Kamp vs Wolverhampton på Elland Road, onsdag 7/3/18 kl 20:45 på Viasport 3

Started by auren, March 04, 2018, 19:45:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Kai

Sjeldent man ser et slikt antall spillere som bokser over sin egen vektklasse på én gang.

Joe Jordan

Dette laget er groteskt dårlig. Flere av spillerne har ikke noe på en fotballbane å gjøre.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Dere som slakter nesten alle i hvitt:

Wolves er faktisk "i en annen liga" enn opp imot 20 av de resterende klubbene i denne divisjonen. Det er det bare å akseptere. Vi er et hav bak ligalederen. Kritikken blir litt kunstig.
Super Leeds since 1968

GeirO

Nivåforskjellen stemmer vel bra med tabellsituasjonen. Vi er ikke bedre. Lurer ennå på hvilket mirkakel som herjet i Leeds i august og september.....
MOT

karaba

Det kan jo ikke bare være at spillerne er elendige som er grunnen til at vi er så dårlige som vi er nå. Dette er jo faktisk helproffe spillere!
Må jo være noe med motivasjon hos spillerne ogsåc?

Hawley64

Dette er bare utrolig mye dårligere enn forrige sesong. Angrepet er komplett impotent.

Sydhagen

BPF er det positive med denne omgangen.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Pause. 0-2. Etter 15-20 relativt rolige minutter så tok Wolves fullstendig over. Kunne fort vært både 3 og 4 baklengs.

Vi spiller og løper i sirup. Noe er fundamentalt gale i klubben vår. Igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Vert som frykta utspelt. Keeperen har overraska positivt, riktignok med særs låge forventningar.

Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Quote from: Hallgeir * on March 07, 2018, 21:35:08

Wolves er faktisk "i en annen liga" enn opp imot 20 av de resterende klubbene i denne divisjonen. Det er det bare å akseptere. Vi er et hav bak ligalederen. Kritikken blir litt kunstig.

Du har rett i det, men det er skremmende å se at avstanden er så stor som den er akkurat nå...

Kickthemdown

wow - Ã... forsvare dette. Hahahaha du er latterlig.  ;D

Nørgaard

Ja vi møder vel et PL hold og folk snakker som om vi spiller mod Burton.

GeirO

Skjønner ikke denne helt siden vi blir rundspilt av stort sett alle klubber - uansett tabellsituasjon - for tiden.
MOT

rd1

Motløst kjennes som et beskrivende ord. Vi er så langt unna opprykk at jeg har vanskelig for å se opprykk neste år heller.
"Who needs Cantona??"

Kickthemdown

En gjeng profesjonelle fotballspillere som overhodet ikke bryr seg - Wolves er gode men har ikke vunnet på tre matcher så det er ikke Barcelona vi møter. Vi er svakest i divisjonen etter nyttår også skylder man på at Wolves er gode ? 

Så mange spillere her som må kjøpes ut av sine kontrakter til sommeren....

leedslife

Er jo faktisk ille å se på til tider spør du meg. At ferdigheter og mentalitet kan skille såpass mye i denne divisjonen er jo nesten ikke til å tro. Endrer faktisk tipset mitt fra 1-4 til 0-4. Tror det er veldig liten sjans vi scorer med mindre du girer ned og ruller i tomgang i andreomgang Wolves.

Anita. Herrejemini. Ser jo ut som en liten unge utpå der. Går han på bremseveske eller?
Pennington også. Kommer inn å det første du gjør er å skape stor usikkerhet bak. Klarer ballen vekk hvis ikke du klarer å få overblikk.
Nei dette er fryktelig. Keeperen vår derimot. synes han har levert bra. kunne fort vært 2-3 til med wiedwald 8)

nei.. neste sesong...

GeirO

Quote from: karaba on March 07, 2018, 21:36:03
Det kan jo ikke bare være at spillerne er elendige som er grunnen til at vi er så dårlige som vi er nå. Dette er jo faktisk helproffe spillere!

Jeg tror motivasjonen er på topp. Det som har skjedd er et psykologisk massekræsj med den følge at ingen har et fnugg av selvtillit igjen. FOr de er egentlig bedre spillere enn de viser for tiden.
MOT

Cherry

Quote from: auren on March 07, 2018, 21:36:45
Pause. 0-2. Etter 15-20 relativt rolige minutter så tok Wolves fullstendig over. Kunne fort vært både 3 og 4 baklengs.

Vi spiller og løper i sirup. Noe er fundamentalt gale i klubben vår. Igjen.

auren

Ja, ser ut som om vi gjør det- løper i sirup. Wolves er gode, vi er ikke det.
D mest skremmende er vi ikke har en plan når vi passerer midtbanen.
1. Skudd på mål?

Ja, ja... Etter Wolves er vi tilbake mot lag vi bør matche.

Sterland

Dette laget holder knapt L1 nivå pt. Vi fremstår som et publag ift Wolves, og så fryktelig gode er de ikke. Det som bekymrer er at vi ikke har noe eget spill, noe som har vært en mangelvare i årevis, vi blir bare løpende i mellom for å jage ball. Vi er dessverre fullstendig avhengig av enkeltprestasjoner. Spillemessig er vi helt ræva. Redd vi må starte fullstendig på nytt til sommeren, og at vi har kastet bort masse midler på spillere som er way-off i et top 6 CC lag. Dette er bare trist, eneste lyspunkt BPF

Sydhagen

Quote from: GeirO on March 07, 2018, 21:41:39

Jeg tror motivasjonen er på topp. Det som har skjedd er et psykologisk massekræsj med den følge at ingen har et fnugg av selvtillit igjen. FOr de er egentlig bedre spillere enn de viser for tiden.
Det tror jeg også.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Alta-White on March 07, 2018, 21:37:19

wow - Ã... forsvare dette. Hahahaha du er latterlig.  ;D

Hvem som er latterlig her (personkritikk) lar jeg være å kommentere ytterligere. Du har i alle fall ikke endret stil.  ::)

Her er det ikke snakk om å forsvare noe som helst. Jeg konstaterer bare hva de fleste evner å se: Det er divisjonsforskjell mellom lagene.
Super Leeds since 1968

karaba

Annen liga er vel å ta i litt, dette Wolves laget hadde ikke hatt noe i Premier league å gjøre. Det er vel bare å se på statistikken til Leeds fra jul og utover - hvor mange kamper har vi vunnet!
Hadde vi hatt den formen vi har hatt nå de siste månedene hele sesongen så hadde vi faktisk ligget i nedrykksposisjon!

Oggy

Oggy

leedslife

Quote from: GeirO on March 07, 2018, 21:41:39

tror jeg og, men virker jo ikke som noen kommuniserer utpå der. Faen er spillerne som viser engasjement. Er jo ikke en takling. Ikke en skulder ingenting. Eneste vi får kort for er jo å komme på etterskudd.

Vi har ingen ledere, men  kan ikke fatte at ikke EN ENESTE spiller har gått foran i de siste kampene.
Alle kan ikke trenes å bli som saiz eller Hernandez, men alle har muligheten til å bruke kjeften og hive seg inn i ei takling eller løpe til du kaster opp.

rd1

Quote from: Oggy on March 07, 2018, 21:44:15
Pauseunderholdningen er like kjedelig som vi for tiden

Njaaa litt større sjanse for at han som snurrer rundt ballen scorer en Superleeds ::) ::)
"Who needs Cantona??"

RoarG

Hadde ingen forventninger til denne kampen. Ingen positive, i alle fall. Kan ikke se at jeg har blitt nevneverdig skuffet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Quote from: Oggy on March 07, 2018, 21:44:15
Pauseunderholdningen er like kjedelig som vi for tiden

Jeg var på min første Leeds kamp i 93', det var samme pause underholdning da.
Kanskje Leeds bør tenke på litt fornying på flere fronter ;D

Hallgeir *

Quote from: karaba on March 07, 2018, 21:43:03

Annen liga er vel å ta i litt, dette Wolves laget hadde ikke hatt noe i Premier league å gjøre. Det er vel bare å se på statistikken til Leeds fra jul og utover - hvor mange kamper har vi vunnet!
Hadde vi hatt den formen vi har hatt nå de siste månedene hele sesongen så hadde vi faktisk ligget i nedrykksposisjon!

Tror Wolves har bra sjanse til å holde seg i PL når de rykker opp. Dessuten er det vel slik at klubben kommer til å stille med et enda bedre lag når første kamp blåses i gang. Det blir garantert hentet inn forsterkninger før neste sesong.
Super Leeds since 1968

leedslife

eneste som mangler nå er at kane kommer inn og skal stabilisere midtbanen.....