Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 170164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #630 på: April 10, 2018, 22:56:40 »
Til PHS forsvar her. Putt inn hvilket manager i hele verden og du får ikke noe veldig mye mer ut av dette. De bak der idag kunne vært U-23 laget vårt. Vi har ekstremt uflaks med skader.
Men er fortsatt i villrede om han bør få en neste sesong eller ikke. .
Mangler jo en rød tråd i hva vi driver med. Tror ikke han helt vet det selv en gang.


TC hadde klart dette bedre med en viss verdighet!!!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #631 på: April 10, 2018, 22:57:25 »
PH er latterlig og spillerne er latterlige. Totalt fiasko :-[


LUFCdata

Preston 3-1 Leeds FT:

Second half capitulation. No dressing up our form under Paul Heckingbottom. Truly awful.

Failed to win an away game in 2018

6 defeats in 12 for Paul Heckingbottom

11 defeats in the last 19 games

First away league defeat after scoring first in 2017/18

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #632 på: April 10, 2018, 22:57:31 »
PH er latterlig og spillerne er latterlige. Totalt fiasko :-[

Men forumet her er bedre???
Skjønner godt at mange er sjeldnere innom...


We are Leeds...M   O   T   !!!

Du sier noe....
Super Leeds since 1968

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #633 på: April 10, 2018, 22:58:20 »
Skulle jo ønske man kunne fått sett han med et fulltallig lag.
Tror nok dessverre timinga på PHS leeds karriere ikke var så heldig.

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #634 på: April 10, 2018, 23:00:10 »
Til PHS forsvar her. Putt inn hvilket manager i hele verden og du får ikke noe veldig mye mer ut av dette. De bak der idag kunne vært U-23 laget vårt. Vi har ekstremt uflaks med skader.

Tja. Vil jo si at BPF og O´Conor var blant våre beste i dag. Det var vel backene som sviktet mest, kanskje særlig Dallas.

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #635 på: April 10, 2018, 23:02:55 »
Til PHS forsvar her. Putt inn hvilket manager i hele verden og du får ikke noe veldig mye mer ut av dette. De bak der idag kunne vært U-23 laget vårt. Vi har ekstremt uflaks med skader.

Tja. Vil jo si at BPF og O´Conor var blant våre beste i dag. Det var vel backene som sviktet mest, kanskje særlig Dallas.

Enig.oConnor klarte seg meget bra. Men en brutal oppgave for en som debuterte forrige runde.
Vet ikke hva jeg hadde sagt hvis noen hadde fortalt meg på denne tiden i fjor at neste år på denne tiden stiller vi med Bailey,Dallas, Diaz, OConnor og Anita bak.
Det er jo galehus

Jostein.

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #636 på: April 10, 2018, 23:19:26 »
PH er latterlig og spillerne er latterlige. Totalt fiasko :-[

Men forumet her er bedre???
Skjønner godt at mange er sjeldnere innom...


We are Leeds...M   O   T   !!!

Du sier noe....

Piffen har desverre gått ut av meg denne sesongen. Blir desverre bare i generelt dårlig humør av å snakke om Leeds. Gleder meg til sommeren da, da er nok optimismen på plass igjen  ;)
Leeds Carajo!

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #637 på: April 11, 2018, 13:05:39 »
Når ryktene nå er startet om at Heckingbottom er på tur ut, er det noe trøst å hente hos Phil Hay for han.


Phil Hay
@PhilHayYEP
28m
Replying to @LeedsUtdFan1919 and 2 others
the results speak for themselves and the club expected a bigger impact than this. That's fair to say. But from what I'm told, they like the way he coaches and manages and a fair amount of blame is falling on the players. But Leeds being Leeds, you'd never bet against anything
 

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #638 på: April 11, 2018, 13:11:45 »
Trenerne er ansvarlig for å skape sin egen suksess. PH har ikke klart det. La han sitte sesongen ut, og spark han direkte etter siste kamp. Hva er forskjellen på kypriotisk fotball og Barnsley, liksom? Nå må Rad lære seg å ansette rette folkene. Noe han bør ha lært seg, er at opprykk ikke kjøpes på sparebluss. Håper faktisk på tap i de 4 siste kampene, slik at siste rest av illusjoner nå kan skrelles bort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #639 på: April 11, 2018, 13:17:50 »
Når ryktene nå er startet om at Heckingbottom er på tur ut, er det noe trøst å hente hos Phil Hay for han.


Phil Hay
@PhilHayYEP
28m
Replying to @LeedsUtdFan1919 and 2 others
the results speak for themselves and the club expected a bigger impact than this. That's fair to say. But from what I'm told, they like the way he coaches and manages and a fair amount of blame is falling on the players. But Leeds being Leeds, you'd never bet against anything

Så med andre ord en må gå. Enten Orta eller PH.
vanskelig å komme ut av dette med troverdighet hvis man ikke svinger øksa på en av dem i sommer.

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #640 på: April 11, 2018, 13:18:56 »
Trenerne er ansvarlig for å skape sin egen suksess. PH har ikke klart det. La han sitte sesongen ut, og spark han direkte etter siste kamp. Hva er forskjellen på kypriotisk fotball og Barnsley, liksom? Nå må Rad lære seg å ansette rette folkene. Noe han bør ha lært seg, er at opprykk ikke kjøpes på sparebluss. Håper faktisk på tap i de 4 siste kampene, slik at siste rest av illusjoner nå kan skrelles bort.
Støttes!
jeg har skrevet akkurat dette et par hundre ganger før ;)

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #641 på: April 11, 2018, 13:24:04 »
Trenerne er ansvarlig for å skape sin egen suksess. PH har ikke klart det. La han sitte sesongen ut, og spark han direkte etter siste kamp. Hva er forskjellen på kypriotisk fotball og Barnsley, liksom? Nå må Rad lære seg å ansette rette folkene. Noe han bør ha lært seg, er at opprykk ikke kjøpes på sparebluss. Håper faktisk på tap i de 4 siste kampene, slik at siste rest av illusjoner nå kan skrelles bort.
Jøss. Det var uvanlig tydelig budskap, RoarG! Frustrasjonen er virkelig stor når en håper at laget sitt skal tape.

Cherry

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #642 på: April 11, 2018, 13:33:53 »
Det er spillerne som spiller, men det MÃ… tas i betraktning hvilke spillere man har tilgjengelige om dagen........
og DER har Orta en stor skyld - da troppen er altfor tynn på kvalitet.  Skader får man ikke gjort noe med.

Syns Heckingbottom er likanes, men han har svært dårlige arbeidsforhold om dagen - med de spillerne som er tilgjengelige.
Han bør få en Pre Season, Orta bør vekk......og det må renskes i stallen......Steames faktisk.
 

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #643 på: April 11, 2018, 13:59:11 »
Ryktene i dag nevner 3 kandidater til å ta over:

Mick McCarthy
Mario Silva
Lee Bowyer
 

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #644 på: April 11, 2018, 14:13:35 »
Ryktene i dag nevner 3 kandidater til å ta over:

Mick McCarthy
Mario Silva
Lee Bowyer
Tja, hva skal man si? Mick er vel den som tåler presset, og ikke minst har vært med på dette før. Hoppet ikke i taket av noen av dem ;)

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #645 på: April 11, 2018, 14:19:22 »
Har vi vært linket med silva tidligere?(ex warford?)
Lee bowyer..... spar meg
Har ikke han stått i en lakseelv de siste 10 årene?
« Siste redigering: April 11, 2018, 14:24:37 av leedslife »

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #646 på: April 11, 2018, 14:24:04 »
Mario Silva i særklasse av disse. Vil ikke ha McCarthy for alt i verden. Ipswich er stort sett bare blitt verre og verre under han. Fra å vake rundt playoff har de blitt en middelhavsfarer. Forferdelig fotball.
« Siste redigering: April 11, 2018, 14:26:43 av Kato »
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #647 på: April 11, 2018, 14:43:44 »
Han heter Marco Silva. Spennende kandidat, hvis det skulle vise seg at Hecky ikke får tillit til neste sesong. Er han dog villig til å ta steget ned? Har mine tvil.

B_Ød

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #648 på: April 11, 2018, 14:56:37 »
Gleder meg til dette sirkuset tar slutt må jeg si,
personlig er jeg klar for neste sesong med en Paul Heckingbottom med litt mer innflytels på evt ny-signeringer, minimalt med skader hele sesongen gjennom, og ro i rekkene på alle plan.
 
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #649 på: April 11, 2018, 15:14:26 »
Gleder meg til dette sirkuset tar slutt må jeg si,
personlig er jeg klar for neste sesong med en Paul Heckingbottom med litt mer innflytels på evt ny-signeringer, minimalt med skader hele sesongen gjennom, og ro i rekkene på alle plan.
Enig. Blir like matt hver gang...

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #650 på: April 11, 2018, 15:16:46 »
Gleder meg til dette sirkuset tar slutt må jeg si,
personlig er jeg klar for neste sesong med en Paul Heckingbottom med litt mer innflytels på evt ny-signeringer, minimalt med skader hele sesongen gjennom, og ro i rekkene på alle plan.
Enig. Blir like matt hver gang...

Bottom med inflytelse på spillerkjøp. Jaja, gleder vi oss til nedrykk, ikke jeg

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #651 på: April 11, 2018, 17:10:46 »
Phil Hay

I'll absolutely blame the squad. But like I said, you'd also expect to see more progress/improvement from a new head coach in terms of shape, organisation and tactics. The basic stuff.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #652 på: April 11, 2018, 17:19:03 »
Hay

Grot playing on the wing at Preston doesn't explain 18 defeats from 42 games. Blame has to be shared (at boardroom level too) but I'm struggling to follow the theory that this isn't really about the players. The make-up of the squad is a fundamental issue.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #653 på: April 11, 2018, 18:39:05 »
Trenerne er ansvarlig for å skape sin egen suksess. PH har ikke klart det. La han sitte sesongen ut, og spark han direkte etter siste kamp. Hva er forskjellen på kypriotisk fotball og Barnsley, liksom? Nå må Rad lære seg å ansette rette folkene. Noe han bør ha lært seg, er at opprykk ikke kjøpes på sparebluss. Håper faktisk på tap i de 4 siste kampene, slik at siste rest av illusjoner nå kan skrelles bort.
Jøss. Det var uvanlig tydelig budskap, RoarG! Frustrasjonen er virkelig stor når en håper at laget sitt skal tape.
Vel, vi kan best bli nr. 12. Om vi taper de 4 siste blir vi 17? 18? Møkk elendig er det uansett. Vanskeligere å snakke seg bort fra slike elendige plasseringer og resultater enn om vi skulle vinne, skal vi si 2 av 4. Helt klart at mange av de etablerte spillerne enten er for dårlige (Dallas, Berardi, Cooper, O'Kane) eller ikke har vinnermentalitet nok til å heve laget til en topp 6 klubb. Stallen består av mye rask, og det rasket må bort. Treneren er en vits. Kom fra en under middelhavsfarer i divisjonen, med en elendig resultatrekke bak seg. Likevel var det noen som trodde at en slik middelmådighet kunne heve et allerede middelmådig lag. Endrer ikke ting seg drastisk på trener- og spillerfronten, ender Leeds' jubileums-sesong med et soleklart nedrykk. PH er etter min mening mye dårligere enn TC, og han var det mange som ville fjerne da det led utpå vinteren. Ã… sparke en enda dårligere trener, er en skikkelig no-brainer. PH må bort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #654 på: April 11, 2018, 19:14:31 »
Ryktene i dag nevner 3 kandidater til å ta over:

Mick McCarthy
Mario Silva
Lee Bowyer

Silva får vi ikke. Han er for dyr og eftertraktet.

Sydhagen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #655 på: April 11, 2018, 19:19:54 »
Går i djup dvale om vi ender opp med Mick
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #656 på: April 11, 2018, 19:53:56 »
Skrev før kampen mot Preston at jeg håper PH blir fredet og får preseason og minst ett transfervindu til å bygge ett lag.
Dette står jeg for, men jeg er meget usikker på om jeg tror han er trener når neste sesong starter.

Forsetter vi ut sesongen med samme form blir fort presset både på PH og Rad så stort at det muligens gis etter.

Likevel er det marginalt. Får vi noen positive kamper mot slutten så får trolig PH den goodwillen han trenger.
Så det bare i går. En god første omgang og det var lett optimisme på forumet, men så slipper vi noen enkle mål og da blir det total slakt over hele linja.

Er ikke enig i at vi skulle gått for en mer merittert trener heller. PH har vært manager i 2 år og har stort sett suksess å vise til.
Han var en attraktiv ung manager og det var ett spørsmål om tid før han fikk sjansen i større klubb. Var linket til Forest og Sunderland, men endte i Leeds. Noen liker kanskje å tro det, men spranget fra Barnslet til Leeds er ikke så veldig stort.

PH kan forsatt redde dette selv, men tiden begynner å renne ut om han skal få resultater. Får han ikke det må han håpe han blir benådet av Radrizzani.
marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #657 på: April 11, 2018, 20:03:27 »
Skrev før kampen mot Preston at jeg håper PH blir fredet og får preseason og minst ett transfervindu til å bygge ett lag.
Dette står jeg for, men jeg er meget usikker på om jeg tror han er trener når neste sesong starter.

Forsetter vi ut sesongen med samme form blir fort presset både på PH og Rad så stort at det muligens gis etter.

Likevel er det marginalt. Får vi noen positive kamper mot slutten så får trolig PH den goodwillen han trenger.
Så det bare i går. En god første omgang og det var lett optimisme på forumet, men så slipper vi noen enkle mål og da blir det total slakt over hele linja.


Er ikke enig i at vi skulle gått for en mer merittert trener heller. PH har vært manager i 2 år og har stort sett suksess å vise til.
Han var en attraktiv ung manager og det var ett spørsmål om tid før han fikk sjansen i større klubb. Var linket til Forest og Sunderland, men endte i Leeds. Noen liker kanskje å tro det, men spranget fra Barnslet til Leeds er ikke så veldig stort.

PH kan forsatt redde dette selv, men tiden begynner å renne ut om han skal få resultater. Får han ikke det må han håpe han blir benådet av Radrizzani.

Er det egentlig marginalt?
Preston var jo ikke veldig gode i går. Vi gav de noen sjanser de første 10 av 1 omgang, men de virket ganske tannløse. Vi kommer inn i kampen og begge lag skaper sjanser. Mye rart fra begge sider når det kommer til kvalitet. Dette Preston laget er ca på vårt nivå hva gjelder spillermateriell vil jeg si. De er et sted mellom midt på tabellen og muligens kan lukte på playoff.
Pointet er. Andre omgang. De knepper tempo og kvalitet litt opp og vi er fullstendig done etter 55 minutt.
Jeg prøver å være så positiv jeg kan og liker å gi spillere og ledere i klubben en sjanse. Men dette holder ikke. Du kan til og med se det på kroppsspråket til Eddie Gray i intervju etter kampen. En mann som er Leeds og jobber rundt klubben. Det er noe stein stokk galt.
Er det ikke lov å totalslakte en sånn opptreden? Vi bruker jo faktisk tid, kjærlighet og penger på dette her vi norske også. Vi kan jo ikke legge lista på at en sånn opptreden er ok. Kjør gjerne debatt.

OG bortsett fra at OConnor taper duellen på 3-1 så er det faktisk seniorene som svikter i situasjoner som fører til mål og farlige sjanser.
Det er også en indikasjon som gjør meg bekymret.

Det bør settes et spørsmålstegn til om kulturen,motivasjonen og viljen er der til å vinne. Dette er jo ikke bare Orta sit ansvar. Er jo mange som må under lupen her.
« Siste redigering: April 11, 2018, 20:08:51 av leedslife »

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #658 på: April 11, 2018, 20:05:11 »
Skrev før kampen mot Preston at jeg håper PH blir fredet og får preseason og minst ett transfervindu til å bygge ett lag.
Dette står jeg for, men jeg er meget usikker på om jeg tror han er trener når neste sesong starter.

Forsetter vi ut sesongen med samme form blir fort presset både på PH og Rad så stort at det muligens gis etter.

Likevel er det marginalt. Får vi noen positive kamper mot slutten så får trolig PH den goodwillen han trenger.
Så det bare i går. En god første omgang og det var lett optimisme på forumet, men så slipper vi noen enkle mål og da blir det total slakt over hele linja.


Er ikke enig i at vi skulle gått for en mer merittert trener heller. PH har vært manager i 2 år og har stort sett suksess å vise til.
Han var en attraktiv ung manager og det var ett spørsmål om tid før han fikk sjansen i større klubb. Var linket til Forest og Sunderland, men endte i Leeds. Noen liker kanskje å tro det, men spranget fra Barnslet til Leeds er ikke så veldig stort.

PH kan forsatt redde dette selv, men tiden begynner å renne ut om han skal få resultater. Får han ikke det må han håpe han blir benådet av Radrizzani.

Er det egentlig marginalt?
Preston var jo ikke veldig gode i går. Vi gav de noen sjanser de første 10 av 1 omgang, men virket ganske tannløse. Vi kommer inn i kampen og begge lag skaper sjanser. Mye rart fra begge sider når det kommer til kvalitet. Dette Preston laget er ca på vårt nivå hva gjelder spillermateriell vil jeg si. De er et sted mellom midt på tabellen og muligens kan lukte på playoff.
Pointet er. Andre omgang. De knepper tempo og kvalitet litt opp og vi er fullstendig done etter 55 minutt.
Jeg prøver å være så positiv jeg kan og liker å gi spillere og ledere i klubben en sjanse. Men dette holder ikke. Du kan til og med se det på kroppsspråket til Eddie Gray i intervju etter kampen. En mann som er Leeds og jobber rundt klubben. Det er noe stein stokk galt.
Er det ikke lov å totalslakte en sånn opptreden? Vi bruker jo faktisk tid, kjærlighet og penger på dette her vi norske også. Vi kan jo ikke legge lista på at en sånn opptreden er ok. Kjør gjerne debatt.

+1
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #659 på: April 11, 2018, 20:51:22 »
Skrev før kampen mot Preston at jeg håper PH blir fredet og får preseason og minst ett transfervindu til å bygge ett lag.
Dette står jeg for, men jeg er meget usikker på om jeg tror han er trener når neste sesong starter.

Forsetter vi ut sesongen med samme form blir fort presset både på PH og Rad så stort at det muligens gis etter.

Likevel er det marginalt. Får vi noen positive kamper mot slutten så får trolig PH den goodwillen han trenger.
Så det bare i går. En god første omgang og det var lett optimisme på forumet, men så slipper vi noen enkle mål og da blir det total slakt over hele linja.


Er ikke enig i at vi skulle gått for en mer merittert trener heller. PH har vært manager i 2 år og har stort sett suksess å vise til.
Han var en attraktiv ung manager og det var ett spørsmål om tid før han fikk sjansen i større klubb. Var linket til Forest og Sunderland, men endte i Leeds. Noen liker kanskje å tro det, men spranget fra Barnslet til Leeds er ikke så veldig stort.

PH kan forsatt redde dette selv, men tiden begynner å renne ut om han skal få resultater. Får han ikke det må han håpe han blir benådet av Radrizzani.

Er det egentlig marginalt?
Preston var jo ikke veldig gode i går. Vi gav de noen sjanser de første 10 av 1 omgang, men de virket ganske tannløse. Vi kommer inn i kampen og begge lag skaper sjanser. Mye rart fra begge sider når det kommer til kvalitet. Dette Preston laget er ca på vårt nivå hva gjelder spillermateriell vil jeg si. De er et sted mellom midt på tabellen og muligens kan lukte på playoff.
Pointet er. Andre omgang. De knepper tempo og kvalitet litt opp og vi er fullstendig done etter 55 minutt.
Jeg prøver å være så positiv jeg kan og liker å gi spillere og ledere i klubben en sjanse. Men dette holder ikke. Du kan til og med se det på kroppsspråket til Eddie Gray i intervju etter kampen. En mann som er Leeds og jobber rundt klubben. Det er noe stein stokk galt.
Er det ikke lov å totalslakte en sånn opptreden? Vi bruker jo faktisk tid, kjærlighet og penger på dette her vi norske også. Vi kan jo ikke legge lista på at en sånn opptreden er ok. Kjør gjerne debatt.

OG bortsett fra at OConnor taper duellen på 3-1 så er det faktisk seniorene som svikter i situasjoner som fører til mål og farlige sjanser.
Det er også en indikasjon som gjør meg bekymret.

Det bør settes et spørsmålstegn til om kulturen,motivasjonen og viljen er der til å vinne. Dette er jo ikke bare Orta sit ansvar. Er jo mange som må under lupen her.

Det jeg mener er at tilliten til PH er tynnslitt nå, men skal ikke så mye til for å vippe det til den andre siden. Hadde vi spilt en 2.omg slik vi spilte i 1.omg i går hadde vi syntes det var ett skritt i riktig retning, og laget hadde ikke fått pes i dag. Og det uten at vi på noen som helst måte var brilliante i 1.omgang heller.

Men nå gikk det som det gikk etter pause, og for all del, jeg skjønner godt at kritkken kommer og alle føler vel en form for håpløshet ligge over klubben.
marching on together,
derudaf forever...