avstemning

Ønsker du Marcelo Bielsa som vår nye HC?

JA!!!!!!!! MOT!MOT!MOT!
43 (81.1%)
Tjaaa...
10 (18.9%)
Njæææ...
0 (0%)
NEI...gud forby...
0 (0%)

Stemmer totalt: 53

Avstemning er avsluttet: Juni 15, 2018, 23:11:00

Skrevet av Emne: Marcelo 'El Loco' Bielsa til Leeds...er han i så fall velkommen???  (Lest 4238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Dette ser når ut til å gå i orden...er det dette vi vil?
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Dette ser når ut til å gå i orden...er det dette vi vil?


Vi får den beste muligheten noe engelsk andredivisjonslag noensinne har fått og du lurer på om vi liker det????????????



 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Kan bare svare for meg.
JA

stian

Bare å ønske dette velkommen. Fallhøyden er ENORM og det er mye som kan gå galt, men la oss heller legge lista høyt (Premier League) og rive enn å fortsette å knusle med bakgårdsmanagere i ulike varianter.

Bielsa signaliserer et skikkelig forsøk på å få oss ut av sumpa, hvordan kan vi være negative??

ar9

Bare å ønske dette velkommen. Fallhøyden er ENORM og det er mye som kan gå galt, men la oss heller legge lista høyt (Premier League) og rive enn å fortsette å knusle med bakgårdsmanagere i ulike varianter.

Bielsa signaliserer et skikkelig forsøk på å få oss ut av sumpa, hvordan kan vi være negative??

Enig.
Her satses vi på en helt annen måte enn Hockaday & Co.
Merkelig emnetittel.
Selvfølgelig kan det gå skikkelig på rævva men det kan det uansett hvem som står ved roret.



JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Bare å ønske dette velkommen. Fallhøyden er ENORM og det er mye som kan gå galt, men la oss heller legge lista høyt (Premier League) og rive enn å fortsette å knusle med bakgårdsmanagere i ulike varianter.

Bielsa signaliserer et skikkelig forsøk på å få oss ut av sumpa, hvordan kan vi være negative??

Enig.
Her satses vi på en helt annen måte enn Hockaday & Co.
Merkelig emnetittel.
Selvfølgelig kan det gå skikkelig på rævva men det kan det uansett hvem som står ved roret.

Jeg er selv VELDIG FOR Bielsa...elsker mannen allerede og jeg drømmer om at absolutt alt skal bli bedre med ham i styringen - ikke nødvendigvis over natten men på sikt. En sesong i CC er sinnsykt lang, så utgangspunktet er bra, JEG er overbevist om at denne karen vil 'make Leeds great again'!  ;D ;D

Men så leser jeg en del på diverse forum...stemningen er litt delt, mere delt enn jeg hadde trudd med tanke på Bielsa's meritter og cv...derfor ville jeg lodde litt hva folket her tenkte... MOT!MOT!MOT!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Bjorn

Hvorfor skulle han ikke være velkommen?  Det er vel svært få trenere som ikke er velkomne i klubben vel? Litt rar tittel. Såklart Bielsa er velkommen.  Samme som Heckingbottom også var. ( i mine øyne).
Marching On! 4276

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Hvorfor skulle han ikke være velkommen?  Det er vel svært få trenere som ikke er velkomne i klubben vel? Litt rar tittel.

Tja...Darren Ferguson?? Steve Bruce?? Roy Keane?? Nigel Clough?? Jaap Staam??
Fem kjappe som IKKE er velkommen i Leeds United...bare spør 'folk flest'... ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

h.b

  • Gjest
Hvorfor skulle han ikke være velkommen?  Det er vel svært få trenere som ikke er velkomne i klubben vel? Litt rar tittel.

Tja...Darren Ferguson?? Steve Bruce?? Roy Keane?? Nigel Clough?? Jaap Staam??
Fem kjappe som IKKE er velkommen i Leeds United...bare spør 'folk flest'... ;D ;D ;D

Av disse du nevner her, ja da  er alle bortsett fra Nigel Clough spillere som har spilt i Scum. Så godeste Nigel ville nok fansen tatt godt imot, selv om han er sønn  av en viss Brian.
Marcelo Bielsa har null forbindelse med Scum, og derfor vil ikke folk ha den forutinntatte holdningen til ham som manager

Gufrias

Ubetinget velkommen! Betinget optimist.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Velkommen til Leeds skal du være, Marcelo  :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Et rungende JA! For første gang siden 2004 viser klubben at den virkelig satser. For min egen del så har jeg vært så drittlei i mange år, pga manglende satsing, "rare eiere" og stort sett negativt fokus. Jeg har følt at klubben har stått dønn stille, mens andre nisselag har rykket opp til PL, og vi har kommet på midten i championship gang på gang :(
Bielsa? Dette vil vekke oppsikt i foppallverdenen ;D
Mye kan gå galt, men endelig føler jeg et håp. Håp om noe større har hos meg vært omtrent fraværende i over 10 år....
La oss håpe på en ny æra :)
Bring in El Loco!

samadhi

Har vært positiv og ønsket velkommen Milanic, Rosler, Evans og Heckinbottom. Ser da ingen grunn til å være enda mer positiv til Bielsa.
Klubben viser styrke om dette går igjennom, og med en slik satsing er det bare spørsmål om tid før vi har virkelig lysere tider i møte  8)
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Nei, jeg vil ikke ha Bielsa!!!!!


Hahaha. Got ya. Neida, dette er den største manageransettelsen leeds å kanskje noe annet CC lag har gjort. Ting kan gå på trynet å jeg spretter ikke no champagne før resultatene evt kommer. Dette er fantastisk moro!! Tenk om dette ble en braksuksess og opprykk på første forsøk for Bielsa i jubileumssesongen. Han vil være en legende i klubben etter en sesong.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

stian

Skulle Bielsa lykkes så kommer vi til og med til PL med en manager som har noe der å gjøre!
Bienvenidos El Loco!

roaldv

Nei, jeg vil ikke ha Bielsa!!!!!


Hahaha. Got ya. Neida, dette er den største manageransettelsen leeds å kanskje noe annet CC lag har gjort. Ting kan gå på trynet å jeg spretter ikke no champagne før resultatene evt kommer. Dette er fantastisk moro!! Tenk om dette ble en braksuksess og opprykk på første forsøk for Bielsa i jubileumssesongen. Han vil være en legende i klubben etter en sesong.

Sjampis er da ikke så dyrt lenger, så her mener jeg absolutt det er innafor med pretting :) Venter imidlertid til Phil har bekreftet signering.

B_Ød

Vet ikke helt, men skriver han under, skal han få min backing.
Ups & Ups!!

leedslife

At det er den viktigste signeringen vår på kanskje 20 år er det jo ingen tvil om.
Har til og med fått meldinger av kamerater som holder med andre klubber at neste sesong skal de se Leeds kamper.
Det har knapt nok skjedd før.
Et meget sterkt rennome han drar med seg godeste Bielsa.
Det vil jo sette tonen på hvordan andre ser klubben og hvilket spillere vi kommer til å signere.
I denne omgang er vi nok forbi tiden da det kommer inn ymse spillere med League one mentalitet. Bielsa vet hva som kreves og spesielt i en klubb der trøkket er stort og forventningene det samme.

Satt og så gjennom Bielsas taktikk/lag i natt (Ja, jeg har familie:-)
Ingen tvil om at det må inn solide forsterkninger i nøkkelposisjoner.
Er jo en fantastisk fotball når ting klaffer. Spørsmålet er hvordan vi klarer å cope når vi møter Milwall type lag.
Vil nok ende opp med litt av samme problemene som i fjor. Håper derfor han finner ut av balansen så fort som mulig.
Men denne gangen er jeg faktisk ikke like bekymret som tidligere. Vi har fått inn fotballens store maestro. Klarer ikke han det så er ikke fotball så enkelt som vi supportere ofte ytrer.

Ellers vil han jo ikke være noe garanti for suksess. Men at det er en signering som vil inspirere de i klubben, rundt klubben og dagens unge er det ingen tvil om. Derfor er dette den viktigste signeringen i manns minne for Leeds. Vi viser ambisjoner og det gir håp for alle rundt.
Håper klubben lykkes.
Stor blomsterbukett til Orta som han vært hovedmann bak.
Her har du en mann med kontaktnett, kompetanse og verktøy som Leeds vil ha bruk for hvis de har mål om PL.

Til alle som mener at Bielsa ikke er riktig mann og at vi heller burde sett på Mick, Bruce o.l.
Flott.

GeirO

Velkommen skal han være (selv om risikoen er høy).
Tidligere har vi vært vant med gale eiere og normale managere. Nå er det motsatt.....
MOT

SupALeedS

Jeg er skeptisk, greit at karen kan fotball, men hvordan han fungerer i Championship er heller uvisst. Jeg er bekymret for språk, kunnskap om engelsk fotball, OG at man velger 1 årskontrakt. Det er vel et tegn på at man er litt usikker? Hadde heller sett at vi hentet Steve Bruce på en 3 års kontrakt. Mulig jeg kjenner for lite til Bielsa, men klarer ikke bli så begeistra som flertallet her inne riktig enda.
Alex

HåvardK

Nei, jeg vil ikke ha Bielsa!!!!!


Hahaha. Got ya. Neida, dette er den største manageransettelsen leeds å kanskje noe annet CC lag har gjort. Ting kan gå på trynet å jeg spretter ikke no champagne før resultatene evt kommer. Dette er fantastisk moro!! Tenk om dette ble en braksuksess og opprykk på første forsøk for Bielsa i jubileumssesongen. Han vil være en legende i klubben etter en sesong.
Kanskje allerede etter en kamp, hvis en følger euforien til de største optimistene.

Bjorn

Jeg er skeptisk, greit at karen kan fotball, men hvordan han fungerer i Championship er heller uvisst. Jeg er bekymret for språk, kunnskap om engelsk fotball, OG at man velger 1 årskontrakt. Det er vel et tegn på at man er litt usikker? Hadde heller sett at vi hentet Steve Bruce på en 3 års kontrakt. Mulig jeg kjenner for lite til Bielsa, men klarer ikke bli så begeistra som flertallet her inne riktig enda.

Sant. Blir litt på nivå med TC ifjor. Tross et større navn i 'El Loco' er kulturforskjellen til Championship fotball ganske så annerledes en andre ligaer. Nå var ikke språk noe problem for TC, men det kan fort vise seg å bli utslagsgivende for Bielsa. Det er godt at vi allerede har noen spansktalende i laget som kan hjelpe til å glatte ut overgangen for treneren.
Håper ahn kommer og får det til fra helt fra begynnelsen, men er skeptisk. Time will show.  8)
Marching On! 4276

Annesj

Dette maset med kjennskap til cc er for meg bare vås. En god manager er en god manager.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Dette maset med kjennskap til cc er for meg bare vås. En god manager er en god manager.
Så greit da. Da bør jo dette være grei skuring for Bielsa.  :) Gleder meg.
Marching On! 4276

leedslife

Dette maset med kjennskap til cc er for meg bare vås. En god manager er en god manager.
Så greit da. Da bør jo dette være grei skuring for Bielsa.  :) Gleder meg.

 ;D ;D ;D

Annesj

Må jo hive inn en fakkel i ny å ne. Mye delte meninger om det temaet
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Må jo hive inn en fakkel i ny å ne. Mye delte meninger om det temaet

Og det er heeeelt greit. Om han skulle feile er det helt sikkert en lang rekke ting som kan ha innvirket på det. Samme som at, hvis han gjør det bra, så er det ikke ene og alene han som skal ha kred. De fleste ting er mer nyanserte og det vil være mange meninger den ene eller andre veien. Og det tenker jeg er sunt.  ;)
Marching On! 4276

B_Ød

til tråd-starter...."Ja"!
Ups & Ups!!