Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Las Palmas @ Elland Road, søndag 29/7-2018, kl 16.00  (Lest 12890 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Er det bare meg, men sending oppdaterer seg selv hele tiden jo
Samme her :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Linkene funker dårlig. Stopper hele tiden...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.




auren

Vieira har vært svak ved et par anledninger her. Stygg feilpasning og taper lett en duell like etter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Spilt 15 min. Jevnt. Lite sjanser. Gult til Kalvin akkurat.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Proper Dirty Leeds that Phillips  :P

auren

Roofe med dagens største sjanse, men setter den utenfor...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Jeg syns totalen har vært bra fra Leeds ' langt bedre enn fryktet. Denne gangen er det jo kvalifisert motstand også :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Tja. Ikke så veldig bra synes jeg. Puslete fremover. God kontroll bakover. Spiller kontinentalt som under TC med småspill bakfra. Er det så smart? Gikk bra i 9 kamper forrige sesong...

Mangler kraft og fart på topp. Håper vi får se Roberts og Clark etterhvert. Spanjolene våre har vært svake så langt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Toppen av tverrligger og over av Las Palmas. Så ut til BPF hadde kontroll.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Tverra igjen fra Las Palmas. Denne var nærmere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tja. Ikke så veldig bra synes jeg. Puslete fremover. God kontroll bakover. Spiller kontinentalt som under TC med småspill bakfra. Er det så smart? Gikk bra i 9 kamper forrige sesong...

Mangler kraft og fart på topp. Håper vi får se Roberts og Clark etterhvert. Spanjolene våre har vært svake så langt.

auren
Her har vi slitt mot Forest Green og Oxford og så forventer du at vi skal dominere mot Las Palmas som spilte i toppdivisjonen i fjor?
Jeg tar med alt som ser ut til å funke defensivt og satser på å bygge derfra :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Spelskickligt spanskt lag. Jämnt och bra Leeds där ingen gjort bort sig och jobbar bra som lag
 

Promotion 2010

Fryktelig bane på Elland Road. Bakken spretter på tue etter tue.

Ok kamp, men ikke de offensive kvalitetene som vi bør ha. Bamford inn på mandag. Med han istedet for Roofe ville vi ledet 2-0. Lite som skiller.

Begge i tverra fra LP hadde BPF reddet.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Fryktelig bane på Elland Road. Bakken spretter på tue etter tue.

Ok kamp, men ikke de offensive kvalitetene som vi bør ha. Bamford inn på mandag. Med han istedet for Roofe ville vi ledet 2-0. Lite som skiller.

Begge i tverra fra LP hadde BPF reddet.

Heldigvis har vi både Blackman, Baker, Douglas og forhåpentlig Bamford + Pontus og etterhvert Forshaw å gå på!
I tillegg har jeg tro på at noen av unggutta Shackelton, Clarke eller Edmondson vil tilføre laget noe også! :-)

Eriksen55

Dagens lag:

Peacock-Farrell, Ayling, Cooper (c), Berardi, Dallas, Phillips, Vieira, Alioski, Saiz, Hernandez, Roofe.

auren

Skeptisk. De nye lånesigningene er altså ikke funnet bedre enn de vi har fra før. Samt at Roberts da antagelig blir sett på som dårligere enn Roofe, og det er bekymringsverdig

At du klarer å dra en sånn konklusjon sier nok engang mest om deg..

Alle lag gjør dette. Selv i Charity/Community Shield spiller lagene med redusert mannskap.

Spille inn et lag? Noen lag på dette nivået som gjør det? Det trenes og drilles hardt på treningsfeltet i følge rapportene. Med 20++ aktuelle spillere i en potensiell startellver så brukes nok tiden til å dyrke roller, bevegelser, posisjoner etc på trening. Treningskampene brukes for å se spillerne i kamp. Ofte de man er usikre på. Tipper flere i dag ryker ut til neste kamp.

Syntes Phillips har sett bra ut i de kampene han har spilt. Berardi det samme. Klich solid. De Bock det samme. Flere unggutter har grepet sjansen.

Alioski har skuffet, men jobber bra.

Saiz har sugd balle, rett og slett elendig. Selv om treningskamper ikke betyr masse, og vi med 3 daglige økter sikkert er tunge i beina så er det bekymringsverdig å se Saiz!! Innafor at vinduet i Spania stenger 31 august....

Vieira har jeg sluttet å kommenterte. Sier i fra når han gjør noe bra..

Promotion 2010

Med to keepere på benken kan vi bli veldig defensive i andre omgang!  ;)


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Dagens lag:

Peacock-Farrell, Ayling, Cooper (c), Berardi, Dallas, Phillips, Vieira, Alioski, Saiz, Hernandez, Roofe.

auren

Skeptisk. De nye lånesigningene er altså ikke funnet bedre enn de vi har fra før. Samt at Roberts da antagelig blir sett på som dårligere enn Roofe, og det er bekymringsverdig

At du klarer å dra en sånn konklusjon sier nok engang mest om deg..

Alle lag gjør dette. Selv i Charity/Community Shield spiller lagene med redusert mannskap.

Spille inn et lag? Noen lag på dette nivået som gjør det? Det trenes og drilles hardt på treningsfeltet i følge rapportene. Med 20++ aktuelle spillere i en potensiell startellver så brukes nok tiden til å dyrke roller, bevegelser, posisjoner etc på trening. Treningskampene brukes for å se spillerne i kamp. Ofte de man er usikre på. Tipper flere i dag ryker ut til neste kamp.

Syntes Phillips har sett bra ut i de kampene han har spilt. Berardi det samme. Klich solid. De Bock det samme. Flere unggutter har grepet sjansen.

Alioski har skuffet, men jobber bra.

Saiz har sugd balle, rett og slett elendig. Selv om treningskamper ikke betyr masse, og vi med 3 daglige økter sikkert er tunge i beina så er det bekymringsverdig å se Saiz!! Innafor at vinduet i Spania stenger 31 august....

Vieira har jeg sluttet å kommenterte. Sier i fra når han gjør noe bra..

Treningskampene hittil før dagens kamp betyr null. Og det er som at Eklingborg skulle spille mot et tredjedivisjonslag. Greier ikke spillere å dominere i slike kamper, ja da er de rett å slett for dårlige. Og ingenting av det jeg har sett hittil i treningskampene har vært meget bra. Til og med jeg som 54 åring skulle greid å spille noenlunde bra mot et niendedivisjonslag i Norge. Men det betyr ikke at jeg er jævlig bra, men at motstanden er dårlig

auren

Tja. Ikke så veldig bra synes jeg. Puslete fremover. God kontroll bakover. Spiller kontinentalt som under TC med småspill bakfra. Er det så smart? Gikk bra i 9 kamper forrige sesong...

Mangler kraft og fart på topp. Håper vi får se Roberts og Clark etterhvert. Spanjolene våre har vært svake så langt.

auren
Her har vi slitt mot Forest Green og Oxford og så forventer du at vi skal dominere mot Las Palmas som spilte i toppdivisjonen i fjor?
Jeg tar med alt som ser ut til å funke defensivt og satser på å bygge derfra :)

Hva vi har gjort mot slik motstand tidligere i pre season bryr jeg meg ikke så mye om. I de kampene spilles det på 70 %. Forventer 90-100 % i denne kampen og at vi hever oss mot kvalifisert motstand. Las Palmas er vel på nivå med de nedrykkslaga i Stoke, WBA og Swansea. Lag vi skal sloss mot om topp 6 kommende sesong. Skuffet over angrepsspillet. OK tilfreds med forsvarsspillet. Men vi mangler jo en del spillere, dog jeg tror mange av disse spiller mot Stoke om 7 dager.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Baker og Klich inn for Vieira og Saiz.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Baker og Klich inn for Vieira og Saiz.

auren
Bra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Baker og Klich inn for Vieira og Saiz.

auren

De to dårligste på banen i første av. Stor tro på Kilch i år og spennende å se hva Baker står for.

DenHviteYeboah

Dallas er på hugget :)

auren

Klich har begynt lovende

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Unødig reaksjon på Alioski. Har vært svak sammen med Pablo. Hiv innpå Clarke og Roberts!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Hva er stillingen per nå?
Super Leeds since 1968

auren

Snytt for klar straffe!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.