Punktum.


auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #456 på: Mars 17, 2018, 20:07:50 »
I etterpåklokskapens navn burde TC sittet ut sesongen, og så burde vi lagt en god del penger i sekken og fått inn en trener med litt wow-faktor.

1-3-4 på sine 8 kamper er rett og slett elendig, dog har vi spilt mot svært tøff motstand. Jeg tror ikke PH er coach 1. januar 2019. Jeg tipper han får høsten på seg, men da er det evt slutt om vi ikke har heng på topp 6.

auren

Helt meningsløst å la TC sitte ut sesongen hvis han ikke skulle fortsatt. Det vi trenger er å gi headcoachen tid, noe supporterne ikke er villige til i det hele tatt.  Var vel 2 eller 3 kamper med PH så skulle han byttes ut.

De siste 6 årene har vi hatt 13 forskjellige managere/headcoacher. Hvor har all denne byttingen tatt oss? Absolutt ingen steder. Vi ser jo at dette mannskapet ikke er i nærheten. Det er spillerne som er for dårlige, ikke nødvendigvis headcoachen. Og skal vi sparke han, så må han ihvertfall ha fått muligheten. Det har han overhodet ikke etter 8 kamper.

Er spillerne virkelig sååå dårlige? Jeg tror ikke det, men det kan være at jeg lever i fornektelse!

Borte fra førsteelleveren fra i fjor: Green, Wood (et halvt lag alene), Bridcutt, Bartley, Taylor, Ayling (Ute deler av sesongen).

Erstattet av: Wiedwald/Lonergan/BPF, Lasogga, O`Kane (ikke god nok i fjor), Pennington/Cooper, De Bock/Anita/Berardi, Berardi

Keeper: Green med en middels høstsesong og meget god vårsesong. Milevis svakere på denne plassen i år.

Venstreback: Taylor erstattet av en tre-fire middelmådige venstrebacker. Også her, langt svakere enn i fjor.

Midtstopper: Pennington/Cooper har erstattet kaptein Bartley. Say no more.

Høyreback: Ayling hele sesongen i fjor, halve i år. Klart svekket også her.

Midtbane: Bridcutt erstattet av O`Kane, Phillips, og etter hvert Forshaw. Pr i dag er vi sterkere, men ikke før Forshaw kom inn.

Angrep: Lasogga og Ekuban har erstattet Wood. Egentlig bare fælt å sammenligne dem.


Vi er jo stort sett ekstremt svekket over hele linja. Saiz og tildels Alioski er jo ikke i nærheten av å veie opp for det.

At vi blir nr 15-20 handler lite om headcoach, men mye om det materiellet vi har. Fysisk svakt, svake i begge bokser, ubalanserte er vel melodien. Det er rett og nådeløst, vi er ikke i nærheten av å være like bra som i fjor. Og det handler mindre om Monk, PH og Christensen. Og mer om kvalitet.

Vanskelig å være uenig her kato. Godt og reflektert innlegg som vanlig. Jeg vil bare tilføye litt:

Wiedwald var i utgangspunktet en grei erstatter for Silvestri. En keeper med mange kamper for en Bundesliga-klubb forrige sesong. Billig var han også, men hadde rykte på seg å ha et lavt bunnivå, noe som vi har smertelig fått erfare. Tabben her var å erstatte Green med Lonergan. Håpløst. Green skulle blitt "tvunget" til å bli.

Venstreback-plassen har vært en mare hele året. Vi har stort sett spilt med høyrebeinte venstrebacker uten offansiv trussel (Berardi og Anita). Her burde det blitt hentet inn en skikkelig erstatter. Synd vi ikke cashet ut for Bryan hos BC.

Bartley ville dessverre ikke komme tilbake til oss. Pennington eneste midtstopper inn. Etter min mening burde vi hentet enda en stopper (i stedet for å satse på Shaughnessy). Ryktene gikk om Flint hos BC. Her burde vi også vært på banen.

Det var vel mer Grot og Lasogga som ble hentet som erstattere for Wood, ettersom Ekuban ble hentet såpass tidlig i sommer. Grot ikke i nærheten av å være god nok. Lasogga har vist store kvaliteter tidligere, men likevel en long shot å hente inn en litt utrent og lite matchfit tysker. Hadde han vært matchfit fra dag en, så hadde fort sesongen sett annerledes ut.

Vi lå vel på play off plass så sent som rundt 1. januar. Alle disse utvisningene i januar har nok kostet oss dyrere enn vi kunne tenke oss. I tillegg til å gå glipp av viktige poeng i kampene med 10 mann, har vi hatt flere sentrale spillere ute i viktige kamper. Hvorfor vi fikk så mange røde i januar må gudene vite, en helt spinnvill måned. Ã… få Ayling langtidsskadd hjalp heller ikke på. Her gikk play off toget. Etter dette har Leedslaget vært en skygge av seg selv.

Som du sier så er troppen vesentlig svekket i nøkkelposisjoner i forhold til i fjor (keeper, venstreback, midtstopper og spiss). Jeg tror også den "gode" 7. plassen ble en liten sovepute. Jeg tror vi presterte litt over evne. Vi imponerte sjelden spillemessig, foruten i Derbykampen. Slutten på sesongen burde gitt en tankevekker om at troppen burde styrkes i kvalitet og ikke i kvantitet.

auren
« Siste redigering: Mars 17, 2018, 20:09:52 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #457 på: Mars 17, 2018, 20:25:52 »
I etterpåklokskapens navn burde TC sittet ut sesongen, og så burde vi lagt en god del penger i sekken og fått inn en trener med litt wow-faktor.

1-3-4 på sine 8 kamper er rett og slett elendig, dog har vi spilt mot svært tøff motstand. Jeg tror ikke PH er coach 1. januar 2019. Jeg tipper han får høsten på seg, men da er det evt slutt om vi ikke har heng på topp 6.

auren

Helt meningsløst å la TC sitte ut sesongen hvis han ikke skulle fortsatt. Det vi trenger er å gi headcoachen tid, noe supporterne ikke er villige til i det hele tatt.  Var vel 2 eller 3 kamper med PH så skulle han byttes ut.

De siste 6 årene har vi hatt 13 forskjellige managere/headcoacher. Hvor har all denne byttingen tatt oss? Absolutt ingen steder. Vi ser jo at dette mannskapet ikke er i nærheten. Det er spillerne som er for dårlige, ikke nødvendigvis headcoachen. Og skal vi sparke han, så må han ihvertfall ha fått muligheten. Det har han overhodet ikke etter 8 kamper.

Er spillerne virkelig sååå dårlige? Jeg tror ikke det, men det kan være at jeg lever i fornektelse!

Borte fra førsteelleveren fra i fjor: Green, Wood (et halvt lag alene), Bridcutt, Bartley, Taylor, Ayling (Ute deler av sesongen).

Erstattet av: Wiedwald/Lonergan/BPF, Lasogga, O`Kane (ikke god nok i fjor), Pennington/Cooper, De Bock/Anita/Berardi, Berardi

Keeper: Green med en middels høstsesong og meget god vårsesong. Milevis svakere på denne plassen i år.

Venstreback: Taylor erstattet av en tre-fire middelmådige venstrebacker. Også her, langt svakere enn i fjor.

Midtstopper: Pennington/Cooper har erstattet kaptein Bartley. Say no more.

Høyreback: Ayling hele sesongen i fjor, halve i år. Klart svekket også her.

Midtbane: Bridcutt erstattet av O`Kane, Phillips, og etter hvert Forshaw. Pr i dag er vi sterkere, men ikke før Forshaw kom inn.

Angrep: Lasogga og Ekuban har erstattet Wood. Egentlig bare fælt å sammenligne dem.


Vi er jo stort sett ekstremt svekket over hele linja. Saiz og tildels Alioski er jo ikke i nærheten av å veie opp for det.

At vi blir nr 15-20 handler lite om headcoach, men mye om det materiellet vi har. Fysisk svakt, svake i begge bokser, ubalanserte er vel melodien. Det er rett og nådeløst, vi er ikke i nærheten av å være like bra som i fjor. Og det handler mindre om Monk, PH og Christensen. Og mer om kvalitet.
Rart dette. Når andre påpeker at kvaliteten ikke er god nok og man kjøpe på en hylle høyere opp, så blir man straks klubbet ned med FFP, Sunderland, Ridsdaletilstander og beskyldninger om en enkel tankegang om å bare bruke mer penger....
Kanskje på tide å se på hva slags spillere som blir hentet og av hvem...?

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #458 på: Mars 17, 2018, 20:35:08 »
Forshaw er nivået vi må ligge på. Enkelt og greit. Minst 4.
 

Tom S

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #459 på: Mars 17, 2018, 20:37:11 »
Forshaw er nivået vi må ligge på. Enkelt og greit. Minst 4.

*LIKER*
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #460 på: Mars 17, 2018, 20:43:45 »
Forshaw er nivået vi må ligge på. Enkelt og greit. Minst 4.
Problemet er at det koster penger...mange penger...

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #461 på: Mars 17, 2018, 20:48:10 »
Ja vi må bruke nok penger. Rundt 7-8 PR spiller. 4/5 inn pluss noe bedre enn PH.
Van gaal feks også gir vi han 12 mill pund om han tar oss opp.
Bør også endre lønnsbudsj. Opp til 40-50. Da kan vi konkurrere om mid-table prem spillere.
Dette nytter ikke lengre
« Siste redigering: Mars 17, 2018, 20:50:06 av leedslife »

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #462 på: Mars 17, 2018, 20:49:11 »
Forshaw er nivået vi må ligge på. Enkelt og greit. Minst 4.

Høyere enn Forshaw. Han blir for lett mot de beste lagene. Men kan ha endel med at han må dra hele midtbanen alene

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #463 på: Mars 17, 2018, 21:02:43 »
Ja vi må bruke nok penger. Rundt 7-8 PR spiller. 4/5 inn pluss noe bedre enn PH.
Van gaal feks også gir vi han 12 mill pund om han tar oss opp.
Bør også endre lønnsbudsj. Opp til 40-50. Da kan vi konkurrere om mid-table prem spillere.
Dette nytter ikke lengre
Akkurat dette jeg mener. Du har virkelig forstått saker og ting ;)

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #464 på: Mars 17, 2018, 21:14:49 »
Nei men fra spøk til alvor. Noe må gjøres. Reading og sheff var ekstremt svake og vi kommer unna med 1 poeng. Får håpe rad har noen som kan sprøyte inn penger.  Vi trenger et kraftig innskudd hva gjelder kvalitet også må man revurdere hvordan man vil spille.
Er litt som warnock påpekte før han ble ansatt. Vi har ikke nok høyde, fart eller muskler. Føler det er litt samme nå. Realistisk sett. Håper lønnsbudsjettet kan justeres opp til 20-25 også som Kato sier må vi ha 4 med topptopp kvalitet
« Siste redigering: Mars 17, 2018, 22:37:12 av leedslife »

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #465 på: Mars 17, 2018, 21:17:41 »
Nei men fra spøk til alvor. Noe må gjøres. Reading og sheff var ekstremt svake og vi kommer unna med 1 poeng. Får håpe rad har noen som kan sprøyte inn penger.  Vi trenger et kraftig innskudd hva gjelder kvalitet også må man revurdere hvordan man vil spille.
Er litt som warnock påpekte før han ble ansatt. Vi har ikke nok høyde, fart eller muskler. Føler det er litt samme nå. Realistisk sett. Håper lønnsbudsjettet kan justeres opp til 20-25 også som Kari sier må vi ha 4 med topptopp kvalitet
Vi må ihvertfall prøve å få tak i spillere på Forshaw nivå. Hvordan er dessverre opp til Orta....

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #466 på: Mars 17, 2018, 21:29:40 »
En av PH eller Orta må nok dra. Kan faktisk ikke se for meg st begge de sitter i sommer.
Det er jo noe stein galt. Dette er jo ikke en formdupp eller at man ikke har sterkt nok lag til å vinne en kamp. Det er jo noe fundamentalt galt som kommer innad. Tror muligens vi hadde plukket mer poeng med TC. Sier jo litt om avslutninga vi holder på å levere.

Til og med det mest positive fiberet i meg klarer ikke å se lyst på dette.
Herregud Sheffield var et rævva fotball lag og vi tapte!
« Siste redigering: Mars 17, 2018, 21:54:42 av leedslife »

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #467 på: Mars 17, 2018, 21:49:46 »
Simon Kaiser

Heckingbotttom taken 6 points from his last 72. Would love to know who else was on that shortlist.  #mot #paidtweets

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #468 på: Mars 17, 2018, 21:52:29 »
Oppi all elendighetsbeskrivelsen så var vi flere hakk bedre enn Wednesday. Prestasjonen var bedre enn resultatet.
 

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #469 på: Mars 17, 2018, 21:57:21 »
Simon Kaiser

Heckingbotttom taken 6 points from his last 72. Would love to know who else was on that shortlist.  #mot #paidtweets

I en bransje der man idag er så avhengig av resultat asap betyr jo det st det er på tide å melde seg til nærmeste nav kontor

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #470 på: Mars 17, 2018, 21:59:57 »
Simon Kaiser

Heckingbotttom taken 6 points from his last 72. Would love to know who else was on that shortlist.  #mot #paidtweets
Vi får håpe på en Wilko kopi: redde plassen for så å rykke opp året etter ;)

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #471 på: Mars 17, 2018, 22:03:16 »
Dere som skal sparke han etter vel en måned, hva er det egentlig PH skulle gjort annerledes?
 

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #472 på: Mars 17, 2018, 22:07:16 »
Dere som skal sparke han etter vel en måned, hva er det egentlig PH skulle gjort annerledes?
Takket nei til jobben....

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #473 på: Mars 17, 2018, 22:14:54 »
Dere som skal sparke han etter vel en måned, hva er det egentlig PH skulle gjort annerledes?


Fått en respons fra spillerne. Hadde man sett konturene av noe så kanskje han hadde sluppet kritikk! Akkurat nå så er vi verre enn under TC!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #474 på: Mars 17, 2018, 22:17:19 »
Dere som skal sparke han etter vel en måned, hva er det egentlig PH skulle gjort annerledes?
Takket nei til jobben....

 :D
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #475 på: Mars 17, 2018, 22:23:13 »
Dere som skal sparke han etter vel en måned, hva er det egentlig PH skulle gjort annerledes?


..og ikke spilt O’Kane!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #476 på: Mars 17, 2018, 22:29:22 »
Dere som skal sparke han etter vel en måned, hva er det egentlig PH skulle gjort annerledes?


..og ikke spilt O’Kane!


Sent from my iPhone using Tapatalk

O'Kane langt fra den verste i dag. Tror det må mer krutt enn som så til for å snu dette. Verste er at jeg synes de prøver, er bare ikke gode nok.
 

ar9

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #477 på: Mars 18, 2018, 00:25:00 »
Oppi all elendighetsbeskrivelsen så var vi flere hakk bedre enn Wednesday. Prestasjonen var bedre enn resultatet.
e9. Vi var litt opp over hele linja mot sløv motstand vel og merke.
Men udyktige siste tredel.

rd1

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #478 på: Mars 18, 2018, 00:32:58 »
Forshaw er nivået vi må ligge på. Enkelt og greit. Minst 4.
Problemet er at det koster penger...mange penger...
Joda, men vi har jo brukt penger. Bare grovt feil!
 Klick+cibicki+debock=4,5 mpund,=> burde gått til skikkelig midtstopper.
Sackho+Grot+ekuban=4mpund, => burde gått til skikkelig v.back
And so on..
"Who needs Cantona??"

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #479 på: Mars 18, 2018, 00:34:55 »
Forshaw er nivået vi må ligge på. Enkelt og greit. Minst 4.
Problemet er at det koster penger...mange penger...
Joda, men vi har jo brukt penger. Bare grovt feil!
 Klick+cibicki+debock=4,5 mpund,=> burde gått til skikkelig midtstopper.
Sackho+Grot+ekuban=4mpund, => burde gått til skikkelig v.back
And so on..
Heia Orta...