Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45

Started by Cherry, April 09, 2018, 15:07:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kato

Quote from: HåvardK on April 10, 2018, 21:42:54
Quote from: Asbjørn on April 10, 2018, 21:40:51
Quote from: Kato on April 10, 2018, 21:38:54
Vi ser plutselig langt mer ut som et championship-lag. Mer kynisk, mer direkte, mer hard-work.

Mer Heckingbottom kan det se ut som.
...og dette skyldes mest at det er en annen frontrekke? Eller at de endelig har fått 'øvd' nok?
Vi har hatt 'lett motstand' før også uten at dèt har hjulpet...
Jeg mener vi ser best ut når vi kan satse på kjappe brudd med flere samtidige bevegelser fremover, fremfor å styre kampene med mer besittelse.

Som diskutert tidligere i dag er vi sårbare for brudd mot da vi ofte har stor strekk og begrenset med tempo bak. I dag spiller vi ikke på oss brudd. Vi er sjelden i ubalanse. Vi har tatt ned risikoen, og havner egentlig sjelden i problemer. Vi spiller klart mer direkte.

HåvardK

Quote from: Kato on April 10, 2018, 21:45:26
Quote from: HåvardK on April 10, 2018, 21:42:54
Quote from: Asbjørn on April 10, 2018, 21:40:51
Quote from: Kato on April 10, 2018, 21:38:54
Vi ser plutselig langt mer ut som et championship-lag. Mer kynisk, mer direkte, mer hard-work.

Mer Heckingbottom kan det se ut som.
...og dette skyldes mest at det er en annen frontrekke? Eller at de endelig har fått 'øvd' nok?
Vi har hatt 'lett motstand' før også uten at dèt har hjulpet...
Jeg mener vi ser best ut når vi kan satse på kjappe brudd med flere samtidige bevegelser fremover, fremfor å styre kampene med mer besittelse.

Som diskutert tidligere i dag er vi sårbare for brudd mot da vi ofte har stor strekk og begrenset med tempo bak. I dag spiller vi ikke på oss brudd. Vi er sjelden i ubalanse. Vi har tatt ned risikoen, og havner egentlig sjelden i problemer. Vi spiller klart mer direkte.
Enig. Litt pussig, siden vi ikke har noen typiske vinger i dag. Men Pablo blir mer involvert når han får mer spillerom enn på kanten, og er jo mer direkte i stilen enn sin landsmann. Grot, som er den andre kanten, har vel ikke gjort seg bort, men jeg tipper nok Allioski kommer inn her etter hvert. Når det er sagt, er det godt å ha Grot som oppspillspunkt. Her har forresten Ekuban gjort en decent jobb i dag også.

Kato

Jeg vil gjerne se Grot litt som spiss i en toer der fremme.

GeirO

Quote from: leedslife on April 10, 2018, 21:40:24
Quote from: HåvardK on April 10, 2018, 21:37:27
Quote from: Sydhagen on April 10, 2018, 21:35:20
O`Connor er helt sjef!

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Absolutt! Her har vi slitt med makkere til Pontus hele sesongen, og så kommer denne unggutten inn og er helt sjef!

Er noe med han. Fremtidig kaptein kanskje 8)
Men vet ikke om han er bedre enn Shaughnessy som midtstopper. Bra vi har mange lovende...
MOT

HåvardK

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

DOFFER

GeirO

MOT

HåvardK

Quote from: leedslife on April 10, 2018, 21:56:00
det er jo så utrolig klønete
Nånå. Tror vår andre venstreback ikke ville ha nøyd seg med felling i den situasjonen.

DOFFER

HåvardK

RoarG

Surt. Men det kan faktisk scores et mål eller to for oss også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Quote from: HåvardK on April 10, 2018, 21:57:56
Quote from: leedslife on April 10, 2018, 21:56:00
det er jo så utrolig klønete
Nånå. Tror vår andre venstreback ikke ville ha nøyd seg med felling i den situasjonen.

hahaha det kan du ta deg f på. Han gjør det med stil 8) 8)

B_Ød

Ups & Ups!!

leedslife

skal sies.. det er jo en ekstrem sesong. har vi en senior forsvarsspiller igjen???

har aldri sett lignende

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

To "konfirmanter" i midten bak nå, men det går sikkert bra.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Latterlig gult kort. Hvor skal han gjøre av seg? Artig å se at Grot tar for seg i tumultene etterpå, da.

GeirO

Quote from: HåvardK on April 10, 2018, 22:10:36
Latterlig gult kort. Hvor skal han gjøre av seg? Artig å se at Grot tar for seg i tumultene etterpå, da.
Mine øyne så at O'Connor gikk inn i keeperen lenge etter keeperen hadde tatt ballen.
MOT

HåvardK

Quote from: GeirO on April 10, 2018, 22:12:56
Quote from: HåvardK on April 10, 2018, 22:10:36
Mine øyne så at O'Connor gikk inn i keeperen lenge etter keeperen hadde tatt ballen.
OK. Så det ikke slik, men sikkert OK.

HåvardK

DenHviteYeboah

Sleivind

So you can physically assault Leeds players en masse now and escape punishment. Good stuff. Not sure which Preston player swung at Paudie, but he shouldn't be on the pitch.

Hva skjedde her?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968