Skrevet av Emne: Sesongen i Championship - 2018-19  (Lest 180267 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #300 på: Oktober 25, 2018, 15:54:17 »
Klippet denne fra FB - skrevet igår kveld :
‎Sean Kearney‎ til All Leeds Arent We!!!
3 t ·
Please give me your opinions.
Just watched the debate on Sky. Leeds top.
The two “Experts” were asked who would go up. Neither of em gave Leeds a mention. Bellamy knew of Biesla before Leeds and said he’s a genius but the players would burn out around Christmas cos of the training and intensity and they all agreed that without one or two goal every two games strikers in the squad no team gets out of the championship.
My opinion is we don’t have a 23 goal in 46 game striker.
Are they correct. History is against us is it?

Hva mener folket her på forumet ??  Er Bielsa ball såpass krevende at spillerne blir "utbrent", og hva med slitasje/skader med sånn type fotball ??   og har vi ikke en 20+ mål angriper/spiss i stallen ??  Kan Roofe putte 20 + for oss ?
Har lenge ment at Leeds har for tynn stall. Hva Leeds-stallen står for, får først svaret på etter nyttår. Jeg ønsker meg i allefall forsterkninger i januar. De må være reelle, ikke noen flere ung-gutter som ender opp som backup-spillere (jf. Baker, Blackman, Harrison). Vi har sett i det siste hvor sårbart forsvaret vårt er for skader og suspensjoner. Ønsker minst en, og helst to, ny(e) midtstoppere.

2 stoppere inn håper jeg ikke skjer. Vi har sluppuet inn nest minst mål i ligaen, så  dårlig stillt er vi ikke. Vi har Berardi, Cooper, Pontus, Ayling, Phillips, Shaugnessy og Forshaw (Bilesa har uttalt det)  som kan spille stoppere. Hvis vi leier ut Shaug, syntes jeg dem kan hente inn en stopper til. Men må heller ikke glemme at det er flere gode stoppere på u23.  Ayling har levert flere gode kamper på stopper plassen, men det virker som flere vurderer han kun på bakgrunn av Swansea kampen da han slet en del. Phillips, gigant i går. Tviler på at det hentes inn noen her.

Skal våge påstanden at Berardi, Cooper og Pontus er soleklart blant topp 3 stopper trio i CC og at det er få klubber som har så mange gode alternativer på stopperplassen. At dem opprinnelig er høyreback eller midtbane spiller jo overhode ingen rolle så lenge dem er gode som stoppere. Det er bare en fordel at dem behersker og er gode på flere plasser. Skader, taktiske endringer osv.

Jeg likte han som var linket fra Oxford. Offensiv høyreback, som også kan spolle venstreback og stopper. En annvendelig spiller som kan utfordre/ være backup for Ayling primært, men også resten av forsvarsrekken.

Roofe, Bamford og Roberts holder. Roofe har bra snitt og scoret igjen i går. Roberts 3 mål på 5 kamper som spiss. Bamford er kanskje den beste av dem. Men man trenger ikke en spiss som scorer 25 mål for å rykke opp hvis vi har 3 stk som tilsammen har 25, vinger med tilsammen 15 og Klich 10 og stoppere og resten klarer 10-12 mål..

Jeg vil ha inn en ekstra ving. En ordentlig dribleving som kan spille på begge sider. Send gjerne Harrison tilbake og gi heller Clarke de sjansene i stedet. I tilegg blir Izzy B snart klar. Han kan utfordre Saiz og vingene,

Da står jeg igjen med Baker. Hva skal vi med han? Lånt inn som benkevarmer. Jeg hadde sendt han hjem og erstattet han med en som kan spille i rollen til Klich og Saiz, bare enda bedre!

Spørsmålet er ikke om vi rykker opp. Det gjør vi med dagens stall. Forsterker vi handler det kun om hvor stor margin vi rykker opp med :)

MOT
Om vi rykker opp med dagens stall? Ja, muligens. Men jeg vil spikre opprykket. At spillerne er gode nok er mye mulig. Vi har sett at mange spillere har vært ute med skade allerede. Det er den muligheten jeg vil forsøke å garantere meg i mot, Derfor bør stallen styrkes, og helst da i bakre rekker. Du nevner Shaughnessy som et alternativ. Han er skadd, og er langt bak i køen. Jeg vil ha en som kommer først i køen, og Phillips vil jeg ha på midtbanen, ikke i forsvaret, selv om han kan spille der.
Shaughnessy spiller vel U23-kamp i dag så er vel friskmeldt.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #301 på: Oktober 25, 2018, 15:55:47 »
At vi må ha en eller to spillere som kan score 20+ er bare tull. En av styrkene våre i år er at veldig mange spillere er involvert i scoringer.
Vi har da scoret nest mest i divisjonen så langt uten at en spiller har scoret veldig mye.

Wolves` toppscorer i fjor var Diego Jota med 17 mål på 44 kamper.
Cardiff sin var Callum Paterson med 10 mål på 32 kamper.
Fulham sin toppscorer var venstreback Sessegnon med 15 på 46 kamper.
Og vi har vel ingen på topp 10-lista akkurat nå.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #302 på: Oktober 25, 2018, 22:18:07 »
Nok en beaut fra Moscowhite, om både spillere og managere som kan ha 'en late bloom' - og en Bielsa som har møtt 'sitt nye Newells Old Boys' :) 

People talk about poets or painters having a ‘late period’ in their career, where all they’ve learned from a life of exuberant expression and experimenting is distilled into work that shakes off the inhibitions of the younger artist. There is a sense of that with Marcelo Bielsa, returning aged 63 to a job that more closely resembles his first job at Newell’s in his thirties than any he has had inbetween. But before him this is Pablo Hernandez’s late period, and this season might yet be his masterpiece. ◉
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #303 på: Oktober 29, 2018, 18:58:52 »
Tar med denne fra development-kampen her fordi man diskuterer hvem som skal spille for Leeds fremover, spesielt mht høyrebacken...

Leeds United under-23s - from the notebook: Bielsa keeps his word, Edmondson picks up knock, Douglas completes comeback and a right-back solution?

Monday 29 October 2018

Leeds United's under-23s played out a 2-1 victory over Hull City at Thorp Arch on Monday afternoon - but what did we learn from the fixture?


Marcelo Bielsa keeps to his word Leeds United's under-23s from the notebook. True to his word the Argentine continues to use the under-23s for those who need valuable minutes in his senior squad. A mix of youth and experience started the game with Barry Douglas, Jamal Blackman, Lewis Baker, Jack Clarke, Jack Harrison, Jamie Shackleton and Tyler Roberts all made available. Ryan Edmondson also took his place in the line-up leading the attack with Robbie Gotts, Conor Shaughnessy and Leif Davis completing the side.

Bielsa has always remained a believer in using the Professional Development League to keep the fitness up of those on the fringes of the first-team and Monday was no different.

The Argentine cast his eye over the 2-1 victory, as did Tigers boss Nigel Adkins, and will have been impressed with what he saw over the course of 90 minutes.

United's possession based football continues to filter down through the age groups at Thorp Arch and it was on show with the Whites deserving their three points over City. Harrison, Baker, Clarke and Roberts in particular stood out but it was more important minutes for the fitness for those who may be called upon in the coming weeks with Bielsa's squad becoming thinner by the game.

Can we read anything into the right-back crisis? Is there a solution in the development squad?

United were hit by the news that first choice right-back Luke Ayling will be sidelined for two months after damaging the ligaments in his right knee against Nottingham Forest on Saturday.

Jamie Shackleton, who has been called upon on the right side of the defence, started the game in the centre of midfield alongside Lewis Baker on Monday with Robbie Gotts at right-back. The 18-year-old defender has put in a number of impressive performances for the under-23s this season and provides Corberan's side with natural width and pace down the wing.

Leeds United defender Luke Ayling facing two months out with MCL injury Whether Bielsa believes Gotts to be ready to make the leap up to Championship action with Ayling and Berardi sidelined remains to be seen but with the boss watching on he did his chances no harm at all.

Stuart Dallas appears to be the front runner to start at Wigan on Sunday but Gotts, along with Shackleton, is another option should the Argentine wish to delve into the academy for the trip to the DW Stadium.

Ryan Edmondson continues fine form... and picks up a knock
The 18-year-old striker continued his fine spell of form in front of goal once again after prodding home to give Leeds the lead against Hull from a Jack Clarke cross on Monday afternoon. Edmondson however had to leave the field immediately after opening the scoring having struggled with a knock which he picked up as he collided with Tyler Roberts in the Tigers area.

The striker made it six goals in just three games for the Whites at under-23s level and should he shake off the injury that forced his early exit he has given Bielsa food for thought for inclusion on the bench at Wigan next weekend.

Barry Douglas steps up comeback.
As one full-back re-enters Bielsa's reckoning another leaves but Barry Douglas' return to action will be music to Whites fans ears. The Scotsman came through an hour before being replaced by Tom Pearce at Thorp Arch and appeared in good shape ahead of his comeback at first-team level this weekend.

Douglas has been missed on the left side of defence over the past month and with his return now almost complete coming through 60 minutes unscathed indicates he is back and firing on all cylinders once again.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-under-23s-from-the-notebook-bielsa-keeps-his-word-edmondson-picks-up-knock-douglas-completes-comeback-and-a-right-back-solution-1-9419154
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #304 på: November 04, 2018, 19:34:02 »
16 kamper i fjor kontra 16 kamper denne sesongen:

https://twitter.com/McmXix77/status/1059149501456355328

1.plass vs 10.plass
På topp vs  12 poeng opp til topplaget
1 poeng til gode på direkteopprykksstreken vs 10 poeng bak
5 poeng foran playoffstreken vs tre poeng bak


Ser litt bedre ut, jau :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #305 på: November 04, 2018, 19:39:12 »
7 poäng före i tabellen jämfört med efter 16 omgångar förra säsongen
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #306 på: November 04, 2018, 19:42:35 »
7 poäng före i tabellen jämfört med efter 16 omgångar förra säsongen
Med 23 poeng ville vi i år ligget på 9.-11.plass. Og hatt 7 tap allerede (mens i år har vi tapt 2)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #307 på: November 04, 2018, 20:01:08 »
Samtidig hadde vi «bare» ligget på fjerde plass i fjor med 30 poeng. Men også interessant at vi har ett mål bedre målforskjell enn Wolves

Jeg tror vi blir å regne med i topp 2 kampen i år. Vi er fryktelig solide og spiller stabilt veldig god fotball. Noen på Waccoe mener vi må tilbake til Revie-tiden sist vi spilte så flott fotball med mye én touch. Jeg tror de har rett!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #308 på: November 04, 2018, 20:02:18 »
Lufcdata

The last five goals Leeds have conceded have all come from set-pieces. Still our main weakness:

1 v Wigan (free-kick)
1 v Forest (corner)
2 v Blackburn (2 corners)
1 v Brentford (penalty)

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #309 på: November 04, 2018, 20:41:08 »
Sesongen blir meget jevn. Jeg vil ikke si at Leeds er veldig mye bedre enn de 5-6 lagene bak oss selv om vi leder akkurat nå. Jeg tror det blir avgjort på hvordan vi gjør det i nøkkelkamper mot de som ender topp 6 på tabellen ved slutt. F.eks kan uavgjort i stedet for tap mot Nottingham sist uke bli viktig. Alle taper poeng til midten-lagene i blant. Da blir inbyrdes resultater mot nærmeste rivaler svært viktig når alt telles opp.

Vi har Aston Villa (h) og Ipswich (b) i de to aller siste kampene.

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #310 på: November 04, 2018, 20:44:00 »
MJ

Not getting carried away or anything, but...

Only 1 side who’s been top of the Championship on bonfire night in the last 10 years has failed to go on & win promotion.

8 won automatic promotion; 6 as champions.

Cardiff finished 4th in 2011 & lost in the play off semis.

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #311 på: November 04, 2018, 22:53:13 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #312 på: November 05, 2018, 05:41:47 »
Lufcdata

The last five goals Leeds have conceded have all come from set-pieces. Still our main weakness:

1 v Wigan (free-kick)
1 v Forest (corner)
2 v Blackburn (2 corners)
1 v Brentford (penalty)

#LUFC


Tom Banks

More impressively, #lufc haven’t conceded from open play since Sheff Weds away in September. Incredibly solid at the back.




Og for et vanvittig skudd det var!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #313 på: November 05, 2018, 05:46:14 »
Lufcdata

The last five goals Leeds have conceded have all come from set-pieces. Still our main weakness:

1 v Wigan (free-kick)
1 v Forest (corner)
2 v Blackburn (2 corners)
1 v Brentford (penalty)

#LUFC


Tom Banks

More impressively, #lufc haven’t conceded from open play since Sheff Weds away in September. Incredibly solid at the back.




Og for et vanvittig skudd det var!  >:(



Svarer meg selv her, men målene Swansea og B’ham skåret mot oss kom fra «åpent spill»!

5/13 from open play


Bunnsolid, men med noe sårbarhet på dødballer!!!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #314 på: November 05, 2018, 07:58:27 »
Lufcdata

The last five goals Leeds have conceded have all come from set-pieces. Still our main weakness:

1 v Wigan (free-kick)
1 v Forest (corner)
2 v Blackburn (2 corners)
1 v Brentford (penalty)

#LUFC


Tom Banks

More impressively, #lufc haven’t conceded from open play since Sheff Weds away in September. Incredibly solid at the back.




Og for et vanvittig skudd det var!  >:(



Svarer meg selv her, men målene Swansea og B’ham skåret mot oss kom fra «åpent spill»!

5/13 from open play


Bunnsolid, men med noe sårbarhet på dødballer!!!

Men vi har sluppet inn 14 mål. Er det 9/14 baklengs som har kommet på dødball?

Blank_File

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #315 på: November 05, 2018, 10:13:30 »
Min tanke er ikke først og fremst hvordan vi skal unngå og slippe inn flere mål nå. Bielsa har fokus på at vi skaper en del god del sjanser, men har dårlig uttelling. Der er også min bekymring.

Det har allerede hjulpet å finne tilbake til Kemar Roofe. Jeg kan ikke fri meg fra tanken om hva en enda bedre poacher kunne fått til. Utrolig synd vi mista Bamford.

En poacher er åpenbart. Hva slags andre grep kunne vært gjort for å få mer ut av det vi har? Tenker jo fort på Allioski som et problem, for han varierer så utrolig i ballkvalitet, samtidig så har han jo målpoeng statistikk på sin side, og ikke minst de defensive statistikkene på sin side. Høyere kvalitet på alle spillere er jo noe alle lag ønkser, men var det naivitet hos motstanderen som gjorde at vi moste Norwich og Derby så til de grader i høst?

Forøvrig utrolig moro med Leeds om dagen. Helt utrolig moro. Vi er så mye bedre enn noensinne. O'Leary laget skulle slitt mot dette, det er jeg sikker på.

jaho

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #316 på: November 05, 2018, 12:50:49 »
16 kamper i fjor kontra 16 kamper denne sesongen:

https://twitter.com/McmXix77/status/1059149501456355328

1.plass vs 10.plass
På topp vs  12 poeng opp til topplaget
1 poeng til gode på direkteopprykksstreken vs 10 poeng bak
5 poeng foran playoffstreken vs tre poeng bak


Ser litt bedre ut, jau :)

Fulham lå på 17.plass etter 16 kamper og rykket opp. Fortsatt bekymret for at Villa og Stoke kan komme som kuler etterhvert..

RoarG

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #317 på: November 05, 2018, 13:42:27 »
Min tanke er ikke først og fremst hvordan vi skal unngå og slippe inn flere mål nå. Bielsa har fokus på at vi skaper en del god del sjanser, men har dårlig uttelling. Der er også min bekymring.

Det har allerede hjulpet å finne tilbake til Kemar Roofe. Jeg kan ikke fri meg fra tanken om hva en enda bedre poacher kunne fått til. Utrolig synd vi mista Bamford.

En poacher er åpenbart. Hva slags andre grep kunne vært gjort for å få mer ut av det vi har? Tenker jo fort på Allioski som et problem, for han varierer så utrolig i ballkvalitet, samtidig så har han jo målpoeng statistikk på sin side, og ikke minst de defensive statistikkene på sin side. Høyere kvalitet på alle spillere er jo noe alle lag ønkser, men var det naivitet hos motstanderen som gjorde at vi moste Norwich og Derby så til de grader i høst?

Forøvrig utrolig moro med Leeds om dagen. Helt utrolig moro. Vi er så mye bedre enn noensinne. O'Leary laget skulle slitt mot dette, det er jeg sikker på.
Så igjennom noen gamle reviews over Leeds-sesonger for noen uker siden. Lee Chapman, det var målsnik det. Må vel ha scoret 99% av samtlige mål innenfor 5-meteren. At motstanderne ikke klarte å markere ut en stor mann i hvit drakt innenfor egen 5-meter, er meg en gåte. Han var jo ikke akkurat usynlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #318 på: November 05, 2018, 18:02:44 »
Min tanke er ikke først og fremst hvordan vi skal unngå og slippe inn flere mål nå. Bielsa har fokus på at vi skaper en del god del sjanser, men har dårlig uttelling. Der er også min bekymring.

Det har allerede hjulpet å finne tilbake til Kemar Roofe. Jeg kan ikke fri meg fra tanken om hva en enda bedre poacher kunne fått til. Utrolig synd vi mista Bamford.

En poacher er åpenbart. Hva slags andre grep kunne vært gjort for å få mer ut av det vi har? Tenker jo fort på Allioski som et problem, for han varierer så utrolig i ballkvalitet, samtidig så har han jo målpoeng statistikk på sin side, og ikke minst de defensive statistikkene på sin side. Høyere kvalitet på alle spillere er jo noe alle lag ønkser, men var det naivitet hos motstanderen som gjorde at vi moste Norwich og Derby så til de grader i høst?

Forøvrig utrolig moro med Leeds om dagen. Helt utrolig moro. Vi er så mye bedre enn noensinne. O'Leary laget skulle slitt mot dette, det er jeg sikker på.
Så igjennom noen gamle reviews over Leeds-sesonger for noen uker siden. Lee Chapman, det var målsnik det. Må vel ha scoret 99% av samtlige mål innenfor 5-meteren. At motstanderne ikke klarte å markere ut en stor mann i hvit drakt innenfor egen 5-meter, er meg en gåte. Han var jo ikke akkurat usynlig.

Mange av målene han scoret, var såkalte" tap-ins".

Han hadde en utrolig evne til å forutsi hvor ballen ville komme, og plasserte seg der.

Undervurdert spiller.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #319 på: November 06, 2018, 18:35:53 »
Lufcdata

Leeds have conceded just FOUR goals from open play excluding any set-piece involvement in 16 @SkyBetChamp matches, fewer than any other side in the division. Very difficult to break down in normal play, but too vulnerable from set plays (9/13 goals conceded from set-pieces) #LUFC





Noen gir seg ikke på 13 baklengs!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #320 på: November 09, 2018, 14:54:31 »
Har fått det med meg meg nå ...  ::) 1 3 tretten.

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #321 på: November 09, 2018, 16:22:43 »
Har fått det med meg meg nå ...  ::) 1 3 tretten.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #322 på: November 10, 2018, 17:43:29 »
Yep

"In the middle of next week we will play a game against the Under-23s and we will try to make it as if it is an official game."

Marcelo Bielsa is looking to keep Leeds busy during the international break.

#lufc #mot

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #323 på: November 11, 2018, 12:35:08 »
Sesongen hittil viser vel hvor skoen trykka. Som i fjor har vi samme problem. Møter vi sterke fysiske lag, ja da sliter vi.

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #324 på: November 11, 2018, 12:45:00 »
Sesongen hittil viser vel hvor skoen trykka. Som i fjor har vi samme problem. Møter vi sterke fysiske lag, ja da sliter vi.

Det er vel like mye lag som er direkte! WBA er offensivt sterke og DIREKTE!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #325 på: November 11, 2018, 12:50:04 »
Sesongen hittil viser vel hvor skoen trykka. Som i fjor har vi samme problem. Møter vi sterke fysiske lag, ja da sliter vi.

Det er vel like mye lag som er direkte! WBA er offensivt sterke og DIREKTE!

Korrekt, og det slet vi med i fjor, og burde vært retta på i sommer som var. Penger hadde vi, men hvorfor ble det ikke handla inn spillere til å takle slike lag. Phillips og 4Shaw blir for lette på midten mot fysiske og direkte lag. Og når de samtidig ligger dypt, ja da ber vi om problemer mot sterke, fysiske og direkte lag

Josch

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #326 på: November 11, 2018, 12:56:12 »
Sesongen hittil viser vel hvor skoen trykka. Som i fjor har vi samme problem. Møter vi sterke fysiske lag, ja da sliter vi.

Det er vel like mye lag som er direkte! WBA er offensivt sterke og DIREKTE!

Jeg tror det er riktig. WBA ventet stadig på kontrings muligheter og var farlige når de fikk fullført. Jeg synes jeg har sett flere lag prøve dette mot Leeds. Vi er sterke med alle  på rett side (i balanse) men sårbare når vi må løpe hjemover.

Eriksen55

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #327 på: November 11, 2018, 13:07:42 »
Sesongen hittil viser vel hvor skoen trykka. Som i fjor har vi samme problem. Møter vi sterke fysiske lag, ja da sliter vi.

Det er vel like mye lag som er direkte! WBA er offensivt sterke og DIREKTE!

Korrekt, og det slet vi med i fjor, og burde vært retta på i sommer som var. Penger hadde vi, men hvorfor ble det ikke handla inn spillere til å takle slike lag. Phillips og 4Shaw blir for lette på midten mot fysiske og direkte lag. Og når de samtidig ligger dypt, ja da ber vi om problemer mot sterke, fysiske og direkte lag

Det fungerte jo bra mot Boro, Stoke, Derby, Forrest...egentlig alle lagene vi har møtt i år. Vi har selvfølgelig ikke storspilt i alle kampene, men ingen har kjørt over oss.

Hyggelig å se at du er aktiv her inne igjen HB. Men desverre så betyr det at Leeds har tapt eller at noe ikke går på skinner.

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #328 på: November 11, 2018, 13:09:08 »
Sesongen hittil viser vel hvor skoen trykka. Som i fjor har vi samme problem. Møter vi sterke fysiske lag, ja da sliter vi.

Det er vel like mye lag som er direkte! WBA er offensivt sterke og DIREKTE!

Korrekt, og det slet vi med i fjor, og burde vært retta på i sommer som var. Penger hadde vi, men hvorfor ble det ikke handla inn spillere til å takle slike lag. Phillips og 4Shaw blir for lette på midten mot fysiske og direkte lag. Og når de samtidig ligger dypt, ja da ber vi om problemer mot sterke, fysiske og direkte lag

Det fungerte jo bra mot Boro, Stoke, Derby, Forrest...egentlig alle lagene vi har møtt i år. Vi har selvfølgelig ikke storspilt i alle kampene, men ingen har kjørt over oss.

Hyggelig å se at du er aktiv her inne igjen HB. Men desverre så betyr det at Leeds har tapt eller at noe ikke går på skinner.

Kanskje det. Eller at jeg har vært mye indisponibel den siste tiden ( kanskje kan det være en lykkerus   ;) )

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #329 på: November 11, 2018, 13:17:56 »
Det er bare å krysse fingrene for at hb knapt poster noe som helst denne sesongen

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.