Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Jack Harrison  (Lest 69610 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

DOFFER

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #270 på: Juli 02, 2021, 22:51:52 »
Bargain ;)
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #271 på: Juli 03, 2021, 09:38:22 »
...flere kommenterer hvor billig Harrison er for Leeds (sant nok).
Men vi må huske at vi i tre sesonger har betalt Manchester City for å få låne ham, £5m muligens...

John Evans
@evans1951

Wasn’t his loan fee something like £5m a season
« Siste redigering: Juli 03, 2021, 09:53:02 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #272 på: April 09, 2022, 20:12:49 »
Storscoreren :o

Statman Dave
@StatmanDave

Jack Harrison has scored 7 goals in the Premier League in 2022, only Harry Kane (on 8 ) has more in that period.
The Leeds winger on the scoresheet again today. 🟡💯
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #273 på: April 09, 2022, 20:38:02 »
Jack har ikke hatt sin beste sesong, langt derifra. Men han er sakte men sikkert i ferd med å skrive seg inn i historien vår på en meget positiv måte. Aldri skadet, aldri noe bråk, alltid topp innsats, verdens beste førstetouch, og nese for mål. Synd at beslutningsvegring i lange perioder gjør ham mindre effektiv enn han kunne vært. Har potensiale til å bli landslagsspiller mener jeg, men akkurat nå er jeg happy med at han går under radaren og sikkert blir hos oss for å ta ut enda mer av potensialet sitt.

flynn

Kato

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #274 på: April 16, 2022, 22:56:30 »
Jack har ikke hatt sin beste sesong, langt derifra. Men han er sakte men sikkert i ferd med å skrive seg inn i historien vår på en meget positiv måte. Aldri skadet, aldri noe bråk, alltid topp innsats, verdens beste førstetouch, og nese for mål. Synd at beslutningsvegring i lange perioder gjør ham mindre effektiv enn han kunne vært. Har potensiale til å bli landslagsspiller mener jeg, men akkurat nå er jeg happy med at han går under radaren og sikkert blir hos oss for å ta ut enda mer av potensialet sitt.

flynn

Aldri sett maken til førstetouch. Best i Premier League.
 

auren

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #275 på: April 17, 2022, 00:39:55 »
https://www.youtube.com/watch?v=sw4UWtEleOA&t=337s

Vet det bare er Championship-motstand, men enkelte av driblingene og vendingene han gjør minner meg nesten om Messi.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #276 på: August 23, 2022, 21:00:57 »
Denne karen får ikke mye omtale i tråden sin.  :o

Det hevdes at i de kampene spilt på Elland Road som Harrison har scoret i, har Leeds en statistikk på 13-1-0.

Ganske oppsiktsvekkende dersom det stemmer.
Super Leeds since 1968

Sterland

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #277 på: August 24, 2022, 06:24:48 »
Super-Jack er essensiell for oss, og har stort sett levert veldig bra den tiden han har vært her. Her gjelder det å motstå fristelsen av en bråte blodpenger fra Newcastle.

Killa

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #278 på: August 24, 2022, 08:26:20 »
Super-Jack er essensiell for oss, og har stort sett levert veldig bra den tiden han har vært her. Her gjelder det å motstå fristelsen av en bråte blodpenger fra Newcastle.

WORD! Jack er helt rå om dagen, måtte det lenge vare!

HåvardK

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #279 på: August 24, 2022, 08:45:24 »
Burde jo være bankers på England etter oppstarten i høst. Riktig nok finnes det mange gode kantspillere med engelsk pass, men det er garantert ingen som er i nærheten av Jack når det gjelder work rate. Herlig fyr, som har begge beina på jorda.

leedslife

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #280 på: August 24, 2022, 09:48:02 »
Burde jo være bankers på England etter oppstarten i høst. Riktig nok finnes det mange gode kantspillere med engelsk pass, men det er garantert ingen som er i nærheten av Jack når det gjelder work rate. Herlig fyr, som har begge beina på jorda.
Og aldri skadet.
Ikke nok med det, etter Sterling er han vel den som leverer mest målpoeng i tillegg.
Southgate vurderte han nøye over en lang periode første sesong vi var oppe. Om han er en starter mtp den kvaliteten England har er jeg usikker på, men som en squadspiller kan det jo ikke være tvil.
Men noe sier meg også at han blomstrer mer jo bedre kvalitet han har rundt seg.
Klarer man å ta ut fult potensial her så er det skyhøyt.

Synes også en vesentlig faktor for ujevne prestasjoner til tider har vært at på 3 sesonger så har han hatt Alioski, Dallas, Firpo, Strujik, Hjelde på sin side. Litt vel mange selv om klubben febrilsk prøvde å jobbe inn relasjonen Firpo/Harrison i fjor sommer.
« Siste redigering: August 24, 2022, 09:50:25 av leedslife »

Bjosse77

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #281 på: August 24, 2022, 10:11:28 »
Hvilke andre direkte konkurrenter er det på venstrekant da? England har hatt store problemer historisk sett på denne posisjonen.

*EDIT* Sterling og Grealish, og Grealish er vel høyrebent?
« Siste redigering: August 24, 2022, 10:13:43 av Bjosse77 »

leedslife

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #282 på: August 24, 2022, 10:20:39 »
Hvilke andre direkte konkurrenter er det på venstrekant da? England har hatt store problemer historisk sett på denne posisjonen.

*EDIT* Sterling og Grealish, og Grealish er vel høyrebent?

Sterling er brukt der og Grealish som du sier. Han er jo helt klart mest effektiv i den rollen.
Rashford er en annen. Sancho. Foden fra City.
Har vel også hatt Barnes fra Leicester i en kamp.

Saka og Bowen har vel vært brukt til høyre. Mount kan jeg ikke helt minnes hvor blir brukt.

Bjosse77

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #283 på: August 24, 2022, 10:28:09 »
Konkurransen er jo beintøff.

Dennis

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #284 på: August 24, 2022, 11:05:06 »
Burde jo være bankers på England etter oppstarten i høst. Riktig nok finnes det mange gode kantspillere med engelsk pass, men det er garantert ingen som er i nærheten av Jack når det gjelder work rate. Herlig fyr, som har begge beina på jorda.

Phil Hay nevnte at Southgate har han på blokka. Han er visstnok ikke på terskelen enda, men leverer han som mot Chelsea og sesongstarten for øvrig, tror jeg han kan pakke kofferten til sportsvasker-VM.

Det er mange bra offensive navn for England, men verken Rashford eller Sancho har levert på lang tid. Samtidig er både de og Grealish andre typer enn Harrison. Southgate liker arbeidere og Jackies beste egenskap, i tillegg til å ha verdens beste mottak av ball, har vært nettopp motoren. Løper hele kampen, aldri skadet. Å dra til Qatar med bare driblevinger tror jeg ikke Southgate gjør; Harrison har absolutt en sjanse til å komme med.

Mot Chelsea gikk han av sin mann flere ganger. Det er noe som har manglet i spillet hans. Syns også han virker å ha fått litt mer naturlig "son a bitch on the pitch"-tendenser som Marsch etterlyste.

Harrison er en fyr som har frustrert Leedsfans i mange perioder. Ingen har stilt spørsmål med moralen, men det har vært litt slitsomt å se medtak av Messi-klasse på crossere fra Kalvin, for så å se innlegget havne bak mål gang på gang. Nå virker han å ha tatt et nytt steg og da er han en vital del av dette laget. Newcastle kan dra hjem med sine skambud; Jackie skal ingen steder.
Marching on together!

Blank_File

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #285 på: November 10, 2022, 13:03:48 »
Jeg vil tro at Jack Harrison er svært lang unna Southgates blokk etter de siste månedene. Hva er det som skjer med Jack? Det har alltid vært litt av hvert med Jack i løpet av en kamp. Han kan ha tidenes nedtak, og en vanvittig dragning, for så å slå et innlegg på rad Å. Men det vi ser nå, er at ALLE berøringer som burde vært den siste touchen før scoring, havner på rad Å. I går, etter frisparket fra sekstenmeteren, oppsummerte bare hele greia. Jeg tror det er derfor han ikke utrykket noe glede på 4-3 målet mot Exeter på søndag også. Gutten er fullstendig blotta for selvtillit.

Så kan vi godt si at det er fordi han spiller på feil side, og det er jeg selvsagt inneforstått med, men det er noe mer galt hos vår utrettelige ving når avleveringene er så til de grader elendige. Jeg har gått fra å være irritert på gutten, til å synes oppriktig synd på han. Dette sitter i hodet. Jeg håper det finnes en kur og at den kuren ikke er salg. Harrison i den formen han hadde rett etter sommeren er en svært viktig spiller for Leeds.

Dennis

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #286 på: November 10, 2022, 14:26:55 »
Syns det var veldig symptomatisk at Ayling (som kaptein) går bort og gir han en five og noen oppmuntrende ord etter at Harrison sendte en enkel pasning rett ut til innkast mot slutten av kampen.

Harrison fremstår som en veldig forsiktig og kanskje litt usikker type. Dette vet selvsagt Marsch bedre, men burde kanskje Harrison "slippe" litt nå og få mental hvile? Ta noen kamper på benken og heller få tankene på rett plass?

Vet at Harrison har sine kritikere, men i mitt hode kan han absolutt spille en stor rolle i Leeds fortsatt. Han må derimot fremstå i en helt annen utgave enn han gjør for tida.
Marching on together!

peacock

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #287 på: November 10, 2022, 15:51:36 »
Svaret er enkelt og banalt: Putt ham på venstre ving, aldri noe annet.
Er helt overbevist om at vi da får se en helt "ny" spiller.

HåvardK

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #288 på: November 10, 2022, 15:57:42 »
Svaret er enkelt og banalt: Putt ham på venstre ving, aldri noe annet.
Er helt overbevist om at vi da får se en helt "ny" spiller.
Ja, er det virkelig så enkelt? I tilfelle er det merkelig at det ikke er forsøkt under Marsch (selv om Summerville og Jack vel byttet side etter pause mot ´pool).
Men vi fortsetter jo med to spillere på corner og frispark også, uansett hvor håpløst resultatet blir.

Eriksen55

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #289 på: November 10, 2022, 16:27:03 »
Svaret er enkelt og banalt: Putt ham på venstre ving, aldri noe annet.
Er helt overbevist om at vi da får se en helt "ny" spiller.
Ja, er det virkelig så enkelt? I tilfelle er det merkelig at det ikke er forsøkt under Marsch (selv om Summerville og Jack vel byttet side etter pause mot ´pool).
Men vi fortsetter jo med to spillere på corner og frispark også, uansett hvor håpløst resultatet blir.

Etter de tre første kampene så har han ikke vist noe på venstre heller. Han har spilt masse høyreving, så tviler på at det skal ja så mye å si.

Harrison sin Leeds karriere har vært lik. 3-4 gode kamper på rappen med masse målpoeng før 15+ kamper isj hvor han er svak. Summasummarum etter sesongen viser at han har ok stats hva angår mål og assist.

At vi kunne tatt flere poeng med jevn leveranse gjennom sesongen tror heg helt klart.

En annen ting med Jack er at han aldri er den som går foran og tar tak når vi sliter. Hans beste prestasjoner og kamper er nesten utelukkende når laget er bra og spillet flyter. Raphinha kunne alene holde oss inne i flere kamper. Den evnen har ikke Harrison.

Hele Harrison er en stor case. Jeg har aldri latt meg begristre helt. Til tider har jeg tenkt at jeg tar feil, som i starten i år. Men gang på gang ender jeg opp med å bli skuffet over han. Merkelig da han har mye i verktøykassa og ser til tider ut som en million. Men han mangler overblikk, spillerforståelse og han virker å ha besluttningsvegring til tider. Tre essensielle ting en spiller bør i verktøykassa.

Samtidig hadde jeg ikke blitt overrasket om vi hadde sett en strålende god Harrison om han gikk til Newcastle. Lag i flyt og spiller fin fotball. Men at han blir en som spiller fast for et topplag tror jeg ikke.

Harrison starter ikke lørdag. Det er sikkert. Hvis det var derfor det virket som han ga f... i går så er det ikke noe å spare på. Hvis det er mentalt så håper jeg han får hjelp til å finne tilbake til seg selv og at han kan utfordre Sinisterra  Summerville,Aaronsen,Gnonto og kanskje Perkins som ikke er langt bak Harrison.

Så spørs det om Harrison takler en benketilværelse da. Prnå ser det ikke sånn ut.

raggen

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #290 på: Januar 18, 2023, 23:29:43 »
Harrison "tilbake" på venstre kant og spiller slik vi er vant med og se han. SÅ bruk han der eller benk han
Forever Leeds United!!!!!!!!

Fantasyland

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #291 på: Februar 02, 2023, 12:16:14 »
Sånn ja! Bra :)

Rob Dorsett
@RobDorsettSky
Excl: Jack Harrison set to sign new #lufc contract, after being recalled by the bosses mid-medical on deadline day, as he was about to complete a £20m move to #lcfc. Leeds changed their minds, offered to match Leicester’s wage offer, and Harrison went back to Elland Road.

auren

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #292 på: Februar 02, 2023, 12:20:27 »
Sånn ja! Bra :)

Rob Dorsett
@RobDorsettSky
Excl: Jack Harrison set to sign new #lufc contract, after being recalled by the bosses mid-medical on deadline day, as he was about to complete a £20m move to #lcfc. Leeds changed their minds, offered to match Leicester’s wage offer, and Harrison went back to Elland Road.

Svært, svært merkelig. Hvorfor skiftet de mening i aller siste time? Var de på nippet til å signe Zaniolo eller en annen spiller, men så røk muligheten?

Håper det kommer mer info etterhvert. Og håper Jack fortsatt er fornøyd med å spille for Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #293 på: Februar 02, 2023, 13:51:50 »
Sånn ja! Bra :)

Rob Dorsett
@RobDorsettSky
Excl: Jack Harrison set to sign new #lufc contract, after being recalled by the bosses mid-medical on deadline day, as he was about to complete a £20m move to #lcfc. Leeds changed their minds, offered to match Leicester’s wage offer, and Harrison went back to Elland Road.

Svært, svært merkelig. Hvorfor skiftet de mening i aller siste time? Var de på nippet til å signe Zaniolo eller en annen spiller, men så røk muligheten?

Håper det kommer mer info etterhvert. Og håper Jack fortsatt er fornøyd med å spille for Leeds.

auren

Må jo ha vært en spiller som glapp, sannsynligvis Zaniolo, som gjorde at det ble helomvending.
 

Reaney

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #294 på: Februar 02, 2023, 17:43:10 »
Alvoret i Jack Harrison saken på transfer day som jeg prøvde å belyse tidligere forstås heldigvis av flere.
Helt på trynet, Leeds.

How much more can Leeds ask of Jackie Harrison?

https://www.thesquareball.net/leeds-united/how-much-more-can-leeds-ask-of-jackie-harrison/
« Siste redigering: Februar 02, 2023, 17:49:49 av Reaney »

Eriksen55

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #295 på: Februar 02, 2023, 21:41:10 »
Alvoret i Jack Harrison saken på transfer day som jeg prøvde å belyse tidligere forstås heldigvis av flere.
Helt på trynet, Leeds.

How much more can Leeds ask of Jackie Harrison?

https://www.thesquareball.net/leeds-united/how-much-more-can-leeds-ask-of-jackie-harrison/

Helt ærlig syntes jeg ikke Jack har vært noe god i år. Startet veldig bra, men etter de 3-5 første kampene har han vært svak. Kommet seg siste ukene. Hadde han fortsatt som han startet så hadde ikke salg vært noe tema. Så skjønner godt at klubben lytter til bud.

Vi har så mange i hans posisjon. Dessuten trengs det balanse i regnskapet. Skjønner ikke at dette er noe å bry seg med. Jack er Leeds spiller. Det spekuleres i at ny kontrakt er noen uker unna. Stemmer det så er han vel fornøyd. Da trenger ikke andre være krenket på hans vegne.

At spillere må snu 180 grader og vende snuten hjem er vel ikke helt uvanlig heller.

TK20

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #296 på: Februar 02, 2023, 22:53:30 »
Alvoret i Jack Harrison saken på transfer day som jeg prøvde å belyse tidligere forstås heldigvis av flere.
Helt på trynet, Leeds.

How much more can Leeds ask of Jackie Harrison?

https://www.thesquareball.net/leeds-united/how-much-more-can-leeds-ask-of-jackie-harrison/

Helt ærlig syntes jeg ikke Jack har vært noe god i år. Startet veldig bra, men etter de 3-5 første kampene har han vært svak. Kommet seg siste ukene. Hadde han fortsatt som han startet så hadde ikke salg vært noe tema. Så skjønner godt at klubben lytter til bud.

Vi har så mange i hans posisjon. Dessuten trengs det balanse i regnskapet. Skjønner ikke at dette er noe å bry seg med. Jack er Leeds spiller. Det spekuleres i at ny kontrakt er noen uker unna. Stemmer det så er han vel fornøyd. Da trenger ikke andre være krenket på hans vegne.

At spillere må snu 180 grader og vende snuten hjem er vel ikke helt uvanlig heller.

Det går an å være uenig og kritisk uten å være krenket.

Eriksen55

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #297 på: Februar 02, 2023, 23:00:54 »
Alvoret i Jack Harrison saken på transfer day som jeg prøvde å belyse tidligere forstås heldigvis av flere.
Helt på trynet, Leeds.

How much more can Leeds ask of Jackie Harrison?

https://www.thesquareball.net/leeds-united/how-much-more-can-leeds-ask-of-jackie-harrison/

Helt ærlig syntes jeg ikke Jack har vært noe god i år. Startet veldig bra, men etter de 3-5 første kampene har han vært svak. Kommet seg siste ukene. Hadde han fortsatt som han startet så hadde ikke salg vært noe tema. Så skjønner godt at klubben lytter til bud.

Vi har så mange i hans posisjon. Dessuten trengs det balanse i regnskapet. Skjønner ikke at dette er noe å bry seg med. Jack er Leeds spiller. Det spekuleres i at ny kontrakt er noen uker unna. Stemmer det så er han vel fornøyd. Da trenger ikke andre være krenket på hans vegne.

At spillere må snu 180 grader og vende snuten hjem er vel ikke helt uvanlig heller.

Det går an å være uenig og kritisk uten å være krenket.

Burde ha presisert at jeg ikke siktet til noen her. Men på Twitter er det mange som er krenket på hans vegne.

Men nå er Harrison ihvertfall Leeds spiller i 4-5 mnd til. Måtte det bli mange flere. For da har han prestert, og det er det absolutt viktigste.

Torpe-do

Spiller: Jack Harrison
« Svar #298 på: Februar 02, 2023, 23:20:41 »
Konspirasjonsteori: Kanskje Leeds ville sabotere for nedrykksrival Leicester? Få dei til å selge unna den/dei Harrison skulle erstatte, for så å snu i siste liten?

Litt far out, men. Dog, morsomt om noko slikt hadde vore tilfelle


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Spiller: Jack Harrison
« Svar #299 på: Februar 03, 2023, 10:21:03 »
Fint å beholde Premier Leagues desidert beste førstetouch.