Skrevet av Emne: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3  (Lest 24303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Superfan

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #180 på: April 07, 2018, 17:54:16 »
Noen som fortsatt er i tvil om at Peacocken holder mål...?

GeirO

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #181 på: April 07, 2018, 17:54:18 »
Hvor er press på ballfører?
MOT

Reaney

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #182 på: April 07, 2018, 17:55:48 »
Helt greit med poengdeling mellom Championships to svakeste lag.

Trondjo

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #183 på: April 07, 2018, 17:56:14 »
Uavgjort mellom to lag i krise
 

auren

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #184 på: April 07, 2018, 17:56:37 »
Slutt. 1-1. Egentlig greit nok med tanke på prestasjonene, men føles likevel urettferdig etter de to stolpeskuddene like før slutt..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #185 på: April 07, 2018, 17:56:45 »
Over til Enga-Godset.
Heia Godset!
MOT

Cherry

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #186 på: April 07, 2018, 17:59:45 »
Blir ikke lett dette salget vi skal ha til sommeren, er jo 5-6 mann vi må ha vekk.
Virkelig svak kamp.
Utrolig at d kommer såpass mange og SER dette svake spillet/ laget vårt om dagen.
Tror vi har nådd bunn nivå med kampen i dag, d kan ikke bli dårligere enn dette.
 

flynn

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #187 på: April 07, 2018, 18:00:25 »
Over til Enga-Godset.
Heia Godset!

Enga!

leedslife

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #188 på: April 07, 2018, 18:02:25 »
begredelig. rødt kort for hodemist. gule kort for kjefting.
peacock banenes beste. sier sitt.
vil faktisk si at sunderland ser ut som et bedre lag.
med tap tror jeg det kunne endt stygt for PH. Kanskje U redder han i noen kamper til.
Hvordan er det mulig at vi leder tabellen og spiller ganske bra fotball på beg av sesongen og nå blir vi spilt ut av Sunderland.
Kan aldri se for meg at PH får en pre-season og ny sesong på seg.

RoarG

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #189 på: April 07, 2018, 18:02:43 »
Må bare bli kvitt disse spillerne som ikke greier å holde hodet kaldt. Ja, det gjelder også Jansson. Gud bedre så lei jeg blir dårlig spill og dårlig disiplin. TC fikk fyken delvis på grunn av dette. Har vanskeligheter med å se hva nytt PH bringer til bordet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #190 på: April 07, 2018, 18:02:57 »
Uakseptabelt. Lasogga har ingenting i hvit drakt å gjøre. Berardi er bare ikke god nok, ikke nært en gang. Stuart Dallas er i beste fall en squad-player. Kalvin Phillips venter jeg bare skal gå samme veien som Alex Mowatt. Uinteressert. Det må en fullstendig utrenskning til i denne stallen.

Og det brenner under Heckingbottom. Ã… holde Lasogga på i 78 minutter er en elendig vurdering.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #191 på: April 07, 2018, 18:07:18 »
Uakseptabelt. Lasogga har ingenting i hvit drakt å gjøre. Berardi er bare ikke god nok, ikke nært en gang. Stuart Dallas er i beste fall en squad-player. Kalvin Phillips venter jeg bare skal gå samme veien som Alex Mowatt. Uinteressert. Det må en fullstendig utrenskning til i denne stallen.

Og det brenner under Heckingbottom. Ã… holde Lasogga på i 78 minutter er en elendig vurdering.
Stemmer i denne. Lasogga hadde en fin periode i vinter, hvor han gjorde mål og viste entusiasme. Når han ikke klarer å levere på noen av disse, står vi igjen med en spiss som ikke tilfører laget noe som helst. Berardi er en skam for klubben. Og det er trist, og man forventer mer av en kaptein - enn å tofotstakle helt unødvendig slik som det, i tillegg til at han ikke utøver noe som helst av kvalitet fremover i banen, og blir forbiløpt og lurt gang på gang av vingen til S'Land. Phillips var god delvis i 1.omgang, men svakere utover. Pontus er dessverre veldig klagete og udisiplinert. Ser ikke for meg at han orker en sesong til, men vi får se.

Tungt å se laget vårt slite mot et så svakt Sunderland, men vi viser tidvis noe godt spill. Håper vi kan løfte oss i de siste par kampene. Pearce bør vel få en liten "run" på venstrebacken. Anita er ikke særlig god på venstresiden.

GeirO

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #192 på: April 07, 2018, 18:08:32 »
Var ikke en veldig dårlig kamp av Leeds, som noen hevder.
Det var dårlige perioder og det var gode perioder (med alle stangskudda).
MOT

kilgallon

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #193 på: April 07, 2018, 18:12:42 »
Over til Enga-Godset.
Heia Godset!
+1 :)

Kato

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #194 på: April 07, 2018, 18:13:29 »
Var ikke en veldig dårlig kamp av Leeds, som noen hevder.
Det var dårlige perioder og det var gode perioder (med alle stangskudda).

Vi kan ikke legge lista der mot ligaens svakeste lag.
 

auren

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #195 på: April 07, 2018, 18:14:49 »
Var ikke en veldig dårlig kamp av Leeds, som noen hevder.
Det var dårlige perioder og det var gode perioder (med alle stangskudda).

Enig. Langt i fra noen dårlig kamp. Vi er på nytt uheldige/udyktige som ikke vinner en kamp. Det, og røde kort, har vært gjennomgangsmelodien i 2018. Hvordan et topplag frem til nyttår (resultatmessig) kan fremstå som et bunnlag, er en liten gåte... men er vel klassisk for en liga som Championship...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #196 på: April 07, 2018, 18:17:07 »
Var ikke en veldig dårlig kamp av Leeds, som noen hevder.
Det var dårlige perioder og det var gode perioder (med alle stangskudda).

Vi kan ikke legge lista der mot ligaens svakeste lag.
Enig. Spiller vi som vi har gjort siden november neste sesong, rykker vi rett ned i L1. Kun den gode sesongstarten redder oss, og det beste spillet viste vi under TC.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #197 på: April 07, 2018, 18:17:50 »
Var ikke en veldig dårlig kamp av Leeds, som noen hevder.
Det var dårlige perioder og det var gode perioder (med alle stangskudda).

Vi kan ikke legge lista der mot ligaens svakeste lag.
Jeg legger ikke lista der, men i dag var det slik.
MOT

leedslife

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #198 på: April 07, 2018, 18:17:52 »
Var ikke en veldig dårlig kamp av Leeds, som noen hevder.
Det var dårlige perioder og det var gode perioder (med alle stangskudda).

Ikke en dårlig kamp?
Ligaens dårligste lag kommer på vår hjemmebane og styrer showet.
Vi er ok i perioder?
Vi kontrer på de når de er i ubalanse.
Er jo ingenting som stemmer med laget vårt.
Mentaliteten har jo ikke blitt et skvett bedre.
Skal vi i det hele tatt ha noe håp om å nå en play off neste sesong kan vi ikke akseptere dette eller drive å hente ut positive ting av dette.
Det var PILL RÃ…TTENT!
En skam faktisk. Regner med endel ting evalueres etter dette. Er det et sjansespill og gi PH pre-season og neste sesong?
Lite han har gjort nå som tilsier at han kan få dette til å snu.
Vi blir pissa på hjemme.

Cannavaro

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #199 på: April 07, 2018, 18:19:22 »
Jeg sier bare en ting til slutt idag jeg :  Uff, uff og uff - det er SKREKKELIG mye å ta tak i, i denne klubben.  Det må oppvask til på kammerset for å renske kraftig opp i spillerstallen bl.a.
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #200 på: April 07, 2018, 18:20:05 »
BPF 7
Dallas 5
Jansson 6
O'Connor 6
Berardi 4
Alioski 6
Vieira 6
Phillips 5
Hernandez 6
Saiz 6
Lasogga 4

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #201 på: April 07, 2018, 18:30:28 »
BPF 7
Dallas 5
Jansson 6
O'Connor 6
Berardi 4
Alioski 6
Vieira 6
Phillips 5
Hernandez 6
Saiz 6
Lasogga 4

auren

Det er kun Jansson, Vieira, Hernandez og Saiz fra denne elleveren som har kvaliteter gode nok til å spille fra start for oss.
 

GeirO

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #202 på: April 07, 2018, 18:35:24 »
Var ikke en veldig dårlig kamp av Leeds, som noen hevder.
Det var dårlige perioder og det var gode perioder (med alle stangskudda).

Ikke en dårlig kamp?
Ligaens dårligste lag kommer på vår hjemmebane og styrer showet.
Vi er ok i perioder?
Vi kontrer på de når de er i ubalanse.
Er jo ingenting som stemmer med laget vårt.
Mentaliteten har jo ikke blitt et skvett bedre.
Skal vi i det hele tatt ha noe håp om å nå en play off neste sesong kan vi ikke akseptere dette eller drive å hente ut positive ting av dette.
Det var PILL RÃ…TTENT!
En skam faktisk. Regner med endel ting evalueres etter dette. Er det et sjansespill og gi PH pre-season og neste sesong?
Lite han har gjort nå som tilsier at han kan få dette til å snu.
Vi blir pissa på hjemme.
Som jeg sier; ikke veldig dårlig. Kan strekke meg til en dårlig kamp totalt sett, men med noen perioder som var gode.
Men hvis noen trodde vi skulle utspille Sunderland og vinne 5-0, så var nok dette en veldig dårlig kamp.
MOT

leedslife

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #203 på: April 07, 2018, 18:38:00 »
Hadde tippa 1-1 på forhånd. Men at vi skulle bli utspilt til tider det hadde jeg virkelig ikke trodd.
Hva var det 6-11 i cornere og 4-10 i skudd på mål?

Jon R

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #204 på: April 07, 2018, 18:38:30 »
Uakseptabelt. Lasogga har ingenting i hvit drakt å gjøre. Berardi er bare ikke god nok, ikke nært en gang. Stuart Dallas er i beste fall en squad-player. Kalvin Phillips venter jeg bare skal gå samme veien som Alex Mowatt. Uinteressert. Det må en fullstendig utrenskning til i denne stallen.

Og det brenner under Heckingbottom. Ã… holde Lasogga på i 78 minutter er en elendig vurdering.
Stemmer i denne. Lasogga hadde en fin periode i vinter, hvor han gjorde mål og viste entusiasme. Når han ikke klarer å levere på noen av disse, står vi igjen med en spiss som ikke tilfører laget noe som helst. Berardi er en skam for klubben. Og det er trist, og man forventer mer av en kaptein - enn å tofotstakle helt unødvendig slik som det, i tillegg til at han ikke utøver noe som helst av kvalitet fremover i banen, og blir forbiløpt og lurt gang på gang av vingen til S'Land. Phillips var god delvis i 1.omgang, men svakere utover. Pontus er dessverre veldig klagete og udisiplinert. Ser ikke for meg at han orker en sesong til, men vi får se.

Tungt å se laget vårt slite mot et så svakt Sunderland, men vi viser tidvis noe godt spill. Håper vi kan løfte oss i de siste par kampene. Pearce bør vel få en liten "run" på venstrebacken. Anita er ikke særlig god på venstresiden.
Lassogga spilles jo dårlig av lagkameratene!!! Virker som det er innført regler om å ikke gi ballen til Lasogga innenfor 16 meteren, selv om han står alene foran blank goal. Kompispasninger til han er heller ikke lov.
Jon R.

GeirO

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #205 på: April 07, 2018, 18:38:41 »
BPF 7
Dallas 5
Jansson 6
O'Connor 6
Berardi 4
Alioski 6
Vieira 6
Phillips 5
Hernandez 6
Saiz 6
Lasogga 4

auren

Det er kun Jansson, Vieira, Hernandez og Saiz fra denne elleveren som har kvaliteter gode nok til å spille fra start for oss.
Noe slikt, ja. Setter BPF, Alioski og Dallas på venteliste.
MOT

GeirO

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #206 på: April 07, 2018, 18:41:38 »
Uakseptabelt. Lasogga har ingenting i hvit drakt å gjøre. Berardi er bare ikke god nok, ikke nært en gang. Stuart Dallas er i beste fall en squad-player. Kalvin Phillips venter jeg bare skal gå samme veien som Alex Mowatt. Uinteressert. Det må en fullstendig utrenskning til i denne stallen.

Og det brenner under Heckingbottom. Ã… holde Lasogga på i 78 minutter er en elendig vurdering.
Stemmer i denne. Lasogga hadde en fin periode i vinter, hvor han gjorde mål og viste entusiasme. Når han ikke klarer å levere på noen av disse, står vi igjen med en spiss som ikke tilfører laget noe som helst. Berardi er en skam for klubben. Og det er trist, og man forventer mer av en kaptein - enn å tofotstakle helt unødvendig slik som det, i tillegg til at han ikke utøver noe som helst av kvalitet fremover i banen, og blir forbiløpt og lurt gang på gang av vingen til S'Land. Phillips var god delvis i 1.omgang, men svakere utover. Pontus er dessverre veldig klagete og udisiplinert. Ser ikke for meg at han orker en sesong til, men vi får se.

Tungt å se laget vårt slite mot et så svakt Sunderland, men vi viser tidvis noe godt spill. Håper vi kan løfte oss i de siste par kampene. Pearce bør vel få en liten "run" på venstrebacken. Anita er ikke særlig god på venstresiden.
Lassogga spilles jo dårlig av lagkameratene!!! Virker som det er innført regler om å ikke gi ballen til Lasogga innenfor 16 meteren, selv om han står alene foran blank goal. Kompispasninger til han er heller ikke lov.
Litt enig i at Lasogga får vel mye kritikk idag. Ingen assists treffer ham, men til gjengjeld har han en tendens til å stille seg i pasningsskyggen foran mål.
MOT

GeirO

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #207 på: April 07, 2018, 18:44:21 »
Hadde tippa 1-1 på forhånd. Men at vi skulle bli utspilt til tider det hadde jeg virkelig ikke trodd.
Hva var det 6-11 i cornere og 4-10 i skudd på mål?
Men vi vinner i antall store sjanser og stangskudd...
MOT

leedslife

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #208 på: April 07, 2018, 18:52:10 »
Ja, men det er ikke godt nok.
Det vil ikke være godt nok til neste sesong heller

Cherry

Sv: Kamp: Sunderland @ Elland Road 7/4 2018 kl 16.00, på Viasat3
« Svar #209 på: April 07, 2018, 19:08:42 »
Unggutten i mål er god han, og bra debut av O ' Connor.
Vi har opptil flere som sliter med kjefting og uting i alle kamper, og Jansson føyer seg inn i den rekka sammen med våre spanjoler, Phillips og Alioski.

Dallas, vel.. omskolert til HB .. han er ikke god der heller..
Philips er matlei, i dag heeelt på jordet.
Berardi... helt uakseptabelt og bli utvist på den måten. Han er også toppen en squadplayer..

I dag gikk toget endelig fra stasjonen. Ser frem til sesongslutt.
Utrolige fans har vi, må være verdens beste. Holde ut dette her i 14 sesonger...

MOT