Skrevet av Emne: Sommervinduet 2018  (Lest 40596 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #210 på: August 22, 2018, 16:58:23 »
Ny spiller ut. Oriol Rey drar tilbake til Spania etter bare 1 år i Leeds.
https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/leeds-midfielder-oriol-rey-on-verge-of-joining-conquense/
Stemmer vel ikke. Satt ikke han på benken i går??? Utlån??
Står ikke spesifikt, så tolker det dithen at dette er permanent.

Den så jeg ikke komme. Da har han tydeligvis ikke nivået inne. Bielsa nevnte jo han som lovende og han var fryktelig god på u23 etter jul i fjor.

Satt på benken i går, ble kastet inn som innbytter 5 min før start. Da var han jo opprinnelig i kamptroppen, for regner med at han ikke dro til Wales som tilskuer.

Synd, for jeg likte det jeg så av han og hadde troen på et gjennombrudd i år. Men stoler på at klubben gjør riktig her.

Du snakker vel om Shackleton??

Nope. Han ble kastet inn i 11'ern..Rey tok hans plass på benken :)

Ser at det jeg skrev var til å misforstå :o
« Siste redigering: August 22, 2018, 17:00:19 av eriksen55 »

Jon R

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #211 på: August 22, 2018, 18:17:29 »
Ny spiller ut. Oriol Rey drar tilbake til Spania etter bare 1 år i Leeds.
https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/leeds-midfielder-oriol-rey-on-verge-of-joining-conquense/
Stemmer vel ikke. Satt ikke han på benken i går??? Utlån??
Står ikke spesifikt, så tolker det dithen at dette er permanent.

Den så jeg ikke komme. Da har han tydeligvis ikke nivået inne. Bielsa nevnte jo han som lovende og han var fryktelig god på u23 etter jul i fjor.

Satt på benken i går, ble kastet inn som innbytter 5 min før start. Da var han jo opprinnelig i kamptroppen, for regner med at han ikke dro til Wales som tilskuer.

Synd, for jeg likte det jeg så av han og hadde troen på et gjennombrudd i år. Men stoler på at klubben gjør riktig her.

Du snakker vel om Shackleton??

Nope. Han ble kastet inn i 11'ern..Rey tok hans plass på benken :)

Ser at det jeg skrev var til å misforstå :o
Det gir da ingen mening å «kaste innpå» akkurat han, hvis han egentlig er på vei ut. Hvorfor ikke gi plassen til Clarke eller Edmondson som står først i køen til en plass på A laget... ???
Jon R.

RoarG

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #212 på: August 24, 2018, 15:52:25 »
Balboa endte opp i en annen spansk klubb enn Badalona.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #213 på: August 26, 2018, 11:17:22 »
Jeg er imponert over det vi har sett så langt! Greit nok at vi ledet og hadde en bra start i fjor, men måten vi spiller på kan ikke sammenlignes. Dette er solid! Vi plukker poeng og vinner også på dager der ikke alt stemmer, men vi har fortsatt til gode å levere en dårlig kamp.

Rotasjon og slitne spillere er overdrevet. Vi er i august og er på kamp nr 6. Såpass med kamper SKAL dem tåle. Vi får en ny kamp på tirsdag der flere får hvilt seg før det smeller mot Boro.

I løpet av neste uke får vi svaret på hva som kommer inn av låne spillere. Jeg har endret litt mening. Jeg mener stopper plassen er bra besatt. Berardi (Han er stopper nå, ikke høyreback!), Cooper, Pontus og Shaughnessy + u23. Vi får nok se Shaughnessy på tirsdag, hever han seg slik vi har sett flere andre har gjort, så har vi fire bra stoppere.

Der vi er tynt besatt er på høyreback bak Ayling. Dallas og Shackleton. Det grenser til krise om Ayling går på en smell. Håpet er at Bielsa klarer det ingen andre managere har klart før, få Dallas til å prestere. Klarer han det så kan det gå, men er usikker. Shackleton beviste mot Swansea at han ikke holder mål defensivt, enda.

I og med at Bielsa er fast bestemt på 2 etablerte i hver posisjon så tror jeg neppe vi får se en ny høyreback i sommer. Men et nytt cover for Ayling, flyttet Shack opp som reserve i 8'er og Saiz rollen og omgjort Dallas til potet. Han kan jo spille på begge backer ved krise, begge vinger og kanskje på midten.

I og med at Phillips kan spille mye og vi har Klich og Forshaw som kan ta 4'er rollen så trenger vi ikke flere der. Hvis vi kan bruke Shack på de 2 sentrale så er vi bra besatt også der.

På ving plass er det tynt. Pr.nå har vi 4 vinger, hvorav kun 2 har levert. Alioski og Pablo. Harrison har litt å gå på, og tror ikke han er der at han leverer kamp etter kamp. En joker, men han har potensiale. Roberts som egentlig er spiss, vært lenge ute og er nå nede på u23 å spiller kamper. Kanskje litt tidlig for han?  Her mener jeg det er helt essensielt å få inn en spiller. Selv om vi har flere som kan spille ving, så tviler jeg på at Roofe vurderes der i år. Derfor må det inn en solid ving vi vet holder nivået og som fra dag 1 kan utfordre Pablo og Alioski.

Venstreback og spiseplass er bra besatt. Syntes også det er kult at vi satser på BPF. Jeg var skeptisk, men det han viser er veldig bra!

Tror Bielsa er enig med meg angående ving. Der jeg mener vi bør styrke høyrebacken og flytte Shack opp, så tror jeg Bielsa heller vil styrke/øke bredden på midten. Tydelig at han ser noe i Dallas og mener han har noe å bidra med.

Blir ihvertfall spennende å se hva fasiten blir. Ingen grunn til å tro at Bielsa ikke vet hva han driver med..
« Siste redigering: August 26, 2018, 11:29:50 av eriksen55 »

RoarG

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #214 på: August 26, 2018, 11:35:43 »
Bielsa har sagt at han akter å bruke U-23 spilllere som cover. Hva har vi der?
Vinger: Clarke kan spille ving.
Back-cover: Vi har Bryce Hosannah. Et stort talent, som dessverre er skadd.
Tror ikke vi trenger så mange flere, med mindre vi får et helt enormt skadetrykk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #215 på: August 26, 2018, 11:44:57 »
Jeg er imponert over det vi har sett så langt! Greit nok at vi ledet og hadde en bra start i fjor, men måten vi spiller på kan ikke sammenlignes. Dette er solid! Vi plukker poeng og vinner også på dager der ikke alt stemmer, men vi har fortsatt til gode å levere en dårlig kamp.

Rotasjon og slitne spillere er overdrevet. Vi er i august og er på kamp nr 6. Såpass med kamper SKAL dem tåle. Vi får en ny kamp på tirsdag der flere får hvilt seg før det smeller mot Boro.

I løpet av neste uke får vi svaret på hva som kommer inn av låne spillere. Jeg har endret litt mening. Jeg mener stopper plassen er bra besatt. Berardi (Han er stopper nå, ikke høyreback!), Cooper, Pontus og Shaughnessy + u23. Vi får nok se Shaughnessy på tirsdag, hever han seg slik vi har sett flere andre har gjort, så har vi fire bra stoppere.

Der vi er tynt besatt er på høyreback bak Ayling. Dallas og Shackleton. Det grenser til krise om Ayling går på en smell. Håpet er at Bielsa klarer det ingen andre managere har klart før, få Dallas til å prestere. Klarer han det så kan det gå, men er usikker. Shackleton beviste mot Swansea at han ikke holder mål defensivt, enda.

I og med at Bielsa er fast bestemt på 2 etablerte i hver posisjon så tror jeg neppe vi får se en ny høyreback i sommer. Men et nytt cover for Ayling, flyttet Shack opp som reserve i 8'er og Saiz rollen og omgjort Dallas til potet. Han kan jo spille på begge backer ved krise, begge vinger og kanskje på midten.

I og med at Phillips kan spille mye og vi har Klich og Forshaw som kan ta 4'er rollen så trenger vi ikke flere der. Hvis vi kan bruke Shack på de 2 sentrale så er vi bra besatt også der.

På ving plass er det tynt. Pr.nå har vi 4 vinger, hvorav kun 2 har levert. Alioski og Pablo. Harrison har litt å gå på, og tror ikke han er der at han leverer kamp etter kamp. En joker, men han har potensiale. Roberts som egentlig er spiss, vært lenge ute og er nå nede på u23 å spiller kamper. Kanskje litt tidlig for han?  Her mener jeg det er helt essensielt å få inn en spiller. Selv om vi har flere som kan spille ving, så tviler jeg på at Roofe vurderes der i år. Derfor må det inn en solid ving vi vet holder nivået og som fra dag 1 kan utfordre Pablo og Alioski.

Venstreback og spiseplass er bra besatt. Syntes også det er kult at vi satser på BPF. Jeg var skeptisk, men det han viser er veldig bra!

Tror Bielsa er enig med meg angående ving. Der jeg mener vi bør styrke høyrebacken og flytte Shack opp, så tror jeg Bielsa heller vil styrke/øke bredden på midten. Tydelig at han ser noe i Dallas og mener han har noe å bidra med.

Blir ihvertfall spennende å se hva fasiten blir. Ingen grunn til å tro at Bielsa ikke vet hva han driver med..

Enig med alt du skriver her Eriksen.
Landslagspausene kommer også som hvile. Vi har pr idag ikke så mange landslagsspillere. De fleste som blir tatt ut er vel squad/benk.

Blir desto viktigere rundt juletider å rotere spillere. da er nesten halve sesongen spilt og kamper/skader kommer tett som haggel.

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #216 på: August 26, 2018, 11:47:36 »
Bielsa har sagt at han akter å bruke U-23 spilllere som cover. Hva har vi der?
Vinger: Clarke kan spille ving.
Back-cover: Vi har Bryce Hosannah. Et stort talent, som dessverre er skadd.
Tror ikke vi trenger så mange flere, med mindre vi får et helt enormt skadetrykk.

Liker at han bruker fra u23. Et viktig signal til akademi spillerne og det tyder på en herlig selvtillit på egne ferdigheter på Bielsa.

 Det skal som sagt være 2 etablerte i hver posisjon og der er vi ikke på vingen.

Vet ikke hvor lenge Hosannah har vært skadet, men han var ikke innvolvert i åre season? Uansett er det en jeg håper får muligheten i fremtiden. Men pr.nå er jeg livredd for at Ayling skal bli skadet.

RoarG

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #217 på: August 26, 2018, 12:03:37 »
Bielsa har sagt at han akter å bruke U-23 spilllere som cover. Hva har vi der?
Vinger: Clarke kan spille ving.
Back-cover: Vi har Bryce Hosannah. Et stort talent, som dessverre er skadd.
Tror ikke vi trenger så mange flere, med mindre vi får et helt enormt skadetrykk.

Liker at han bruker fra u23. Et viktig signal til akademi spillerne og det tyder på en herlig selvtillit på egne ferdigheter på Bielsa.

 Det skal som sagt være 2 etablerte i hver posisjon og der er vi ikke på vingen.

Vet ikke hvor lenge Hosannah har vært skadet, men han var ikke innvolvert i åre season? Uansett er det en jeg håper får muligheten i fremtiden. Men pr.nå er jeg livredd for at Ayling skal bli skadet.
Skal det absolutt hentes inn en cover lener jeg etterhvert til at den bør komme på høyre back. Shackleton virker ennå litt for uerfaren defensivt til å spille der. Bielsa nevnte også dette etter Swansea-kampen. Mange at Swanseas angrep kom på vår høyreside. De spilte bevisst på Shackleton. Som arbeidsom ving til støtte for Ayling vil han passe perfekt. Han er jo bare 18 år, så det er ikke nødvendig å rushe han inn på laget. Han kommer til å lære mye denne sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #218 på: August 26, 2018, 12:16:00 »
Bielsa har sagt at han akter å bruke U-23 spilllere som cover. Hva har vi der?
Vinger: Clarke kan spille ving.
Back-cover: Vi har Bryce Hosannah. Et stort talent, som dessverre er skadd.
Tror ikke vi trenger så mange flere, med mindre vi får et helt enormt skadetrykk.

Liker at han bruker fra u23. Et viktig signal til akademi spillerne og det tyder på en herlig selvtillit på egne ferdigheter på Bielsa.

 Det skal som sagt være 2 etablerte i hver posisjon og der er vi ikke på vingen.

Vet ikke hvor lenge Hosannah har vært skadet, men han var ikke innvolvert i åre season? Uansett er det en jeg håper får muligheten i fremtiden. Men pr.nå er jeg livredd for at Ayling skal bli skadet.

Tror ikke Bielsa har sagt at det skal være 2 etablerte i hver posisjon.
Det skal være 16-17(?) spillere i en fast kjerne og så supplere med u23 spillere når det er behov for det. Som med Shackleton.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #219 på: August 26, 2018, 12:29:32 »
Bielsa har sagt at han akter å bruke U-23 spilllere som cover. Hva har vi der?
Vinger: Clarke kan spille ving.
Back-cover: Vi har Bryce Hosannah. Et stort talent, som dessverre er skadd.
Tror ikke vi trenger så mange flere, med mindre vi får et helt enormt skadetrykk.

Liker at han bruker fra u23. Et viktig signal til akademi spillerne og det tyder på en herlig selvtillit på egne ferdigheter på Bielsa.

 Det skal som sagt være 2 etablerte i hver posisjon og der er vi ikke på vingen.

Vet ikke hvor lenge Hosannah har vært skadet, men han var ikke innvolvert i åre season? Uansett er det en jeg håper får muligheten i fremtiden. Men pr.nå er jeg livredd for at Ayling skal bli skadet.

Tror ikke Bielsa har sagt at det skal være 2 etablerte i hver posisjon.
Det skal være 16-17(?) spillere i en fast kjerne og så supplere med u23 spillere når det er behov for det. Som med Shackleton.
Han har stor tro på de spillerne han tar ut.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #220 på: August 26, 2018, 12:37:12 »
Bielsa har sagt at han akter å bruke U-23 spilllere som cover. Hva har vi der?
Vinger: Clarke kan spille ving.
Back-cover: Vi har Bryce Hosannah. Et stort talent, som dessverre er skadd.
Tror ikke vi trenger så mange flere, med mindre vi får et helt enormt skadetrykk.

Liker at han bruker fra u23. Et viktig signal til akademi spillerne og det tyder på en herlig selvtillit på egne ferdigheter på Bielsa.

 Det skal som sagt være 2 etablerte i hver posisjon og der er vi ikke på vingen.

Vet ikke hvor lenge Hosannah har vært skadet, men han var ikke innvolvert i åre season? Uansett er det en jeg håper får muligheten i fremtiden. Men pr.nå er jeg livredd for at Ayling skal bli skadet.

Tror ikke Bielsa har sagt at det skal være 2 etablerte i hver posisjon.
Det skal være 16-17(?) spillere i en fast kjerne og så supplere med u23 spillere når det er behov for det. Som med Shackleton.

Han sa jo det på en pressekonferanse. 2 etablerte i hver posisjon, u23 3 valg. Vi er jo der nå, med unntak av Phillips sin plass.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #221 på: August 26, 2018, 12:46:18 »

Han sa jo det på en pressekonferanse. 2 etablerte i hver posisjon, u23 3 valg. Vi er jo der nå, med unntak av Phillips sin plass.
Eg syns Klich mot Swansea viste at han kan spille på Phillips sin plass. Så klart vil vi savne Klich i en mer fremskutt posisjon da, men den får Baker ta :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #222 på: August 26, 2018, 13:00:04 »

Han sa jo det på en pressekonferanse. 2 etablerte i hver posisjon, u23 3 valg. Vi er jo der nå, med unntak av Phillips sin plass.
Eg syns Klich mot Swansea viste at han kan spille på Phillips sin plass. Så klart vil vi savne Klich i en mer fremskutt posisjon da, men den får Baker ta :)

Nettopp. Derfor bør Shack flyttes tilbake og prioritere høyreback og ving. Det er så opplagt at selv Bielsa burde se det ;)

RoarG

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #223 på: August 29, 2018, 09:28:38 »
Denne forfatteren mener vi trenger 2, ikke 1, signeringer innen fredag. Dybden i stallen er utilstrekkelig, og Dallas har sett sine beste dager, mener han.
https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/championship/three-things-learned-about-leeds-v-preston/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #224 på: August 29, 2018, 09:56:47 »
Skal vi hente spillere på lån for å sitte på benken i tilfelle Ayling eller en av midtstopperne blir skada?
Hvilke managere eller spillere går med på en sånn avtale?
- Leif Olav

ar9

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #225 på: August 29, 2018, 10:10:49 »
Skal vi hente spillere på lån for å sitte på benken i tilfelle Ayling eller en av midtstopperne blir skada?
Hvilke managere eller spillere går med på en sånn avtale?

Det er grusomt mange kamper i.l.a sesongen. Med en midtstopper av klasse blir det lettere å hvile våre faste innimellom for å redusere sjansene for skade.
Det blir også lettere å la Ayling hvile en kamp eller to hvis vi har to riktig stødige bak der.
Kanskje da også Berardi kan ta en kamp eller 2 pp backen.
Shaughnessy har riktignok vært skadet lenge men utifra hva han har vist tidligere så har han ikke overbevist.
Han trenger nok mer tid på å modne.

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #226 på: August 29, 2018, 11:32:14 »
Skal vi hente spillere på lån for å sitte på benken i tilfelle Ayling eller en av midtstopperne blir skada?
Hvilke managere eller spillere går med på en sånn avtale?

Det er grusomt mange kamper i.l.a sesongen. Med en midtstopper av klasse blir det lettere å hvile våre faste innimellom for å redusere sjansene for skade.
Det blir også lettere å la Ayling hvile en kamp eller to hvis vi har to riktig stødige bak der.
Kanskje da også Berardi kan ta en kamp eller 2 pp backen.
Shaughnessy har riktignok vært skadet lenge men utifra hva han har vist tidligere så har han ikke overbevist.
Han trenger nok mer tid på å modne.


22 år og ikke vist noe på en god stund!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #227 på: August 29, 2018, 19:58:16 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #228 på: August 31, 2018, 20:31:56 »
Adam Pope

This summer has seen the following 22 leave #lufc on loan/permanent/released

O’Kane
Anita
Ekuban
Rey
De Bock
Ideguchi
Sacko
Vieira (Ron)
Vieira (Rom)
O’Connor
Denton
Grot
Cibicki
Lonergan
Wiedwald
Gomes
Wilks
Kitching
Antonsson
Coyle
Murphy
Buoy

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #229 på: August 31, 2018, 20:42:38 »
Simon O’Rourke
As far as I can tell, 28 players have left Leeds this summer one way or another. That includes a few youngsters released.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #230 på: August 31, 2018, 20:47:26 »
Fin plakat. Regner med en oppdatert versjon av den snart :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #231 på: August 31, 2018, 21:46:57 »
Leeds United

 2018/19 summer transfer window complete #MOT

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #232 på: September 01, 2018, 13:21:20 »
Lufcdata

Leeds' Summer 2018 Transfer Ins and Outs:

Late loan deals for Vurnon Anita and Eunan O'Kane take it up to 29 outgoing moves this summer. The club have successfully managed to seal loan and permanent moves for all players deemed surplus to requirements this season. #LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #233 på: September 01, 2018, 13:40:35 »
Nå kan du addere Sarkic på "Out", også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #234 på: September 01, 2018, 13:47:40 »
Lufcdata

Leeds' Summer 2018 Transfer Ins and Outs:

Late loan deals for Vurnon Anita and Eunan O'Kane take it up to 29 outgoing moves this summer. The club have successfully managed to seal loan and permanent moves for all players deemed surplus to requirements this season. #LUFC




Men bare 12 spillere som spilte noe ifjor.
 

HåvardK

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #235 på: September 01, 2018, 14:42:06 »
Litt av ei liste. Syns vel strengt tatt ikke vi kan frikjenne Orta helt, selv om årets kjøp/lån ser adskillig bedre ut. Omkvedet i fjor da vi handlet inn dungevis av unggutter var jo at det var investeringer for fremtida. Nå er de fleste av disse lånt ut igjen.

Jon R

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #236 på: September 01, 2018, 16:43:16 »
Litt av ei liste. Syns vel strengt tatt ikke vi kan frikjenne Orta helt, selv om årets kjøp/lån ser adskillig bedre ut. Omkvedet i fjor da vi handlet inn dungevis av unggutter var jo at det var investeringer for fremtida. Nå er de fleste av disse lånt ut igjen.
Det er nok en del av planen. Derfor er det for tidlig å konkludere når det gjelder de fleste av disse. Mange av de store klubbene gjør det på samme måte, noe vi har nytt godt av i år med Baker og Harrison, spillere som neppe noen gang kommer til å spille fast i moderklubben. Mange av spillerne holdes i klubbene som potensielle salgsobjekter til langt opp i 20 åra.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #237 på: September 04, 2018, 16:17:07 »
Tar med denne her! Kjenner noen av dere til Oda, som har signert for Leeds United Ladies?


Oda Sperre Tennfjord

-          Oda has recently been playing in Norway’s second tier of women’s football for Fortuna Aalesund.

-          Oda and her family are big Leeds United fans and so she is thrilled to begin this new chapter of her career.


 :)


Tråden om LU Ladies ligger på OFF TOPIC!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ar9

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #238 på: September 04, 2018, 19:42:22 »
Litt av ei liste. Syns vel strengt tatt ikke vi kan frikjenne Orta helt, selv om årets kjøp/lån ser adskillig bedre ut. Omkvedet i fjor da vi handlet inn dungevis av unggutter var jo at det var investeringer for fremtida. Nå er de fleste av disse lånt ut igjen.
Det er nok en del av planen. Derfor er det for tidlig å konkludere når det gjelder de fleste av disse. Mange av de store klubbene gjør det på samme måte, noe vi har nytt godt av i år med Baker og Harrison, spillere som neppe noen gang kommer til å spille fast i moderklubben. Mange av spillerne holdes i klubbene som potensielle salgsobjekter til langt opp i 20 åra.

Hvem av de vi har lånt ut har størst sjans til å en gang bli etablerte 1.lags spillere tro?
Coil, Wilks og Ellingsen?

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #239 på: September 04, 2018, 20:28:08 »
Litt av ei liste. Syns vel strengt tatt ikke vi kan frikjenne Orta helt, selv om årets kjøp/lån ser adskillig bedre ut. Omkvedet i fjor da vi handlet inn dungevis av unggutter var jo at det var investeringer for fremtida. Nå er de fleste av disse lånt ut igjen.
Det er nok en del av planen. Derfor er det for tidlig å konkludere når det gjelder de fleste av disse. Mange av de store klubbene gjør det på samme måte, noe vi har nytt godt av i år med Baker og Harrison, spillere som neppe noen gang kommer til å spille fast i moderklubben. Mange av spillerne holdes i klubbene som potensielle salgsobjekter til langt opp i 20 åra.

Hvem av de vi har lånt ut har størst sjans til å en gang bli etablerte 1.lags spillere tro?
Coil, Wilks og Ellingsen?


Roger Ellingsen er ny for meg, men jeg tror nok O’Kane har en god mulighet i et offensivt Luton!

Grot har startet to for VVVenlo, Wilks har fått mye skryt, men er også ung!

Kitchin gjorde sine saker bra i Harrogate i fjor og er tilbake i år!

De spanske spillerne i de spanske klubbene spiller vel på et ganske så lavt nivå og det spørs hva de lærer av det.

Jeg tror verken Ekuban eller Sakho får så fantastisk med spilletid.


Men som sagt: Vi får se!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973