Kamp vs Sheffield W@ER lørdag 17.03.18 kl 16:00 (LUTV)

Started by B_Ød, March 15, 2018, 09:44:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

Vi er vel ganske enkelt litt for dårlig, i dag foran begge målene.
MOT

rd1

Sliter litt med å se hvordan dette skal bli bedre.. ihvertfall så lenge Orta henter inn spillere. Og Radden er ikke rik? Og vi har ingen talenter?

Suuuk, 14 elendig år på rad nå..
"Who needs Cantona??"

auren

Slutt. Tap 1-2 er fryktelig skuffende. Dog er vi klart best i dag, men mager trøst slik ståa er om dagen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Snøvær i Mars. To elendige lag. Det dårligste vinner. LUTV stopper hvert 20ende sekund. Begynner ikke Norge Rundt snart?

Sølvreven

Ingen av makkerene til Pontus er gode nok. På tide å kikke på om vi har et talent til på U23 laget? Pearce var god i dag.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Quote from: GeirO on March 17, 2018, 17:55:31
Grei oppsummering. Som kjent er det der kamper avgjøres.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ziganda

Smashing suksess det trenerbyttet vårt. God natt  ::)

h.b

Kato

Vi er ikke mye i flytsonen heller. Klart best etter pause.

RoarG

Quote from: h.b on March 17, 2018, 17:58:33
Quote from: ziganda on March 17, 2018, 17:57:51
Smashing suksess det trenerbyttet vårt. God natt  ::)

Nesten så jeg savner TC
Desperasjonen brer seg, ser jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Bare Leeds som kan ansette en person med navnet fritt oversatt som betyr Ræva Ræva når det går Ræva. Få storkjefta tullingen ut og begynn på scratch med en merittert manager.

Sleivind

Vi er et lag fullstendig uten selvtillit og flyt. Det gjør rett og slett vondt å se på. At vi taper denne kampen er helt ufattelig. Sheff Wed er horrible og jeg er ganske sikker på at de har flere feilpasninger enn pasninger til medspiller i 2.omgang. Og baklengsmålene? Vi sliter fremover, men forsvarsspillet er under enhver kritikk!

Leedsfan

Quote from: Kato on March 17, 2018, 17:54:12
Det kunne vært verre.... Sunderland.

Dette er ille og ekstremt faretruende!

Nesten så jeg tror vi hadde hatt gått av en Sunderland. Rykke ned, beholde flere "gode" spillere, la de få vinne seg i gjennom League One og komme høyere enn oss på tabellen om noen sesonger. Dette er den verste sesongen på lenge for meg personlig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: Kato on March 17, 2018, 18:00:15
Vi er ikke mye i flytsonen heller. Klart best etter pause.

De vi spilte mot har det egentlig verre enn oss og spilte verre enn oss, allikevel så ender de opp med å vinne to kamper mot oss denne sesongen. Vi blir rett og slett pissa på!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Quote from: GeirO on March 17, 2018, 17:55:31

Spot on.
Og vi har litt for dårlige spillere i alle lagdeler.

leedslife

skuffende at vi ikke klarte å få med Pearce høyere i banen. Fantastisk fot han har.

leedslife

Som en annen her nevnte i tråden vi har for like spillere og sliter med å finne en formasjon som passer oss. Vi er jo litt uheldige idag da, men generelt over blir vi for enkle å forsvare oss mot.
Stiller meg litt undrende til hvorfor Berardi som høyreback blir brukt høyere i banen enn f.eks Pearce. Sistnevnte har jo et angrepsvåpen i venstrefoten sin. Berardi på sin side er vel mest glad hvis han klarer å legge over første mann.

Okane goes missing igjen. Synes det er utrolig at Foreshaw kan holde et såpass høyt nivå jevnt over de siste kampene med noe slikt ved siden av seg. Blir spennende å se hvem vi henter som makker til sommeren.

Alioski skal ha kred idag. Han var faktisk bedre offensivt enn på lenge.
Grot skal ha klapp på skuldra for scoring. Håper dette gir han litt selvtilitt så han kan gå på de siste kampene.

Er ikke så veldig fan av Pennington. Er vel like greit at det lånet bare går ut i det stille når sesongen er over.

OG Milwall fosser mot Playoff plass. Hva var oddsen på det før sesongen? har de brukt mye penger?

auren

Ja, ganske utrolig med Millwall. Flyt og lite press på skuldrene er nok noe av forklaringen. Har ikke sett kampene deres denne sesongen, så kan ikke uttale meg om det er "fortjent" eller ei at de ligger der de ligger.

auren

Kato

Quote from: leedslife on March 17, 2018, 18:19:58
Som en annen her nevnte i tråden vi har for like spillere og sliter med å finne en formasjon som passer oss. Vi er jo litt uheldige idag da, men generelt over blir vi for enkle å forsvare oss mot.
Stiller meg litt undrende til hvorfor Berardi som høyreback blir brukt høyere i banen enn f.eks Pearce. Sistnevnte har jo et angrepsvåpen i venstrefoten sin. Berardi på sin side er vel mest glad hvis han klarer å legge over første mann.

Okane goes missing igjen. Synes det er utrolig at Foreshaw kan holde et såpass høyt nivå jevnt over de siste kampene med noe slikt ved siden av seg. Blir spennende å se hvem vi henter som makker til sommeren.

Alioski skal ha kred idag. Han var faktisk bedre offensivt enn på lenge.
Grot skal ha klapp på skuldra for scoring. Håper dette gir han litt selvtilitt så han kan gå på de siste kampene.

Er ikke så veldig fan av Pennington. Er vel like greit at det lånet bare går ut i det stille når sesongen er over.

OG Milwall fosser mot Playoff plass. Hva var oddsen på det før sesongen? har de brukt mye penger?

Må gi det tid. Venstrefoten til Pearce vil vi garantert få fin nytte av. Synes han etter en usikker førsteomgang, spilte seg fint opp etter pause. Når du debuterer her er det greit med litt saftey first. Spilletid, selvtillit og så vil vi forhåpentlig få se mye mer av han offensivt.

auren

Heckingbottom: "I sound like a broken record. The last couple of games I should be highlighting to the players why we've won. Instead I'm going mad at the reasons why we haven't." #lufc

Heckingbottom: "You'd be disappointed seeing those goals at any level. We all know why we've lost the game - we didn't take chances and we gave two poor goals away." #lufc

Heckingbottom on whether he's made enough impact at Leeds so far: "In terms of results, 100 per cent no." Said performances have been good in spells but not good enough in others. Feels the concession of poor goals is the big problem. #lufc

Saiz has a minor tear in a hamstring. Leeds hopeful he might be back for the Bolton game. Heckingbottom thought Pearce improved as the game went on today and said Grot's performance in training got him back in the frame. #lufc

concern today is that Wednesday are evidently a poor team but didn't have to do much more than go through the motions.

auren

raggen

fikk ikke sett kampen men PH kan umulig sitte lenge som trener med en slik trackrecord som han sitter igjen med etter han tok over. Greit sesonger er over og ikke mye og spille for men han har jo ikke satt sitt preg på spillet og ikke mye fremgang på ting som en mange ganger ser når ny trener kommer inn. roper ikke på hodet til PH nå, det hadde vært idiotisk men fortsetter det slik ut sesongen så ser jeg ikke at Rad har noe valg. da må man starte med blanke ark i ny sesong!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kickthemdown

Totalt likegyldig all den tid hver kamp ut sesongen er som treningskamper å regne. Håper nesten vi taper nesten alt slik at Rad ser enda tydligere for en jobb han har foran seg i sommer. Det verste som kan skje er jo at søppel som O´Kane, Phillips, De Bock (du store verden for en flopp) +++ plutselig hever seg nå og får fornyet tillit neste sesong. De må bort - Ellers er vi sjanseløse.

Skådd

Hernandez hadde ein dårlig kamp idag , men synst det er lov av og til , har tross alt vore ganske solid for oss  sjølv om laget rundt har svikta. Keeper , Allioski , Forshaw er dei einaste som ikkje får stryk av meg idag reint spelemessig. Innsatsen idag var dog betraktelig bedre enn før , ikkje at det skal så mykje til ...

Leedsfan

Denne karen så den samme kampen som meg! Dette er et av de verste tapene jeg har bevitnet når man ser den i lys av alt denne sesongen!

«Any team with a bit about them would’ve beaten them lot 3-0 today. Spraying balls out of play, arguing each other, lumping it up to big lads upfront and offering nothing. Yet we are that bad we’ve come away losing 2-1. It’s not good enough. Nowhere near. We aren’t a team. #LUFC»

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skådd

Så skal det og seiast at til Hernandez sitt forsvar så var det han som var nest sist på einaste målet vårt idag og ;)

viking

Bor i Lazio regionen.Dvs.både Lazio og Roma.Ser en del kamper på Olympiastadion i Roma .Stor stemmning men ingen ting i nærheten av lideskapen på  ER.Det må dere aldri glemme.Jeg er Leeds fra 1968 og ut.Det er tøffe tider nå....men fremtiden må være hvit.PS takk alle til som bidrar på forumet med + og negative innlegg.Gi aldri opp.En dag er det vår tur ;D
Ciao