Skrevet av Emne: Ex-spiller: Tom Pearce  (Lest 25183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #60 på: Mai 20, 2018, 10:03:47 »
Betyr vel at han vil vente og se hva som måtte komme av andre tilbud før han bestemmer seg.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #61 på: Mai 26, 2018, 19:44:34 »
Leeds United

Well done to @Tompearce98 in making his @England debut, as the U21s defeated China 2-1 in their opening @TournoiToulon fixture

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #62 på: Juni 02, 2018, 08:27:56 »
God første omgang av Pearce:

http://www.thefa.com/news/2018/jun/01/england-qatar-toulon-010618

Tom Pearce’s razor-sharp set-piece delivery handed Abraham two early chances to open the scoring but the striker volleyed the first wide and couldn’t keep the second down.

Pearce was within a whisker of a first England goal in first-half injury time, his wicked curler cannoning off the left-hand upright and dropping to safety with Mamdouh stranded.
https://www.instagram.com/p/Bjf8Ud4A0pcPTXw32sBhLD92yBnXDJyBhJdrtw0/?utm_source=ig_twitter_share&igshid=1913rpl29ve8a




Seier, men slått ut!
« Siste redigering: Juni 02, 2018, 08:32:36 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #63 på: Juni 02, 2018, 11:52:01 »
Er Tom Pearce den nye Ian Harte? Har en meget velfungerende venstrefot i alle fall. Håper bare han ikke koker suppe på spiker og benytter sitt plutselig oppståtte renommé til å jakte høyere lønn på benken i PL.

flynn

Annesj

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #64 på: Juni 07, 2018, 13:02:42 »
 | Leeds United can today announce @Tompearce98 has signed a new contract with the club
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #65 på: Juni 07, 2018, 13:08:34 »
| Leeds United can today announce @Tompearce98 has signed a new contract with the club

Fantastisk. Da får vi en god slump penger når City eller Chelsea er på banen om 2 sesonger til.

h.b

  • Gjest
Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #66 på: Juni 07, 2018, 13:11:42 »
Offisielt

B_Ød

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #67 på: Juni 07, 2018, 13:15:45 »
Suvverent!!
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #68 på: Juni 07, 2018, 13:25:27 »
Enda et talent som signerer ny kontrakt under AR.
Hadde vi fortsatt hatt f.eks. Cook i klubben om AR hadde kommet til Leeds litt tidligere..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #69 på: Juni 07, 2018, 13:27:37 »
Kanskje 1 sesong lengre. Men tror nok vi hadde fått en atskikkelig bedre sum for han.
Klarer ikke holde en slik spiller i CC. Spiller fast på England løpet av neste kvalik tipper jeg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #70 på: Juni 07, 2018, 13:54:08 »
Sitat
god knows why they have only just told us he signed.
 
been signed for weeks.
 
strange.
I bakgrunnen ser vi Leedsbilder på veggene.. Ikke signert nå under landslagssamlingen hans.
Så hvilken 'taktikk' ligger bak at dette offentliggjøres i dag? :o

(Er det det samme mht Hernandez?)

Edith:
Muligens en forklaring her:

The Grand Hotel Dauphine in Toulon is owned by a Leeds fan
 
All of the bedrooms are Leeds themed with pictures of matches on the wall
I assumed it was filmed during a break in England duties there... maybe the England team's base?
« Siste redigering: Juni 07, 2018, 13:57:21 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #71 på: Juni 07, 2018, 16:32:14 »
Herlig ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #72 på: Juni 07, 2018, 18:58:07 »
4 år:

Adam Pope

Leeds United’s out of contract left back Tom Pearce has signed a new deal at Elland Road until 2022.

The 20 year old, who is currently with England U21s at the Toulon Tournament, broke into United’s first team last season making five appearances and scoring one goal. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #73 på: Juni 07, 2018, 19:03:41 »
Tom Pearce

Delighted to have signed a new 4 year deal @LUFC Thankyou to everyone at the club and the fans for your support  #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #74 på: Juni 09, 2018, 22:13:02 »
Tom Pearce

Great way to end the season#champions


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #75 på: Juli 20, 2018, 16:41:15 »
YEP
"I was always going to stay. It’s the right club for young players."

Tom Pearce on his decision to stay at Leeds United

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #76 på: Oktober 05, 2018, 14:06:55 »
Lufcyouth

Well done @Tompearce98 on another England u20 call up

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #77 på: Oktober 23, 2018, 14:27:13 »
Må si jeg ikke helt skjønner filosofien til Bielsa når det kommer til venstreback. En ting er at Douglas er klart førstevalg. Men når da han er skada, og Bielsa velger i kampene etter skaden til Douglas å spille med spillere som ikke er naturlig venstrebacker. Nå senest med Dallas og Berardi. Ja da skjønner jeg lite. Utviklinga til Pearce vil mest sannsynlig stagnere når han ikke får spilletid når det faktisk er bruk for ham i laget.
Så hvis han tenker på fremtiden sin, ja da bør han vekk fra klubben og spille i en klubb der han faktisk får spilletid. Er han rett å slett ikke god nok. Da bør han uansett vekk, og Leeds bør frigi / selge han til en klubb som har troa på unge Pearce

B_Ød

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #78 på: Oktober 23, 2018, 14:33:12 »
Må si jeg ikke helt skjønner filosofien til Bielsa når det kommer til venstreback. En ting er at Douglas er klart førstevalg. Men når da han er skada, og Bielsa velger i kampene etter skaden til Douglas å spille med spillere som ikke er naturlig venstrebacker. Nå senest med Dallas og Berardi. Ja da skjønner jeg lite. Utviklinga til Pearce vil mest sannsynlig stagnere når han ikke får spilletid når det faktisk er bruk for ham i laget.
Så hvis han tenker på fremtiden sin, ja da bør han vekk fra klubben og spille i en klubb der han faktisk får spilletid. Er han rett å slett ikke god nok. Da bør han uansett vekk, og Leeds bør frigi / selge han til en klubb som har troa på unge Pearce

vanskelig å være uenig i dette.
Ups & Ups!!

auren

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #79 på: Oktober 23, 2018, 17:34:51 »
Må si jeg ikke helt skjønner filosofien til Bielsa når det kommer til venstreback. En ting er at Douglas er klart førstevalg. Men når da han er skada, og Bielsa velger i kampene etter skaden til Douglas å spille med spillere som ikke er naturlig venstrebacker. Nå senest med Dallas og Berardi. Ja da skjønner jeg lite. Utviklinga til Pearce vil mest sannsynlig stagnere når han ikke får spilletid når det faktisk er bruk for ham i laget.
Så hvis han tenker på fremtiden sin, ja da bør han vekk fra klubben og spille i en klubb der han faktisk får spilletid. Er han rett å slett ikke god nok. Da bør han uansett vekk, og Leeds bør frigi / selge han til en klubb som har troa på unge Pearce

Pearce er rask og har ingenting i en klubb som jager opprykk å gjøre. Det har Bielsa skjønt og velger ikke å spille han.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #80 på: Oktober 23, 2018, 17:40:43 »
Må si jeg ikke helt skjønner filosofien til Bielsa når det kommer til venstreback. En ting er at Douglas er klart førstevalg. Men når da han er skada, og Bielsa velger i kampene etter skaden til Douglas å spille med spillere som ikke er naturlig venstrebacker. Nå senest med Dallas og Berardi. Ja da skjønner jeg lite. Utviklinga til Pearce vil mest sannsynlig stagnere når han ikke får spilletid når det faktisk er bruk for ham i laget.
Så hvis han tenker på fremtiden sin, ja da bør han vekk fra klubben og spille i en klubb der han faktisk får spilletid. Er han rett å slett ikke god nok. Da bør han uansett vekk, og Leeds bør frigi / selge han til en klubb som har troa på unge Pearce

Delvis enig. Burde absolutt vært lånt ut hvis han er nr 3/4 i køen. 19 år. Han trenger kamper og han trenger litt mer kjøtt på kroppen.
Problemet har vel på den andre siden vært at laget i utgangspunktet har mange unge spillere med i troppen til kamp pga skader. F.eks. Pearce, Shackleton, Shaughnessy, Edmondson, Clarke har jo frekventert i troppen ganske ofte den siste måneden. I tillegg til Bailey, Roberts og Phillips som starter.
Er vel det med å finne en riktig balanse her og.
Var spennende å sefølge alle ungguttene i slutten av fjorår sesongen pga skader, men man kunne jo se at vi var et jr lag som skulle opp mot rutinerte seniorspillere.
« Siste redigering: Oktober 23, 2018, 17:43:23 av leedslife »

Eriksen55

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #81 på: Oktober 24, 2018, 21:20:05 »
Er han god nok, er han gammel nok. Bielsa har jo vist at han ikke er redd for å bruke unggutta.

Er han 4 eller 5 valg bør han ut på lån i januar. Faktisk burde dem vel selge han om han ikke vurderes høyere. Det er vel noe verdi i han.

RoarG

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #82 på: Oktober 28, 2018, 10:10:48 »
Pearce sliter med å få spilletid, all den tid da andre spillere får innhopp på venstreback-plassen. Det kan borge for en exit i januarvinduet. Både Everton og Bournemouth skal visstnok være interesserte.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #83 på: Oktober 28, 2018, 10:20:55 »
Pearce sliter med å få spilletid, all den tid da andre spillere får innhopp på venstreback-plassen. Det kan borge for en exit i januarvinduet. Både Everton og Bournemouth skal visstnok være interesserte.
Rolig nå. Gutten er 20 år og signerte ny 4 års kontrakt i juni. Sesongen er lang og hard, sjansen er fortsatt stor for at han vil få flere sjanser til å gjøre et inntrykk på Bielsa.
Jon R.

RoarG

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #84 på: Oktober 28, 2018, 10:47:33 »
Pearce sliter med å få spilletid, all den tid da andre spillere får innhopp på venstreback-plassen. Det kan borge for en exit i januarvinduet. Både Everton og Bournemouth skal visstnok være interesserte.
Rolig nå. Gutten er 20 år og signerte ny 4 års kontrakt i juni. Sesongen er lang og hard, sjansen er fortsatt stor for at han vil få flere sjanser til å gjøre et inntrykk på Bielsa.
Da får han være et reelt 2. valg på venstrebackplassen, og kontrakter kan man alltids bli kjøpt ut av. Dvs. alle har en pris.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #85 på: Oktober 28, 2018, 10:48:52 »
At han velges bak dallas som har vært skrekkelig i mine øyne på dem plassen. Er rett å slett helt på trynet.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #86 på: Oktober 28, 2018, 10:52:05 »
At han velges bak dallas som har vært skrekkelig i mine øyne på dem plassen. Er rett å slett helt på trynet.
Dette burde være rangordningen på venstreback-plass: Douglas, Pearce, Alioski, Berardi.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #87 på: Oktober 28, 2018, 11:44:42 »
At han velges bak dallas som har vært skrekkelig i mine øyne på dem plassen. Er rett å slett helt på trynet.
Dette burde være rangordningen på venstreback-plass: Douglas, Pearce, Alioski, Berardi.

Må være nedverdigende å bli bytta inn, for så å bli bytta ut, når han faktisk gjør en god jobb på backen

Runar

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #88 på: Oktober 28, 2018, 12:03:29 »
At han velges bak dallas som har vært skrekkelig i mine øyne på dem plassen. Er rett å slett helt på trynet.
Dette burde være rangordningen på venstreback-plass: Douglas, Pearce, Alioski, Berardi.

Må være nedverdigende å bli bytta inn, for så å bli bytta ut, når han faktisk gjør en god jobb på backen

Nja, det er det nok. Men mer nedverdigende å være fjerdevalget bak Douglas, Dallas, Berardi og Alioski som venstreback. Nå er Douglas tilbake etter 4 kamper ute. Dette var "muligheten" til Pearce og vise seg verdig under Bielsa tidlig i sesongen, slik at det ikke skulle vurdres som et problem om Douglas var ute en og to kamper i framtiden. Den muligheten fikk han ikke, men han gjorde seg ikke bort på de 70 minuttene han fikk totalt i denne perioden.
 

RoarG

Sv: Ung spiller: Tom Pearce
« Svar #89 på: Oktober 28, 2018, 12:41:50 »
At han velges bak dallas som har vært skrekkelig i mine øyne på dem plassen. Er rett å slett helt på trynet.
Dette burde være rangordningen på venstreback-plass: Douglas, Pearce, Alioski, Berardi.

Må være nedverdigende å bli bytta inn, for så å bli bytta ut, når han faktisk gjør en god jobb på backen

Nja, det er det nok. Men mer nedverdigende å være fjerdevalget bak Douglas, Dallas, Berardi og Alioski som venstreback. Nå er Douglas tilbake etter 4 kamper ute. Dette var "muligheten" til Pearce og vise seg verdig under Bielsa tidlig i sesongen, slik at det ikke skulle vurdres som et problem om Douglas var ute en og to kamper i framtiden. Den muligheten fikk han ikke, men han gjorde seg ikke bort på de 70 minuttene han fikk totalt i denne perioden.
Blir vel strengt tatt et femtevalg. Hører jo ingensteds hjemme, uansett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020