Skrevet av Emne: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa  (Lest 400773 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1950 på: Oktober 27, 2021, 10:51:52 »
Satser på at han klarer å stable sammen et lag som klarer å berge plassen også håper jeg at han forlater oss til sommeren. Jeg er lei stallstørrelsen, den naive taktikken og at han fortsetter med spillere som overhodet ikke er gode nok.

Takk for alt, statue utenfor Elland Road, men nok er nok.

TK20

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1951 på: Oktober 27, 2021, 11:27:34 »
Satser på at han klarer å stable sammen et lag som klarer å berge plassen også håper jeg at han forlater oss til sommeren. Jeg er lei stallstørrelsen, den naive taktikken og at han fortsetter med spillere som overhodet ikke er gode nok.

Takk for alt, statue utenfor Elland Road, men nok er nok.


Kickthemdown

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1952 på: Oktober 27, 2021, 11:32:06 »
Satser på at han klarer å stable sammen et lag som klarer å berge plassen også håper jeg at han forlater oss til sommeren. Jeg er lei stallstørrelsen, den naive taktikken og at han fortsetter med spillere som overhodet ikke er gode nok.

Takk for alt, statue utenfor Elland Road, men nok er nok.


Jeg mener det.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1953 på: Oktober 27, 2021, 12:09:48 »
Jeg mener det.

Bielsa er ikke for alle.

Han er krevende. Han er sta.

Det er godt mulig spillerne til slutt vil møte en vegg, det er ikke mer å tyne ut av kroppen.
Det er en grunn til at han liker å jobbe med unge spillere, de kan tyne mer ut av kroppen enn eldre spillere.

Men ennå tror jeg han har mye å tilføre klubben vår. Jeg har IKKE inntrykk av at spillergruppen har ham i halsen ennå.

Noe annet er alderen hans, og om han ønsker seg tilbake til Sør Amerika.

Men for min del må han gjerne holde på lenge for oss, og at hans 'legacy' vil vare lenge ut over hans tid i klubben.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1955 på: November 03, 2021, 13:48:16 »
Jeg mener det.

Bielsa er ikke for alle.

Han er krevende. Han er sta.

Det er godt mulig spillerne til slutt vil møte en vegg, det er ikke mer å tyne ut av kroppen.
Det er en grunn til at han liker å jobbe med unge spillere, de kan tyne mer ut av kroppen enn eldre spillere.

Men ennå tror jeg han har mye å tilføre klubben vår. Jeg har IKKE inntrykk av at spillergruppen har ham i halsen ennå.

Noe annet er alderen hans, og om han ønsker seg tilbake til Sør Amerika.

Men for min del må han gjerne holde på lenge for oss, og at hans 'legacy' vil vare lenge ut over hans tid i klubben.

Bielsa på 4. året er jo et prøveprosjekt i seg selv, han har aldri før ledet en klubb så lenge. Ikke sett noe stats på løping, men inntrykket mitt er at vi løper mye mindre enn i fjor.

auren

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1956 på: November 04, 2021, 23:51:59 »
Kjetil Knutsen som Bielsas etterfølger?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1957 på: November 05, 2021, 08:43:38 »
Kjetil Knutsen som Bielsas etterfølger?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nei takk. Håper klubben fortsetter der de slapp med Bielsa. Erfaring og en aura som fungerer ifht klubbstørrelse og forventninger.
Type prosjekter med up and coming har fungert dårlig for oss tidligere og i tillegg så blir oppgaven å føre klubben opp til topp 6 og etablere seg der enda større enn å rykke opp fra CC og holde seg to sesonger.

Det er et vanvittig steg vi skal ta nå neste årene for å etablere oss der oppe. Er mange ting som skal gå sømløst på en gang. Stadion, treningsfelt, manager, kraftig oppgradering av spillere, bygge en vinnerkultur der man må vinne langt flere kamper enn man taper..
« Siste redigering: November 05, 2021, 08:53:29 av leedslife »

Cherry

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1958 på: November 05, 2021, 09:03:39 »
1. ønsket er Mauricio Pochettino......

Evt hente tilbake Corberan som "lærer seg yrket" i Huddersfield og spiller fotball som hos oss  - eller inn med Eddie Howe.
Vi trenger ingen manager som er "større enn klubben" i sitt hode......

Det er mange alternativer der ute når den tid kommer da.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1959 på: November 07, 2021, 12:28:28 »
Lord Pat om Bielsa

Meticulous. Endearing. Passionate
https://twitter.com/FootballJOE/status/1457297559089725442?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1960 på: November 18, 2021, 20:51:40 »
Det er de små tingene, som Talksport beskriver det mot slutten her...

GRATEFUL Marcelo Bielsa shows class by phoning Wigan academy boss Gregor Rioch to say thanks for developing young Leeds star Joe Gelhardt

https://talksport.com/football/985076/marcelo-bielsa-wigan-academy-gregor-rioch-leeds-joe-gelhardt/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1961 på: November 19, 2021, 13:29:55 »
Det er de små tingene, som Talksport beskriver det mot slutten her...

GRATEFUL Marcelo Bielsa shows class by phoning Wigan academy boss Gregor Rioch to say thanks for developing young Leeds star Joe Gelhardt

https://talksport.com/football/985076/marcelo-bielsa-wigan-academy-gregor-rioch-leeds-joe-gelhardt/
Vanskelig å se at noen vil noen kunne erstatte den mannen. Kanskje finnes det like gode trenere, men ikke med den karakteren Bielsa har.

Pettersen97

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1962 på: November 24, 2021, 08:11:58 »
Går rykter om at inneverende sessong er Marcelo Bielsas siste. I allefall hvis man skal tro Mark Smith i MOT Leeds News. Victor Orta skal vistnokk være i samtaler med tidligere Granada sjef Diego Martinez.

Har sett litt på statsene til Granada i sessongen 20/21:
La liga: 38K 46p 47skåringer 65mål mot -18 i differanse.
            3,3 skudd på mål pr kamp.
            Mål pr kamp 1,2
            Innslupne mål pr kamp 1,7
            215,3 pasninger pr kamp
            Gj. Ballinnehav 40,9
            Holdt nullen i 9 kamper
            96 gule kort og 6 røde.

Gir ikke akkurat vann i munnen av slike stats. Håper disse ryktene kun er det, rykter.

https://motleedsnews.com/news/victor-orta-makes-diego-martinez-approach-to-replace-marcelo-bielsa-at-leeds-united/
The Mighty Whites

Fantasyland

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1963 på: November 26, 2021, 11:21:38 »
Går rykter om at inneverende sessong er Marcelo Bielsas siste. I allefall hvis man skal tro Mark Smith i MOT Leeds News. Victor Orta skal vistnokk være i samtaler med tidligere Granada sjef Diego Martinez.

Har sett litt på statsene til Granada i sessongen 20/21:
La liga: 38K 46p 47skåringer 65mål mot -18 i differanse.
            3,3 skudd på mål pr kamp.
            Mål pr kamp 1,2
            Innslupne mål pr kamp 1,7
            215,3 pasninger pr kamp
            Gj. Ballinnehav 40,9
            Holdt nullen i 9 kamper
            96 gule kort og 6 røde.

Gir ikke akkurat vann i munnen av slike stats. Håper disse ryktene kun er det, rykter.

https://motleedsnews.com/news/victor-orta-makes-diego-martinez-approach-to-replace-marcelo-bielsa-at-leeds-united/


Litt snevert og bare se på siste sesongen. Det var han som tok de opp til Laliga igjen og sørget for et decent run i Europa. Selv om han er ung som manager blir han sett på som en av de mest spennende talentene som har kommet fra Spania siste årene. Uansett, det siste fra Leeds Live / Beren Cross er at han ikke er aktuell om Bielsa er ferdig etter sesongen. Tipper det har med erfaring å gjøre. Vi trenger isåfall et tyngre navn og det er jeg forsåvidt helt enig i.

stian

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1964 på: November 26, 2021, 18:52:27 »
Går rykter om at inneverende sessong er Marcelo Bielsas siste. I allefall hvis man skal tro Mark Smith i MOT Leeds News. Victor Orta skal vistnokk være i samtaler med tidligere Granada sjef Diego Martinez.

Har sett litt på statsene til Granada i sessongen 20/21:
La liga: 38K 46p 47skåringer 65mål mot -18 i differanse.
            3,3 skudd på mål pr kamp.
            Mål pr kamp 1,2
            Innslupne mål pr kamp 1,7
            215,3 pasninger pr kamp
            Gj. Ballinnehav 40,9
            Holdt nullen i 9 kamper
            96 gule kort og 6 røde.

Gir ikke akkurat vann i munnen av slike stats. Håper disse ryktene kun er det, rykter.

https://motleedsnews.com/news/victor-orta-makes-diego-martinez-approach-to-replace-marcelo-bielsa-at-leeds-united/


Litt snevert og bare se på siste sesongen. Det var han som tok de opp til Laliga igjen og sørget for et decent run i Europa. Selv om han er ung som manager blir han sett på som en av de mest spennende talentene som har kommet fra Spania siste årene. Uansett, det siste fra Leeds Live / Beren Cross er at han ikke er aktuell om Bielsa er ferdig etter sesongen. Tipper det har med erfaring å gjøre. Vi trenger isåfall et tyngre navn og det er jeg forsåvidt helt enig i.

Spådom: Hvis Pochettino ikke ender i Manchester, så er det han som tar over når El Dios Bielsa gir seg.

Pettersen97

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1965 på: November 26, 2021, 19:42:07 »
Går rykter om at inneverende sessong er Marcelo Bielsas siste. I allefall hvis man skal tro Mark Smith i MOT Leeds News. Victor Orta skal vistnokk være i samtaler med tidligere Granada sjef Diego Martinez.

Har sett litt på statsene til Granada i sessongen 20/21:
La liga: 38K 46p 47skåringer 65mål mot -18 i differanse.
            3,3 skudd på mål pr kamp.
            Mål pr kamp 1,2
            Innslupne mål pr kamp 1,7
            215,3 pasninger pr kamp
            Gj. Ballinnehav 40,9
            Holdt nullen i 9 kamper
            96 gule kort og 6 røde.

Gir ikke akkurat vann i munnen av slike stats. Håper disse ryktene kun er det, rykter.

https://motleedsnews.com/news/victor-orta-makes-diego-martinez-approach-to-replace-marcelo-bielsa-at-leeds-united/


Litt snevert og bare se på siste sesongen. Det var han som tok de opp til Laliga igjen og sørget for et decent run i Europa. Selv om han er ung som manager blir han sett på som en av de mest spennende talentene som har kommet fra Spania siste årene. Uansett, det siste fra Leeds Live / Beren Cross er at han ikke er aktuell om Bielsa er ferdig etter sesongen. Tipper det har med erfaring å gjøre. Vi trenger isåfall et tyngre navn og det er jeg forsåvidt helt enig i.

Spådom: Hvis Pochettino ikke ender i Manchester, så er det han som tar over når El Dios Bielsa gir seg.

Det hadde vørri drømmen  ;D
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1966 på: November 26, 2021, 19:51:04 »
Går rykter om at inneverende sessong er Marcelo Bielsas siste. I allefall hvis man skal tro Mark Smith i MOT Leeds News. Victor Orta skal vistnokk være i samtaler med tidligere Granada sjef Diego Martinez.

Har sett litt på statsene til Granada i sessongen 20/21:
La liga: 38K 46p 47skåringer 65mål mot -18 i differanse.
            3,3 skudd på mål pr kamp.
            Mål pr kamp 1,2
            Innslupne mål pr kamp 1,7
            215,3 pasninger pr kamp
            Gj. Ballinnehav 40,9
            Holdt nullen i 9 kamper
            96 gule kort og 6 røde.

Gir ikke akkurat vann i munnen av slike stats. Håper disse ryktene kun er det, rykter.

https://motleedsnews.com/news/victor-orta-makes-diego-martinez-approach-to-replace-marcelo-bielsa-at-leeds-united/


Litt snevert og bare se på siste sesongen. Det var han som tok de opp til Laliga igjen og sørget for et decent run i Europa. Selv om han er ung som manager blir han sett på som en av de mest spennende talentene som har kommet fra Spania siste årene. Uansett, det siste fra Leeds Live / Beren Cross er at han ikke er aktuell om Bielsa er ferdig etter sesongen. Tipper det har med erfaring å gjøre. Vi trenger isåfall et tyngre navn og det er jeg forsåvidt helt enig i.

Hvis man sammenlikner Leeds og Bielsas første sessong i PL mot Granadas første sessong i La Liga så ser man ut av statistikkene at Martinez ikke skårer høyere enn Bielsa i Leeds. Og Leeds spiller i en tøffere og tettere liga enn Granada. Håper Orta, Radrizzani, Marathe og Kinear sikter høyere og klarer kunststykket å lande en ny stor hai til head coach/ manager rollen når den tid kommer.
The Mighty Whites

SupALeedS

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1967 på: November 27, 2021, 20:49:54 »
Nok er nok, jeg ser et Leeds slag som ikke er til å kjenne igjen…Håper Bielsa blir erstattet, ser ikke ut som et lag som spiller for treneren sin lenger. Greit nok med et flaksepoeng i dag men
Alex

Sterland

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1968 på: November 27, 2021, 20:53:15 »
Nok er nok, jeg ser et Leeds slag som ikke er til å kjenne igjen…Håper Bielsa blir erstattet, ser ikke ut som et lag som spiller for treneren sin lenger. Greit nok med et flaksepoeng i dag men
Kan ikke se en manager i verden som kommer til å gjøre det bedre med den skadeutsatte og tynne stallen vi har.. Cellino-taktikken viste seg jo meget vellykket…

SupALeedS

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1969 på: November 27, 2021, 20:54:37 »
Spillerene virker lei av kjøret til Bielsa? Og Tynn stall? Ja det er nok riktig men Bielsa ønsker jo det


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alex

asbfjell

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1970 på: November 27, 2021, 21:26:02 »
Går rykter om at inneverende sessong er Marcelo Bielsas siste. I allefall hvis man skal tro Mark Smith i MOT Leeds News. Victor Orta skal vistnokk være i samtaler med tidligere Granada sjef Diego Martinez.

Har sett litt på statsene til Granada i sessongen 20/21:
La liga: 38K 46p 47skåringer 65mål mot -18 i differanse.
            3,3 skudd på mål pr kamp.
            Mål pr kamp 1,2
            Innslupne mål pr kamp 1,7
            215,3 pasninger pr kamp
            Gj. Ballinnehav 40,9
            Holdt nullen i 9 kamper
            96 gule kort og 6 røde.

Gir ikke akkurat vann i munnen av slike stats. Håper disse ryktene kun er det, rykter.

https://motleedsnews.com/news/victor-orta-makes-diego-martinez-approach-to-replace-marcelo-bielsa-at-leeds-united/


Litt snevert og bare se på siste sesongen. Det var han som tok de opp til Laliga igjen og sørget for et decent run i Europa. Selv om han er ung som manager blir han sett på som en av de mest spennende talentene som har kommet fra Spania siste årene. Uansett, det siste fra Leeds Live / Beren Cross er at han ikke er aktuell om Bielsa er ferdig etter sesongen. Tipper det har med erfaring å gjøre. Vi trenger isåfall et tyngre navn og det er jeg forsåvidt helt enig i.

Hvis man sammenlikner Leeds og Bielsas første sessong i PL mot Granadas første sessong i La Liga så ser man ut av statistikkene at Martinez ikke skårer høyere enn Bielsa i Leeds. Og Leeds spiller i en tøffere og tettere liga enn Granada. Håper Orta, Radrizzani, Marathe og Kinear sikter høyere og klarer kunststykket å lande en ny stor hai til head coach/ manager rollen når den tid kommer.

Mistenker at du oppfører deg litt som en politiker her. Du trekker frem de statistikkene som med en passende dose vrangvilje kan brukes til å underbygge en påstand du har kommet frem til på forhånd. Fortell oss heller litt om hvilket budsjett Martinez hadde å jobbe med i de fire åra han var trener i Granada - både når han rykket opp på første forsøk og når han deretter klarte tre sesonger på rad på øverste halvdel av La Liga.

Skal du absolutt bruke statistikker til å sammenligne Martinez og Bielsa, vil det vel være mer relevant å se på Martinez siste sesong i Granada kontra Bielsa's siste i Bilbao, heller enn å sammenligne arbeid utført i Spania og England. 

Det er uansett ingen tvil om at Diego Martinez gjorde en glimrende jobb i Granada.
Fyren er ung (fyller 41 i desember), og han kjenner Victor Orta fra deres tid sammen i Sevilla. Det siste kan fort vise seg å bli svært viktig.

Pr dags dato ville eg ikke vedde penger på Diego Martinez IKKE er hovedtrener i Leeds når neste sesong sparkes i gang.
« Siste redigering: November 27, 2021, 21:39:28 av asbfjell »

Kato

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1971 på: November 27, 2021, 21:57:49 »
Går rykter om at inneverende sessong er Marcelo Bielsas siste. I allefall hvis man skal tro Mark Smith i MOT Leeds News. Victor Orta skal vistnokk være i samtaler med tidligere Granada sjef Diego Martinez.

Har sett litt på statsene til Granada i sessongen 20/21:
La liga: 38K 46p 47skåringer 65mål mot -18 i differanse.
            3,3 skudd på mål pr kamp.
            Mål pr kamp 1,2
            Innslupne mål pr kamp 1,7
            215,3 pasninger pr kamp
            Gj. Ballinnehav 40,9
            Holdt nullen i 9 kamper
            96 gule kort og 6 røde.

Gir ikke akkurat vann i munnen av slike stats. Håper disse ryktene kun er det, rykter.

https://motleedsnews.com/news/victor-orta-makes-diego-martinez-approach-to-replace-marcelo-bielsa-at-leeds-united/


Litt snevert og bare se på siste sesongen. Det var han som tok de opp til Laliga igjen og sørget for et decent run i Europa. Selv om han er ung som manager blir han sett på som en av de mest spennende talentene som har kommet fra Spania siste årene. Uansett, det siste fra Leeds Live / Beren Cross er at han ikke er aktuell om Bielsa er ferdig etter sesongen. Tipper det har med erfaring å gjøre. Vi trenger isåfall et tyngre navn og det er jeg forsåvidt helt enig i.

Hvis man sammenlikner Leeds og Bielsas første sessong i PL mot Granadas første sessong i La Liga så ser man ut av statistikkene at Martinez ikke skårer høyere enn Bielsa i Leeds. Og Leeds spiller i en tøffere og tettere liga enn Granada. Håper Orta, Radrizzani, Marathe og Kinear sikter høyere og klarer kunststykket å lande en ny stor hai til head coach/ manager rollen når den tid kommer.

Mistenker at du oppfører deg litt som en politiker her. Du trekker frem de statistikkene som med en passende dose vrangvilje kan brukes til å underbygge en påstand du har kommet frem til på forhånd. Fortell oss heller litt om hvilket budsjett Martinez hadde å jobbe med i de fire åra han var trener i Granada - både når han rykket opp på første forsøk og når han deretter klarte tre sesonger på rad på øverste halvdel av La Liga.

Skal du absolutt bruke statistikker til å sammenligne Martinez og Bielsa, vil det vel være mer relevant å se på Martinez siste sesong i Granada kontra Bielsa's siste i Bilbao, heller enn å sammenligne arbeid utført i Spania og England. 

Det er uansett ingen tvil om at Diego Martinez gjorde en glimrende jobb i Granada.
Fyren er ung (fyller 41 i desember), og han kjenner Victor Orta fra deres tid sammen i Sevilla. Det siste kan fort vise seg å bli svært viktig.

Pr dags dato ville eg ikke vedde penger på Diego Martinez IKKE er hovedtrener i Leeds når neste sesong sparkes i gang.

Han kan vel være det på mandag omså.

peacock

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1972 på: November 28, 2021, 08:38:02 »
Er det meningen at vi skal innrette vår formasjon etter motstanderlaget?
Vi starter kampen i går med å senke Phillips ned i forsvarsleddet. Et trekk som ikke er nytt om motstanderlaget stiller med to spisser. Men, gjorde egentlig Brighton det? Vi endrer i hvert fall etter 20 minutter, og det blir en liten bedring.
Utover i kampen, etter diverse bytter, blir det som vanlig svært mange posisjonsbytter, og laget mister dynamikk og struktur. Dette har vært et gjennomgående trekk hele sesongen. Alle posisjonsbyttene er uheldig, og er nok en svakhet med Bielsa.

Gordon McUseless

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1973 på: November 28, 2021, 10:13:33 »
Om godeste Marcelo hadde tatt bøtta og sagt takk for seg så mener jeg helt seriøst at Leeds burde ringt Kjetil Knutsen.
Den mannen kunne fått denne gjengen til å fly, hvis han kunne få en gjeng med vrakgods til 2 strake seriemesterskap og avansement i Europa.
Mange av de såkalte topp managerne i europa i dag er så til de grader oppskrytt. Går fra den ene jobben til den andre pga at de er kjent, og har trent lag der de kunne bruke penger som fulle børsmeglere for å vinne en pokal i løpet av 10 år.

ingve1960

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1974 på: November 28, 2021, 12:15:22 »
En helt annen verden å være trener i pl, engelske lag.ingen norske trenere har lykkes, ville vert galskap og ansette knutsen i en så stor klubb og vis vi sikter mot topp 4,sjangseløs, kansje den vanskeligste jobben  som fins for en trener

Gordon McUseless

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1975 på: November 28, 2021, 12:37:32 »
En helt annen verden å være trener i pl, engelske lag.ingen norske trenere har lykkes, ville vert galskap og ansette knutsen i en så stor klubb og vis vi sikter mot topp 4,sjangseløs, kansje den vanskeligste jobben  som fins for en trener
Fordi han er norsk og ingen andre har lykkes??
Enhver person må dømmes utfra sine resultater sett i lys av ressursene han har hatt. Der skal det godt gjøres å overgå Mr Knudsen. Han har til og med fått det til med stil og festfotball og repetert suksessen etter å ha blitt tappet for spillere forrige sesong. Solskjær til sammenligning har bare hatt suksess i Molde der han har fått alt han har pekt på.
Og hvis du tror han er en fløtepus som ikke takler blest, så mål du tro om igjen. Han har vist at han har meningers mot når det blåser før. Han lar seg ikke pille på nesen av noen. Det var derfor han havnet i B/G.  En fremtidig internasjonal topptrener.
« Siste redigering: November 28, 2021, 12:40:39 av Gordon McUseless »

Blank_File

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1976 på: November 28, 2021, 12:43:03 »
En helt annen verden å være trener i pl, engelske lag.ingen norske trenere har lykkes, ville vert galskap og ansette knutsen i en så stor klubb og vis vi sikter mot topp 4,sjangseløs, kansje den vanskeligste jobben  som fins for en trener
Fordi han er norsk og ingen andre har lykkes??
Enhver person må dømmes utfra sine resultater sett i lys av ressursene han har hatt. Der skal det godt gjøres å overgå Mr Knudsen. Han har til og med fått det til med stil og festfotball og repetert suksessen etter å ha blitt tappet for spillere forrige sesong. Solskjær til sammenligning har bare hatt suksess i Molde der han har fått alt han har pekt på.
Og hvis du tror han er en fløtepus som ikke takler blest, så mål du tro om igjen. Han har vist at han har meningers mot når det blåser før. Han lar seg ikke pille på nesen av noen. En fremtidig internasjonal topptrener.
Skal gjerne spise ordene mine, men det har jeg ingen tro på. Knutsen er bra, men etter hva jeg hører utenfor media så er det man management han virkelig skinner på. Taktisk er det tynnere. Det kan funke videre for en stor klubb i Norge eller Skandinavia, men jeg tror ikke Knutsen blir en stor europeisk trener.

ingve1960

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1977 på: November 28, 2021, 13:11:42 »
Ingen tvil om at knutsen er en bra trener og representerer fin fotball men å gå fra to år topp norge
Til rett til toppen i verden er stort sprang.
Vi må også ta i betrakning at både fans og spillere krever en trener med pondus og cv internasjonalt

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1978 på: November 28, 2021, 13:16:52 »
Ingen tvil om at knutsen er en bra trener og representerer fin fotball men å gå fra to år topp norge
Til rett til toppen i verden er stort sprang.
Vi må også ta i betrakning at både fans og spillere krever en trener med pondus og cv internasjonalt

Leeds lærte nok med Christensen. En topp coach på Malta kontra å ha kontroll på galehuset (slik det var dengang) på Elland Road... Det er langtfra bare det å ha greie på coaching, man management og 'neste kamp'...

Men har sansen for det Knutsen har fått til i Bodø altså, ikke sååå ulikt det Bielsa holder på med...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #1979 på: November 28, 2021, 13:47:28 »
Jeg lurer på hvorfor det ofte trekkes frem norske navn her på forumet, særlig spillere og nå som potensiell manager i Knutsen ?  det er et voldsomt nasjonalromantisk forhold flere forumdeltagere her har......La nå Knutsen fortsette å gjøre en god jobb med Glimt.  En ny potensiell manager kan plukkes fra nesten hvilken som helst liga ellers i Europa, og det må da finnes nok av gode alternativer ??  Bl.a denne Martinez som det snakkes om.  Vi må bare stole på Orta.  Jeg har også tenkt tanken om at kanskje Bielsa er en såpass ydmyk fyr at han kanskje selv går til Orta og sier at "nok er nok" - jeg får ikke mer ut av dette laget her....
Bielsa selv er kanskje sin egen største kritiker, om laget opptrer dårlig så tar han skylda.  Han er en utrolig manager, men jeg tror det er grunn til å tro at denne sesongen er veldig avgjørende om han blir værende lenger eller ikke.....
Dersom vi etterhvert får en spillergruppe som mister trua på taktikken hans og disposisjoner så henger Bielsas eksistens i klubben i en tynn tråd.  Han har gjort fantastiske ting for oss, men denne sesongen har så langt vært en gedigen nedtur.
MFLU - Miracles For Leeds United