Skrevet av Emne: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 kl. 20:45 Viasport3  (Lest 32979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Pontus har tatt forsvarsjobben omtrent på egenhånd denne kvelden.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Burde vært fornøyd, men vi forærer Derby to mål. Forferdelig skuffende..

GeirO

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #272 på: Februar 21, 2018, 22:40:37 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
MOT

ziganda

Skuffende slutt, men tross alt heldig poeng etter en grusom 1. omgang. Saiz bankers i neste kamp.

Kickthemdown

Takk Felix. God natt.

Hallgeir *

Heldigvis tok jeg feil mht. resultatet.

Et noe heldig poeng, men det kunne jo vært full pott også.
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Felix har tabt sproget.

MOM Pontus

raggen

1 poeng ikveld er vel ikke godkjent for oss som liker og drømme om play off nei . utrolig bittert og utrolig skuffende at det kommer på slike feil... men vi slutter og spille fotball og når det gjenstår gode 10 min. slipper derby lengre opp og blir veldig baktunge. ja vet det er for og trygge ledelsen men går ikke an og trygge noe som helst med det usikre forsvaret vårt.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #278 på: Februar 21, 2018, 22:42:38 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)

Enig. Og Cooper er direkte og indirekte skyld i to baklengs i dag. Er det bare jeg som synes tabbekvoten hans er brukt opp og vel så det?

Kickthemdown

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #279 på: Februar 21, 2018, 22:43:10 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Dermed vet vi at han ikke ropte.. Hvorfor skulle ellers Cooper nesten ta av hodet hans ? Ikke forsvar udugelighet. Da ser du litt sånn ut selv....

stian

Bra resultat, men det er et par spillere som viser helt elendige basisferdigheter:

Wiedwald: svak med ballen i beina og dårlig kommunikasjon.
Vieira: Gjennomført slett pasningskvalitet
De Bock: Gjør ubegripelig enkle feil når det gjelder plassering og ballbehandling

Det positive er at vi i alle fall fremstår som hardt arbeidende.



RoarG

Med mindre vi får inn en klassekeeper og 2-3 klasseforsvarere til sommeren kommer vi til å forbli i Championship.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Saiz er tilbake. FOR en spiller!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #283 på: Februar 21, 2018, 22:44:02 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Dermed vet vi at han ikke ropte.. Hvorfor skulle ellers Cooper nesten ta av hodet hans ? Ikke forsvar udugelighet. Da ser du litt sånn ut selv....
Ã… hinte til at andre her er udugelige for å påpeke fakta kan man vel holde seg for god for.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Utrolig bittert å få mål i mot på overtid i begge omganger.

Vi er på hæla i 1.omgang, men etter pause kommer vi oss og er på høyde med Derby.
Saiz er different class utpå der. Ser ut som alle spillerne blir bedre når han kommer innpå.

Med tanke på at vi spiller borte mot ett av de beste lagene i divisjonen er det en godkjent kamp av Leeds.
Gjør en del personlige feil som må lukes bort.

2 poeng tapt med målet i mot, og vi forsvinner dessverre lengre og lengre inn i ingenmannsland.
marching on together,
derudaf forever...

ar9

Pontus har tatt forsvarsjobben omtrent på egenhånd denne kvelden.
Enig. Cooper er milevis unna samme nivå.
Pennington også forsåvidt. Ihvertfall foreløpig men har kanskje litt mer potensiale.
Ergelige den måten vi halvveis gav bort de to måla men resultatet er fair enough.
Kunne blitt stygt idag om bukkene hadde hatt bedre uttelling.

Myhre10

Heldig, men sterk og ikke minst et svært overraskende poeng av gutta. Ut fra tabellplassering, form og bortekamp mot et av topplagene hadde jeg fryktet et klart tap. Så ikke kampen, men forstår av de fleste kommentarene her at dette nok en gang var en forferdelig kamp av Leeds.

ziganda

Finner det svært vanskelig å engang drømme om playoff med den kvaliteten som finnes i laget. Trenger 2-3 klassespillere, hvorav keeper og makker til 4shaw.

Det gjøres utrolig mange elendige taktiske valg i denne kampen, som fører til ballmist på egen banehalvdel i 1. omgang. Cooper, Berardi, de Bock, Vieira, alle syndere. Rett og slett sjokkerende!

Kontakinte

Synes Kalvin gjør for mange feil. Vi må klare å roe oss ned, når vi kan...ikke gi fra oss ballen unødvendig..

Men 1-2

Set kan æ lev godt med
Midtbanen ble jo 100% forbedret etter bytte. I tillegg til gode pasninger fremover. 

GeirO

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #289 på: Februar 21, 2018, 22:50:42 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Dermed vet vi at han ikke ropte.. Hvorfor skulle ellers Cooper nesten ta av hodet hans ? Ikke forsvar udugelighet. Da ser du litt sånn ut selv....
Ã… hinte til at andre her er udugelige for å påpeke fakta kan man vel holde seg for god for.
Synes et greit prinsipp kan være å innhente tilstrekkelig med grunnlagsmatariale før man avsier dommen. Forøvrig føler jeg meg ikke udugelig....
MOT

Sølvreven

Pontus og Berardi var gode i dag. Saiz gjorde at vi plutselig hadde et angrepOg jeg elsker arbeidskapasiteten til Dallas og Allioski
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #291 på: Februar 21, 2018, 22:52:29 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Det der er en klar keeperfeil!!

leedslife

utrolig god saiz er. tror vi bare skal nyte å se han i aksjon de resterende kampene av sesongen. kan ikke se for meg at han eller Pontus er her neste sesong. er jo klasse over resten av spillerne våre.
Utrolig deilig å se noen som tør å ta med seg kula og utfordre.

Cannavaro

1 poeng her er bra.  Det er masse feil og luke vekk, og Heckingbottom ser det samme som oss her på forumet... :D :D :D
Vi tar vår første seier i 2018 på lørdag mot Brentford.
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Ett lite ran :D!
Ikke mange av våre som leverer i dag, men vi oppnår ett sterkt resultat- selv om det er ett svært heldig poeng! Stor forskjell på lagene kvalitetsmessig , og på benk selvsagt.

Når det er sagt så bør nå PH ha fått ett inntrykk av hvem han kan bruke fremover.
Cooper spiller seg opp, men er livsfarlig bak der- vil mye heller ha Pennington og Pontus i spann.
De Bock, Vieira og Roofe med 1 poeng for å rekke bussen...ellers mørkt :-\
Forshaw prøver sammen med Pablo, men heller ikke Phillips er PÃ… om dagen, og han er jo også ett stort frispark i likhet med Cooper.
Lasogga jobber og sliter, Saiz er god men lat- og Alioski scorer ett heldig mål, men klarer og filme ( igjen) når han skal holde ball på slutten... at han ikke lærer!!??

Wiedwald er god på strek, men holder ikke mål generelt.
Vi skal være meget fornøyd med 2-2.
 

Kickthemdown

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #295 på: Februar 21, 2018, 22:57:38 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Dermed vet vi at han ikke ropte.. Hvorfor skulle ellers Cooper nesten ta av hodet hans ? Ikke forsvar udugelighet. Da ser du litt sånn ut selv....
Ã… hinte til at andre her er udugelige for å påpeke fakta kan man vel holde seg for god for.
Synes et greit prinsipp kan være å innhente tilstrekkelig med grunnlagsmatariale før man avsier dommen. Forøvrig føler jeg meg ikke udugelig....
Si ifra når du er ferdig da så får vi se. Så spent på din konklusjon  ;D

leedslife

good roof... håper han tar turen med okane og sitter på tribunen fremover.

Blank_File

Jeg syns ikke det var en himla dårlig bortekamp mot et så godt lag jeg da. De skapte selvsagt mer enn oss og hadde stort sett initiativet hele kampen, men vi slapp de ikke til så veldig mye store sjanser. Og Lasogga er i ferd med å bli Chris Wood!

GeirO

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #298 på: Februar 21, 2018, 23:02:42 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Dermed vet vi at han ikke ropte.. Hvorfor skulle ellers Cooper nesten ta av hodet hans ? Ikke forsvar udugelighet. Da ser du litt sånn ut selv....
Ã… hinte til at andre her er udugelige for å påpeke fakta kan man vel holde seg for god for.
Synes et greit prinsipp kan være å innhente tilstrekkelig med grunnlagsmatariale før man avsier dommen. Forøvrig føler jeg meg ikke udugelig....
Si ifra når du er ferdig da så får vi se. Så spent på din konklusjon  ;D
Ringte Felix nå: Han sa han ropte, så da var det ikke hans feil likevel..... :P
MOT

TK20

Så ikke kampen, men forstår av de fleste kommentarene her at dette nok en gang var en forferdelig kamp av Leeds.

To tips:

1. Se kampene.
2. Ikke hør på forumet. Vi var gode i dag.