Skrevet av Emne: Spiller: Patrick Bamford  (Lest 105203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #360 på: Februar 01, 2020, 22:25:01 »
bør må omskoleres til en 10.. god til og holde på ballen og jobber og sliter.. noe naturlig avslutter er han ikke. men kan likevel være en viktig brikke i leeds fremover men ikke som enslig spiss!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

sportcarl1

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #361 på: Februar 01, 2020, 22:30:01 »
Han behöver en anfalla kollega och inte ensam slå sig blodig mot 2-3 försvarare. En augustin in skulle skapa ytor åt bägge

Blank_File

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #362 på: Februar 02, 2020, 02:38:50 »
bør må omskoleres til en 10.. god til og holde på ballen og jobber og sliter.. noe naturlig avslutter er han ikke. men kan likevel være en viktig brikke i leeds fremover men ikke som enslig spiss!!
I alle andre klubber han har spilt for har han aldri sett ut som noe annet enn en naturlig målscorer. Husker med gru flere mot oss.

At han lar seg påvirke av supporterne levnet forrige kamp ingen tvil om. Og han er ikke akkurat den første spissen vi har hatt som har fått kjørt seg.

Jeg står enda ved at vi er vår egen verste fiende på akkurat disse tingene. Feilen er ikke BARE at man må ha en viss psyke for å spille for klubben.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #363 på: Februar 02, 2020, 08:10:41 »
bør må omskoleres til en 10.. god til og holde på ballen og jobber og sliter.. noe naturlig avslutter er han ikke. men kan likevel være en viktig brikke i leeds fremover men ikke som enslig spiss!!
I alle andre klubber han har spilt for har han aldri sett ut som noe annet enn en naturlig målscorer. Husker med gru flere mot oss.

At han lar seg påvirke av supporterne levnet forrige kamp ingen tvil om. Og han er ikke akkurat den første spissen vi har hatt som har fått kjørt seg.

Jeg står enda ved at vi er vår egen verste fiende på akkurat disse tingene. Feilen er ikke BARE at man må ha en viss psyke for å spille for klubben.

Naturlig målscorer. Vel. Greit nok at han har putta noen mål. Men statistikken hans er ikke all verden. Og hvorfor er da en naturlig målscorer i så mange klubber før han kommer til Leeds, selv om det er på lån. En naturlig målscorer hadde blitt i få klubber

Blank_File

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #364 på: Februar 02, 2020, 09:50:58 »
bør må omskoleres til en 10.. god til og holde på ballen og jobber og sliter.. noe naturlig avslutter er han ikke. men kan likevel være en viktig brikke i leeds fremover men ikke som enslig spiss!!
I alle andre klubber han har spilt for har han aldri sett ut som noe annet enn en naturlig målscorer. Husker med gru flere mot oss.

At han lar seg påvirke av supporterne levnet forrige kamp ingen tvil om. Og han er ikke akkurat den første spissen vi har hatt som har fått kjørt seg.

Jeg står enda ved at vi er vår egen verste fiende på akkurat disse tingene. Feilen er ikke BARE at man må ha en viss psyke for å spille for klubben.

Naturlig målscorer. Vel. Greit nok at han har putta noen mål. Men statistikken hans er ikke all verden. Og hvorfor er da en naturlig målscorer i så mange klubber før han kommer til Leeds, selv om det er på lån. En naturlig målscorer hadde blitt i få klubber
Hmmm... Ja jeg trodde snittet var høyere når du sier det... Men at han har fremstått giftig i boksen for Middlesbrough. Statistikken til Lewis Grabban er bedre, men ikke SÃ…Ã…Ã… mye bedre og han har lengre fartstid. Jeg vet ikke om noen som blir i denne divisjonen over tid og vi har sjangs så som er veldig mye bedre.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #365 på: Februar 02, 2020, 21:55:04 »
Min spådom er at hvis Bamford hadde vært spiss i feks Wigan, så hadde han nå stått med en 3-4 mål....
En helt ok spiss, men ikke noe mer...

HåvardK

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #366 på: Februar 02, 2020, 22:07:05 »
bør må omskoleres til en 10.. god til og holde på ballen og jobber og sliter.. noe naturlig avslutter er han ikke. men kan likevel være en viktig brikke i leeds fremover men ikke som enslig spiss!!
I alle andre klubber han har spilt for har han aldri sett ut som noe annet enn en naturlig målscorer. Husker med gru flere mot oss.

At han lar seg påvirke av supporterne levnet forrige kamp ingen tvil om. Og han er ikke akkurat den første spissen vi har hatt som har fått kjørt seg.

Jeg står enda ved at vi er vår egen verste fiende på akkurat disse tingene. Feilen er ikke BARE at man må ha en viss psyke for å spille for klubben.

Naturlig målscorer. Vel. Greit nok at han har putta noen mål. Men statistikken hans er ikke all verden. Og hvorfor er da en naturlig målscorer i så mange klubber før han kommer til Leeds, selv om det er på lån. En naturlig målscorer hadde blitt i få klubber
Disse tallene sier sitt. Han har jo faktisk et bedre snitt i Leeds enn i de fleste andre klubbene han har vært i. Dessverre sier ikke dette noe om uttellingen på sjansene han får. Tipper det har vært ganske labre tall.
Jeg liker heller ikke at han får så mye tyn fra fansen, slik tilfellet var med både McCormack og Wood også da de var hos oss. Men det er faktisk noe vi må forholde oss til, og noe jeg tror er svært vanskelig å gjøre noe med - til det er det nærmest sykelige engasjementet blant oss Leeds-fans for stort.
Personlig er det lite jeg heller ønsker enn at Pat skal lykkes. Han fremstår som både intelligent, morsom og en person som utstråler en slags finesse som en sjelden ser hos moderne fotballspillere. Allikevel går resultatene til laget foran sympatien til enkeltspillere for min del, og derfor mener jeg det er på tide å få se andre spillere i spissposisjonen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #367 på: Februar 02, 2020, 22:35:38 »
Jeg så at YP-journoen Leon Wobshall igjen skrev at supporterne på stadion støttet Bamford, mens Brian Deane nok har fått nok av twitterskriverier...


leon wobschall
@LeonWobYP
Leeds fans very good at ER towards Bamford yesterday. The lad clearly cares. He'll be wound up after Saturday and it will be just like the Championship for him to get a big goal at Forest next week - where he started in academy. #lufc


Brian Deane
@deanobri1968
Not sure all the stick Bamford is getting will help the whole team. Probably needs fans to stick with him more than ever now, especially as the pack is closing in. The guy probably isn’t getting a decent nights sleep at the moment, time to get behind him and protect your own.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #368 på: Februar 03, 2020, 01:45:46 »
Ikke akkurat flatterende statistikk dette
Hentet fra EFLs statistikk

Most shots off target this season:
Patrick Bamford (53)

Most headed shots off target this season:
Patrick Bamford (23)

Most 'big chances' missed this season:
Patrick Bamford (20)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #369 på: Februar 03, 2020, 09:12:54 »
Ikke akkurat flatterende statistikk dette
Hentet fra EFLs statistikk

Most shots off target this season:
Patrick Bamford (53)

Most headed shots off target this season:
Patrick Bamford (23)

Most 'big chances' missed this season:
Patrick Bamford (20)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 :o :o :o

Det var talende. Hadde ikke trodd at det var så ille.

ar9

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #370 på: Februar 03, 2020, 10:51:06 »
Faktisk trur jeg at han hadde hatt godt av litt hjelp til å dra scoringslasset. Hvis Jan Kevin hadde kommet inn på laget nå ganske kjapt og lettet litt av presset på Bamford kan det hjelpe. Må være lettere for han å komme inn når ikke hele Leeds skjebne henger på venstrefoten hans?
Har trua på at Bamford kan bidra men den byrden som ligger på hans skuldre nå er for tung for en snill, felespillende, veltalende ung engelsk gentleman.

Faen Bielsa, hjelp han litt a!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #371 på: Februar 03, 2020, 11:07:22 »
Faktisk trur jeg at han hadde hatt godt av litt hjelp til å dra scoringslasset. Hvis Jan Kevin hadde kommet inn på laget nå ganske kjapt og lettet litt av presset på Bamford kan det hjelpe. Må være lettere for han å komme inn når ikke hele Leeds skjebne henger på venstrefoten hans?
Har trua på at Bamford kan bidra men den byrden som ligger på hans skuldre nå er for tung for en snill, felespillende, veltalende ung engelsk gentleman.

Faen Bielsa, hjelp han litt a!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Felespillende?

RoarG

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #372 på: Februar 03, 2020, 11:21:28 »
Faktisk trur jeg at han hadde hatt godt av litt hjelp til å dra scoringslasset. Hvis Jan Kevin hadde kommet inn på laget nå ganske kjapt og lettet litt av presset på Bamford kan det hjelpe. Må være lettere for han å komme inn når ikke hele Leeds skjebne henger på venstrefoten hans?
Har trua på at Bamford kan bidra men den byrden som ligger på hans skuldre nå er for tung for en snill, felespillende, veltalende ung engelsk gentleman.

Faen Bielsa, hjelp han litt a!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hm. Ser for meg at stabeisen Bielsa må legge om til et 2-spiss system? Hvem må da ut? Mitt tips er Hernadez.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #373 på: Februar 03, 2020, 12:12:51 »
Faktisk trur jeg at han hadde hatt godt av litt hjelp til å dra scoringslasset. Hvis Jan Kevin hadde kommet inn på laget nå ganske kjapt og lettet litt av presset på Bamford kan det hjelpe. Må være lettere for han å komme inn når ikke hele Leeds skjebne henger på venstrefoten hans?
Har trua på at Bamford kan bidra men den byrden som ligger på hans skuldre nå er for tung for en snill, felespillende, veltalende ung engelsk gentleman.

Faen Bielsa, hjelp han litt a!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror dette er et meget godt poeng!

Han har strengt tatt ikke hatt reel konkurranse om spissplassen i hele år. Ingen som puster han i nakken, ingen hjelp å få i tunge perioder. Konstant press. Det handler ikke om at Bamford er svak mentalt, mange store som har dukket under for press.  Veldig usikker på hvor mye Bielsa og teamet bryr seg om det mentale. Inntrykket er at det ikke er en faktor som påvirker spillet. Men helt tydelig at Bamford hadde hatt godt av avlastning og hjelp til å få opp igjen selvtilliten.

Det kan jo være at den knallharde jobben han legger ned også påvirker avsluttningene. En litt mer uthvilt spiss både fysisk og mentalt har kanskje mer overskudd og ro i avgjørende øyeblikk. Ingen tvil om at han burde hatt 20+ mål i år..men det handler om mer enn at han er ræva og en elendig avslutter. For det er han egentlig ikke!

Når argumentet for at vi ikke skal forandre noe fordi vi er så himla gode, så er jeg ikke enig i det. Vi sliter og har slitt i store deler av Bielsa perioden med å omsette sjanser til mål. Kunne en liten forandringen i presset gitt spillerne litt lavere puls og bedre presisjon i avgjørende øyeblikk? For det er jo ikke bare Bamford som misser sjanser..syntes generelt det gjelder alle, men selvfølgelig er det spissen som kommer til flest sjanser og misser mest.

En veldig søkt sammenligning, men i skiskyting ser man hvor viktig puls og presisjon er. Riktig nok hardere fysisk og mindre marginer enn et fotballmål, men alt er relativt og det handler om ha nok overskudd og ro i kropp og sinn i avgjørende øyeblikk. Der har vi en vei å gå ser det ut som

Håper Augustine kan bidra med mål selv og at hans inntreden kan få frem en skarpere Bamford. Men at han skal bli en frelser og en spiss som pøser inn mål sliter jeg litt med å se. Jo oftere han må opp i rød sone i løpet av en kamp. Desto vanskeligere tror jeg det blir å score.

ar9

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #374 på: Februar 03, 2020, 12:45:11 »
Faktisk trur jeg at han hadde hatt godt av litt hjelp til å dra scoringslasset. Hvis Jan Kevin hadde kommet inn på laget nå ganske kjapt og lettet litt av presset på Bamford kan det hjelpe. Må være lettere for han å komme inn når ikke hele Leeds skjebne henger på venstrefoten hans?
Har trua på at Bamford kan bidra men den byrden som ligger på hans skuldre nå er for tung for en snill, felespillende, veltalende ung engelsk gentleman.

Faen Bielsa, hjelp han litt a!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hm. Ser for meg at stabeisen Bielsa må legge om til et 2-spiss system? Hvem må da ut? Mitt tips er Hernadez.

Mulig 2 spiss kan funke men jeg tenkte egentlig ikke på det. Akkuratt nå er det vel ganske stort ansvar å starte som enslig spiss  for Leeds. I hvertfall hjemme. Tror Bamford hadde blitt mer lettet en lei seg om han fikk innta benken litt nå og komme inn i en angrepsrolle. Er alltid lettere med utgangspunkt alt å vinne istedenfor alt å tape. Og skulle vi få straffe får Polakken ta ansvar. Han er tross alt landslagsspiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sydhagen

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #375 på: Februar 27, 2020, 13:53:00 »
Leeds' minutes per goal conceded WITH Patrick Bamford on the pitch: 134

Leeds' minutes per goal conceded WITHOUT Patrick Bamford on the pitch: 47

Seismic difference. Marcelo Bielsa has consistently said as much throughout the entire season


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jaho

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #376 på: Februar 27, 2020, 14:39:01 »
Leeds' minutes per goal conceded WITH Patrick Bamford on the pitch: 134

Leeds' minutes per goal conceded WITHOUT Patrick Bamford on the pitch: 47

Seismic difference. Marcelo Bielsa has consistently said as much throughout the entire season


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Vært tydelig hele sesongen...så fort Bamford forlater banen mister vi veldig trykk fremover...så er nok en grunn til han spiller ja...
ordentlig sans for hans jobb for laget, selv om han selvfølgelig burde hatt en håndfull til med scoringer...
Ironisk nok synes jeg han har hatt sesongens svakeste kamper de tre siste...samtidig har vi tatt 9 poeng.. :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #377 på: Mars 10, 2020, 22:55:46 »
Andy Hughes gjorde jo en cameo-opptreden som co-kommentator for LUTV i helgen (det var flere som ymtet frempå om at han burde få MOM).
Men vanligvis trener han Sheffield U sine U23:


LUFCDATA
@LUFCDATA
Andrew Hughes on Patrick Bamford: “Watch his movement. With our Sheffield Utd U23s, I've spoken to my number 9 about Patrick Bamford. For all the stick he gets, his centre forward play, his movement and bravery is outstanding. He's a top, top player. He's a pleasure to watch."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #378 på: Mars 11, 2020, 09:43:22 »
Andy Hughes gjorde jo en cameo-opptreden som co-kommentator for LUTV i helgen (det var flere som ymtet frempå om at han burde få MOM).
Men vanligvis trener han Sheffield U sine U23:


LUFCDATA
@LUFCDATA
Andrew Hughes on Patrick Bamford: “Watch his movement. With our Sheffield Utd U23s, I've spoken to my number 9 about Patrick Bamford. For all the stick he gets, his centre forward play, his movement and bravery is outstanding. He's a top, top player. He's a pleasure to watch."
Blir vel off-topic i Bamford-tråden, men han drev jo med coaching av Berardi underveis også.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #379 på: September 27, 2020, 15:34:02 »
Ska sei!!!

Leeds All Over
@LeedsAllOver

Patrick Bamford is the first  @LUFC player to score in three consecutive top flight games since 1968 Spiral calendar pad⚽ #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #380 på: September 27, 2020, 15:36:48 »
Ska sei!!!

Leeds All Over
@LeedsAllOver

Patrick Bamford is the first  @LUFC player to score in three consecutive top flight games since 1968 Spiral calendar pad⚽ #LUFC


Hmm, merkelig!
Utfra det eg har lest er han kun en league one spiller...
COME ON LEEDS !!

Barba

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #381 på: September 27, 2020, 15:39:46 »
Bamford is on fire og har vært enda bedre på dette nivået så langt. Men at dette er første gang en Leedsspiller scorer i 3 kamper på rad på det øverste nivået siden 68? DET synes jeg er rart, må da ha skjedd i den lange perioden?
Barba - MOT

GeirO

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #382 på: September 27, 2020, 15:40:07 »
Ska sei!!!

Leeds All Over
@LeedsAllOver

Patrick Bamford is the first  @LUFC player to score in three consecutive top flight games since 1968 Spiral calendar pad⚽ #LUFC


Hmm, merkelig!
Utfra det eg har lest er han kun en league one spiller...

Er nok noe på forumet som ikke er så god til å se en spillers potensial....men det er lov.

Heia Bamford !!

asbfjell

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #383 på: September 27, 2020, 16:07:37 »
Bamford is on fire og har vært enda bedre på dette nivået så langt. Men at dette er første gang en Leedsspiller scorer i 3 kamper på rad på det øverste nivået siden 68? DET synes jeg er rart, må da ha skjedd i den lange perioden?

Her er det snakk om å score i de tre første kampene...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #384 på: September 27, 2020, 16:15:49 »
Bamford is on fire og har vært enda bedre på dette nivået så langt. Men at dette er første gang en Leedsspiller scorer i 3 kamper på rad på det øverste nivået siden 68? DET synes jeg er rart, må da ha skjedd i den lange perioden?

Her er det snakk om å score i de tre første kampene...
...slik Jones gjorde de tre første i august -68.

Ser kjapt at f.eks Wallace scoret i fire kamper på rad i 91/92.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Barba

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #385 på: September 27, 2020, 16:29:43 »
Bamford is on fire og har vært enda bedre på dette nivået så langt. Men at dette er første gang en Leedsspiller scorer i 3 kamper på rad på det øverste nivået siden 68? DET synes jeg er rart, må da ha skjedd i den lange perioden?

Her er det snakk om å score i de tre første kampene...

Takk, og da skjønner dere hvor mye jeg får med meg på disse innleggene på ængelsk. Tre fra start makes sence (for å trene litt på dette språket).
Barba - MOT

auren

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #386 på: September 27, 2020, 20:01:06 »
Bamford is on fire og har vært enda bedre på dette nivået så langt. Men at dette er første gang en Leedsspiller scorer i 3 kamper på rad på det øverste nivået siden 68? DET synes jeg er rart, må da ha skjedd i den lange perioden?

Her er det snakk om å score i de tre første kampene...
Du har nok rett, men det står vitterlig «three consecutive games» i den tweeten, og det er da tre påfølgende kamper. Står ingenting om at det er de tre første av sesongen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #387 på: September 27, 2020, 20:37:34 »
Kommentator på hesgoal hadde nok lest seg opp før kampen, for han sa kort tid etter Bamford-målet at han var den første siden Mick Jones som hadde nettet i de første tre fra sesongstart.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #388 på: September 27, 2020, 20:38:15 »
Skal vi satse på at han scorer i sin 4. kamp på rad? Citys forsvar lekker tydeligvis som en sil om dagen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

vikingutt

Sv: Spiller: Patrick Bamford
« Svar #389 på: September 27, 2020, 21:27:03 »
Kommentator på hesgoal hadde nok lest seg opp før kampen, for han sa kort tid etter Bamford-målet at han var den første siden Mick Jones som hadde nettet i de første tre fra sesongstart.
Valuta for pengene ;)

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

-=VIkinGutt=-