Skrevet av Emne: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV  (Lest 24328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« på: Februar 23, 2018, 08:10:08 »
Her blir vel 3p da?

DISCUSS!!!!
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #1 på: Februar 23, 2018, 08:47:48 »
Kanskje det. Brentford kommer fra en overbevisende 5-0 seier mot Birmingham. Men som vel Drillo ofte sa - hvis du vinner stort i en kamp, så går det nødvendigvis ikke så bra i neste kamp.

Pablo er usikker til kampen og jeg tror ikke han spiller. Saiz er naturlig erstatter. Tipper vi får se følgende lag:

Wiedwald - Berardi, Pontus, Cooper, de Bock - Dallas, Phillips, Forshaw, Saiz - Ekuban, Lasogga

Veldig mulig at Alioski går inn på vingen og at Saiz erstatter Ekuban som hengende spiss.

Denne MÃ… vi vinne. Er positiv om dagen og tipper derfor 3-1 til oss. Lasogga, Saiz og Pontus.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #2 på: Februar 23, 2018, 09:23:53 »
Kanskje det. Brentford kommer fra en overbevisende 5-0 seier mot Birmingham. Men som vel Drillo ofte sa - hvis du vinner stort i en kamp, så går det nødvendigvis ikke så bra i neste kamp.

Pablo er usikker til kampen og jeg tror ikke han spiller. Saiz er naturlig erstatter. Tipper vi får se følgende lag:

Wiedwald - Berardi, Pontus, Cooper, de Bock - Dallas, Phillips, Forshaw, Saiz - Ekuban, Lasogga

Veldig mulig at Alioski går inn på vingen og at Saiz erstatter Ekuban som hengende spiss.

Denne MÃ… vi vinne. Er positiv om dagen og tipper derfor 3-1 til oss. Lasogga, Saiz og Pontus.

auren

Jeg tror ikke nødvendigvis den ene utelukker den andre, (Pablo/Saiz). Mulig Pablo er skadet desverre. Håper han spiller.
Marching On! 4276

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #3 på: Februar 23, 2018, 09:24:51 »
Nokså enig med deg auren. Her er dog min lagoppstilling:
                  Wiedwald
Anita, Jansson, Pennington, De Bock
             Phillips, Forshaw
           Dallas, Saiz, Alioski
                   Lasogga

Bjorn

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #4 på: Februar 23, 2018, 09:24:54 »
Her blir vel 3p da?

DISCUSS!!!!

Jeg tror det tross Brentford sin overbevisende seier mot B'ham. Mål begge veier. Vi scorer flest. 3-2! :)
Marching On! 4276

HåvardK

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #5 på: Februar 23, 2018, 10:01:50 »
Kanskje det. Brentford kommer fra en overbevisende 5-0 seier mot Birmingham. Men som vel Drillo ofte sa - hvis du vinner stort i en kamp, så går det nødvendigvis ikke så bra i neste kamp.

Pablo er usikker til kampen og jeg tror ikke han spiller. Saiz er naturlig erstatter. Tipper vi får se følgende lag:

Wiedwald - Berardi, Pontus, Cooper, de Bock - Dallas, Phillips, Forshaw, Saiz - Ekuban, Lasogga

Veldig mulig at Alioski går inn på vingen og at Saiz erstatter Ekuban som hengende spiss.

Denne MÃ… vi vinne. Er positiv om dagen og tipper derfor 3-1 til oss. Lasogga, Saiz og Pontus.

auren

Jeg tror ikke nødvendigvis den ene utelukker den andre, (Pablo/Saiz). Mulig Pablo er skadet desverre. Håper han spiller.
Pablo er vel meldt ute mot Brentford.

TK20

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #6 på: Februar 23, 2018, 10:35:19 »
Vanskelig uttak.
  • De eneste som i mine øyne er 100% bankers er Jansson, Forshaw, Dallas, Saiz og Lasogga.
  • Jeg tipper Heck vurderer keeperplassen, men lander på Wiedvald. Man bytter ikke keeper bare sånn uten videre.
  • Jeg synes ikke Berardi gjorde seg bort, og bør få fornyet tillit.
  • Jeg føler at både Cooper og De Bock fortjener nye muligheter selv med tidvis merkelig spill på onsdag.
  • Phillips viste OK takter, selv om jeg ikke liker ham i double pivot. Tror allikevel han blir foretrukket foran Vieira etter sistnevntes mildt sagt tvilsomme opptreden på Pride Park.
  • Alioski scoret et slags mål på onsdag, og det var det hele. Tror allikevel det er nok til å gi ham plassen foran Roofe og Sacko.
Da blir det altså

Wiedwald
Berardi - Jansson - Cooper - De Bock
Phillips - Forshaw
Dallas - Saiz - Alioski
Lasogga

Sydhagen

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #7 på: Februar 23, 2018, 10:37:11 »
Vanskelig uttak.
  • De eneste som i mine øyne er 100% bankers er Jansson, Forshaw, Dallas, Saiz og Lasogga.
  • Jeg tipper Heck vurderer keeperplassen, men lander på Wiedvald. Man bytter ikke keeper bare sånn uten videre.
  • Jeg synes ikke Berardi gjorde seg bort, og bør få fornyet tillit.
  • Jeg føler at både Cooper og De Bock fortjener nye muligheter selv med tidvis merkelig spill på onsdag.
  • Phillips viste OK takter, selv om jeg ikke liker ham i double pivot. Tror allikevel han blir foretrukket foran Vieira etter sistnevntes mildt sagt tvilsomme opptreden på Pride Park.
  • Alioski scoret et slags mål på onsdag, og det var det hele. Tror allikevel det er nok til å gi ham plassen foran Roofe og Sacko.
Da blir det altså

Wiedwald
Berardi - Jansson - Cooper - De Bock
Phillips - Forshaw
Dallas - Saiz - Alioski
Lasogga

Tror det blir dette laget, men oppstilt i en 4-4-2 der Saiz har en fri rolle som den ene spissen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #8 på: Februar 23, 2018, 11:03:36 »
wiedwald - berardi, pontus, Cooper, le bock - Dallas, phillips,foreshaw,alioski - saiz,lasogga

Er ikke stor fan av å skifte bak, men på høy tid at Cooper plukker seg opp nå. Ny kamp som Derby på onsdag så er det bare å gjøre som med kane. Har mye bra kvaliteter, men kan ikke snitte på en feil i hver kamp som ender med mål i mot.
Har ikke råd til og la saiz sitte på benken. Matchfit eller ei. Han må starte.
Tror vi kan få det tøft mot Bristol. Alt avhenger at vi henger sammen defensivt.
Satser på 2-1 til oss. Lasogga, phillips.
Håper okane forsetter bidraget fra tribuneplass.

Også hører jeg på øret at ty Roberts er ute resten a sesongen.
« Siste redigering: Februar 23, 2018, 11:06:46 av leedslife »

B_Ød

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #9 på: Februar 23, 2018, 11:25:55 »
wiedwald - berardi, pontus, Cooper, le bock - Dallas, phillips,foreshaw,alioski - saiz,lasogga

Er ikke stor fan av å skifte bak, men på høy tid at Cooper plukker seg opp nå. Ny kamp som Derby på onsdag så er det bare å gjøre som med kane. Har mye bra kvaliteter, men kan ikke snitte på en feil i hver kamp som ender med mål i mot.
Har ikke råd til og la saiz sitte på benken. Matchfit eller ei. Han må starte.
Tror vi kan få det tøft mot Bristol. Alt avhenger at vi henger sammen defensivt.
Satser på 2-1 til oss. Lasogga, phillips.
Håper okane forsetter bidraget fra tribuneplass.

Også hører jeg på øret at ty Roberts er ute resten a sesongen.

Nuhvel....
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #10 på: Februar 23, 2018, 13:43:27 »
Etter 0-2-1 på sine første tre kamper, er det vel på tide at PH fikser en seier til Leeds? Har jo ikke vunnet i 2018, men var ekstremt nære både mot Sheffield Utd og Derby. Med Saiz tilbake satser jeg på at marginene endelig går i Leeds favør. Vi slipper nok ikke unna baklengsmål denne gangen heller. 2-1 eller 3-1 til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #11 på: Februar 23, 2018, 13:55:39 »
Etter 0-2-1 på sine første tre kamper, er det vel på tide at PH fikser en seier til Leeds? Har jo ikke vunnet i 2018, men var ekstremt nære både mot Sheffield Utd og Derby. Med Saiz tilbake satser jeg på at marginene endelig går i Leeds favør. Vi slipper nok ikke unna baklengsmål denne gangen heller. 2-1 eller 3-1 til Leeds.

Tipper Ketchup og 4-2  - samme hvem som scorer ....bare vi scorer!
Ustabilt på keeperplass og midtbane er vanskelig......men håper virkelig vi kan være skikelig offensive hjemme nå.

En digresjon ift scorede/innslupne....Se på Burnley- 27 spilte kamper : 21-24 i målforskjell og 7 plass.........makalaust i PL. ;D :o
 

RoarG

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #12 på: Februar 23, 2018, 14:00:39 »
Jeg mente selvsagt Bristol City, ikke Sheffield Utd ???.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #13 på: Februar 23, 2018, 14:34:48 »
Tror vi vinner denne, vi har spilt bedre sakte men sikkert etter at Hekken tok over. Med alle suspenderte tilbake er vi styrket. Har ingen snøring på hvem som starter, men av de det er tvil om tror jeg Saiz, Wiedwald og Alioski starter.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #14 på: Februar 23, 2018, 14:40:52 »
Tror vi vinner denne, vi har spilt bedre sakte men sikkert etter at Hekken tok over. Med alle suspenderte tilbake er vi styrket. Har ingen snøring på hvem som starter, men av de det er tvil om tror jeg Saiz, Wiedwald og Alioski starter.
Jepp. Tror også vi fikser seier i denne. Denne elendige trenden tar slutt en gang, og det er nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #15 på: Februar 23, 2018, 14:48:11 »
Cibicki har scoret to for U23 mot Sheff Wed. i dag. Hvis han ikke spiller hele kampen kan det tenkes at han får plass på benken i morgen, men det er kanskje tvilsomt all den tid vi har OK med alternativer på vingene nå som både Alioski og Dallas gjorde det bra på onsdag. Tror uansett Hecky følger med på U23-spillerne og velger seg ut et "prosjekt" eller to som kan foredles inn i startelleveren. 

RoarG

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #16 på: Februar 23, 2018, 15:04:16 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #17 på: Februar 23, 2018, 20:39:10 »
Nå kan det tyde på at Hernandez kan bli klar mot Brentford.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-heckingbottom-press-conference-highlights-14327555
Spørsmålet er gjerne om det er verdt å risikere en verre skade med tanke på at Dallas, Alioski og Saiz alle er tilgjengelig. Best å ha på benken i såfall?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #19 på: Februar 24, 2018, 10:27:02 »
Blir garantert 3 poeng idag. 2,8 i odds på betson så jeg planlegger å hente inn 1.000 kr på odds!

Det eneste spørsmålet jeg har er hvor stor seieren blir. FFS :)
"Who needs Cantona??"

ar9

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #20 på: Februar 24, 2018, 10:47:49 »
Tror vi vinner denne, vi har spilt bedre sakte men sikkert etter at Hekken tok over. Med alle suspenderte tilbake er vi styrket. Har ingen snøring på hvem som starter, men av de det er tvil om tror jeg Saiz, Wiedwald og Alioski starter.
Jepp. Tror også vi fikser seier i denne. Denne elendige trenden tar slutt en gang, og det er nå.

Er vi med fra start tar vi tre poeng idag.

Xern

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #21 på: Februar 24, 2018, 10:59:54 »
MATCHDAY!!  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly


leedslife

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #23 på: Februar 24, 2018, 14:27:40 »
Fungerer LUTV normalt for dere?
Føler det er litt hipp som happ. Noen spesiell nettleser man bør bruke?

auren

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #24 på: Februar 24, 2018, 15:01:05 »
Overraskende lag:

Leeds United
Leeds United
@LUFC
·
3s
| Your #LUFC Starting XI presented by @Ladbrokes:

Wiedwald, Berardi, Cooper (c), Jansson, Anita, Phillips, O'Kane, Alioski, Saiz, Dallas, Lasogga

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #25 på: Februar 24, 2018, 15:03:33 »
De Bock vraket... ikke på benken en gang. Tipper Forshaw og Roofe og Pablo er skadet...
B-preg over forsvar og midtbane. Blir vanskelig å hente tre poeng er jeg redd...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #26 på: Februar 24, 2018, 15:06:15 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
·
3m
Lonergan, who was an injury doubt. is missing. #lufc subs: Peacock-Farrell, Denton, Pennington, Vieira, Sacko, Cibicki, Ekuban.

Forshaws kone er på vei til å føde, så det er årsaken til at han er borte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #27 på: Februar 24, 2018, 15:06:22 »
der var okane tilbake ja. da endrer jeg tipset mitt til 1-2 brentford. Lasogga

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #28 på: Februar 24, 2018, 15:06:55 »
Hva skjer, er Forshaw skada? Okane på banen?? :o Denne kampen taper vi klart!!

RoarG

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #29 på: Februar 24, 2018, 15:16:44 »
Jeg må si at det å finne O'Kane i lagsoppstillingen er en nyhet jeg godt kunne ha unnvært. Trodde opprinnelig på seier, men nå må jeg innrømme at det kan bli vanskelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020