Treningskamp: vs Forest Green Rovers, @ The New Lawn Ground, 17/7-2018, kl 20.00

Started by Promotion 2010, July 16, 2018, 00:35:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DOFFER

Ayling 0-2
Lovely little move that. Patient build-up, Forshaw with a clever ball into Roofe who lays the ball off for Ayling. Finishes into the far corner.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Smudge

Annesj

Quote from: Smudge on July 17, 2018, 20:38:24
Hvordan ser det ut? Kan man se konturene av noe?

Formasjonen er nesten umulig å lese annet enn at vi har 4 bak. Det jeg mener jeg kan se er ekstremt offensive backer. Phillips faller meget dypt. Spes når backene er oppe. Vi løper mye. Hissige i gjenvinningsfasen. Forshaw mye med fremover. Ayling omgangens beste spiller. Alioski å saiz omgangens svakeste i mine øyne.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

leedslife

Quote from: Annesj on July 17, 2018, 20:45:22

Formasjonen er nesten umulig å lese annet enn at vi har 4 bak. Det jeg mener jeg kan se er ekstremt offensive backer. Phillips faller meget dypt. Spes når backene er oppe. Vi løper mye. Hissige i gjenvinningsfasen. Forshaw mye med fremover. Ayling omgangens beste spiller. Alioski å saiz omgangens svakeste i mine øyne.

Enig med deg. Phillips vil jeg også trekke frem. Gjør en vanvittig jobb. Dekker mye rom.
Usikker på Bailey med 1-2 målet.
Synes fortsatt vi mangler litt trøkk og hurtighet i laget..

Annesj

Quote from: leedslife on July 17, 2018, 20:48:39

Enig med deg. Phillips vil jeg også trekke frem. Gjør en vanvittig jobb. Dekker mye rom.

Enig. Klar mangel på en skikkelig spiss syns jeg. Phillips også vært god som du sier. Roofe bra han, men føler trøkket foran der ville vært vassere med en skikkelig spiss. Roofe gjerne ned i 10r rollen for saiz for meg å kjøp inn en skikkelig spiss.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Trøkk og hurtighet er vel kanskje litt fraværende i treningskamper? Men blir kanskje mer av det ukene som kommer?  ;)
Marching On! 4276

samadhi

En god 1.omgang av Leeds. Klasseforskjell mellom lagene (nesten større enn man skulle tro) Synd med målet i mot på slutten, syntes BPF skulle tatt den, men litt vanskelig å se da det ikke er repriser på sendingen.

Vi spiller 4-1-4-1: BPF - Ayling, Berardi, Cooper, Dallas - Phillips - Hernandez, Forshaw, Saiz, Alioski - Roofe.

Veldig mye har skjedd på høyresiden der Ayling har vært veldig god på sine løp fremover og kombinert bra med Hernandez. Roofe har kommet til flere gode sjanser og kunne hatt ett mål eller to til.
Ser ut som spillerne er veldig på og jobber knallhardt.
Positive første 45 minutt av sesongen.
marching on together,
derudaf forever...

Hawley64

Bjorn

Quote from: h.b on July 17, 2018, 20:05:22
Quote from: jokke on July 17, 2018, 20:03:50
noen som har en stream.får ikke bilde på lutv

Håpløst her også. Trodde Raddikken var en mediamogul

Flott å se de har fått med casting detaljen i år. Bra av vår mediemogul.   ;)
Marching On! 4276

leedslife

Quote from: Annesj on July 17, 2018, 20:51:11

Enig. Klar mangel på en skikkelig spiss syns jeg. Phillips også vært god som du sier. Roofe bra han, men føler trøkket foran der ville vært vassere med en skikkelig spiss. Roofe gjerne ned i 10r rollen for saiz for meg å kjøp inn en skikkelig spiss.

Ser jo for meg at Hugill kunne passet ganske bra inn i dette laget. Ayling ligger jo som en ving til tider. Pearce på andre siden får vi vel se i aksjon på torsdag regner jeg med.
Spennende. En stopper og en spiss mangler vi helt klart. Også Vydra da. Han roamer rundt Hugill. Da begynner det å lukte fugl:-)

Håper på Phillips litt høyere i banen i andre omgang og at Rey kommer inn i Phillips rollen.

Promotion 2010

Ayling er vel mannen etter de første 45. Bailey P-F slipper enkelt inn første skudd.

Dallas har vært god, Cooper ikke truet! Berardi er neppe noen stopper. Pablo er bra, Saiz og Alioski henger etter. Saiz er til og med litt grinete på dommeren.

Roofe skårer og legger opp, men er veldig anonym mot elendig motstand.

Generelt så jobbes det mye! Se bare på gjenvinningen på motstandernes banehalvdel. Bielsa vil at spillerne allerede skal holde bortimot 90 minutter! Akkurat DET er en forfriskende endring!  :)

Ellers er det vel vanskelig å se noenting ut i fra de bildene jeg har i hodet mitt fra VM.

(Dette er litt rævva, men underholdende!  ;D )
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Quote from: Bjorn on July 17, 2018, 20:52:24

Trøkk og hurtighet er vel kanskje litt fraværende i treningskamper? Men blir kanskje mer av det ukene som kommer?  ;)

Synes det faktisk har vært rimelig bra i første omgang. Vi trøkker som et lag.
Mente egentlig spillertypen. Samler en med fart og uforutsigbarhet som kan sette motstanderens i ubalanse.

Men Bielsas første omgang dette. Ser jo helt klart hva han vil.

Ove

Etter å ha klikket litt rundt på siden så fikk jeg bilde og lyd. Bruker PC og Firefox nå.

leedslife

Leste et sted i går at elevensportsusa streamer kampen kveld. Har ikke noe link, men de har sikkert en twitter side.
Ellers fungerer som sagt LUTV ganske bra her med firefox.

Bruker denne linken:
https://www.leedsunited.com/forestgreen

Ove

VI skulle vel hatt en straffe?  Roofe blir felt og dommer dømmer mot han for filming??

Eriksen55

Quote from: Ove on July 17, 2018, 21:13:16
VI skulle vel hatt en straffe?  Roofe blir felt og dommer dømmer mot han for filming??

syntes det så riktig ut..

spratt fort opp når dommer blåste!

Ove

Nesten 2-2- i det 65 minutt. Glimrende redning av BPF. Det var vel første gang han var bort i ballen i 2. omgang, bortsett fra et par tilbakespill?

samadhi

LUTV er virkelig elendige greier. Tviler på at jeg har sett mer enn 5 minutter sammenhengende om gangen i dag, med pauser på 1-2 minutt etter hvert intervall. Nå kommer det opp Error - no source video was found.

Ikke jeg som betaler for dette produktet.
marching on together,
derudaf forever...

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ove

Nei merkelig nok ikke. Forest Green har byttet flere i andre omgang, men Bielsa sitter i ro på benken - ingen aktivitet. Kan det være at det er mange treningskamper nå og at han kanskje bruker et annet lag i neste kamp?

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Quote from: Ove on July 17, 2018, 21:47:40
Nei merkelig nok ikke. Forest Green har byttet flere i andre omgang, men Bielsa sitter i ro på benken - ingen aktivitet. Kan det være at det er mange treningskamper nå og at han kanskje bruker et annet lag i neste kamp?

Ja, helt sikkert 11 andre som skal spille om to dager.

Blackman

Anita - ? - ? - Pearce

Baker - Vieira - Klich

Ideguchi - Roberts - Clarke

Klich, Baker, Blackman, Viera, Anita, Pearce,

GeirO

Enig med Bielsa, bytte en hel gjeng er bare rot. La alle få 90 min. når de får sjansen.
MOT

h.b

Quote from: GeirO on July 17, 2018, 23:50:35
Enig med Bielsa, bytte en hel gjeng er bare rot. La alle få 90 min. når de får sjansen.

Må vel være første gang i historien at et lag aldri har bytta en eneste spiller, i en treningskamp

jackbauer68

Quote from: h.b on July 18, 2018, 07:58:01

Må vel være første gang i historien at et lag aldri har bytta en eneste spiller, i en treningskamp

Og første gang på alvorlig lenge vi spiller uten noen nye i første treningskamp.

h.b

Quote from: jackbauer68 on July 18, 2018, 09:40:53
Quote from: h.b on July 18, 2018, 07:58:01

Og første gang på alvorlig lenge vi spiller uten noen nye i første treningskamp.

Hvis vi skal følge eksempelet fra ifjor. Så er 8 av 11 spillere som  spilte, vekk fra klubben om ikke så lenge