Skrevet av Emne: Kamp vs Wolverhampton på Elland Road, onsdag 7/3/18 kl 20:45 på Viasport 3  (Lest 31104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Har ikke noe tru på verken Rad/Orta eller PH.
Rad har mislykkes totalt i sin første sesong. :(

GeirO

Har ikke noe tru på verken Rad/Orta eller PH.
Rad har mislykkes totalt i sin første sesong. :(
Han er en fersk klubbeier, og jeg har tro på utvikling. Han har sikkert lært masse i år.
MOT

DenHviteYeboah

Har ikke noe tru på verken Rad/Orta eller PH.
Rad har mislykkes totalt i sin første sesong. :(
Han er en fersk klubbeier, og jeg har tro på utvikling. Han har sikkert lært masse i år.
Det har han sikkert! Spørsmålet er om han gjør noen grep....

Kickthemdown

Sorry to say; - søppel!
Jepp. Veldig få av disse som er her neste sesong. Søppel.

Sydhagen

Har ikke noe tru på verken Rad/Orta eller PH.
Rad har mislykkes totalt i sin første sesong. :(
Der er du igjen ja. Avskrive PH etter å ha tatt over en gjeng mednervøst sammenbrudd før den tøffeste rekken av kamper man får denne sesongen. Gratulerer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Har ikke noe tru på verken Rad/Orta eller PH.
Rad har mislykkes totalt i sin første sesong. :(
Han er en fersk klubbeier, og jeg har tro på utvikling. Han har sikkert lært masse i år.
Det har han sikkert! Spørsmålet er om han gjør noen grep....
Spørsmålet er vel heller om han har penger til å gjøre grep. Denne sommeren blir dyyyyr. Først skal 10 spillere kjøpes ut av sine lange og forholdsvis nye 4 årskontrakter. Så skal det investeres minst £40 mill på nye spillere. Har han de pengene ?

baste

0-3. BPF på bærtur...

auren

Pantus burde senket seg, lett å lese spillet der. I stedenfor så står han i ro, og bli løpt i fra.

Denne sesongen er over for min del.
Peacock må få spille mer, gjerne teste ut noen U 23spillere rsten av sesongen.

Vi kommer sterkere tilbake i 2018-19 sesongen

HåvardK

Et helt annet lag med Pablo inn. Men PH vurderer ham tydeligvis ikke som god nok for førsteelleveren.

Ville nok ikke risikere ham fra start. Ikke enig i det. Her burde det satses!

Tipper at vurderingen igjen var at han ikke ville holde hele kampen etter avbrekket - han sa det samme da Saiz kom tilbake
Ikke enig i vurderingen. Faktisk bedre å være med fra start en kamp.

Det kalles etterpåklokskap. Hadde vi ledet 2-0, tatt av Pablo og raknet hadde mange krittisert det.

Tenker at vi har lite eller ingen peiling på hvilken tilstand, hvor mye og hvordan hver enkelt spiller trener  :)
Selvsagt. Treneren vet alltid best. Vi fans, særlig vi som er kritiske, har absolutt ikke peiling.

DenHviteYeboah

Har ikke noe tru på verken Rad/Orta eller PH.
Rad har mislykkes totalt i sin første sesong. :(
Der er du igjen ja. Avskrive PH etter å ha tatt over en gjeng mednervøst sammenbrudd før den tøffeste rekken av kamper man får denne sesongen. Gratulerer.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Javel...får jeg lov til å si at jeg ikke har tro på Rad og Orta da? Beklager så mye......

GeirO

Sorry to say; - søppel!
Jepp. Veldig få av disse som er her neste sesong. Søppel.
Rad har nok ikke råd til å gi bort masse spillere for å kjøpe masse nye spillere. Vi må heller gi dagens spillere et kurs i "How to believe in yourself"
MOT

HåvardK

Tidenes kjedeligste Leedslag?

Nei, slett ikke. Har vært langt verre utgaver på 2000-tallet.
1946/47. Vi satte negativ poengrekord ved nedrykket. 18 poeng på 42 kamper.
Det var nok verdenskrigen som svekket oss. Flere spillere hadde vært i hæren...
Altså ingen grunn til å klage.

GeirO

Vi har endelig funnet den stabiliteten mange har savnet:

0-3
0-3
MOT

HåvardK

Phillips må være selve symbolet på utviklingen denne sesongen. God start, 5 mål, helt sykt ræva nå.
Tror han er fornøyd med situasjonen. God lønn, får spille uansett hvor lite arbeid han legger ned og er en liten helt i egen by.

auren

Slutt. 0-3. Flau forestilling i første omgang. Litt bedre med i andre, men det kommer nok også av at Wolves ikke er like sultne.

Blir vanskelig å komme på øvre halvdel slik det nå ser ut. Bekmørkt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tidenes kjedeligste Leedslag?

Nei, slett ikke. Har vært langt verre utgaver på 2000-tallet.
1946/47. Vi satte negativ poengrekord ved nedrykket. 18 poeng på 42 kamper.
Det var nok verdenskrigen som svekket oss. Flere spillere hadde vært i hæren...
Altså ingen grunn til å klage.
Klager? Er det noen som klager da? I en sesong som har inneholdt tabelltopp og innenfor playoff i halve sesongen, ;) 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sorry to say; - søppel!
Jepp. Veldig få av disse som er her neste sesong. Søppel.

Det håper jeg virkelig!
Utrolig svakt nivå på dette laget.
Jeg er ikke enig i det. Troppen er bedre enn tabellplassering, men det er jo ikke lett når man har null selvtillit.....personlige feil oppstår og organisering er heller ikke optimal....

stian

Wolves er gode. De har mange enkeltspillere som ligger langt over championship-nivå. Leeds blir avkledd. Lagmessig går det tregt og individuelt er det på bunn når det gjelder grunnferdigheter og selvtillit .

HåvardK

Sorry to say; - søppel!
Jepp. Veldig få av disse som er her neste sesong. Søppel.
Rad har nok ikke råd til å gi bort masse spillere for å kjøpe masse nye spillere. Vi må heller gi dagens spillere et kurs i "How to believe in yourself"
Det har han ikke råd til. Vi må stole på at PH kan være med på å gi spillerne selvtillit og tro på prosjektet. En vei å gå, kan man vel si.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Slutt. 0-3. Flau forestilling i første omgang. Litt bedre med i andre, men det kommer nok også av at Wolves ikke er like sultne.

Blir vanskelig å komme på øvre halvdel slik det nå ser ut. Bekmørkt.

auren
Sesongen har vært over i noen runder nå. Nå gjelder det å finne en stamme som skal være her i neste sesong og se hvem som kan komme opp av de unge. OG scoute de som skal komme inn. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sorry to say; - søppel!
Jepp. Veldig få av disse som er her neste sesong. Søppel.
Rad har nok ikke råd til å gi bort masse spillere for å kjøpe masse nye spillere. Vi må heller gi dagens spillere et kurs i "How to believe in yourself"
Det har han ikke råd til. Vi må stole på at PH kan være med på å gi spillerne selvtillit og tro på prosjektet. En vei å gå, kan man vel si.
Men kurset koster bare 90 pund.... :o
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Jeg er ikke enig i det. Troppen er bedre enn tabellplassering, men det er jo ikke lett når man har null selvtillit.....personlige feil oppstår og organisering er heller ikke optimal....
Dette er en stor del av bildet nå. Vi malte oss inn i en blindgate etter hvert, og spillerne mistet troen - under dansken. PH har ikke hatt nubbetjangs å bare skru på en bryter og snu det på et blunk.
Om han klarer det på sikt vet ingen ennå...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Jeg tippet jo 0-4, så dette her var en klar forbedring. Vinner resten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Allanclarke

Jeg har mistet troen på hele klubben. For alltid

RoarG

Jeg har mistet troen på hele klubben. For alltid
Ny kamp til helga. Ting kan snu fortere enn du aner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Viasat reklamerte for «Leeds Premier League» akkurat...

Synd det dreide seg om Dart.

Sleivind

Heldigvis begynner Eliteserien til helga  ::)

HåvardK


Jeg er ikke enig i det. Troppen er bedre enn tabellplassering, men det er jo ikke lett når man har null selvtillit.....personlige feil oppstår og organisering er heller ikke optimal....
Dette er en stor del av bildet nå. Vi malte oss inn i en blindgate etter hvert, og spillerne mistet troen - under dansken. PH har ikke hatt nubbetjangs å bare skru på en bryter og snu det på et blunk.
Om han klarer det på sikt vet ingen ennå...
Det kan en si. Samtidig kan en fastslå at managerbyttet (eller head coach, slik at jeg ikke kan bli tatt på det) absolutt ikke har ført oss en centimeter i riktig retning. Vanligvis får en en kortsiktig effekt av dette, uansett klubb og tabellplassering. Jeg kan med min beste vilje ikke se noen form for offensiv plan i dette laget pt.

Blank_File

Jeg har mistet troen på hele klubben. For alltid
Må innrømme at det er sånn jeg også føler det nå... Pakker ned til VM nå tror jeg.

DenHviteYeboah

Jeg har mistet troen på hele klubben. For alltid
Det er akkurat dette som er så farlig. Trur mange er i samme båt, ikke minst i Leeds. Hva som skjer nå i sommer er ufattelig viktig. En dårlig start på neste sesong, og publikum på ER kommer til å ligge under 20000. Folk gir opp dessverre :( For mange år med håpløs drift...

Allanclarke

Heldigvis begynner Eliteserien til helga  ::)
Heia Start. Leeds har ødelagt 15 av mine siste fotballår