Skrevet av Emne: Formtabellen  (Lest 5528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Formtabellen
« på: Mars 19, 2018, 22:56:50 »
Walmot
Last 14 #LUFC games






Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Formtabellen
« Svar #1 på: Mars 21, 2018, 15:12:54 »
The 92

Most in-form teams in the Football League (last six games):

WWWWWW - Cardiff
WDWWWW - Accrington
WWDWWW - Millwall
WWWWDW - Blackburn
WWWWDW - Plymouth
WWWWDD - Carlisle
DWWWWD - Fulham
WDWWDW - Middlesbrough
WLDWWW - Shrewsbury

Courtesy of @soccerstatscom




HAR MILLWALL ET MYE BEDRE MANNSKAP ENN OSS??

Kan noen analysere vårt lag mot M'walls - spiller for spiller??

Jeg er nysgjerrig!!!



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Formtabellen
« Svar #2 på: Mars 22, 2018, 09:24:18 »
The 92

Most in-form teams in the Football League (last six games):

WWWWWW - Cardiff
WDWWWW - Accrington
WWDWWW - Millwall
WWWWDW - Blackburn
WWWWDW - Plymouth
WWWWDD - Carlisle
DWWWWD - Fulham
WDWWDW - Middlesbrough
WLDWWW - Shrewsbury

Courtesy of @soccerstatscom




HAR MILLWALL ET MYE BEDRE MANNSKAP ENN OSS??

Kan noen analysere vårt lag mot M'walls - spiller for spiller??

Jeg er nysgjerrig!!!

Spiller for spiller er vel bare en del av sannheten. Ikke umulig at vi har "bedre" spillere (strørre pundverdi) enn deres spillere.

Men langt viktigere er det hvordan kollektivet fungerer. Og det varirerer nok mye gjennom en sesong, men nå fungerer kollektivet til Millwall meget bra og Leeds' sitt meget dårlig. I alle fall resultatmessig. Spillemessig er det mer variabelt.

Samhandling, samhandling, samhandling!
MOT

Square Ball

Sv: Formtabellen
« Svar #3 på: Mars 22, 2018, 11:52:13 »
The 92

Most in-form teams in the Football League (last six games):

WWWWWW - Cardiff
WDWWWW - Accrington
WWDWWW - Millwall
WWWWDW - Blackburn
WWWWDW - Plymouth
WWWWDD - Carlisle
DWWWWD - Fulham
WDWWDW - Middlesbrough
WLDWWW - Shrewsbury

Courtesy of @soccerstatscom




HAR MILLWALL ET MYE BEDRE MANNSKAP ENN OSS??

Kan noen analysere vårt lag mot M'walls - spiller for spiller??

Jeg er nysgjerrig!!!

Spiller for spiller er vel bare en del av sannheten. Ikke umulig at vi har "bedre" spillere (strørre pundverdi) enn deres spillere.

Men langt viktigere er det hvordan kollektivet fungerer. Og det varirerer nok mye gjennom en sesong, men nå fungerer kollektivet til Millwall meget bra og Leeds' sitt meget dårlig. I alle fall resultatmessig. Spillemessig er det mer variabelt.

Samhandling, samhandling, samhandling!

Hvem hadde gjettet denne utviklingen for oss og Millwall etter serierunden 26 desember? Utrolig nok vant de sin første bortekamp for
sesongen mot oss og ha  deretter klint til med 5 strake borteseire til.Har dog noen gode spillere som Saville,Wallace og stopperen Hutchinson
som alle spilte bra i de to kampa mot Leeds

Cherry

Sv: Formtabellen
« Svar #4 på: Mars 23, 2018, 12:14:33 »
The 92

Most in-form teams in the Football League (last six games):

WWWWWW - Cardiff
WDWWWW - Accrington
WWDWWW - Millwall
WWWWDW - Blackburn
WWWWDW - Plymouth
WWWWDD - Carlisle
DWWWWD - Fulham
WDWWDW - Middlesbrough
WLDWWW - Shrewsbury

Courtesy of @soccerstatscom




HAR MILLWALL ET MYE BEDRE MANNSKAP ENN OSS??

Kan noen analysere vårt lag mot M'walls - spiller for spiller??

Jeg er nysgjerrig!!!

Spiller for spiller er vel bare en del av sannheten. Ikke umulig at vi har "bedre" spillere (strørre pundverdi) enn deres spillere.

Men langt viktigere er det hvordan kollektivet fungerer. Og det varirerer nok mye gjennom en sesong, men nå fungerer kollektivet til Millwall meget bra og Leeds' sitt meget dårlig. I alle fall resultatmessig. Spillemessig er det mer variabelt.

Samhandling, samhandling, samhandling!

Hvem hadde gjettet denne utviklingen for oss og Millwall etter serierunden 26 desember? Utrolig nok vant de sin første bortekamp for
sesongen mot oss og ha  deretter klint til med 5 strake borteseire til.Har dog noen gode spillere som Saville,Wallace og stopperen Hutchinson
som alle spilte bra i de to kampa mot Leeds

...og Steve Morrison leverer innimellom han også ;)
 

Promotion 2010

Sv: Formtabellen
« Svar #5 på: August 25, 2018, 18:28:01 »



 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Formtabellen
« Svar #6 på: August 25, 2018, 18:55:37 »
Helt utrolig uttelling på de 5 første kampene med tanke på motstand og hva jeg fryktet før sesongstart.
Vi har stort sett kontrollert alle 5 kampene med få unntak innledningsvis i et par kamper.
Tar vi Boro også til neste helg så går dette rett inn i himmelen.

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Formtabellen
« Svar #7 på: August 25, 2018, 19:02:21 »
Helt utrolig uttelling på de 5 første kampene med tanke på motstand og hva jeg fryktet før sesongstart.
Vi har stort sett kontrollert alle 5 kampene med få unntak innledningsvis i et par kamper.
Tar vi Boro også til neste helg så går dette rett inn i himmelen.

MOT!
Tar Boro, bare for å tryne mot Millwall i neste bortekamp ville ha vært typisk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Formtabellen
« Svar #8 på: August 25, 2018, 19:04:00 »
Helt utrolig uttelling på de 5 første kampene med tanke på motstand og hva jeg fryktet før sesongstart.
Vi har stort sett kontrollert alle 5 kampene med få unntak innledningsvis i et par kamper.
Tar vi Boro også til neste helg så går dette rett inn i himmelen.

MOT!
Tar Boro, bare for å tryne mot Millwall i neste bortekamp ville ha vært typisk.


Det er ikke lenger marerittet over de siste 14 årene som er typisk Leeds!

Nå er det Bielsatime!  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Formtabellen
« Svar #9 på: August 25, 2018, 19:06:24 »
Helt utrolig uttelling på de 5 første kampene med tanke på motstand og hva jeg fryktet før sesongstart.
Vi har stort sett kontrollert alle 5 kampene med få unntak innledningsvis i et par kamper.
Tar vi Boro også til neste helg så går dette rett inn i himmelen.

MOT!
Tar Boro, bare for å tryne mot Millwall i neste bortekamp ville ha vært typisk.


Det er ikke lenger marerittet over de siste 14 årene som er typisk Leeds!

Nå er det Bielsatime!  :)
Håper det. Jeg forlanger at vi slår møkkalaget Millwall ettertrykkelig denne gangen. Ingen nåde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Formtabellen
« Svar #10 på: August 25, 2018, 19:07:46 »
Helt utrolig uttelling på de 5 første kampene med tanke på motstand og hva jeg fryktet før sesongstart.
Vi har stort sett kontrollert alle 5 kampene med få unntak innledningsvis i et par kamper.
Tar vi Boro også til neste helg så går dette rett inn i himmelen.

MOT!
Tar Boro, bare for å tryne mot Millwall i neste bortekamp ville ha vært typisk.


Det er ikke lenger marerittet over de siste 14 årene som er typisk Leeds!

Nå er det Bielsatime!  :)
Håper det. Jeg forlanger at vi slår møkkalaget Millwall ettertrykkelig denne gangen. Ingen nåde.

U18 slo dem i dag, U23 i forrige uke! Hvorfor skal ikke Bielsa’s Leeds klare det?  ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedsleads

Sv: Formtabellen
« Svar #11 på: Februar 09, 2020, 12:13:50 »
Her er ein graf som syner (glidande) poeng-gjennomsnitt for siste 4 kampar (blå) denne sesongen, og to grafar som syner naudsynt framtidig snitt for hhv poengmål 92 poeng (oransje) og 85 p (grøn); også desse glidande gjennom sesongen så langt. Oppdatert etter Nottingham F borte.

(time will show om opplasting av vedlegget lukkast...)
« Siste redigering: Februar 10, 2020, 09:28:16 av leedsleads »

leedsleads

Sv: Formtabellen
« Svar #12 på: Mars 08, 2020, 14:25:31 »
Her er ein graf som syner (glidande) poeng-gjennomsnitt for siste 4 kampar (blå) denne sesongen, og to grafar som syner naudsynt framtidig snitt for hhv poengmål 92 poeng (oransje) og 85 p (grøn); også desse glidande gjennom sesongen så langt. Oppdatert etter Nottingham F borte.

(time will show om opplasting av vedlegget lukkast...)

Og her er tilsvarande oversikt oppdatert etter Huddersfield på ER i går:


Den blå lina syner oss altså at vi sidan 8. februar har gått frå eit poenggjennomsnitt på 0,75 pr kamp (siste 4 kampar) til 3p i snitt.

Så lenge den blå trendlina ligg over lina for eit naudsynt framtidig snitt for eit gitt/tenkt mål (t.d. 85 poeng ev 92 poeng som i denne grafen), er alt godt.

Grafen syner elles at poenggjennomsnitt for siste 4 kampar så langt denne sesongen svingar med ein grunnfrekvens på omlag 18,5 kampar; mao med eit nytt botnnivå om 9,25 kampar. Akkurat det mønsteret ser eg fram til at vi maktar å bryte fram mot sesongslutt. MOT!

leedsleads

Sv: Formtabellen
« Svar #13 på: Mars 09, 2020, 11:29:26 »
Her er ein graf som syner (glidande) poeng-gjennomsnitt for siste 4 kampar (blå) denne sesongen, og to grafar som syner naudsynt framtidig snitt for hhv poengmål 92 poeng (oransje) og 85 p (grøn); også desse glidande gjennom sesongen så langt. Oppdatert etter Nottingham F borte.

(time will show om opplasting av vedlegget lukkast...)

Og her er tilsvarande oversikt oppdatert etter Huddersfield på ER i går:
...

Den blå lina syner oss altså at vi sidan 8. februar har gått frå eit poenggjennomsnitt på 0,75 pr kamp (siste 4 kampar) til 3p i snitt.

Så lenge den blå trendlina ligg over lina for eit naudsynt framtidig snitt for eit gitt/tenkt mål (t.d. 85 poeng ev 92 poeng som i denne grafen), er alt godt.

Grafen syner elles at poenggjennomsnitt for siste 4 kampar så langt denne sesongen svingar med ein grunnfrekvens på omlag 18,5 kampar; mao med eit nytt botnnivå om 9,25 kampar. Akkurat det mønsteret ser eg fram til at vi maktar å bryte fram mot sesongslutt. MOT!

Her inkludert også korleis 4-kampssnittet utvikla seg gjennom fjorårssesongen (raud kurve).

Bromancer

Sv: Formtabellen
« Svar #14 på: Mars 09, 2020, 12:51:48 »
Skummelt like kurver. Helt utrolig  :o

leedsleads

Sv: Formtabellen
« Svar #15 på: Mars 09, 2020, 18:52:49 »
Skummelt like kurver. Helt utrolig  :o

Vi har slått sterkare tilbake dette halvåret samanlikna med fjoråret, så vi har eit betre formmessig utgangspunkt frå no av. Det styrkar utsiktene til suksess denne gongen.

ibster

Sv: Formtabellen
« Svar #16 på: Mars 09, 2020, 19:12:49 »
Skummelt like kurver. Helt utrolig  :o

Vi har slått sterkare tilbake dette halvåret samanlikna med fjoråret, så vi har eit betre formmessig utgangspunkt frå no av. Det styrkar utsiktene til suksess denne gongen.

Vi er også jevnt over bedre enn i fjor. Slipper til mindre og skaper mer.