Skrevet av Emne: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa  (Lest 400449 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #270 på: Juli 13, 2018, 10:53:16 »
Vinduet må bli ferdig før vi kritiserer årets transfer sommer i Leeds .
ingen kritikk, bare nerver...og det skal man jo ha  :)
Nemlig. Hvis man poster et innlegg med bekymring så er det for noen svartmaling og dommedagsprofetier. Merkelig at det ikke går an å være bekymret for klubben man av hele sitt hjerte ønsker suksess for...

Eriksen55

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #271 på: Juli 13, 2018, 11:08:48 »
Vinduet må bli ferdig før vi kritiserer årets transfer sommer i Leeds .
ingen kritikk, bare nerver...og det skal man jo ha  :)
Nemlig. Hvis man poster et innlegg med bekymring så er det for noen svartmaling og dommedagsprofetier. Merkelig at det ikke går an å være bekymret for klubben man av hele sitt hjerte ønsker suksess for...

Jeg er også spent på hva som blir handlet inn. Skulle bare mangle.

Svartmalt er kanskje ikke ordet. Men som jeg skrev. Stallen pr. 13.07.2018 er ikke avgjørende for hvordan sesongen starter og ihvertfall ikke ender :)

Jeg stoler på at Bielsa er hentet med en plan. Kan vel ikke være så dumme at dem ikke har en plan?

Som sagt, tar jeg feil så tar jeg smellen det medfører der og da  :)

Tenk hvis klubben henter Hugill, Maddison, Foyth og Blackman på mandag, og Vydra og Abel H kommer krypende dagen før seriestart. I mellomtiden har vi lånt Wilson og signert en stopper. Tenk så mye frustrasjon man kunne spart seg for  ;)

leedslife

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #272 på: Juli 13, 2018, 11:20:16 »
Agenter vil ha de beste avtalene for spillerne og seg selv.
Da må man ofte ha tålmodighet når man handler under et strikt budsjett.
Man må jo forholde seg til markedet.
Løsner dette her. Kommer blackmann inn idag også faller flere brikker på plass fra neste tirsdag/onsdag.
Bielsa har fått jobbet i ro og mak på feltet så vi får se noen overraskelser når første pre seson kamp spilles

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #273 på: Juli 13, 2018, 11:20:58 »
Vinduet må bli ferdig før vi kritiserer årets transfer sommer i Leeds .
ingen kritikk, bare nerver...og det skal man jo ha  :)
Nemlig. Hvis man poster et innlegg med bekymring så er det for noen svartmaling og dommedagsprofetier. Merkelig at det ikke går an å være bekymret for klubben man av hele sitt hjerte ønsker suksess for...

Jeg er også spent på hva som blir handlet inn. Skulle bare mangle.

Svartmalt er kanskje ikke ordet. Men som jeg skrev. Stallen pr. 13.07.2018 er ikke avgjørende for hvordan sesongen starter og ihvertfall ikke ender :)

Jeg stoler på at Bielsa er hentet med en plan. Kan vel ikke være så dumme at dem ikke har en plan?

Som sagt, tar jeg feil så tar jeg smellen det medfører der og da  :)

Tenk hvis klubben henter Hugill, Maddison, Foyth og Blackman på mandag, og Vydra og Abel H kommer krypende dagen før seriestart. I mellomtiden har vi lånt Wilson og signert en stopper. Tenk så mye frustrasjon man kunne spart seg for  ;)


Kanskje 14-16 års frustrasjon ikke legges død pga ansettelsen av et hittil ubeskrevet blad på trenersiden i engelsk sammenheng?

Kjenner jeg er saftig underernært på et par-fem gode spillerkjøp.  ;)

Oppdaterer fortsatt twitter rundt 35 ganger om dagen!


Kanskje jeg bare skal droppe det og senke skuldrene? Har holdt på med dette i altfor mange år!  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #274 på: Juli 13, 2018, 11:24:36 »
Vinduet må bli ferdig før vi kritiserer årets transfer sommer i Leeds .
ingen kritikk, bare nerver...og det skal man jo ha  :)
Nemlig. Hvis man poster et innlegg med bekymring så er det for noen svartmaling og dommedagsprofetier. Merkelig at det ikke går an å være bekymret for klubben man av hele sitt hjerte ønsker suksess for...

Jeg er også spent på hva som blir handlet inn. Skulle bare mangle.

Svartmalt er kanskje ikke ordet. Men som jeg skrev. Stallen pr. 13.07.2018 er ikke avgjørende for hvordan sesongen starter og ihvertfall ikke ender :)

Jeg stoler på at Bielsa er hentet med en plan. Kan vel ikke være så dumme at dem ikke har en plan?

Som sagt, tar jeg feil så tar jeg smellen det medfører der og da  :)

Tenk hvis klubben henter Hugill, Maddison, Foyth og Blackman på mandag, og Vydra og Abel H kommer krypende dagen før seriestart. I mellomtiden har vi lånt Wilson og signert en stopper. Tenk så mye frustrasjon man kunne spart seg for  ;)


Kanskje 14-16 års frustrasjon ikke legges død pga ansettelsen av et hittil ubeskrevet blad på trenersiden i engelsk sammenheng?

Kjenner jeg er saftig underernært på et par-fem gode spillerkjøp.  ;)

Oppdaterer fortsatt twitter rundt 35 ganger om dagen!


Kanskje jeg bare skal droppe det og senke skuldrene? Har holdt på med dette i altfor mange år!  :)

Dette er en 24/7 jobb for resten av livet. Glem det.  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rd1

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #275 på: Juli 13, 2018, 11:44:27 »
Ifølge ryktene har Bielsa hentet inn David Cooperfield og en alkymist!

Dermed blir det gull av gråstein.
"Who needs Cantona??"

Eriksen55

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #276 på: Juli 13, 2018, 11:51:55 »
Vinduet må bli ferdig før vi kritiserer årets transfer sommer i Leeds .
ingen kritikk, bare nerver...og det skal man jo ha  :)
Nemlig. Hvis man poster et innlegg med bekymring så er det for noen svartmaling og dommedagsprofetier. Merkelig at det ikke går an å være bekymret for klubben man av hele sitt hjerte ønsker suksess for...

Jeg er også spent på hva som blir handlet inn. Skulle bare mangle.

Svartmalt er kanskje ikke ordet. Men som jeg skrev. Stallen pr. 13.07.2018 er ikke avgjørende for hvordan sesongen starter og ihvertfall ikke ender :)

Jeg stoler på at Bielsa er hentet med en plan. Kan vel ikke være så dumme at dem ikke har en plan?

Som sagt, tar jeg feil så tar jeg smellen det medfører der og da  :)

Tenk hvis klubben henter Hugill, Maddison, Foyth og Blackman på mandag, og Vydra og Abel H kommer krypende dagen før seriestart. I mellomtiden har vi lånt Wilson og signert en stopper. Tenk så mye frustrasjon man kunne spart seg for  ;)


Kanskje 14-16 års frustrasjon ikke legges død pga ansettelsen av et hittil ubeskrevet blad på trenersiden i engelsk sammenheng?

Kjenner jeg er saftig underernært på et par-fem gode spillerkjøp.  ;)

Oppdaterer fortsatt twitter rundt 35 ganger om dagen!


Kanskje jeg bare skal droppe det og senke skuldrene? Har holdt på med dette i altfor mange år!  :)

Jeg tar meg selv i å sjekke her inne og twitter x-antall ganger om dagen selv.. til og med, sulteforet på signeringer begynt å lese på Leedsnewsnow, og der er det mye bull  :)

Torpe-do

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #277 på: Juli 13, 2018, 19:45:17 »
Slik eg ser på det;
Dersom ein skal handle, så er det ein fordel at det skjer - gitt at det skjer på riktig måte (riktig sum, spiller etc) - uansett korleis ein snur og vendar på det ein fordel at det skjer heller før ein seinare. Kall ein spade for ein spade.

Eg har vel heller komt til å håpe at Bielsa har funne potensiale i U23-troppen samt A-laget som me ikkje har sett til no. Etter det eg har lest har Bielsa sterke meiningar kring pre-season, og meinar denne perioden er særs viktig for resten av sesongen.

Så, dersom det er meininga å handle, må Orta sjå til å få fingeren ut. Handling eller ikkje handling kan fort utvikle seg til ein god eller ond sirkel i neste steg i overgangsvinduet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #278 på: Juli 16, 2018, 21:04:46 »
The Guardian

English football is on the rise – we owe a debt of gratitude to Marcelo Bielsa | Liam Rosenior

Liam Rosenior
 
With players like Harry Winks, Dele Alli, John Stones, Raheem Sterling and 17-year-old Phil Foden (centre), Tottenham and Manchester City are leading an English revival of technical, dynamic football. Composite: Tom Jenkins for the Guardian; FIFA via Getty Images; NurPhoto via Getty Images; Action Plus via Getty Images
The philosophies of ‘El Loco’ have influenced Pep Guardiola and Mauricio Pochettino, and English football is reaping the benefit of their coaching

I’m so excited for English football right now. Whether it’s watching Tottenham dismantle Real Madrid inspired by a group of young fearless Englishmen, or Manchester City playing a brand of football never witnessed before in the Premier League with Raheem Sterling, Kyle Walker and John Stones at the forefront of their play, we are on the verge of seeing our young players being able to compete at the highest level – and in a World Cup year.

In addition, we are the world title holders at under-20 and under-17 level, something we should all be proud of, and we have a rising star in Phil Foden, who not only won player of the Under-17 World Cup but is close to breaking into a star-studded Manchester City squad at an extremely young age.

Watching Tottenham and City – as well as the England Under-17s winning the World Cup with technical, intense, dynamic football – got me thinking about the debt of gratitude we owe to a man whose Lille team are in the relegation zone in Ligue 1 and who has never coached or managed a team in England.


You see, the likes of Harry Kane, Kieran Trippier, Harry Winks, Eric Dier and the outstanding Dele Alli playing creative, high-tempo, successful football under Mauricio Pochettino to beat the European champions took me back to a carbon copy performance in March 2012 when an Athletic Bilbao team full of young players displayed near-perfect football while defeating Manchester United at Old Trafford. For anyone who hasn’t seen that game, it was as close to footballing perfection as you can get and the man in charge of Bilbao was Marcelo Bielsa.

I believe the style of football Pep Guardiola and Pochettino are playing and getting results with, utilising high speed, technical quality and footballing beauty, is the stuff of dreams for fans of their respective clubs and for everyone who loves the game. Not only are they winning and playing outstanding football, we’re seeing the development of young (English) players increase week on week because their footballing philosophies are conducive to the individual tactical, mental and technical improvement of the players they are working with.

When these managers – along with Diego Simeone and many other successful coaches – are asked about the biggest influence on their footballing principles, that same man pops up every time: Marcelo Bielsa.


Known as “El Loco” in his native Argentina, he is obsessed with football, not only with winning but developing a playing style that enables teams to be successful while improving and pushing players to reach levels even they didn’t think they were capable of. If we relate this to Pochettino at Spurs, I honestly believe Kane or Alli wouldn’t be reaching the heights they are now if it wasn’t for the learning environment and philosophy of play Pochettino has devised at their club, with many of the ideas taken from Bielsa.

Current Lille coach Marcelo Bielsa has had a huge influence on some of the most successful coaches in the game. Photograph: Dave Winter/Icon Sport via Getty Images
Furthermore, if we look at the performances of Adam Lallana, Nathaniel Clyne and Luke Shaw at Southampton under him, Pochettino has already had a positive influence on English football. His playing style is of high physical intensity, involving expressive, offensive football with extreme detail based on positional play – deploying his players in optimal positions to firstly hurt teams in possession but also to win possession back as quickly and as close to the opposition’s goal as possible for fast counterattacks. Guardiola’s methodology is very similar and when you hear them speak about their playing identities they are adamant their ideas must be “learned” by players and “taught” by coaches – something that should be obvious but is sadly lacking in football coaching when the process is often overlooked because results are the be-all and end-all.

There’s no better place for Foden to learn his trade than under Guardiola. He is a young player with all of the tools to succeed at the very highest level and has a coach who is well placed to coax the best out of him. Just look at the improvement of Sterling this season in terms of timings of runs, body position when receiving possession and decision making in front of goal. There’s no doubt the improvements have been the result of Guardiola’s coaching.


This modus operandi has stemmed from Bielsa and I’m sure Guardiola and Pochettino would agree he was a key part of their football education and if these young English players keep performing and improving under these principles – thus elevating our national team to new heights – then I for one will be raising a glass in appreciation to “El Loco”.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #279 på: Juli 18, 2018, 15:04:02 »
Adam Clarke

So put Blackman, Pontus, Viera, Baker, Pearce in that team and it starts to look a lot better. Clearly need more up front though and out wide.



Mike

The #lufc squad, in its current state, won’t go up or down. So it seems mental to pay a manager £40k a week to do this when a far cheaper option would achieve the same result. It’s for this reason that I still think we’ll make a flurry of signings at some point & have a proper go


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #280 på: Juli 18, 2018, 21:09:48 »
Leeds United Live

Kalvin Phillips reveals he has been training as a centre-back under Marcelo Bielsa this summer #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #281 på: Juli 18, 2018, 22:33:30 »
Leeds United Live

Kalvin Phillips reveals he has been training as a centre-back under Marcelo Bielsa this summer #LUFC

 :o

Tja... det er kanskje ikkje så dumt?

Han har jo ein god skotfot han kanskje får vist mindre fram, men.. spanande!

DenHviteYeboah

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #282 på: Juli 18, 2018, 22:36:44 »
Leeds United Live

Kalvin Phillips reveals he has been training as a centre-back under Marcelo Bielsa this summer #LUFC

 :o

Tja... det er kanskje ikkje så dumt?

Han har jo ein god skotfot han kanskje får vist mindre fram, men.. spanande!
Skeptisk....han har altfor mange feilpasninger, og takler innimellom ganske hodeløst....men kanskje han får en ny vår... ;)

stian

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #283 på: Juli 18, 2018, 22:42:48 »
Leeds United Live

Kalvin Phillips reveals he has been training as a centre-back under Marcelo Bielsa this summer #LUFC

Interessant. Bielsa er tydeligvis på jakt etter en midtstopper med pasningsfot til å starte angrep og gå gjennom pressledd. Usikker på om Phillips er det riktige valget, men Bielsa vet vel hva han gjør.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #284 på: Juli 19, 2018, 16:12:48 »
Spiller etter spiller velger andre klubber enn Leeds grunnet Leeds sin motvilje til å betale markedslønn til spillere. Så jeg skjønner det, hvis Bielsa nå drar sin kos.

Buddy

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #285 på: Juli 19, 2018, 16:22:57 »
Spiller etter spiller velger andre klubber enn Leeds grunnet Leeds sin motvilje til å betale markedslønn til spillere. Så jeg skjønner det, hvis Bielsa nå drar sin kos.

Ah, godt med litt optimisme når det er preseason.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #286 på: Juli 19, 2018, 16:24:57 »
Spiller etter spiller velger andre klubber enn Leeds grunnet Leeds sin motvilje til å betale markedslønn til spillere. Så jeg skjønner det, hvis Bielsa nå drar sin kos.

Ah, godt med litt optimisme når det er preseason.

Vel null forsterkninge hittil, gir grobunn for slikt

Runar

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #287 på: Juli 19, 2018, 16:35:28 »
Enig med HB.

Leeds har selv satt seg i en situasjon er der optimismen ikke er helt på topp før sesongen pga manglende transfer aktivitet. Men så var det vel mange optimister i fjor da vi hentet flere spillere i uken...

Men Leeds savner både en signering som skaper litt entusiasme før sesongen, Bartley ville kunne skapt det, en spiss folk kjenner til som dem vi har vært linket med i sommer ville gjort det samme. Så er det en utfordring at vi ikke er overbevist om at vi har fått den keeperen vi kan stole på i 46 kamper, samt en Baker som ikke lykkes i Boro i fjor....

At klubben IKKE tror at de trenger en eller helst to stoppere kan jeg ikke skjønne i det hele tatt. Det og ny keeper var det aller viktigste fra forrige sesong.

Gleder meg til dagens kamp, spent på hvem som er med
 

HåvardK

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #288 på: Juli 19, 2018, 17:37:14 »
Spiller etter spiller velger andre klubber enn Leeds grunnet Leeds sin motvilje til å betale markedslønn til spillere. Så jeg skjønner det, hvis Bielsa nå drar sin kos.

Ah, godt med litt optimisme når det er preseason.

Vel null forsterkninge hittil, gir grobunn for slikt
Du glemmer visst at enkelte forumister her inne garanterer minst to-tre knallkjøp før sesongstart.

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #289 på: Juli 19, 2018, 17:52:32 »
Enig med HB.

Leeds har selv satt seg i en situasjon er der optimismen ikke er helt på topp før sesongen pga manglende transfer aktivitet. Men så var det vel mange optimister i fjor da vi hentet flere spillere i uken...

Men Leeds savner både en signering som skaper litt entusiasme før sesongen, Bartley ville kunne skapt det, en spiss folk kjenner til som dem vi har vært linket med i sommer ville gjort det samme. Så er det en utfordring at vi ikke er overbevist om at vi har fått den keeperen vi kan stole på i 46 kamper, samt en Baker som ikke lykkes i Boro i fjor....

At klubben IKKE tror at de trenger en eller helst to stoppere kan jeg ikke skjønne i det hele tatt. Det og ny keeper var det aller viktigste fra forrige sesong.

Gleder meg til dagens kamp, spent på hvem som er med




Har de fortalt deg alt dette, eller er det noe du tror.

Jeg regner med at de IKKE fronter hva de vil kjøpe!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #290 på: Juli 19, 2018, 18:22:34 »
Spiller etter spiller velger andre klubber enn Leeds grunnet Leeds sin motvilje til å betale markedslønn til spillere. Så jeg skjønner det, hvis Bielsa nå drar sin kos.
50 000 i uka er ikke «markedslønn»! Det er Road to ruin hvis man ikke rykker opp. Håper ingen CC klubber er dumme nok til å gå inn på slike avtaler.

Nå kan det da også se ut til at 50 høvdinger i uka  så langt  IKKE er markedslønn dvs at agenten til Vydra har lagt lista for høyt! Ihvertfall når det gjelder salg til CC klubber...
Jon R.

Torpe-do

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #291 på: Juli 19, 2018, 21:46:07 »
Spiller etter spiller velger andre klubber enn Leeds grunnet Leeds sin motvilje til å betale markedslønn til spillere. Så jeg skjønner det, hvis Bielsa nå drar sin kos.
50 000 i uka er ikke «markedslønn»! Det er Road to ruin hvis man ikke rykker opp. Håper ingen CC klubber er dumme nok til å gå inn på slike avtaler.

Nå kan det da også se ut til at 50 høvdinger i uka  så langt  IKKE er markedslønn dvs at agenten til Vydra har lagt lista for høyt! Ihvertfall når det gjelder salg til CC klubber...

Håpar ikkje klubben går til dei steg å tilby 50k i veka for ein som har hatt éin god sesong i Championship.. eg er óg so langt skuffa over overgangsvindauget. Kanskje me tjener på edruelegheit over tid - sette eit eksempel ovanfor agentane og deira lønnskrav.. håpar berre andre klubbar óg følgjer ein liknande tankegang. Heller tvilsomt, dog.

Kato

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #292 på: Juli 19, 2018, 21:52:41 »
Helt greit å styre unna Vydra til 50k, og Hernandez visstnok til 100k. Litt tyngre å svelge at ryktene sier vi taper Josefzzon til Derby og Hugill til QPR.
 

Runar

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #293 på: Juli 19, 2018, 21:55:23 »
Spiller etter spiller velger andre klubber enn Leeds grunnet Leeds sin motvilje til å betale markedslønn til spillere. Så jeg skjønner det, hvis Bielsa nå drar sin kos.
50 000 i uka er ikke «markedslønn»! Det er Road to ruin hvis man ikke rykker opp. Håper ingen CC klubber er dumme nok til å gå inn på slike avtaler.

Nå kan det da også se ut til at 50 høvdinger i uka  så langt  IKKE er markedslønn dvs at agenten til Vydra har lagt lista for høyt! Ihvertfall når det gjelder salg til CC klubber...

Håpar ikkje klubben går til dei steg å tilby 50k i veka for ein som har hatt éin god sesong i Championship.. eg er óg so langt skuffa over overgangsvindauget. Kanskje me tjener på edruelegheit over tid - sette eit eksempel ovanfor agentane og deira lønnskrav.. håpar berre andre klubbar óg følgjer ein liknande tankegang. Heller tvilsomt, dog.

Hva vi tjener på er vanskelig å spå. Om en god nok spiller, produserer gode nok resultater så er 50k helt innafor. Men så er det ingen garantier, derfor er det logisk at en er påpasselig.

Men nå har voi jo en tropp som er veldig ubalansert, der det mangler spillere på viktige posisjoner. Når vi ansatte Bielsa så må det være lov å ha høyere forventinger til hva vi har oppnådd hittil i vinduet, selv om vi vet at det fortsatt kan skje mye på kort tid.

Jeg er i foreløpig både skuffet over hva som har kommet inn og hva som har gått ut. Satser på at Okane og Anita kan flytte på seg kjapt så fom kan fri gi 10-20 tusen av lønnsforpliktelsene våre. 
 

auren

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #294 på: Juli 19, 2018, 22:08:54 »
Helt greit å styre unna Vydra til 50k, og Hernandez visstnok til 100k. Litt tyngre å svelge at ryktene sier vi taper Josefzzon til Derby og Hugill til QPR.

Enig med Josefzoon. Men Hugill har vi bare vært linket til på ryktebørsen. Uansett: det er en spiller vi absolutt burde vært og luktet på!

Frykter noen panikkjøp den kommende uka eller to. Og da gjerne fra utlandet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #295 på: Juli 20, 2018, 12:55:07 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-fans-bielsa-mcdonalds-14931986

Bielsa stakk visstnok innom Maccer'n på vei hjem fra York-kampen - skal ikke så mye til før den mannen skaper overskrifter, hehe.... ;-)

stian

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #296 på: Juli 20, 2018, 13:10:25 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-fans-bielsa-mcdonalds-14931986

Bielsa stakk visstnok innom Maccer'n på vei hjem fra York-kampen - skal ikke så mye til før den mannen skaper overskrifter, hehe.... ;-)

El Maco?

Killa

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #297 på: Juli 20, 2018, 13:22:03 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-fans-bielsa-mcdonalds-14931986

Bielsa stakk visstnok innom Maccer'n på vei hjem fra York-kampen - skal ikke så mye til før den mannen skaper overskrifter, hehe.... ;-)

El Maco?

 ;D ;D ;D

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #298 på: Juli 20, 2018, 15:34:07 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-fans-bielsa-mcdonalds-14931986

Bielsa stakk visstnok innom Maccer'n på vei hjem fra York-kampen - skal ikke så mye til før den mannen skaper overskrifter, hehe.... ;-)

El Maco?

 ;D ;D ;D


Phil Hay
Marcelo Bielsa just spotted in McDonalds, York where he was expected to come away with a big Mac after placing a £3 bid but I've heard that they're now requiring  £3.20 to sell on. Looks like Leeds are leaving empty handed yet again. Food bank maybe be in order soon. #lufc

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #299 på: Juli 20, 2018, 18:49:35 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-fans-bielsa-mcdonalds-14931986

Bielsa stakk visstnok innom Maccer'n på vei hjem fra York-kampen - skal ikke så mye til før den mannen skaper overskrifter, hehe.... ;-)

El Maco?

 ;D ;D ;D


Phil Hay
Marcelo Bielsa just spotted in McDonalds, York where he was expected to come away with a big Mac after placing a £3 bid but I've heard that they're now requiring  £3.20 to sell on. Looks like Leeds are leaving empty handed yet again. Food bank maybe be in order soon. #lufc

 ;)

Selv ikke silly seasob slipper unna agurknyheter :)