Skrevet av Emne: Spiller: Patrick Bamford  (Lest 105156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #330 på: Oktober 03, 2019, 10:02:59 »
Jobba bra mot WBA. Men han putter ikke. Og som spiss, er vi avhengig av å ha en som scorer mål

Stut og Fjærkre

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #331 på: Oktober 03, 2019, 10:34:18 »
Får utrolig mye juling i mange kamper, tenk om han hadde fått 1/4 av de frisparkene han skulle ha hatt. Likte at han satte seg i respekt mot WBA, med å sparke en spillerne deres rett ned etter å ha blitt snytt for enda et frispark. Viktig å si fra til dommeren hvor grensa går av hva man tar.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #332 på: Oktober 03, 2019, 11:29:38 »
Får utrolig mye juling i mange kamper, tenk om han hadde fått 1/4 av de frisparkene han skulle ha hatt. Likte at han satte seg i respekt mot WBA, med å sparke en spillerne deres rett ned etter å ha blitt snytt for enda et frispark. Viktig å si fra til dommeren hvor grensa går av hva man tar.

Idioti å sparke spillere. Skal man da slå ned en spiller, når man har fått en albue som dommer ikke har sett. Slår eller sparker man noen med vilje, og dommern ser det. Da er det rødt kort, og dermed til skade for laget. Så håper du ikke mener det, unge fjærkre

leedslife

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #333 på: Oktober 03, 2019, 12:49:32 »
Jobba bra mot WBA. Men han putter ikke. Og som spiss, er vi avhengig av å ha en som scorer mål

Får håpe det løsner på scoringsfronten. Ingen tvil om at han burde hatt et mål mot WBA.
Men jobben han gjorde på topp var mildt sagt formidabel. Begge stopperne får gult kort fordi de rett og slett ikke klarte å håndtere han. Tror faktisk også vi fort kunne mistet 3 poeng i den kampen hadde det ikke vært for den lederjobben han gjorde på topp.
Kan han stabiliere seg på et slikt nivå så bør han være første mann på papiret.
Fantastisk prestasjon. Lenge siden jeg har sett slikt arbeid bli lagt ned av en spiss hos oss.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #334 på: Oktober 23, 2019, 16:52:12 »
Ã…tte, faktisk :o

@__alaw__

Bamford hasn’t scored in 8 league games now since Stoke... and people still defend
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #335 på: Oktober 23, 2019, 17:56:04 »
spisser blir målt i antall scoringer og så mange kamper uten mål og bomme på den giga sjansen mot preston ja da tenker jeg det sitter mye i toppen på bambi. Ser flere etterlyser bamford i en 10 rolle og hadde vært gøy og sett han i den rollen når bielsa vegrer seg for og kjøre 2 på topp. bamford legger ned en utrolig innsats i kamp etter kamp men som resten av Leeds laget så sliter han og med det siste lille
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #336 på: Oktober 23, 2019, 18:22:00 »
spisser blir målt i antall scoringer og så mange kamper uten mål og bomme på den giga sjansen mot preston ja da tenker jeg det sitter mye i toppen på bambi. Ser flere etterlyser bamford i en 10 rolle og hadde vært gøy og sett han i den rollen når bielsa vegrer seg for og kjøre 2 på topp. bamford legger ned en utrolig innsats i kamp etter kamp men som resten av Leeds laget så sliter han og med det siste lille

Laget skal score, det er det viktigste. Hadde Alioski, White og Harrison scora på sine store sjanser i går så hadde ingen nevnt Bamford. Det samme har vært tilfelle i flere kamper i år. Mange flere en Bamford som misser store sjanser.

Når det er sagt så er det rett og slett dårlig av Bamford å ikke ha minst 10 mål til nå når man ser hvilke sjanser han har bommet på.

Han har vist mye bra i år, så spennende å sett han bak Eddie. Venstrebeinet hans kan være en trussel avstand.
« Siste redigering: Oktober 23, 2019, 18:29:31 av eriksen55 »

Bromancer

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #337 på: Oktober 23, 2019, 18:42:05 »
Fakta: Patrick scorer hvert 216. minutt. Eddie hvert 81. Eddie er ligaens mest effektive spiss.

Enkel matematikk.

HåvardK

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #338 på: Oktober 23, 2019, 22:40:58 »
spisser blir målt i antall scoringer og så mange kamper uten mål og bomme på den giga sjansen mot preston ja da tenker jeg det sitter mye i toppen på bambi. Ser flere etterlyser bamford i en 10 rolle og hadde vært gøy og sett han i den rollen når bielsa vegrer seg for og kjøre 2 på topp. bamford legger ned en utrolig innsats i kamp etter kamp men som resten av Leeds laget så sliter han og med det siste lille

Laget skal score, det er det viktigste. Hadde Alioski, White og Harrison scora på sine store sjanser i går så hadde ingen nevnt Bamford. Det samme har vært tilfelle i flere kamper i år. Mange flere en Bamford som misser store sjanser.

Når det er sagt så er det rett og slett dårlig av Bamford å ikke ha minst 10 mål til nå når man ser hvilke sjanser han har bommet på.

Han har vist mye bra i år, så spennende å sett han bak Eddie. Venstrebeinet hans kan være en trussel avstand.
Det er i hvert fall ikke noen særlig trussel på kort hold (for tida. Jeg har fortsatt trua på Bamf).

Eriksen55

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #339 på: Oktober 23, 2019, 23:25:14 »
spisser blir målt i antall scoringer og så mange kamper uten mål og bomme på den giga sjansen mot preston ja da tenker jeg det sitter mye i toppen på bambi. Ser flere etterlyser bamford i en 10 rolle og hadde vært gøy og sett han i den rollen når bielsa vegrer seg for og kjøre 2 på topp. bamford legger ned en utrolig innsats i kamp etter kamp men som resten av Leeds laget så sliter han og med det siste lille

Laget skal score, det er det viktigste. Hadde Alioski, White og Harrison scora på sine store sjanser i går så hadde ingen nevnt Bamford. Det samme har vært tilfelle i flere kamper i år. Mange flere en Bamford som misser store sjanser.

Når det er sagt så er det rett og slett dårlig av Bamford å ikke ha minst 10 mål til nå når man ser hvilke sjanser han har bommet på.

Han har vist mye bra i år, så spennende å sett han bak Eddie. Venstrebeinet hans kan være en trussel avstand.
Det er i hvert fall ikke noen særlig trussel på kort hold (for tida. Jeg har fortsatt trua på Bamf).

Burde uthevet kan  :)

Jeg har også tro på han. Han har gjort mye bra og jobber hardt. En liten pause kan skjerpe han. Når det er sagt så blir jeg ikke overrasket om han banker inn flere i helgen. Er jo bare et tidsspørsmål før det løsner.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #340 på: Oktober 24, 2019, 11:11:57 »
Gerry Mc Dermott
@gerrymcdermotya

Peter Lorimer #lufc top goalscorer in history,went through a horrible spell in 73/74, nearly 6 months without a goal.We still won the league,and Lash came good in the end.This league is played over 46 games.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #341 på: Oktober 24, 2019, 12:21:14 »
Gerry Mc Dermott
@gerrymcdermotya

Peter Lorimer #lufc top goalscorer in history,went through a horrible spell in 73/74, nearly 6 months without a goal.We still won the league,and Lash came good in the end.This league is played over 46 games.

Tankevekker.
Vi lever i nuet, og særlig vi supportere er veldig utålmodige når det gjelder spillere.
Patrick gjør så godt han kan, i det siste har dette ikke vært BRA NOK...….men han jobber såpass bra og KOMMER TIL SJANSER i kamper - så dette VIL LØSNE!
I mens så kan Nketiah komme inn og vikariere/erstatte/score ….men sesongen er lang og vi trenger virkelig Bamford`s mål etter hvert også...og de kommer!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #342 på: November 02, 2019, 20:14:53 »
DENNE er viktig, fra the Man himself:



Patrick Bamford
@Patrick_Bamford

Great to get the 3 points, lads were brilliant. Fans were immense, really feeling the love
 ...it’s coming  (med klapp-, blink- og spenne musklene-smileys)
 #mot

Nå kommer snart målene :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #343 på: November 02, 2019, 20:21:41 »
DENNE er viktig, fra the Man himself:



Patrick Bamford
@Patrick_Bamford

Great to get the 3 points, lads were brilliant. Fans were immense, really feeling the love
 ...it’s coming  (med klapp-, blink- og spenne musklene-smileys)
 #mot

Nå kommer snart målene :)

Ironi i den tweeten?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #344 på: November 02, 2019, 20:23:52 »

Ironi i den tweeten?
Han har jo hatt plenty ironi i slike tweeter før så skjønner at du spør, men nei... Han fikk jo god applaus ved det annulerte målet blant annet så jeg trur han mente denne her...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #345 på: November 02, 2019, 20:37:43 »

Ironi i den tweeten?
Han har jo hatt plenty ironi i slike tweeter før så skjønner at du spør, men nei... Han fikk jo god applaus ved det annulerte målet blant annet så jeg trur han mente denne her...

Fansen må jo se hva han legger ned av arbeid for laget! Blir det ikke sagt at det som teller mest for Leeds-fansen er at spillerne legger ned et godt shift for laget....ikke alltid det virker sånn men... Scoringene kommer nok også.. i tillegg får vi håpe Roberts fortsetter i samme gate, Pablo holder seg skadefri, costa kommer forhåpentligvis mer og mer..og Harrison klemmer på med målpoeng. Sammen med at vi er blitt bunnsolide bakover gjør at dette blir bra.. :D  mest bekymringsfullt er dette med Kiko...vanskelig å erstatte han om dagen..helt rå i gangsettingen med bena..og synes han kommanderer feltet på en annen måte denne sesongen også..

Hallgeir *

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #346 på: November 02, 2019, 21:14:36 »

Ironi i den tweeten?
Han har jo hatt plenty ironi i slike tweeter før så skjønner at du spør, men nei... Han fikk jo god applaus ved det annulerte målet blant annet så jeg trur han mente denne her...

Fansen må jo se hva han legger ned av arbeid for laget! Blir det ikke sagt at det som teller mest for Leeds-fansen er at spillerne legger ned et godt shift for laget....ikke alltid det virker sånn men... Scoringene kommer nok også.. i tillegg får vi håpe Roberts fortsetter i samme gate, Pablo holder seg skadefri, costa kommer forhåpentligvis mer og mer..og Harrison klemmer på med målpoeng. Sammen med at vi er blitt bunnsolide bakover gjør at dette blir bra.. :D  mest bekymringsfullt er dette med Kiko...vanskelig å erstatte han om dagen..helt rå i gangsettingen med bena..og synes han kommanderer feltet på en annen måte denne sesongen også..

Bamford jobber  hardt for laget, og nå fortjener han virkelig å lykkes med å få ballen i mål. Og kommer først en scoring, følger det fort flere.

Dersom Kiko har driti på draget, og mye tyder på det, håper jeg han får maks straff av klubben. Vi kan ikke akseptere at spillere drar klubben ned i dritten på den måten.

Jeg hadde virkelig ikke trodd dette om Kiko. Han virker jo som en rolig og behersket person.
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #347 på: November 02, 2019, 22:04:25 »

Ironi i den tweeten?
Han har jo hatt plenty ironi i slike tweeter før så skjønner at du spør, men nei... Han fikk jo god applaus ved det annulerte målet blant annet så jeg trur han mente denne her...

Fansen må jo se hva han legger ned av arbeid for laget! Blir det ikke sagt at det som teller mest for Leeds-fansen er at spillerne legger ned et godt shift for laget....ikke alltid det virker sånn men... Scoringene kommer nok også.. i tillegg får vi håpe Roberts fortsetter i samme gate, Pablo holder seg skadefri, costa kommer forhåpentligvis mer og mer..og Harrison klemmer på med målpoeng. Sammen med at vi er blitt bunnsolide bakover gjør at dette blir bra.. :D  mest bekymringsfullt er dette med Kiko...vanskelig å erstatte han om dagen..helt rå i gangsettingen med bena..og synes han kommanderer feltet på en annen måte denne sesongen også..

Bamford jobber  hardt for laget, og nå fortjener han virkelig å lykkes med å få ballen i mål. Og kommer først en scoring, følger det fort flere.

Dersom Kiko har driti på draget, og mye tyder på det, håper jeg han får maks straff av klubben. Vi kan ikke akseptere at spillere drar klubben ned i dritten på den måten.

Jeg hadde virkelig ikke trodd dette om Kiko. Han virker jo som en rolig og behersket person.

Misforstå meg rett...rasisme er ikke akseptabelt..men selve keeperspillet hans slik det er nå om dagen vil vi savne.. Bamford vil score.. Leste en tid tilbake at sesongen Jimmy scoret 22, scoret han 5!!! før jul (mener d var de tallene..) ikke uvanlig dette i fotballen.

Blank_File

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #348 på: November 03, 2019, 00:04:51 »

Ironi i den tweeten?
Han har jo hatt plenty ironi i slike tweeter før så skjønner at du spør, men nei... Han fikk jo god applaus ved det annulerte målet blant annet så jeg trur han mente denne her...

Fansen må jo se hva han legger ned av arbeid for laget! Blir det ikke sagt at det som teller mest for Leeds-fansen er at spillerne legger ned et godt shift for laget....ikke alltid det virker sånn men... Scoringene kommer nok også.. i tillegg får vi håpe Roberts fortsetter i samme gate, Pablo holder seg skadefri, costa kommer forhåpentligvis mer og mer..og Harrison klemmer på med målpoeng. Sammen med at vi er blitt bunnsolide bakover gjør at dette blir bra.. :D  mest bekymringsfullt er dette med Kiko...vanskelig å erstatte han om dagen..helt rå i gangsettingen med bena..og synes han kommanderer feltet på en annen måte denne sesongen også..

Bamford jobber  hardt for laget, og nå fortjener han virkelig å lykkes med å få ballen i mål. Og kommer først en scoring, følger det fort flere.

Dersom Kiko har driti på draget, og mye tyder på det, håper jeg han får maks straff av klubben. Vi kan ikke akseptere at spillere drar klubben ned i dritten på den måten.

Jeg hadde virkelig ikke trodd dette om Kiko. Han virker jo som en rolig og behersket person.
Blir altfor hard kritikk på ett enkelt skjellsord som kan ramle ut av hvem som helst i en opphetet stund. Ikke at det ikke skal straffes, men at vi skal dømme en person på en sånn handling, særlig nå hvis det viser seg at han har innrømmet det selv, syns jeg er fullstendig urimelig.

Akkurat den måten der er det media driver på med absolutt hele tiden og som jeg synes er noe av det kvalmeste med hele det moderne Norge. Hvis noen gjør eller mener noe som er utenom gjeldende samfunnsnormer så blir de stemplet med hud og hår for resten av livet.

Jeg er akkurat like glad i Kiko Casilla selv om han har brukt feil ord i et hissig øyeblikk, og får fortjent straff derefter.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #349 på: November 03, 2019, 00:34:32 »

Ironi i den tweeten?
Han har jo hatt plenty ironi i slike tweeter før så skjønner at du spør, men nei... Han fikk jo god applaus ved det annulerte målet blant annet så jeg trur han mente denne her...

Fansen må jo se hva han legger ned av arbeid for laget! Blir det ikke sagt at det som teller mest for Leeds-fansen er at spillerne legger ned et godt shift for laget....ikke alltid det virker sånn men... Scoringene kommer nok også.. i tillegg får vi håpe Roberts fortsetter i samme gate, Pablo holder seg skadefri, costa kommer forhåpentligvis mer og mer..og Harrison klemmer på med målpoeng. Sammen med at vi er blitt bunnsolide bakover gjør at dette blir bra.. :D  mest bekymringsfullt er dette med Kiko...vanskelig å erstatte han om dagen..helt rå i gangsettingen med bena..og synes han kommanderer feltet på en annen måte denne sesongen også..

Bamford jobber  hardt for laget, og nå fortjener han virkelig å lykkes med å få ballen i mål. Og kommer først en scoring, følger det fort flere.

Dersom Kiko har driti på draget, og mye tyder på det, håper jeg han får maks straff av klubben. Vi kan ikke akseptere at spillere drar klubben ned i dritten på den måten.

Jeg hadde virkelig ikke trodd dette om Kiko. Han virker jo som en rolig og behersket person.
Blir altfor hard kritikk på ett enkelt skjellsord som kan ramle ut av hvem som helst i en opphetet stund. Ikke at det ikke skal straffes, men at vi skal dømme en person på en sånn handling, særlig nå hvis det viser seg at han har innrømmet det selv, syns jeg er fullstendig urimelig.

Akkurat den måten der er det media driver på med absolutt hele tiden og som jeg synes er noe av det kvalmeste med hele det moderne Norge. Hvis noen gjør eller mener noe som er utenom gjeldende samfunnsnormer så blir de stemplet med hud og hår for resten av livet.

Jeg er akkurat like glad i Kiko Casilla selv om han har brukt feil ord i et hissig øyeblikk, og får fortjent straff derefter.
[/quote

Vi må bli ferdig med rasistiske uttalelser. Den tida har passert, syns du ikke?

Ã… sverte klubben på den måten som sannsynligvis har skjedd her, er ikke akseptabelt. Da er det greit å ta følgene av sine egne dumheter.

Deretter skal man selvfølgelig slå ring om og ta vare på Kiko. Jeg har ikke noe imot spilleren. Han har vist seg å være bedre enn mange av skeptikerne her inne trodde. Nå er det ikke lenger krav om ny keeper som det var for noen måneder siden.

Men laget/klubben kommer alltid først.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #350 på: November 03, 2019, 09:08:25 »
Nå har vel diskusjonen om Bamford sporet av? Vi har en egen Kiko-tråd til Kiko-diskusjon.

Josch

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #351 på: Desember 23, 2019, 19:43:45 »
Bamford er på 6. plass blant toppscorere i ch.ship etter Leeds' 23 kamper med 10 mål. Det er likt med skjema til 20 mål ved sesongslutt. Har han spilt alle kamper? Bamford må sies å ha innfridd hittil når han har vært skadefri. I fjor ble det mål i ca hver 3. kamp. Nå er det mål nesten annenhver kamp.

NT

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #352 på: Desember 24, 2019, 08:56:07 »
Tør ikke tenke tanken på at Bamford er skadet over tid.  Han har virkelig tatt steg etter at han kom før sesongstart ifjor.  Første lenge skadet, så ut og inn av laget i sammen med Roofe, men etter en god sommertrening virker han mer fit enn noen gang. Tipper han er på Topp 3 blandt spisser som løper mye, gjør en kjempejobb som 1 forsvarer i laget.  Vi kunne sikkert fått en mer notorisk målscorer i en annen type, men rollen i Bielsas team er ikke slik. Blitt en skikkelig god teamplayer Bamford

Stut og Fjærkre

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #353 på: Desember 30, 2019, 09:58:55 »
God jobb som ekspertkommentator i går med klar og tydelig diksjon, noe som vi ikke er bortskjemt med i LUTV sammenheng.

Jeg synes samtalen om de heslige chipsene i presselosjen på St. Andrews var mest interessant. Der Patrick fastslår at han uansett ikke kunne ha spist slik mat ettersom han skal møte på jobb og veies dagen etterpå. En god illustrasjon på jerndisiplinen i klubben der ingen ting overlates til tilfeldighetene. Selv om det er kjent, er det forhåpentligvis dette som kan være med å bidra til å løfte klubben over de andre og opp i riktig divisjon. 

Bromancer

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #354 på: Desember 30, 2019, 10:02:39 »
Festlig å høre Bamford slippe følelsene løs de siste 10 minuttene  :D

Bromancer

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #355 på: Januar 01, 2020, 21:27:18 »
Var veldig frustrert over Bamford da han var i måltørke. Herlig å se hvordan han har spilt seg opp til å bli en målskårende nøkkelspiller for laget. Tar av meg hatten og biter i meg ordene med glede  ;D

Pettersen97

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #356 på: Januar 01, 2020, 21:32:01 »
Var veldig frustrert over Bamford da han var i måltørke. Herlig å se hvordan han har spilt seg opp til å bli en målskårende nøkkelspiller for laget. Tar av meg hatten og biter i meg ordene med glede  ;D

+1
The Mighty Whites

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #357 på: Februar 01, 2020, 21:09:17 »
Var veldig frustrert over Bamford da han var i måltørke. Herlig å se hvordan han har spilt seg opp til å bli en målskårende nøkkelspiller for laget. Tar av meg hatten og biter i meg ordene med glede  ;D

+1

Spørs om du ikkje må bite i deg ordene der du beit i deg ordene.....
Etter i dag begynner eg å lure på hva som er av mental styrke i denne karen, latterlig elendig i dag. Og enig i denne:

PG
@HarteandSoul
Tell you what, ask Bamford what he's got to say now. Not enough chances from 1 yard out with an open goal today? How does he justify wasting so many opportunities when he's got the unashamed arrogance to act like we're dickheads for pointing it out?

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #358 på: Februar 01, 2020, 21:17:05 »
Hvis vi rykker opp: noen som ser for seg Bamford som en ok målscorer i PL..?

Forever Whites

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #359 på: Februar 01, 2020, 21:18:55 »
Hvis vi rykker opp: noen som ser for seg Bamford som en ok målscorer i PL..?

Tror ikke du trenger å bekymre deg over det?  At vi rykker opp altså...............
Medlem 94237