Skrevet av Emne: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3  (Lest 32062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #240 på: Februar 18, 2018, 19:41:06 »
Kirwin fornøyd med publikum:

 
Thom Kirwin
@Thomkirwin
Dear Leeds United supporters.

That was incredible, I f****** love you!

#MOT

Daniel Fieldhouse
‏@Fieldhouse7
Leeds United fans give yourself a massive pat on the back. You’ve just won our team a point. Atmosphere like that at 2-0 down playing poor. Dragged us over that line. That is f**king Leeds United that. No fans like us. Proud. <3  <3
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #242 på: Februar 18, 2018, 19:44:38 »
Kan noen gi meg en kort oppsummering av kampen? Har vært opptatt i barnedåp..
1. Omgang fikk vi 2 mål i mot oss på 2 dødballer (eller innkast). Hvorav en var en gedigen keepertabbe, eller ihvertfall svært svakt keeperspill. Etter målene blir vi spilt lave og sliter med å få til noe som helst. 2. Omgang åpner bedre. Pablo er sjef og viser til tider ferdigheter som får resten av spillerne til å blekne. Særlig fra midtveis i 2. omgang kommer vi mer og mer med i kampen med god hjelp av et fantastisk publikum. Med 2-2 klarer vi å sløse bort 2 gedigne muligheter, og kampen avsluttes med en heading i tverrligger sekunder før kampen blir avblåst.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #243 på: Februar 18, 2018, 19:45:06 »
Kirwin fornøyd med publikum:

 
Thom Kirwin
@Thomkirwin
Dear Leeds United supporters.

That was incredible, I f****** love you!

#MOT

Daniel Fieldhouse
‏@Fieldhouse7
Leeds United fans give yourself a massive pat on the back. You’ve just won our team a point. Atmosphere like that at 2-0 down playing poor. Dragged us over that line. That is f**king Leeds United that. No fans like us. Proud. <3  <3

Zak Lewis
@ZakLewis17
That crowd is what Leeds United is all about. We all played a part there. We thought it was over so thought f**k it, let's have fun and that atmosphere changed the game. Imagine being anything but Leeds. Won't find our raw passion anywhere else. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #244 på: Februar 18, 2018, 19:48:32 »
Kampen viser problemer med grunnlinja.
Mangler keeper som er stabil.
Mangler makker til Pontus
Mangler Makker til Forshaw
Mangler makker til Lasogga

auren

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #245 på: Februar 18, 2018, 19:56:03 »
Kampen viser problemer med grunnlinja.
Mangler keeper som er stabil.
Mangler makker til Pontus
Mangler Makker til Forshaw
Mangler makker til Lasogga

Enig. Her må vi forsterke til sommeren. Kan IKKE ha en utrygg keeper som Wiedwald. Hva med André Hansen?

I tillegg trenger vi en kjapp vingspiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #246 på: Februar 18, 2018, 19:59:36 »
Kampen viser problemer med grunnlinja.
Mangler keeper som er stabil.
Mangler makker til Pontus
Mangler Makker til Forshaw
Mangler makker til Lasogga
Tja. Tror faktisk Pennington kan bli en grei makker. Men han er jo bare på lån.
Tror også Vieira kan funke bra sammen med Forshaw, men er usikker på om han får sjansen.
Ekuban var også positiv i dag, men er ikke akkurat noen målgarantist. Jobber og sliter, er både rask og fysisk sterk, så jeg mener han er milevidt foran Roofe, selv om han reddet et poeng i dag.

Vi har altså makkere, men de er vel ikke gode nok til å bidra til opprykk - dersom det er det vi satser på.

raggen

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #247 på: Februar 18, 2018, 20:03:47 »
ekuban kan bli god hvis han får "killer" instinktet på plass.. han har nesten alt som skal til for og lykkes!! stor tro på ham!!

Ellers er 2 omg. ett stort løft og presser BC bakover stort sett hele 2 omgangen. håper vi kan bygge videre på dette og få ut o kane. etter 4shaw kom inn er o kane en skygge av seg selv og ikke i nærheten av og være god nok for dette laget. blir gøy og se når saiz kommer tilbake om han går rett inn  i laget eller om han mister plassen og må kjempe seg inn igjen
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #248 på: Februar 18, 2018, 20:06:40 »
Saiz kan spille hengende spiss. Pablo og Alioski på vingene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #249 på: Februar 18, 2018, 20:06:55 »
ekuban kan bli god hvis han får "killer" instinktet på plass.. han har nesten alt som skal til for og lykkes!! stor tro på ham!!

Ellers er 2 omg. ett stort løft og presser BC bakover stort sett hele 2 omgangen. håper vi kan bygge videre på dette og få ut o kane. etter 4shaw kom inn er o kane en skygge av seg selv og ikke i nærheten av og være god nok for dette laget. blir gøy og se når saiz kommer tilbake om han går rett inn  i laget eller om han mister plassen og må kjempe seg inn igjen
Wiedwald kan bli god han, bare han holder nullen  ;) ;).
Nei fra spøk til annet. Har de det ikke i seg nå, ja a kan vi ikke satse på en spiller, bare fordi han kanskje har det i seg, hvis han blir bedre på ditt og datt

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #250 på: Februar 18, 2018, 20:10:52 »
Adam Pope
@APOPEY
PH says the mistakes were second ball situations & set pieces in general. Wants to see more aggression defensively to stop that happening. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #251 på: Februar 18, 2018, 20:30:29 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
Both managers felt the crowd played a part. Johnson said it became a "difficult atmosphere", although he was a bit bemused by the way it went from sarcasm to support in the blink of an eye. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #252 på: Februar 18, 2018, 20:31:25 »
De siste 20 minuttene kan vise seg gull verdt. Plutselig var det som om selvtilliten kom flommende tilbake. Selv om vi ikke fikk vinnermålet kjenner jo gutta på seg hvor nære det var. Ã… gå fra å bli totalt utspilt, ydmyket og pepet ut av hjemmepublikum til å oppleve dette mot slutten gir Heckingbottom og spillerne noe stolthet tilbake, og må bygges videre på. Fotball er et rart spill, hvor psyken betyr mer enn man kan ane!

flynn

Whelan og Pope var samstemte om at d var fansen som snudde kampen i dag.
Helt fantastisk stemning , og siste 25 hadde laget " Flow" igjen... de minuttene der kan faktisk snu denne perioden med svak innsats og resultater.
Kom med Derby!! :D
 

Bjorn

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #253 på: Februar 18, 2018, 20:44:03 »
Kampen viser problemer med grunnlinja.
Mangler keeper som er stabil.
Mangler makker til Pontus
Mangler Makker til Forshaw
Mangler makker til Lasogga
Tja. Tror faktisk Pennington kan bli en grei makker. Men han er jo bare på lån.
Tror også Vieira kan funke bra sammen med Forshaw, men er usikker på om han får sjansen.
Ekuban var også positiv i dag, men er ikke akkurat noen målgarantist. Jobber og sliter, er både rask og fysisk sterk, så jeg mener han er milevidt foran Roofe, selv om han reddet et poeng i dag.

Vi har altså makkere, men de er vel ikke gode nok til å bidra til opprykk - dersom det er det vi satser på.

1. Sant.
2 Cooper
3. Vieira/Phillips
4. Du har et poeng men tidlig å avskrive Ekuban og han fra West Brom jeg ikke husker navnet på i farten..
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #254 på: Februar 18, 2018, 20:50:03 »
Finnes det bilder av sjanser og mål?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #255 på: Februar 18, 2018, 20:51:00 »
Kampen viser problemer med grunnlinja.
Mangler keeper som er stabil.
Mangler makker til Pontus
Mangler Makker til Forshaw
Mangler makker til Lasogga
Tja. Tror faktisk Pennington kan bli en grei makker. Men han er jo bare på lån.
Tror også Vieira kan funke bra sammen med Forshaw, men er usikker på om han får sjansen.
Ekuban var også positiv i dag, men er ikke akkurat noen målgarantist. Jobber og sliter, er både rask og fysisk sterk, så jeg mener han er milevidt foran Roofe, selv om han reddet et poeng i dag.

Vi har altså makkere, men de er vel ikke gode nok til å bidra til opprykk - dersom det er det vi satser på.

1. Sant.
2 Cooper
3. Vieira/Phillips
4. Du har et poeng men tidlig å avskrive Ekuban og han fra West Brom jeg ikke husker navnet på i farten..

2 Cooper holder absolutt ikke mål. Ikke god nok for benk med tanke på å rykke opp
3. Vieira/Phillips . Vieira god nok for benk. Phillips er ikke god nok
4. Ekuban har absolutt ikke overbevist at han er fremtiden. Og Roberts. Vel ikke god nok med tanke på en goalgetter. Ikke mye han viste i Walsall eller hvor han var utlånt til

DenHviteYeboah

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #256 på: Februar 18, 2018, 21:07:35 »
Kampen viser problemer med grunnlinja.
Mangler keeper som er stabil.
Mangler makker til Pontus
Mangler Makker til Forshaw
Mangler makker til Lasogga
Tja. Tror faktisk Pennington kan bli en grei makker. Men han er jo bare på lån.
Tror også Vieira kan funke bra sammen med Forshaw, men er usikker på om han får sjansen.
Ekuban var også positiv i dag, men er ikke akkurat noen målgarantist. Jobber og sliter, er både rask og fysisk sterk, så jeg mener han er milevidt foran Roofe, selv om han reddet et poeng i dag.

Vi har altså makkere, men de er vel ikke gode nok til å bidra til opprykk - dersom det er det vi satser på.

1. Sant.
2 Cooper
3. Vieira/Phillips
4. Du har et poeng men tidlig å avskrive Ekuban og han fra West Brom jeg ikke husker navnet på i farten..

2 Cooper holder absolutt ikke mål. Ikke god nok for benk med tanke på å rykke opp
3. Vieira/Phillips . Vieira god nok for benk. Phillips er ikke god nok
4. Ekuban har absolutt ikke overbevist at han er fremtiden. Og Roberts. Vel ikke god nok med tanke på en goalgetter. Ikke mye han viste i Walsall eller hvor han var utlånt til
Enig!

TK20

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #257 på: Februar 18, 2018, 21:16:32 »
Og Roberts. Vel ikke god nok med tanke på en goalgetter

Greit strengt. Ikke vært i en tropp enda. Skal huske denne.

TK20

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #258 på: Februar 18, 2018, 21:18:09 »
Men altså, ingen har kommentert Forshaw på første målet. Står og ser på i fem sekunder. Like ille som keepertabben i mine øyne. Mister poenget fra meg pga det.

Runar

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #259 på: Februar 18, 2018, 21:28:27 »
Kampen viser problemer med grunnlinja.
Mangler keeper som er stabil.
Mangler makker til Pontus
Mangler Makker til Forshaw
Mangler makker til Lasogga

Veldig enig

Keeper - Sa det i januar vil mye heller ha ny keeper enn ny spiss

Stopper - vanskelig å sette fingen på akkurat hva det er, men vi verken ser eller fremstår veldig solid ut i denne posisjonen. Cooper er benkefyll eller squadplayer at best.

Midtbane - overrasket at du synes vi trenger makker til Forshaw, basert på forrige sesong så trenger vi en makker til Vieira. Basert på årets sesong så er det mulig at det er makker til Forshaw vi trenger, men noen ener synes ikke jeg han framstår som.

Spiss - Uenig. Jeg tror ikke vi forblir et 4-4-2 lag, og selv om jeg skjønner lysten til å ha en mer proven makker til Lasogga så ser jeg på Ekuban som en spiler som har alle fysiske forutsetninger for å være en vond spiss å møte i Championship. Sesongen han er ødelagt hittil av skader, men jeg tror fortsatt at han er en type som er god og ha. Du snakker om målscorerer garantist, men tenker du et spisspar der begge er "garantister." Lasogga er måltyven som gjør 20 mål om ha spiller 40 kamper.
 

HåvardK

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #260 på: Februar 18, 2018, 21:36:34 »
Adam Pope
@APOPEY
PH says the mistakes were second ball situations & set pieces in general. Wants to see more aggression defensively to stop that happening. #lufc
Rakettforskning neste, altså.

baste

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #261 på: Februar 18, 2018, 21:49:20 »
4 Shaw.. ett av de beste kjøp på lang tid.
Pennington er Pantus makker PR dags dato..

Dette laget vil vinne kamper, vi kan klare play off med litt stang inn  ;D


MOT
« Siste redigering: Februar 19, 2018, 08:29:34 av baste »

Xern

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #262 på: Februar 18, 2018, 22:06:11 »
Ã… avskrive en Ekuban som ikke har vært i nærheten av å få sjansen til å spille seg i form er vel litt hardt idømt. Ã… dømme Roberts (!) er vel enda verre. Tror Ekuban kan bli god, var sterk og kynisk i flere dueller idag, og har fart i seg. Når han blir mer samspilt med laget og de begynner å forstå hverandre bedre kan det bli bra.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #263 på: Februar 18, 2018, 22:26:44 »
De første 70 minuttene i dag er helt tragiske.
Bristol City har full kontroll og vi skaper knapt en sjanse før Hernandez og Lasogga fant en vei igjennom.
Vi er på hæla hele 1.omgang og synes vi er heldige etter pause også. Har noen perioder i 2.omg der vi holder på å rote det til og ikke klarer å spille oss ut fra egen sone.

Før neste kamp må vi finne ut hvordan vi kan være med fra start av.
Helt utrolig at ett lag som er så rævva i 70 minutt plutselig kan være så gode som det vi er siste 20.

Derby borte på onsdag er en perfekt anledning til å snu skuta. Håper Saiz returnerer i storform.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #264 på: Februar 18, 2018, 22:26:48 »
Dette er noe å bygge videre på! Håper Heck får guts inn i laget. Tenk om vi kan ha full pinne fra start :) O`Kane irriterer meg, rett og slett klønete og for dårlig :( Nå regner jeg med at det blir en lang pause. Problemet er at Phillips ikke er særlig bedre....

stian

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #265 på: Februar 18, 2018, 23:11:28 »
Dette er noe å bygge videre på! Håper Heck får guts inn i laget. Tenk om vi kan ha full pinne fra start :) O`Kane irriterer meg, rett og slett klønete og for dårlig :( Nå regner jeg med at det blir en lang pause. Problemet er at Phillips ikke er særlig bedre....

O’Kane kan umulig starte neste kamp. Det gir mening å sette inn Phillips i dag, siden han i utgangspunktet har bedre offensive kvaliteter enn Vieira. Men - man skulle tro at Vieira var en perfekt makker til Foreshaw i ryddegutt-rolle, skjønner ikke hvorfor han ikke får sjansen fra start.

Blank_File

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #266 på: Februar 19, 2018, 00:17:33 »
Dette er noe å bygge videre på! Håper Heck får guts inn i laget. Tenk om vi kan ha full pinne fra start :) O`Kane irriterer meg, rett og slett klønete og for dårlig :( Nå regner jeg med at det blir en lang pause. Problemet er at Phillips ikke er særlig bedre....

O’Kane kan umulig starte neste kamp. Det gir mening å sette inn Phillips i dag, siden han i utgangspunktet har bedre offensive kvaliteter enn Vieira. Men - man skulle tro at Vieira var en perfekt makker til Foreshaw i ryddegutt-rolle, skjønner ikke hvorfor han ikke får sjansen fra start.
Fordi han var elendig i sin første kamp sammen med Forshaw.

Bjorn

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #267 på: Februar 19, 2018, 08:23:48 »
Dette er noe å bygge videre på! Håper Heck får guts inn i laget. Tenk om vi kan ha full pinne fra start :) O`Kane irriterer meg, rett og slett klønete og for dårlig :( Nå regner jeg med at det blir en lang pause. Problemet er at Phillips ikke er særlig bedre....

O’Kane kan umulig starte neste kamp. Det gir mening å sette inn Phillips i dag, siden han i utgangspunktet har bedre offensive kvaliteter enn Vieira. Men - man skulle tro at Vieira var en perfekt makker til Foreshaw i ryddegutt-rolle, skjønner ikke hvorfor han ikke får sjansen fra start.
Fordi han var elendig i sin første kamp sammen med Forshaw.

O'kane var veldig god tidligere i sesongen og forsvarte sin plass med rett. Vi må ikke glemme det. Men tror ikke det kan skade han eller laget at han kanskje får et par kamper på benken nå og lar Vieira eller Phillips steppe inn med 4Shaw.

Marching On! 4276

Annesj

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #268 på: Februar 19, 2018, 08:26:30 »
De første 70 minuttene i dag er helt tragiske.
Bristol City har full kontroll og vi skaper knapt en sjanse før Hernandez og Lasogga fant en vei igjennom.
Vi er på hæla hele 1.omgang og synes vi er heldige etter pause også. Har noen perioder i 2.omg der vi holder på å rote det til og ikke klarer å spille oss ut fra egen sone.

Før neste kamp må vi finne ut hvordan vi kan være med fra start av.
Helt utrolig at ett lag som er så rævva i 70 minutt plutselig kan være så gode som det vi er siste 20.

Derby borte på onsdag er en perfekt anledning til å snu skuta. Håper Saiz returnerer i storform.

Nei, dette er ikke helt utrolig. Det har med selvtillit og gjøre. Noe laget vårt har vært totalt blottet for over lang tid nå. Vi starter kampen ikke så halvgæærnt. Skaper ikkeno men er heller ikke på sånn hæla som vi har pleid å være etter min mening. Men når tabba til Wiedwald kommer så detter hele laget sammen som et korthus. Ã… etter 2 målet ennå mer. Dette viser en utrygghet og et selvtillitsnivå helt på bunnen. Dette er meget vanskelig å snu over et par kamper for det alle 11 og hele troppen må få trua samtidig. Det hjelper lite at noen klarer og heve seg om ikke ALLE gjør det.

Men vi har vist gode takter tidligere i sesongen og det kommer mer å mer frem utover i 2 omgang at vi faktisk også har litt kvalitet i laget. Scoringen til Lasogga fyrer jo en del tru i spillerne våre. Den kommer på et tidspunkt også hvor vi er på vei inn i det spillemessig. Etter den scoringen er vi klart best. Burde også ha vunnet. Det hadde ikke vært noe å si på.

Håper den siste delen har gitt spillerne litt trua igjen.

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #269 på: Februar 19, 2018, 08:47:16 »
Spotta noe interessant fra benken på 2-2 skåringa i går. Vil ikke fremstå som noen konspirasjonteoretiker men reaksjonen eller mangel på reaksjon (glede) hos en viss spiller er påfallende merkelig. Hele benke er fra seg av glede og springer ut, bortsett fra 1!. Er det noen som kan finne det klippet.