Skrevet av Emne: Kamp: vs Fulham @ Craven Cottage, 3/4 2018, kl 20.45  (Lest 30419 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Jeg prøver å ignorere 'the haters'.

Denne andreomgangen er noe å bygge videre på!!!
Enig der, men spissene våre er like målfarlige som en gyngestol...holder ikke!
Neida. Men 'the floodgates' kommer fra dem med en gang vi får litt flyt. Som f.eks når de etter hvert slipper til neste sesong, når våre nyinnkjøp trenger litt hvile. :)
Nei, de gutta der er ikke gode nok! Ferdig!

Hallgeir *

Vi har vel snart et helt lag på skadelista nå.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Jeg prøver å ignorere 'the haters'.

Denne andreomgangen er noe å bygge videre på!!!
Bra 2.omg, men mangler killerinstinktet i de avgjørende situasjonene.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Jeg prøver å ignorere 'the haters'.

Denne andreomgangen er noe å bygge videre på!!!
Bra 2.omg, men mangler killerinstinktet i de avgjørende situasjonene.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Uenig, de mangler kvalitet!

Nørgaard

Kan Rad ikke købe Stefan Johanson til sommer.

karaba

Har vanskelig for å tro at PH er manager i Leeds noe lenger enn ut denne sesongen.
Jeg mener med dette, ikke at PH er skyld i resultatene de siste kampene

leedslife

har sine svakheter fulham og. Men er jo klasseforskjell offensivt. For en trøkk og presisjon

DenHviteYeboah

Kan Rad ikke købe Stefan Johanson til sommer.
Orta som bestemmer....

Kato

Felles av at vi er evneveike fremfor mål, kombinert med det langvarige syndromet hvor vi stabilt har vært elendige før pause. Veldig god andre omgang, men Ekuban ender opp som syndebukk.
 

GeirO

Trist at alle fantastiske Leeds fans på tribunen ikke har ett bedre lag og heie på.  :'(
Så du synes de har vært dårlige i dag?
MOT

Nørgaard

Kan Rad ikke købe Stefan Johanson til sommer.
Orta som bestemmer....

Start a petition

DenHviteYeboah

Trist at alle fantastiske Leeds fans på tribunen ikke har ett bedre lag og heie på.  :'(
Så du synes de har vært dårlige i dag?
sjekk tabellene fra 2005....til idag...

karaba

Håper egentlig at spillet i dag bare reflekterer at vi i prinsippet er ferdig med denne sesongen!

Annesj

Meget god 2 omgang
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

karaba

Jeg prøver å ignorere 'the haters'.

Denne andreomgangen er noe å bygge videre på!!!
Bra 2.omg, men mangler killerinstinktet i de avgjørende situasjonene.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Killerinstinkt også kalt ferdigheter :-)

GeirO

Trist at alle fantastiske Leeds fans på tribunen ikke har ett bedre lag og heie på.  :'(
Så du synes de har vært dårlige i dag?
sjekk tabellene fra 2005....til idag...
Skal vi se...September 2017: Vi leder serien....
MOT

Reaney

Leeds vinner ikke kveldkamper.

raggen

slutt... innnsatsen i 2 omgang skal vi ikke ta ifra leeds spillerne i alle fall.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

Oppløftende 2.omgang! Men ufattelig irriterende å se på, kan hende det er fordi jeg føler vi burde fått mer ut av kampen. Og vi mangler den lille ekstra kynismen i alle spillets faser.

auren

Slutt. Fortjent 2-0 seier til hjemmelaget men en oppløftende omgang av vårt lag. Hadde vi vært heldige så hadde vi sittet igjen med poeng... Marginer...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Elendig første omgang. Bedre i andre. Senket skuldre, tørr mer, høyere tempo, men fulham har jo mye mer kvalitet enn oss og vinner fortjent.
Er noe stein galt med mentaliteten i dette laget. Er jo samme greia hver gang. Kan jo nesten sitte å spå hele kampforløpet snart.

Blir vel en unggutt som får sjansen fra start eller benken mot Sunderland til uka.

Trondjo

Bra 2 omgang. Sunderland på lørdag, da vinner vi :)
 

flynn

Omtrent som man kunne forvente dette. Klasseforskjell i første omgang, betraktelig jevnere i andre. Vi burde utlignet etter vårt beste angrep i hele kampen, men istedet blir det 0-2 sekunder etterpå. Derfra er oppgaven nærmest håpløs. Hadde Grot scoret på sin 99% sjanse så kunne det fortsatt blitt til noe. De to misbrukte kjempesjansene illustrerer vel at vi mangler en del kvalitet.
Med noen færre skader og tendenser til medvind så kunne dette laget plukket en del poeng slik jeg ser det. I alle fall er det ganske meningsløst å kritisere Heckingbottom i dag. Formasjoner og det taktiske var helt Ok, men med dårligere spillere enn motstanderen så kreves det litt flaks i tillegg.

flynn

TK20

Fulham er bedre enn oss. For all del. Men vi la oss ikke ned og døde i dag, til forskjell fra mot Middlesbrough og Wolves. Det er positivt. Med marginalt mer flyt kunne vi tatt poeng her.

Kato

Slutt. Fortjent 2-0 seier til hjemmelaget men en oppløftende omgang av vårt lag. Hadde vi vært heldige så hadde vi sittet igjen med poeng... Marginer...

auren

2 pissemål. Største flaksemålet jeg har sett. Det andre er for dårlig keeperspill.
 

Nørgaard

Slutt. Fortjent 2-0 seier til hjemmelaget men en oppløftende omgang av vårt lag. Hadde vi vært heldige så hadde vi sittet igjen med poeng... Marginer...

auren

2 pissemål. Største flaksemålet jeg har sett. Det andre er for dårlig keeperspill.

Målet til 2-0 løber 3 forsvarsspillere mod ham der har bolden hvilket gør at Mitrovic er fri. Miniput fodbold

Cherry

Omtrent som man kunne forvente dette. Klasseforskjell i første omgang, betraktelig jevnere i andre. Vi burde utlignet etter vårt beste angrep i hele kampen, men istedet blir det 0-2 sekunder etterpå. Derfra er oppgaven nærmest håpløs. Hadde Grot scoret på sin 99% sjanse så kunne det fortsatt blitt til noe. De to misbrukte kjempesjansene illustrerer vel at vi mangler en del kvalitet.
Med noen færre skader og tendenser til medvind så kunne dette laget plukket en del poeng slik jeg ser det. I alle fall er det ganske meningsløst å kritisere Heckingbottom i dag. Formasjoner og det taktiske var helt Ok, men med dårligere spillere enn motstanderen så kreves det litt flaks i tillegg.

flynn

Bra oppsummert, og som Whelan sier: det mangler ikke på innsats i dag- men kvalitet.
Fullt fortjent seier til ett lag som spiller meget bra fotball... vi henger ikke med i de avgjørende situasjonene i forsvar- og så er d de missene sjansene av Caleb og Grot man husker best fra denne gode 2. Omgangen... dessverre.
 

Annesj

Synd på gutta for dritet de får etter en slik kamp utifra den situasjonen vi er å hvor vi har vært i kamper som wednesday osv. Helhjerta dette i min bok. Så får man bygge på dette mer å mer. Da kommer også resultatene. Vinner vi nå mot sunderland så sere mye bedre ut
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Ble sagt at tc ikke hadde en plan b.
Har vi en plan a nå? Og kan noen som ser den fortelle meg hva den går ut på?

Annesj

Vel planen er ihvertfall å beg med det som er viktigst. Innsats å vilje. Syns jeg ser mer av det idag å mot bolton sist.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds