Skrevet av Emne: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00  (Lest 25006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ArneS




Kamp mot Reading på Madjeski Stadium lørdag 10.mars 2018, kl 16.00 

Et noe uvant oppgjør dette, all den tid Reading faktisk bare har 5 poeng ned til nedrykksplass. 

Reading pleier å kjempe i toppen, men ikke denne sesongen.  Det betyr at i motsetning til oss har faktisk Reading noe å kjempe for i denne kampen.

For vår del gjelder det å få tilbake litt troen på at vi faktisk kan spille fotball.  Begge de to siste kampene har vært så langt under pari som det vel er mulig å komme.  Men:  Som alle vet er det i motgang det går oppover, så mulighetene er absolutt til stede for en liten opptur.


Kamper sesongen 2017-18:
Hjemme 14/10-2017:  Tap 0-1
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,22413.0.html


Kamper sesongen 2016-17:
Borte 1/4-2017:   Tap 0-1
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,22165.0.html

Hjemme 13/12-2016:  Seier 2-0
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,22047.0.html


Kamper sesongen 2015-16:
Hjemme 16/4-2016: Seier 3-2
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21806.msg518647.html#msg518647

Borte 16/8-2015:  Uavgjort 0-0
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21233.0.html


Kamper sesongen 2014-15:
Borte 10/2-2015:  Seier 2-0
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21233.0.html

Hjemme 1/10-2014: Uavgjort 0-0
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21034.0.html


Kamper sesongen 2013-14:
Hjemme 11/3-2014: Tap 2-4
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20637.0.html

Borte 18/9-2013: Tap 0-1
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20291.0.html


2011-12:
Borte 6/4-2012:  tap 0-2
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,19069.0.html

Hjemme 17/12 2011:  tap 0-1
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18665.0.html


2010-11:
Hjemme  22/4 2011:   uavgjort 0-0
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,17750.0.html

Borte 27/11 2010:  uavgjort 0-0
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15438.0.html


2005-06:
1-1 hjemme den 15.april 2006 (Hulse - 24.535)

1-1 borte den 29.oktober 2005 (Healy - 22.012)


2004-05:
3-1 hjemme den 12.februar 2005 (Healy, Hulse 2 - 30.034)

1-1 borte den 19.oktober 2004 (Walton - 22.230)


Reading 0 - 1 Leeds12/12/1987
Leeds 0 - 0 Reading22/08/1987
Den 17. mann

ArneS

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #1 på: Mars 09, 2018, 09:25:59 »
R E A D I N G   T R I V I A

Reading ligger vest for Heathrow, der elvene Thames og Kennet flyter sammen.  Byen er utgangspunktet for togreiser til Vest-England for de som ankommer Heathrow.  Tok selv bussen fra Heathrow til Reading og tog videre derfra da målet var Cardiff og Milennium i mai 2006.
Vandret for øvrig også langs Themsen fra Reading til Oxford i fjor sommer.  En fin tur med liten ryggsekk, og 3 dagers gange.

Byen er hovedbyen i Berkshire, og er vel mest kjent for den årvisse Readingfestivalen.  At Leedsfestivalen de senere år har dukket opp som Readings søsterfestival gir oss jo et ekstra lite trivia-poeng.  WOMAD festivalen ble også holdt i Reading, men denne la inn årene i 2006.
Reading er et av de største urbane områder i UK som ikke har bystatus.

Byen var sannsynligvis sterkt rammet av svartedauden.  Abbeden i klosteret ble helt sikkert rammet, og det samme ble 60% av befolkningen i nærliggende Henley.

På 1700-tallet ble det bygget jernverk, og i kjølvannet av dette også flere bryggerier i Reading.  I neste århundre vokste byen sterkt fra 9.400 innbyggere i 1801 til 59.000 i 1899, og manifesterte seg også som jernbaneknutepunkt.
I 1844 ble et tidlig fotostudio åpnet i byen, noe som var bakgrunnen for at mye av boken ”The pencil of nature” ble trykket i Reading.  Denne boken av Fox Talbot er verdens første bok som ble illustrert med fotografier.
Byen var også kjent for sine ”Three B’s”: Beer, Bulbs and Biscuits.

Yield Hall parkeringshus ble åpnet i 1966, og var kjent for å ha gjennomgående enveiskjørt trafikk, med adskilte veibaner for oppadgående og nedadgående trafikk.

Oscar Wilde satt fengslet i Reading Gaol fra 1895 til 1897.
T.E. Lawrence mistet det første utkastet til ”Seven pillars of wisdom” på Reading jernbanestasjon.

Første Little Chef restaurant startet i Reading i 1958.

Byens vennskapsbyer er Düsseldorf (Tyskland), Clonmel (Irland), San Francisco Libre (Nicaragua) og Speightstown (Barbados).

Flere IT-selskaper har sine UK-hovedkontor i Reading. 

Mike Oldfield er fra Reading, det samme er bandet Slowdive.

Foruten Reading FC, drives Rugby, landhockey, og roing på høyt nivå.

Av kjente Reading-personer kan nevnes:
Richard Burns (Rally verdensmester)
Jane Austen
Ricky Gervais
David Lean (Regissør)
Sam Mendes (Regissør)


Reading FC (the Royals) ble stiftet i 1871, og er en av de eldste fotballklubber i UK.  Klubben ble tatt opp i football league i 1920, og var aldri på øverste nivå før 2006/2007.  Det ble et par sesonger, så et opphold på nivå 2, et nytt opprykk, men rett ned igjen til nivå 2 våren 2013.
Kallenavnet var egentlig The Biscuitmen, men det ble endret i 1970 da byens kjeksfabrikk ble lagt ned.
Klubben holder flere football league rekorder: 
Flest seire i rekkefølge (13 i 1985)
Høyest antall poeng gjennom en sesong (106 i 2005/06). 
Første klubb som scoret 5000 ligamål (Adrian Williams september 2000).
Tapende lag i de to PL-kampene med flest mål (4-7 mot Portsmouth og 4-6 mot Spurs)
Den klubben med flest tap i FA-cupen.
Verste start på noen Football league kamp ever:  0-3 mot Scum etter 5 min og 41 sek.

Det hevdes at siden klubben har base i “The royal county of Berkshire” kan klubben få hjemmelaget til å skifte drakter, dvs de trenger ikke bortedrakter.  Det hevdes også at Preston North End er eneste andre klubb som kan gjøre dette, siden de er historiens første seriemestre.  Dette medfører likevel ikke riktighet.

I 95-96 hadde klubben sin beste cup-sesong, da de kom til kvartfinale i ligacupen.  Utslått i omkamp av …ja, nettopp,   Leeds United.

Entreprenøren John Madejski kjøpte klubben i 1991, og er styreformann.  Han var ansvarlig for byggingen av Madejski stadium i 1998.  Ã…rsaken til navnevalget sier seg vel selv.  Stadionet man brukte fra 1895 til 1998 het Elm Park, og hadde kapasitet på 15.500.

Med Madejskis penger fikk Steve Coppell god skikk på laget fra 2003, og holdt fortet til nedrykket i 2009.  Brian McDermott ordnet neste opprykk, men i stedet for å bli med på nedrykket også, så fikk han fyken og havnet midlertidig hos oss.

Vår seier i 15/16 var vår første på Madejski.

Martin Hicks har 500 kamper for klubben,  Ronnie Blackman har 158 mål.  Arthur Beacon scoret 6 i en kamp mot Stoke i 1930.
Klubben fikk £7 mill av Hoffenheim for Gylfi Sigurdsson i mai 2010. 
Betalt £7,5 mill til Fulham for Sone Aluko i august 2017.

Kjente spillere som har vært innom klubben:
Trevor Senior, Shaka Hislop, Jimmy Quinn (samme mann som faktisk var trener for Egersunds IK et halvt år for noen år tilbake), Mikkel Andersen, Peter Bonetti, Luke Chadwick, Kerry Dixon, Kevin Doyle, Darius Henderson, Ray Houghton, Jim Leighton, Kevin Lisbie, Trevor Morley, John Oster, John Salako, Lawrie Sanchez, Sam Sodje, Matthew Upson, Ray Wallace, Neil Webb, Chris Gunter, Jon Dadi Bödvarsson
Den 17. mann

Bjorn

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #2 på: Mars 09, 2018, 09:34:19 »
Pablo fra start, høy intensitet og 3 poeng i sekken.
MOT! :)
Marching On! 4276

baste

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #3 på: Mars 09, 2018, 09:50:18 »
Her skal de antatt beste starte, ingen dårlig forklaring på hvorfor de sitter på benken i 1 t tid, er god nok.

Come on Leeds.

Peacock
De Bock Pontus Cooper Berardi

Alioski Anita 4Shaw

Pablo Lasogga Saiz



Bjorn

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #4 på: Mars 09, 2018, 09:53:52 »
Her skal de antatt beste starte, ingen dårlig forklaring på hvorfor de sitter på benken i 1 t tid, er god nok.

Come on Leeds.

Peacock
De Bock Pontus Cooper Berardi

Alioski Anita 4Shaw

Pablo Lasogga Saiz

De bock venstre ikke sant? Berardi har vel vel prøvd på begge sider, mens De Bock ikke er det.
Marching On! 4276

leedslife

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #5 på: Mars 09, 2018, 10:03:24 »
Var på reading borte i påska for noen år siden.  0-2 tap. Zach thompson utvist. Sjans for playoff var passert.
Godt vi står på stedet hvil 8)
Hadde noen skikkelig røvere den gang. Robinson og Brown bla..

Tipper 1-2 seier i morgen.. pearce og lasogga scorer

Peacock, berardi, pennington, pontus, pearce -hernandes, vieira,foreshaw,Dallas- saiz, lasogga

Håper pearce får sjansen så vi får løst det venstreback problemet. Så han var med i kamptroppen mot wolves. Så må være store sjanser for spill i morgen

Eriksen55

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #6 på: Mars 09, 2018, 10:16:06 »
Her skal de antatt beste starte, ingen dårlig forklaring på hvorfor de sitter på benken i 1 t tid, er god nok.

Come on Leeds.

Peacock
De Bock Pontus Cooper Berardi

Alioski Anita 4Shaw

Pablo Lasogga Saiz

Hva er en dårlig forklaring?

At dem ikke har trent noe særlig siste tiden? Ikke holder 90 minutter? Dårlig innsats på treninger? Dårlige holdninger? Småskader etter 2 kamper i uka over lang tid?

Hvis en av de antatt beste ikke legger ned nok innsats på trening. Bør han da spille på bekostning av en som er litt lenger bak i køen? Hvilke signaler sender det?

Det er maaange faktorer som spiller inn på et laguttak. Mange flere enn å se 2x45 på tv.

Virker som noen her inne tror det fungerer på samme måte som å bruke in game editor på FM, bare å booste selvtillit, moral, slitasje og samhandling med et tastetrykk  :)

Annesj

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #7 på: Mars 09, 2018, 11:41:19 »
Her skal de antatt beste starte, ingen dårlig forklaring på hvorfor de sitter på benken i 1 t tid, er god nok.

Come on Leeds.

Peacock
De Bock Pontus Cooper Berardi

Alioski Anita 4Shaw

Pablo Lasogga Saiz

Hva er en dårlig forklaring?

At dem ikke har trent noe særlig siste tiden? Ikke holder 90 minutter? Dårlig innsats på treninger? Dårlige holdninger? Småskader etter 2 kamper i uka over lang tid?

Hvis en av de antatt beste ikke legger ned nok innsats på trening. Bør han da spille på bekostning av en som er litt lenger bak i køen? Hvilke signaler sender det?

Det er maaange faktorer som spiller inn på et laguttak. Mange flere enn å se 2x45 på tv.

Virker som noen her inne tror det fungerer på samme måte som å bruke in game editor på FM, bare å booste selvtillit, moral, slitasje og samhandling med et tastetrykk  :)

Godt sagt(tommel opp)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #8 på: Mars 09, 2018, 11:44:44 »
Anita som anker og alioski som indreløper. Den var mildt sagt interessant

auren

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #9 på: Mars 09, 2018, 13:14:27 »
Får ikke sett kampen pga auksjon, men det kan være like greit føler jeg.

Blir nok nytt tap. 2-0 er foreløpig tips.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #10 på: Mars 09, 2018, 13:20:46 »
Får ikke sett kampen pga auksjon, men det kan være like greit føler jeg.

Blir nok nytt tap. 2-0 er foreløpig tips.

auren

Reading har ikke vunnet hjemme siden november så denne vinner vi lett! Eller???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #11 på: Mars 09, 2018, 13:22:16 »
Får ikke sett kampen pga auksjon, men det kan være like greit føler jeg.

Blir nok nytt tap. 2-0 er foreløpig tips.

auren

Reading har ikke vunnet hjemme siden november så denne vinner vi lett! Eller???

Da er det vel på tide at de "endelig" vinner? Dessverre  :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #12 på: Mars 09, 2018, 13:23:35 »
Får ikke sett kampen pga auksjon, men det kan være like greit føler jeg.

Blir nok nytt tap. 2-0 er foreløpig tips.

auren

Reading har ikke vunnet hjemme siden november så denne vinner vi lett! Eller???

Da er det vel på tide at de "endelig" vinner? Dessverre  :-[

auren

Sånn tenker jeg også om dagen! Er Stam det ennå eller har han fått sparken? Blir vel Barrow hattrick;(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #13 på: Mars 09, 2018, 13:27:07 »
Får ikke sett kampen pga auksjon, men det kan være like greit føler jeg.

Blir nok nytt tap. 2-0 er foreløpig tips.

auren

Reading har ikke vunnet hjemme siden november så denne vinner vi lett! Eller???

Da er det vel på tide at de "endelig" vinner? Dessverre  :-[

auren

Sånn tenker jeg også om dagen! Er Stam det ennå eller har han fått sparken? Blir vel Barrow hattrick;(

Jeg har prøvd å hatt troen i det siste, men vi spiller jo bare verre og verre fotball. Hadde litt tro og et håp om poeng mot Wolves, men det var så stor kvalitetsforskjell at jeg ble ganske deppa. Sesongen er nå ferdig. På tide å eksperimentere litt og kanskje prøve noen unggutter.

Så er spm om man skal satse offansivt eller defansivt i morgen? Jeg håper på førstnevnte og at Pablo er med fra start. Sett ut Lasogga og start med Ekuban, evt. rein 4-4-2 med Ekuban og Lasogga på topp. Blir vel kanskje for offansivt å ha Pablo og Saiz som vinger mot et ballbesittende Reading lag...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #14 på: Mars 09, 2018, 14:11:42 »
jaja, da får jeg dra til litt i andre retningen jeg da... :)
...riktig at det har vært godt under pari i det seneste, men også litt "stang ut" (Bristol C & Derby).
Satser der for på "stang inn" i morra...3p i denne! Med et lite forbehold om hvlken 11r vi kan mønstre så klart.
                                                               8)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #15 på: Mars 09, 2018, 14:23:31 »
Får ikke sett kampen pga auksjon, men det kan være like greit føler jeg.

Blir nok nytt tap. 2-0 er foreløpig tips.

auren

Reading har ikke vunnet hjemme siden november så denne vinner vi lett! Eller???

Da er det vel på tide at de "endelig" vinner? Dessverre  :-[

auren

Sånn tenker jeg også om dagen! Er Stam det ennå eller har han fått sparken? Blir vel Barrow hattrick;(

Jeg har prøvd å hatt troen i det siste, men vi spiller jo bare verre og verre fotball. Hadde litt tro og et håp om poeng mot Wolves, men det var så stor kvalitetsforskjell at jeg ble ganske deppa. Sesongen er nå ferdig. På tide å eksperimentere litt og kanskje prøve noen unggutter.

Så er spm om man skal satse offansivt eller defansivt i morgen? Jeg håper på førstnevnte og at Pablo er med fra start. Sett ut Lasogga og start med Ekuban, evt. rein 4-4-2 med Ekuban og Lasogga på topp. Blir vel kanskje for offansivt å ha Pablo og Saiz som vinger mot et ballbesittende Reading lag...?

auren

Nå har vi ikke gjort noe annet enn å stilt opp defensivt og prøvd å vinne ved å holde nullen (noe vi sjelden) gjør. Vi må være tøffere, mer uredde og prøve å spille mer offensiv fotball. Med denne defensive fotballen så byr vi jo til fest på egen banehalvdel i 80-90 av tiden vi spiller ball i en kamp.
Pablo og Saiz må spille hver kamp og så får man sjonglere på de andre for å få det til å bli solid!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #16 på: Mars 09, 2018, 15:28:48 »
Får ikke sett kampen pga auksjon, men det kan være like greit føler jeg.

Blir nok nytt tap. 2-0 er foreløpig tips.

auren

Reading har ikke vunnet hjemme siden november så denne vinner vi lett! Eller???

Da er det vel på tide at de "endelig" vinner? Dessverre  :-[

auren

Sånn tenker jeg også om dagen! Er Stam det ennå eller har han fått sparken? Blir vel Barrow hattrick;(

Jeg har prøvd å hatt troen i det siste, men vi spiller jo bare verre og verre fotball. Hadde litt tro og et håp om poeng mot Wolves, men det var så stor kvalitetsforskjell at jeg ble ganske deppa. Sesongen er nå ferdig. På tide å eksperimentere litt og kanskje prøve noen unggutter.

Så er spm om man skal satse offansivt eller defansivt i morgen? Jeg håper på førstnevnte og at Pablo er med fra start. Sett ut Lasogga og start med Ekuban, evt. rein 4-4-2 med Ekuban og Lasogga på topp. Blir vel kanskje for offansivt å ha Pablo og Saiz som vinger mot et ballbesittende Reading lag...?

auren

Nå har vi ikke gjort noe annet enn å stilt opp defensivt og prøvd å vinne ved å holde nullen (noe vi sjelden) gjør. Vi må være tøffere, mer uredde og prøve å spille mer offensiv fotball. Med denne defensive fotballen så byr vi jo til fest på egen banehalvdel i 80-90 av tiden vi spiller ball i en kamp.
Pablo og Saiz må spille hver kamp og så får man sjonglere på de andre for å få det til å bli solid!
Enig! Sesongen er over for oss, så nå kan PH prøve strategier. De som løper mest må brukes nå. På tide å løpe mer, raske pasninger i lengderetning og kjempe om hver ball. Så får vi se hvordan Reading kampen blir.....tipper på 1 poeng her.

Allanclarke

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #17 på: Mars 09, 2018, 18:02:40 »
Reading i elendig form. Men det betyr ingenting når Leeds kommer på besøk. Blir 3 enkle poeng til Reading, og jeg gir blanke F. Sesongen er over for lengst.

baste

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #18 på: Mars 09, 2018, 18:44:06 »
Her skal de antatt beste starte, ingen dårlig forklaring på hvorfor de sitter på benken i 1 t tid, er god nok.

Come on Leeds.

Peacock
De Bock Pontus Cooper Berardi

Alioski Anita 4Shaw

Pablo Lasogga Saiz

De bock venstre ikke sant? Berardi har vel vel prøvd på begge sider, mens De Bock ikke er det.

Selvsagt

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #19 på: Mars 09, 2018, 18:47:24 »
Reading i elendig form. Men det betyr ingenting når Leeds kommer på besøk. Blir 3 enkle poeng til Reading, og jeg gir blanke F. Sesongen er over for lengst.

Reading har 1-6-8 på de 15 siste kampene. Leeds har 1-4-7 på de 12 siste.

To lag i knallform som barker sammen.
Super Leeds since 1968

leedslife

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #20 på: Mars 09, 2018, 19:05:53 »
PH sliter med å sette sammen midtbanen. Kvaliteten er rett og slett for dårlig her. Dårlige relasjoner spillere i mellom.. vanskelig å få til riktig balanse. Kanskje beste hadde vært en 4-3-3, men da må saiz ut. Vanskelig valg å ta når man må starte med saiz og lasogga. Spisskvaliteter vi er avhengig av, men går på bekostning av kollektivet og hvordan vi fungerer optimalt defensivt og i press.
Midtbanen var jo monks store problem også i en sesong som kan ses på som et stort skritt i riktig retning.
Skjønner ikke helt hva som er problemet med å teste yngre spillere nu? Vi har jo ingenting å spille for. Hvis du da som seniorspiller blir forbanna på det er KO det en bra reaksjon. Alt for mange spillere som ikke leverer middels ei gang uansett og mange sjanser de får

Joe Jordan

Ser ut til vi når et nytt bunnivå for hver kamp. Men er egentlig helt likegyldig til hvordan det går.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

samadhi

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #22 på: Mars 09, 2018, 22:00:21 »
Var på reading borte i påska for noen år siden.  0-2 tap. Zach thompson utvist. Sjans for playoff var passert.
Godt vi står på stedet hvil 8)
Hadde noen skikkelig røvere den gang. Robinson og Brown bla..

Tipper 1-2 seier i morgen.. pearce og lasogga scorer

Peacock, berardi, pennington, pontus, pearce -hernandes, vieira,foreshaw,Dallas- saiz, lasogga

Håper pearce får sjansen så vi får løst det venstreback problemet. Så han var med i kamptroppen mot wolves. Så må være store sjanser for spill i morgen

Zac Thompson ja.
Sist sett på 4.nivå i Australia  :o http://www.hitc.com/en-gb/2017/03/27/former-leeds-united-talent-zac-thompson-joins-fourth-tier-austra/
marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #23 på: Mars 09, 2018, 22:27:36 »
Det er jo helt vilt!

Hallgeir *

Ser ut til vi når et nytt bunnivå for hver kamp. Men er egentlig helt likegyldig til hvordan det går.

Helt ærlig, vi er ikke likegyldige, men vi blir oppgitte siden det drøyer med opprykket vi alle ønsker.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #25 på: Mars 10, 2018, 00:25:03 »
Akkurat nå tenker jeg for første gang denne sesongen at jeg ikke gidder å sette av tid til å se Leeds spille kamp. Sannsynligvis snur dette til i morgen, men for min (og mine nærmeste omgivelsers) del er dette et tegn på resignasjon. Det positive er at det kanskje blir en sytekopp mindre på forumet i morgen.

GeirO

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #26 på: Mars 10, 2018, 12:36:57 »
I dag vil jeg se Ekuban på topp. Defensiv midtbane bør bli Forshaw og en lovene junior. Saiz kan få være super sub.
MOT

Håvard

Ser ut til vi når et nytt bunnivå for hver kamp. Men er egentlig helt likegyldig til hvordan det går.

Helt ærlig, vi er ikke likegyldige, men vi blir oppgitte siden det drøyer med opprykket vi alle ønsker.

og tist g lei på den måten vi er på banen.  Vi fremstår ikke som ett lag. Kan ikke så mye om fotball, men ser at det mangler humør (kanskje ikke så rart) på banen. kroppsspråket sier mye... Tydeligvis ike enkelt å bygge lag. Og det er i allefall ikke enkelt å gjere det over natta.

Jeg er ikke likegyldig selv om det går opp og ned...mest ned for øyeblikket. Ser kamp når jeg kan, sjekker nette når jen ikke kan se kampen.

Tror også at spillerkontraktene er feil. Punktet om at juleferien skal vare til påske må bort...

MOT


Xern

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #28 på: Mars 10, 2018, 13:12:13 »
Jeg vil også se Ekuban fra start idag (og BPF). Lasogga blir neppe kjøpt i sommer, og da kan vi heller satse på de som fortsatt er her neste år  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

J-R

Sv: Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00
« Svar #29 på: Mars 10, 2018, 14:22:53 »
Vises kampen på TV?