Skrevet av Emne: Kamp: vs Fulham @ Craven Cottage, 3/4 2018, kl 20.45  (Lest 30172 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Irriterer meg at vi ikke presser høyt samlet. De spiller seg ut hver gang. Enten må vi stå høyt med alt, eller så må vi falle med alt. 4 presser høyt, og så et hav bak dem. Trist å de forskjellen frem til de scoret. Fulham spiller fin fotball.
 

Sleivind

Grisetakling av Fulham som selvsagt ender med gult kort for Leeds

Ikke rart jeg har masse rynker selv om jeg er i begynnelsen av 30-årene.
Finnes ikke noe mer typisk Leeds enn det der.

DenHviteYeboah

skremmende stor forskjell på lagene.
hvordan er det vi står og hva vil vi?
Når man ikke har evner med ballen så må man jo ihvertfall prøve å ta det igjen med innsats og vilje.
Igjen, ingen ledere, ingen som går foran.. et lag som mangler totalt balanse og uforutsigbarhet.

Vi snakker på oss kort og halter av banen etter 20 minutt. trist å se.
Er det slik et Heckingbottom lag fremstår blir jeg svært svært skeptisk.
Nei, herregud for en jobb de har foran seg.
Jeg kan bare ikke se at Hecky er istand til å føre et lag til PL og stabilisere det i divisjonen. Vi snakker tross alt om et helt annet nivå enn det vi driver med nå....

DenHviteYeboah

forslag på kjeltringstream?

leedslife

Irriterer meg at vi ikke presser høyt samlet. De spiller seg ut hver gang. Enten må vi stå høyt med alt, eller så må vi falle med alt. 4 presser høyt, og så et hav bak dem. Trist å de forskjellen frem til de scoret. Fulham spiller fin fotball.

Vi evner rett og slett ikke. Har ikke spillerne til å stå høyt i press. Da ender vi som regel et sted midt i mellom.
Merker jeg misunner fulham supporterne. For et lag de har når det lykkes.

Svada

forslag på kjeltringstream?

Denne har fungert bra i 1.omg.

http://www.vipbox.live/football/563512/6/fulham-vs-leeds-live-stream-online.html

Ikke allverdens kvalitet, men stabil i det minste  ;)
 

leedslife

skremmende stor forskjell på lagene.
hvordan er det vi står og hva vil vi?
Når man ikke har evner med ballen så må man jo ihvertfall prøve å ta det igjen med innsats og vilje.
Igjen, ingen ledere, ingen som går foran.. et lag som mangler totalt balanse og uforutsigbarhet.

Vi snakker på oss kort og halter av banen etter 20 minutt. trist å se.
Er det slik et Heckingbottom lag fremstår blir jeg svært svært skeptisk.
Nei, herregud for en jobb de har foran seg.
Jeg kan bare ikke se at Hecky er istand til å føre et lag til PL og stabilisere det i divisjonen. Vi snakker tross alt om et helt annet nivå enn det vi driver med nå....

Er enig i det. Blir bekymret sjøl. Minner litt om Peter Reid dette her. Trodde aldri jeg skulle oppleve noe slikt igjen. Totalt uten ide og tæl!

leedslife

forslag på kjeltringstream?

følg "all Leeds arent we" på facebook. Andy Briggs streamer der. Fungerer perfekt!

Nørgaard

Synes der blir lagt sjæl i kampen fra os, men vi møder et hold der er bedre på alle parametre

ar9

De gangene vi kommer til innlegg er vi for få i boksen. Håper vi tør å fylle litt i 2.

auren

Da er vi igang igjen. Forventer dessverre samme kampbildet som i første. Vi trenger et mål ut av intet...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

En ting jeg har lagt merke til som gjentas gang etter gang:

Det kommer en høy ball bakover mot midtstopperne (som befinner seg rettvendt og upresset like bak eller på midtstreken). Da heades  ballen konsekvent framover og uten mening, fører til ball-tap og sjanse for kontring imot. Man burde selvsagt ta ned ballen og beholde den i laget for dernest å prøve å skape noe kreativt selv.

Dette er ikke spesielt for dagens kamp, men noe som gjøres hele tiden.
Super Leeds since 1968

karaba

En ting jeg har lagt merke til som gjentas gang etter gang:

Det kommer en høy ball bakover mot midtstopperne (som befinner seg rettvendt og upresset like bak eller på midtstreken). Da heades  ballen konsekvent framover og uten mening, fører til ball-tap og sjanse for kontring imot. Man burde selvsagt ta ned ballen og beholde den i laget for dernest å prøve å skape noe kreativt selv.

Dette er ikke spesielt for dagens kamp, men noe som gjøres hele tiden.

Som sagt tidligere, det er kun Saiz som har noe som ligner kreativitet i spillet sitt. Forshaw er også savnet, selv om han ikke er den mest kreative som er han god og sikker med ball.

raggen

En ting jeg har lagt merke til som gjentas gang etter gang:

Det kommer en høy ball bakover mot midtstopperne (som befinner seg rettvendt og upresset like bak eller på midtstreken). Da heades  ballen konsekvent framover og uten mening, fører til ball-tap og sjanse for kontring imot. Man burde selvsagt ta ned ballen og beholde den i laget for dernest å prøve å skape noe kreativt selv.

Dette er ikke spesielt for dagens kamp, men noe som gjøres hele tiden.

livredde for og holde på ballen.. ifjor og i starten av sesongen hadde vi selvtillit og kunne spille ball i alle ledd. nå er det panikk og dårlige pasninger i fleng
Forever Leeds United!!!!!!!!

GeirO

Synes dette går litt bedre. Tipper Fulham sliter nå...
MOT

DenHviteYeboah

forslag på kjeltringstream?

følg "all Leeds arent we" på facebook. Andy Briggs streamer der. Fungerer perfekt!
thanx

karaba

En ting jeg har lagt merke til som gjentas gang etter gang:

Det kommer en høy ball bakover mot midtstopperne (som befinner seg rettvendt og upresset like bak eller på midtstreken). Da heades  ballen konsekvent framover og uten mening, fører til ball-tap og sjanse for kontring imot. Man burde selvsagt ta ned ballen og beholde den i laget for dernest å prøve å skape noe kreativt selv.

Dette er ikke spesielt for dagens kamp, men noe som gjøres hele tiden.
Ja det er helt i tråd med hva jeg har observert, men hvorfor er det blitt slik? JEg mener fortsatt at Munk er den beste treneren vi har hatt på mange år og at det var en tabbe og la han gå!
livredde for og holde på ballen.. ifjor og i starten av sesongen hadde vi selvtillit og kunne spille ball i alle ledd. nå er det panikk og dårlige pasninger i fleng

auren

Bedre start på denne omgangen. Vi er mye mer aggressive!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Vieira er f**king klasse

TK20

Dommern tror det er håndballkamp.

Nørgaard

Dommern tror det er håndballkamp.

Skandale!!!

Kato

Saiz er blitt flinkere å slippe ballen.
 

DenHviteYeboah

Vi har for veike spillere rett og slett. :(

karaba

Alioski går i offside 9 av 10 ganger, elendig spilleforståelse.

Hallgeir *

Vi leder i alle fall offside-statistikken.
Super Leeds since 1968

auren

Ekubans tredje bom alene mot keeper på få dager, og så scorer Fulham på overgangen. Fanken! Så nære 1-1!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Det er liksom den dagen...

karaba

Det gjør vondt å se forskjellen på angrepsspillet til lagene...

auren

Ja det er skremmende dødt fremover, så jo også i kampen på fredag at Ekuban ikke er super farlig (bommet på to 100% sjanser hvor han er alene med keeper)

Der bommer han igjen alene med keeper - ER DET MULIG Å VÆRE SÅ ELENDIG!!!!!!

leedslife

bra mentalitet

auren

Småpuslete av påfuglen på det målet også...

Men liker innstillingen til spillerne i denne andre omgangen i det minste.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.