Skrevet av Emne: Kamp vs Wolverhampton på Elland Road, onsdag 7/3/18 kl 20:45 på Viasport 3  (Lest 31118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Bare å fyre i gang kamptråden med det samme. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg gått for en 3-4-3 formasjon (som Wolves spiller) på onsdag:

Wiedwald - Pennington, Jansson, Cooper - Dallas, Vieira, Forshaw, Alioski - Pablo, Saiz, Lasogga

Subs: Wiedwald, Berardi, de Bock, Phillips, Sacko, Ekbuan, Jack Clarke

Tipper dog det blir 4-4-1-1 og dette laget:

Wiedwald - Berardi, Jansson, Cooper, de Bock - Dallas, Forshaw, Vieira, Hernandez - Saiz - Lasogga

Vanskelig å spå utfall, men skal være positiv og tippe 1-1. Saiz med målet.

auren
« Siste redigering: Mars 06, 2018, 18:15:02 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Dette blir menn mot gutter, og Leeds er ikke førstnevnte. Tipper minst 4-måls seier til Wolves.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Leeds må tette bakover og satse på kontringer her. Og vi må ha første målet. Mister vi ballen høyt så blir vi kontret senk. Wolves må for Guds skyld ikke få mye rom.

Og Wiedwald må spille sin livs kamp!! :)


Blank_File

Nei det er ikke så lett å ha troa her, men det er vel litt typisk Leeds å være gode når det er minst forventet. Jeg tror på et stygt tap.

DenHviteYeboah

Alt annet enn 0 poeng er fantastisk her  ;)

Xern

Tror det er første kampen i år jeg ikke ser frem til.. Men må nok dra på kamp likevel  :) ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Går vi inn til denne kampen med kjemperespekt for Wolves, som at de var overmakten komme vi til å tape.
Her må Heckingbottom sende utpå ett lag som er klare til å gå i krigen.

Wolves står med 4-2-2 i Championship etter nyttår. De er gode, men langt fra uslåelige.
På Elland Road skal vi være favoritter mot alle lag vi møter.

Vi slår tilbake og vinner 3-0  :)
marching on together,
derudaf forever...

Allanclarke

Her blir vi knust. Ser på til det står 0-2, slår av da

B_Ød

har jo lyst til å være positiv, men gutta gjør det ikke lett for tiden. Kan ærlig talt ikke se hvordan det skal bli poeng i denne. I de kampene jeg har sett den siste tiden har det virket som om samtlige lag har minimum 11 spillere som er 3x så gode som våre spiller for spiller. Er trist å se at vi sliter med enkle 2-3 meters pasninger, og mer og mer sjelden opererer på motsanders banehalvdel, men velger tversover i eget forsvar.
Kjenner jeg blir ofte sittende med en følelse av at motstander egentlig kan score mål akkurat når de måtte ville, uansett hvem de måtte være.
Håper på mer aggresivitet og bevegelse på onsdag, uten oppsving på den fronten, er jeg redd 14de plassen kan være vår før helgen.
Ups & Ups!!

Torpe-do

Kveldskamp midt i veka, mot divisjonens soleklare ledar. I tillegg har ikkje formen eller spelet vårt vore noko å rope hurra for.

Skeptisk.

Får me poeng her skal me vere veldig glad.

leedslife

1-4 wolves.
Håper de girer ned etter de første målene. De var skummelt mye bedre enn oss sist.
Hadde vært morro å sett pearce eller clarke i aksjon.
Gleder meg til å se på wolves og. Alltid gly å se spillere på det nivået. Neves er jo enorm! Han spiller vel for en toppklubb fra aug. For et talent!!

Cherry

2-2 , litt ufortjent - men prestasjonen og guts  på onsdagen er over evne ....så vi rasker med oss 1.p ;)oeng!
 

B_Ød

PH on Wolves

 I'd expect a response and if there isn't one, it'll answer a lot of questions.

...lurer på hva han legger i dette jeg...??
Ups & Ups!!

Kontakinte

PH on Wolves

 I'd expect a response and if there isn't one, it'll answer a lot of questions.

...lurer på hva han legger i dette jeg...??
Frykter det betyr at han starter med den samme oppstillingen som mot boro  :o

Eriksen55

PH on Wolves

 I'd expect a response and if there isn't one, it'll answer a lot of questions.

...lurer på hva han legger i dette jeg...??
Frykter det betyr at han starter med den samme oppstillingen som mot boro  :o

Det skjer ikke.

Tipper han har gitt klar beskjed om hva som forventes av innsats. Dem som ikke etterlever kravene kan begynne å tenke på hvilken klubb dem spiller i neste sesong.

Vi har tilfeller der innsatsen er på topp men evnene ikke helt strekker til, som f.eks Alioski, Berardi, Cooper, De Bock

Men vi har mange som man tydelig ser ikke jobber hardt nok i kamp, f.eks Anita, Dallas, Vieira, Phillips, Roofe

Og vi har dem som rett og slett ikke er gode nok, Wiedwald og O'Kane. I mitt hode er Anita, Vieira, Dallas og sikkert flere i denne kategorien.

I tilegg håper jeg han har bedt Saiz om å slutte å oppføre seg som en liten drittunge!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressekonferansen:

As per, for those interested,
 
Adam Pope:
Pre Wolves press conference with Paul Heckingbottom: “There’s no reason why you wouldn’t be 100% up for this game.”
PH: “Playing the top clubs on form is a good barometer. ... we’ve competed in some games but not in others.
PH says a top six finish: "is still there". He admits results so far under him are a fair reflection of why #lufc are 12th in the table.
PH: “Andy Lonergan is unfit at the moment.” He says keepers Bailey Peacock-Farrell and Kamil Maziek are involved with the squad at the moment. He says he would not hesitate playing the former if needed.
PH says Pablo Hernandez is back in training. Lonergan & Roofe are not.
PH on Wiedwald: “No one has ever got better without failing at some point... you need to keep believing in what you’re doing & working hard.”
H says Lonergan’s injury “has come at a bad time for him & us. You never want to be injured when a new head coach comes in.
PH on Wolves: “For me it’s the perfect fixture. I want to learn as much as I can as quick as I can.”
 
Phil Hay:
Heckingbottom on Wolves - "There's no reason why you wouldn't be 100 per cent up for this game. It a game you'd love to be playing in."
Heckingbottom says the top six "is still there" - "but our approach is the next game." But admitted results so far under him are a fair reflection of why Leeds are 12th in the table.
PH on Wiedwald: "I've been really fair with the goalkeepers. It's important you back them." Lonergan hasn't been fit. Said it was "possible" he could give Peacock-Farrell a go at some stage
PH on Wolves: "They're the best team off the ball, they're the best team on the counter attack and they're a threat from set pieces. They've got a bit of everything. One of the best teams I've seen in this league."
Heckingbottom said Wiedwald knows he's made mistakes but said players can come through bad times and losses of form
PH on why Wolves is the perfect fixture - "Because I'd expect a response and if there isn't one, it'll answer a lot of questions." Said he's very much got long-term decisions in mind.
Heckingbottom on Lonergan's injury: "It came at a bad time for him and us." Said he'd been training well prior to it.
Heckingbottom on finance in the Championship: "It's an uneven playing field but if you let that restrict you, you'll never get anywhere. Teams have (overcome) that in the past.
Heckingbottom on blooding kids for the rest of the season: "I wouldn't want to give opportunities away because it sends the wrong message. People need to earn it. You can undo lots of good work by putting people in for the sake of it."
Heckingbottom said he's spoken to Peacock-Farrell and told him he wants to see more for him. Feels like he's been standing still. "I needed to make it really clear what he needs to do to improve. It's down to him."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

https://twitter.com/MoscowhiteTSB/status/971004979782848514

satser på at han her er litt mer konsentrert i morgen hvis han får sjansen

godt oss supportere ikke tar ut laget.

B_Ød

nja, lurer nok på om det er litt tidlig for denne kar'n ja...
Ups & Ups!!

Annesj

https://twitter.com/MoscowhiteTSB/status/971004979782848514

satser på at han her er litt mer konsentrert i morgen hvis han får sjansen

godt oss supportere ikke tar ut laget.


Vi har ikke bedre alternativ en Felix. Enkelt å greit. Lonergan var å skrall da han fikk sjansen. Dog er han muligens enklere å kommunisere med. Noe som har mye å si for de bak hos oss.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

https://twitter.com/MoscowhiteTSB/status/971004979782848514

satser på at han her er litt mer konsentrert i morgen hvis han får sjansen

godt oss supportere ikke tar ut laget.

Redd for å slenge seg?

Tviler på at BPF er fremtidens Leeds keeper.

Hadde han vært bedre hadde han fått sine sjanser. Han er 21-22 år. At vi hentet Lonergan og lånte ut BPF sier jo sitt.

Hallgeir *

https://twitter.com/MoscowhiteTSB/status/971004979782848514

satser på at han her er litt mer konsentrert i morgen hvis han får sjansen

godt oss supportere ikke tar ut laget.


Vi har ikke bedre alternativ en Felix. Enkelt å greit. Lonergan var å skrall da han fikk sjansen. Dog er han muligens enklere å kommunisere med. Noe som har mye å si for de bak hos oss.

Lonergan sliter vel i tillegg med en skade...
Super Leeds since 1968

auren

https://twitter.com/MoscowhiteTSB/status/971004979782848514

satser på at han her er litt mer konsentrert i morgen hvis han får sjansen

godt oss supportere ikke tar ut laget.

Fytti katta! Så slapt keeperspill har jeg aldri sett før. Han gidder jo ikke slenge seg. Redd for å få litt gress på drakten?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Ingen forventer vel annet enn serielederen rundspiller oss?
Null stress, lave skulde og slippe seg løs. Hva med å slippe innpå en Pearce e.l når det er 10 min igjen og det står 1-4.
Blir han lurt ett par ganger er det vel neppe mange slipper han vel allikevel på bli hengt ut av egne.
Klarer han i tilegg å gjøre en god inngripen eller to får han kanskje skikkelig blod på tann. Står på alt han kan resten av sesongen og gjennom sommeren for å ta steget.

auren

Jeg blir faktisk litt overrasket om vi blir rundspilt av Wolves i morgen kveld. Forventer en relativ jevn kamp. Viktig å ha med Pablo fra start.

Håper vi har marginer med oss og scorer på vår første sjanse. Scorer vi først så kan vi fort vinne!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedstomadness

ikke den største optimismen foran kampen. Mye å rette på, men en faktor er Lasogga. Knall skuddfot og rimelig god inni boksen, men helt hjelpesløs i bane og passningspill. Får kanskje spilt ifra seg ballen til medspiller 1 av 50 ganger.  Derfor må de andre aldri spille ballen til han før han er rundt 16-meteren. Hvis de ikke bare vil gi ballen til motstanderen da  ;D

enur

Ingen forventer vel annet enn serielederen rundspiller oss?

Nei, men det skal sies at Wolves har slakket av noe på tempoet i det siste.  Forventer tap, men blir ikke overrasket om vi får med oss poeng..
____________
enur

Marching on together

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
To poeng i morgen er heller lite sannsynlig. Men et sted i området null til tre poeng kan det fort bli... :)
I tillegg er fotballen rund.
...og siden tyskerne alltid vinner til slutt vil vi vel i alle fall ha 2/11 sjanse for seier. :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

To poeng i morgen er heller lite sannsynlig. Men et sted i området null til tre poeng kan det fort bli... :)
I tillegg er fotballen rund.
...og siden tyskerne alltid vinner til slutt vil vi vel i alle fall ha 2/11 sjanse for seier. :o

Jepp, Tyskland mot Portugal bør være rått parti!

flynn

HåvardK

https://twitter.com/MoscowhiteTSB/status/971004979782848514

satser på at han her er litt mer konsentrert i morgen hvis han får sjansen

godt oss supportere ikke tar ut laget.

Redd for å slenge seg?

Tviler på at BPF er fremtidens Leeds keeper.

Hadde han vært bedre hadde han fått sine sjanser. Han er 21-22 år. At vi hentet Lonergan og lånte ut BPF sier jo sitt.
Tenker det samme. Men fikk han ikke fireårskontrakt relativt nylig? I tilfelle er det gjort elendig arbeid med keepersituasjonen i klubben det siste året.

LEO

Ruben Neves er suspendert melder Dagbladets tippe ekspert.
På de 3 siste har de ingen seier 2 uavgjorte og 1 tap

Er det håp i hengende snøre ?