Skrevet av Emne: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 kl. 20:45 Viasport3  (Lest 32807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

kapteinen tar ansvar.... Kan ikke se for meh vi klarer å snu dette til 3 poeng i andre. Rett før pause...

Sterland

Saiz inn for Roofe. På tide med litt kreativitet. Roofe har vært tragisk dårlig, det samme har Vieira, uheldigvis har vi ingen erstatter for han.

Hallgeir *

Kjipt med utligning sekunder før pause. En elendig omgang. Det har vært klasseforskjell på lagene rett og slett. Det blir fort et mål eller to til Derby i andre omgang om vi ikke hever oss ti hakk. Hvis ikke PH tar ut Vieira i pausen har han lite fotballforståelse. Vil ha Saiz inn etterhvert. Roofe ut.

auren

Enig i din vurdering. Vieira har mange farlige balltap, og Roofe har vært helt usynlig.
Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Ikke akkurat ufortjent at Derby utligner. Irriterende stor nivåforskjell på de to lagene utpå der.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kontakinte

Vieira fortsetter den elendige trenden sin. Bare feilpasninger. Hadde han vært en annen spiller hadde hele forumet ropt: "selg unna!"

auren
Trenger ikke selge, men han er ikke i nærheten god nok nå. Atl han gjør blir feil, får magesår av å se på. 

Peters

Mitt ønske er også å bytte ut Vieira, da har vi sjanse til å avslutte kampen med 11 mann..

samadhi

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium,
« Svar #156 på: Februar 21, 2018, 21:39:48 »
1-1. Måtte komme. Håpløst heading av Cooper... ️

auren

Var det ikke de Bock?
Cooper.

Cooper som header, men De Bock som er helt feilplassert. Går i samme duell som Cooper og mister sin mann som scorer.
Kjipt å få den i fleisen i siste sekund. Hva har skjedd med Vieira?? virker å være helt ute av det. Inn med Phillips.
marching on together,
derudaf forever...

dansale

Eg har bete meg merke i at alle lange utspark i frå wiedwald har funnet ein Derby spelar kvar gong!!
Og forøvrig elendig spela av Debucket..
Forza Leeds!

DenHviteYeboah

Heia Cooper...håpløst

leedslife

Nytter ikke den formasjonen med roofe i den posisjonen. Blir jo som å spille med 1 mann mindre i begge retninger. Klarer nok en gang ikke å styre sentralt. Er jo panikk og ingen som vil ha kula. Eneste positive er jo at lasogga knapt trenger sjanser for å score

Cherry

Langt bedre enn seneste kamper, Derby er gode.
Vi har opptil 4- fire - mann som ikke fungerer... Cooper, De Bock og Vieira blir for trege...og har noen sett Roofe?
Vet ikke om Phillips er bedre, Alioski blir vel for veik... mulig Sacko kan fungere for Roofe i hvertfall.
Saiz kommer nok inn.
Håper på like bra jobbing av de som er tilstede, like mye tur... og en opplagt Saiz siste 25 min.
 

Cannavaro

Ja alle ser jo her at Vieira ikke har dagen.....bør byttes men jeg mener Phillips har ikke vist altfor bra ting i det siste heller, så 50/50 på byttet der....men, Vieira har gult....
Derby er gode i overgangsspillet, kjapt i lengderetning. Da må vi enten presse hardere på ballfører, og/eller ligge mer kompakt inne i banen for å stoppe det.  Dette blir en jobbe kamp for oss for å ta med poeng eventuelt.  Vi kan trille ball vi også og få opp selvtillit den veien, og variasjon i oppspill (som ved målet, nydelig av Coops).  Det er muligheter her.  Saiz må inn på et tidspunkt. Hadde også kjørt inn Ekuban om nødvendig.  Derby eier kampen kanskje, men da må vi være gode i raske overganger og kontringsspill, så kan vi greie å få noe ut av dette også....
MFLU - Miracles For Leeds United

enur

Cooper og DeFault.... :( :( FØKKK  !!

Ingen av de holder nok høy CC-klasse, dessverre..
____________
enur

Marching on together

Reaney

Cooper is back!

Milou

De Bock har vore svak i dag, og målet er minst like stor feil som Cooper. De bock skal følge Wyman der. Elles har Lasogga, Jansson og Forshaw vore best for Leeds. Eg syns Berardi også har hatt ein god kamp bortsett frå den store feilen han hadde.

samadhi

For en gangs skyld ligger vi ikke under, og vi har mange gode alternativ på benken.
Nå får vi se hva Heckingbottom er laget av. Blir en spennende 2.omgang  :)
marching on together,
derudaf forever...

Sleivind

Ut med Roofe og Vieira, inn med Saiz og Phillips.

Hallgeir *

Cooper is back!

Strengt tatt er han vel midtstopper.  :P
Super Leeds since 1968

testo

Never ending stories.
Roofe er usynlig inn med Ekuban så vi får litt mere trøkk i angrepet og saiz for vieira som er på hæla hele tiden.
Hernandez er heller ikke trygg i det han gjør så men det vel kanskje ikke Phillips eller Alioski heller.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Nørgaard

Vi må håbe på at Fulham vinder over BC og at vi måske kan overraske i anden halveg.

auren

Vieira inne på banen. Der mistet jeg litt av troen på hekken...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Cooper is back!

Strengt tatt er han vel midtstopper.  :P

Ja, men ifølge en del så spiller han som en full back...
Spøk tilside: Jeg synes han var Ok, men må dele skylda for baklengsmålet med De Bock

flynn

Lucas the Kop Cat

Begynner som i første med å la Derby stå for fotballen.

ar9

Gi tysker’n innlegg i boksen og det blir skummelt m en gang.
Kan sette en til idag han.

Lucas the Kop Cat

Mesten en kjempeblemme til av forsvaret.

stian

Nå vinner vi ikke mange dueller...

DOFFER

Vi må være det laget som gir bort flest hjørnespark >:(
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

roaldv

Endelig!!!!!!!!

Lucas the Kop Cat

Saiz inn for Roofe.

auren

Saiz inn for....... Roofe!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.