Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Southend United @ Roots Hall, søndag 22/7-2018, kl 15.00  (Lest 9369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Leeds United

Tickets for Sunday's pre-season fixture against Southend United will be going off sale today at 3pm, with tickets available to purchase on the day at Roots Hall





Mon tro, hvem som spiller her?
« Siste redigering: Juli 21, 2018, 20:19:37 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Leeds United

Tickets for Sunday's pre-season fixture against Southend United will be going off sale today at 3pm, with tickets available to purchase on the day at Roots Hall





Mon tro, hvem som spiller her?

Tenker en blanding av de som spilte første og andre kamp. Blackman sin debut?
Marching On! 4276

leedslife

er ikke dette tidlig kamp da?
KO 1400?

Hallgeir *

er ikke dette tidlig kamp da?
KO 1400?

Nei, kampen begynte kl 16:00.
Super Leeds since 1968

leedslife

er ikke dette tidlig kamp da?
KO 1400?

Nei, kampen begynte kl 16:00.

U-23?
Den går nå? OKane sliter med nivået utpå der.

Denne kampen er a-laget og går i morgen?
eller er jeg helt svimmel nå?

Trålern1975

Kampen i mårra starta 1400 lokal tid....

Promotion 2010

Kampen i mårra starta 1400 lokal tid....


15.00 i Norge
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

er ikke dette tidlig kamp da?
KO 1400?

Nei, kampen begynte kl 16:00.

Må visst begynne å lese trådtittelen.

Postet som om det var kampen mot Osset.   :D
Super Leeds since 1968

leedslife

Hvilket spillere tror vi han velger i dag? Noen som vet når Jansson er tilbake?

Tipper samme 11ér som mot Forrest Green sist, men med Blackman, Baker og Pearce med fra benken.
Hadde også vært interessant å sett Clarke ute på venstre med enda bedre medspillere rundt seg.
Håper intensiviteten og trøkket er det samme som mot Forest Green.

Skal vel holde hardt å se noen nye spillere i aksjon. Får satse på at det har kommet noen nye spillere inn før Oxford kampen.
En midtspiss MÃ… vi ha asap

Jon R

Hvilket spillere tror vi han velger i dag? Noen som vet når Jansson er tilbake?

Tipper samme 11ér som mot Forrest Green sist, men med Blackman, Baker og Pearce med fra benken.
Hadde også vært interessant å sett Clarke ute på venstre med enda bedre medspillere rundt seg.
Håper intensiviteten og trøkket er det samme som mot Forest Green.

Skal vel holde hardt å se noen nye spillere i aksjon. Får satse på at det har kommet noen nye spillere inn før Oxford kampen.
En midtspiss MÃ… vi ha asap
Det blir Roofe. Han scorer 25 mål +. Edmondson blir makker i mange av kampene. Blir over 40 mål på de to tilsammen. Kommer også over 25 mål fra midtbanen denne sesongen.  ;)
Jon R.

Promotion 2010

På hotellet i Basildon i går kveld:











1. Ayling, Phillips, Cooper, Forshaw, Berardi
2. Miazek, Roofe, Roberts (!!!!  :D )
3. Saiz
4. Alioski

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Miazek er vel 3.keeper. Får se hvem som står i morgen. Det blir neppe dama i den gule kjolen.

Håper Tyler Roberts får noen minutter.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Hvilket spillere tror vi han velger i dag? Noen som vet når Jansson er tilbake?

Tipper samme 11ér som mot Forrest Green sist, men med Blackman, Baker og Pearce med fra benken.
Hadde også vært interessant å sett Clarke ute på venstre med enda bedre medspillere rundt seg.
Håper intensiviteten og trøkket er det samme som mot Forest Green.

Skal vel holde hardt å se noen nye spillere i aksjon. Får satse på at det har kommet noen nye spillere inn før Oxford kampen.
En midtspiss MÃ… vi ha asap
Det blir Roofe. Han scorer 25 mål +. Edmondson blir makker i mange av kampene. Blir over 40 mål på de to tilsammen. Kommer også over 25 mål fra midtbanen denne sesongen.  ;)

Vi får håpe. Ingentvil om at Roofe har mål i seg og at Edmondson har potensial til å kunne bidra denne sesongen.
Morro med Roberts idag. Håper han er vingen som er god 1 mot 1 og kan skape litt ubalanse for motstanderen av og til. Men det er jo en Orta signering så det spørs.

Promotion 2010

Tyler Roberts set for Leeds United debut as striker included in squad to face Southend United - Leeds Live

Tyler Roberts is in line for his Leeds United debut after the striker was included in the squad to face Southend United.

Marcelo Bielsa's men have made the trip down to Roots Hall for their third pre-season friendly of the summer, following last week's win at Forest Green Rovers and draw with York City.


And again, the United head coach has made a host of changes for the clash with the League One side.

Only four players who turned out at York have travelled to the seaside today, with Kamil Miazek, Laurens de Bock, Ryan Edmondson and Jordan Stevens all being included again.


But the most eye-catching inclusion in the Leeds squad is January signing Roberts, who was a £2.5million arrival at the end of the January transfer window under former boss Thomas Christiansen.

The 19-year-old suffered a crack in his shin during training shortly after his arrival and now - six months and two managers later - he is primed for his first appearance in a Leeds shirt.


Elsewhere in the squad, there is still no sign of the club's most recent signing Jamal Blackman, with Bailey Peacock-Farrell and Miazek the two goalkeepers to travel, while the likes of Forest Green Rovers goalscoring pair Kemar Roofe and Luke Ayling are also back in the squad.


Adam Forshaw, Liam Cooper, Gjanni Alioski, Stuart Dallas, Samu Saiz, Kalvin Phillips and Gaetano Bernardi are also returning to the fold after they skipper the York fixture.

Leeds United squad for Southend:

Bailey Peacock-Farrell, Kamil Miazek, Luke Ayling, Adam Forshaw, Liam Cooper, Kemar Roofe, Gjanni Alioski, Tyler Roberts, Laurens de Bock, Stuart Dallas, Samu Saiz, Kalvin Phillips, Gaetano Berardi, Ryan Edmondson, Jordan Stevens
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Leeds United

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Muligens oppstilt sånn:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Leeds United - ganske så optimistisk

 Greeting from Roots Hall! The sun is shining, and we’re all set for our pre-season friendly against Southend

Where will you be following today’s #LUFC game from?




The Square Ball - med et ganske spontant svar

We’ll be watching via carrier pigeon. It’s more reliable than LUTV.



 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Phil Hay

Same formation as Forest Green (4-1-4-1) but De Bock replaces Dallas at left-back and Dallas steps in for Hernandez on the right side of midfield.

Ã…
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

På hotellet i Basildon i går kveld:









 :)

1. Ayling, Phillips, Cooper, Forshaw, Berardi
2. Miazek, Roofe, Roberts (!!!!  :D )
3. Saiz
4. Alioski
Ser ut som Phillips har tatt av noen kilo  :)

Kato

1-0 Southend

Hjelpes. Ikke mer enn 4-5 av disse som bør være god nok for en startellever i championship.
« Siste redigering: Juli 22, 2018, 15:24:52 av Kato »
 

RoarG

Mål til Southend etter 20 minutter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Ser litt hjelpeløst ut dette!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

 

leedslife

målene skal komme fra ayling denne sesongen

Sydhagen

Flott spill og 1-1 ved Ayling. Godt plassert skudd.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Ser litt hjelpeløst ut dette!


Tatt seg opp nå! Mangler mye på fysikken på dette nivået.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Utligning ved Ayling er bra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Ser litt hjelpeløst ut dette!


Tatt seg opp nå! Mangler mye på fysikken på dette nivået.

Legg til Pontus og Klich så begynner fysikken å bli bedre.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Dårlig første halvdel av 1.omgang. Klart best etter det.
Men mangler litt på samhandlingen offensivt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Light light light. Alle serjo det.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds