Skrevet av Emne: Emne: Kamp: vs Queen's Park Rangers @ Elland Road, 6/5 - 2018 kl 13.30 LUTV  (Lest 17682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Da er Barnsley nede. 0-4 mot Derby kan nok ikke gi håp om poeng, og da er teoretisk umulig at de klarer seg.
Blir det Bolton eller Burton som må ned, i skrivende stund Bolton, som da rykker ned året etter at de rykket opp.

GeirO

Kraftig 16-åring, litt som unge Braut Håland.
MOT

Hallgeir *

Edmondson på vei inn.. inn i historiebøkene??

Peter Lorimer debuterte som 15-åring.
Nr. 2, eller var Milner yngre? Lennon var vel også ganske ung da han debuterte. Scorer Edmonson i debuten, blir Heckingbottom genierklært.

Milner var yngste målskårer i PL i sin tid (borte mot Sunderland).
Super Leeds since 1968

auren

Gult til Eddy!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Bolton - Nottm Forest 1-2

Lille Burton ser ut til å klare seg.

RoarG

Gult til Eddy!

auren
GK i debuten. En slags historiebok-notering, dette?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Gult til Eddy!

auren
GK i debuten. En slags historiebok-notering, dette?
Håper ikke dette er enda en spiller som ikke skjønner når det er kort eller ikke. Vi har nok av dem....
MOT

raggen

Edmondson på vei inn.. inn i historiebøkene??

Peter Lorimer debuterte som 15-åring.

før min tid :P men er vel på linje med milner og lennon ja
Forever Leeds United!!!!!!!!

roaldv

Bolton 3-2 nå :)

berlin

Drama på Reebok: Bolton har snudd 1-2 til 3-2 helt på tampen. Da blir det Burton som likevel må ned.

baste

Bolton - Nottm Forest 1-2

Lille Burton ser ut til å klare seg.

Nope.. de ser ut til å rykke ned

HåvardK

Edmondson på vei inn.. inn i historiebøkene??

Peter Lorimer debuterte som 15-åring.
Nr. 2, eller var Milner yngre? Lennon var vel også ganske ung da han debuterte. Scorer Edmonson i debuten, blir Heckingbottom genierklært.

Milner var yngste målskårer i PL i sin tid (borte mot Sunderland).
Ble vel slått av Lennon et år eller to senere?

berlin

Bolton - Nottm Forest 1-2

Lille Burton ser ut til å klare seg.

Nope.. de ser ut til å rykke ned

Jepp. Rått av Bolton å snu til 3-2 på slutten.

auren

Slutt. 2-0. Etter en svak første omgang, var andre omgang mye bedre. Hadde full kontroll på QPR og skapte også en del sjanser. Vieira eide midtbanen i andre omgang. Pearce god på backen. Eddy fikk sin debut og var nære på å score. Hyggelig avslutning på en skuffende sesong.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Edmondson på vei inn.. inn i historiebøkene??

Peter Lorimer debuterte som 15-åring.
Nr. 2, eller var Milner yngre? Lennon var vel også ganske ung da han debuterte. Scorer Edmonson i debuten, blir Heckingbottom genierklært.

Milner var yngste målskårer i PL i sin tid (borte mot Sunderland).
Ble vel slått av Lennon et år eller to senere?

Usikker på Lennon, men i alle fall slått av en Everton-spiller, James Vaughan.
« Siste redigering: Mai 06, 2018, 15:30:47 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

RoarG

Slutt.
Positivt:
1) Vant
2) Holdt nullen
3) Spennende med ung debutant

Gratulerer med vel overstått sesong alle sammen :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Godt med seier i siste kamp.  :)

Bort med Wolves og Cardiff (som rykker rett ned igjen  8) )
og Sunderland, Barnsley og Burton. Samt 1 lag til.

Inn med Stoke, Wigan og Balckburn. Samt 3 lag til.

Hallgeir *

Noen som har fått med seg dagens tilskuerantall?
Super Leeds since 1968

B_Ød

thom & eddy er nifse i stemmen...her...sånn hos dere andre?
Ups & Ups!!

HåvardK

Edmondson på vei inn.. inn i historiebøkene??

Peter Lorimer debuterte som 15-åring.
Nr. 2, eller var Milner yngre? Lennon var vel også ganske ung da han debuterte. Scorer Edmonson i debuten, blir Heckingbottom genierklært.

Milner var yngste målskårer i PL i sin tid (borte mot Sunderland).
Ble vel slått av Lennon et år eller to senere?

Usikker på Lennon, men i alle fall slått av en Everton-spiller, James Vaughan.
Tok feil med Lennon. Han ble den yngste debutant i PL, ikke målscorer.

RoarG

Litt rating av Leeds-spillerne. Overveiende positive, med unntak av Ekuban.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-player-ratings-qpr-14622198
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Grattis kara...& takk for i år...

tubor'n er tom, og gamle Ød signer av, men ikke glem...there's always next year  ;D
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Noen som har fått med seg dagens tilskuerantall?

30004 på ER
Super Leeds since 1968

Blank_File

Gult til Alioski. En totalt sett svak sesong for denne karen. Skal få sjansen neste sesong, men han er rett og slett for dårlig som ving. Ikke kjapp nok og for svak fysisk til å drible forbi en spiller og to.

auren
Nå så ikke jeg kampen, men statistikken for Allioski er ganske bra i dag. Meget bra på distribusjon og dribling, men uvanlig mye tapte dueller. Jeg tror han får litt for hard medfart av oss.

Tom S

Bedre uten Saiz (og Pablo)?
COME ON LEEDS !!

RoarG

QPRs manager mektig imponert av Vieira. Mener Leeds bør bygges opp rundt han neste sesong.
https://thisisfutbol.com/2018/05/views/vieira-must-play-key-role-next-season/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Da avslutter vi med seier 2-0 . over Queens Park Rangers i en meget skuffende sesong ! skal bli deilig med 3 mnd  fri fra laget og neglebiting og skuffelser ! Hikkebøtta har en formidabel jobb å gjøre før sesongen sparkes i gang igjen i august ! Og så håper jeg noe daukjøtt forsvinner ut dørene på Elland Road ! En fortsatt god vår og sommer til dere alle Leeds fans her inne !

Sydhagen

Bedre uten Saiz (og Pablo)?

Tror Pablo kan passe godt inn i en indreløper rolle om det blir 4-3-3 som blir systemet.
Han har god arbeidskapasitet.
Litt verre med Saiz..
Eller synest eg at Forshaw, Vieira og Phillips fungerte veldig godt sammen. Vi hadde plutselig god balanse i laget med denne formasjonen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Bedre uten Saiz (og Pablo)?

Tror Pablo kan passe godt inn i en indreløper rolle om det blir 4-3-3 som blir systemet.
Han har god arbeidskapasitet.
Litt verre med Saiz..
Eller synest eg at Forshaw, Vieira og Phillips fungerte veldig godt sammen. Vi hadde plutselig god balanse i laget med denne formasjonen.
Heckingbottom mente at de 6 fremre jobbet godt med å presse QPR høyt. Han sa også at vi må tåle at motstanderne har ballen ("be comfortable by the opposition possessing the ball"). Kan hende at vi kan bygge videre på det systemet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Bedre uten Saiz (og Pablo)?

Tror Pablo kan passe godt inn i en indreløper rolle om det blir 4-3-3 som blir systemet.
Han har god arbeidskapasitet.
Litt verre med Saiz..
Eller synest eg at Forshaw, Vieira og Phillips fungerte veldig godt sammen. Vi hadde plutselig god balanse i laget med denne formasjonen.
Heckingbottom mente at de 6 fremre jobbet godt med å presse QPR høyt. Han sa også at vi må tåle at motstanderne har ballen ("be comfortable by the opposition possessing the ball"). Kan hende at vi kan bygge videre på det systemet?

Ja, jeg synes ivertfall at dette er noe å bygge videre på.
Kan ikke huske at BPF måtte gjøre en eneste redning og det var vel hans første smultring..?

Om det er PH som blir treneren videre så tror jeg nok at dette blir formelen fra høsten av.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."