Skrevet av Emne: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV  (Lest 26347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010



Endelig er sesongen snart i gang og Leeds United er styrket!

Klubben har spennende nykommere i alle ledd, tre lån og to faste til en innkjøpspris nær £ 10 millioner!

Det blir spennende å se om ny Head coach Marcelo Bielsa treffer med laget i første kamp! Keeper Blackman, venstreback Douglas, midtstopper Jansson, kantspiller Harrison og spiss Bamford har spilt 1,5 kamper mellom dem i Leedstrøya før avspark! Tør Bielsa knalle til fra start?

Laget pr nå vil jeg si er gode for en topp 6 plassering, men starten av sesongen er knalltøff! I de 6 første kampene møter vi lag som vil kjempe om toppen sammen med oss!

Bookmakerne i England er enige om at Leeds kommer på Play-off, mens mange av oss har trodd på dette i hver sesong siden nedtrykkene! Er vi endelig der...at vi kan håpe?

På andre siden av banen står Stoke City. Det kanskje sterkeste laget til å slå tilbake og rykke tilbake til PL. Et problem for laget er at de ikke har vunnet en eneste pre-season kamp siden de møtte Walsall tidlig i juli.
Vi har ikke møtt Stoke på Elland Road siden oktober 2006, da gikk det skikkelig galt for oss: https://www.google.no/amp/s/www.stokesentinel.co.uk/sport/football/football-news/stoke-city-leeds-united-fixtures-1699109.amp

Så er det jo gjerne sånn at de nedrykkede lagene gjerme trenger noen kamper på å justere seg! Klarer Ledds å utnytte dette?
« Siste redigering: August 02, 2018, 22:16:57 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Ønsker dette laget:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Saiz, Klich, Roofe, Pablo - Bamford

Subs: Blackman, Berardi, Dallas, Baker, Alioski, Harrison, Roberts.

Tips: 1-1 (Saiz).

Tipper en litt kjedelig kamp som er helt jevn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

petnil

Håper på seier. Holder tipsene kan det bli morsom helt inn. På de 6 første kamper møter vi vel 3 lag som er tippet foran oss. Tar vel som vanlig noe tid før tabellen blir riktig men har vi 10 p eller mer etter de 6 første er jeg fornøyd

Blank_File

Himmel og pannekage som jeg gleder meg! Dette blir den mest spennende seriestarten jeg har opplevd i mitt liv som Leeds supporter.

Josch

Det blir litt som med premieren mot Burnley i 2015 (1-1). God motstand, nettopp rykket ned og en favoritt til å vinne serien. Og store forventninger til Leeds.  Helt greit å møte Stoke nå med vårt skadefrie lag før de får opp dampen senere i sesongen.  Stoke er en fin målestokk på hvor vi står.
God motstand skjerper våre spillere. Og publikum. TV-kamp og greier...

Annesj

Grugleder meg til denne
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

LEO

Hei,  jeg har GET , hvilken kanal går denne på ? 

MOT
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

o0o0o0o0o0o0o ENDELEG (snart) SERIESTART! Kan ikkje hugse eg har vore så spent, og grugleda meg så mykje, som i år!

Cherry

Ønsker dette laget:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Saiz, Klich, Roofe, Pablo - Bamford

Subs: Blackman, Berardi, Dallas, Baker, Alioski, Harrison, Roberts.

Tips: 1-1 (Saiz).

Tipper en litt kjedelig kamp som er helt jevn.

auren

Ønsker Blackman fra start, bedre med ball i baina, og ruver noe sinnsykt...
D jeg har sett av Baker har vært meget bra, Klich også...usikker på om Phillips og Klich
kjemper om samme posisjon.
Saiz bør ha vist MYYYYE på trening denne uka for og starte.
Vi mangler dessverre fortsatt en god stopper til...håper ikke det avgjør kampen.

Tipper 2-1...  Bamford og Roberts.
 

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #10 på: August 03, 2018, 09:02:53 »
Thames Valley Whites

31629 tickets sold so far for the Stoke game with only 1893 tickets remaining, c'mon Leeds fans lets sell out the first home game of the season..........MOT


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #11 på: August 03, 2018, 09:44:20 »
Ønsker dette laget:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Saiz, Klich, Roofe, Pablo - Bamford

Subs: Blackman, Berardi, Dallas, Baker, Alioski, Harrison, Roberts.

Tips: 1-1 (Saiz).

Tipper en litt kjedelig kamp som er helt jevn.

auren

Ønsker Blackman fra start, bedre med ball i baina, og ruver noe sinnsykt...
D jeg har sett av Baker har vært meget bra, Klich også...usikker på om Phillips og Klich
kjemper om samme posisjon.
Saiz bør ha vist MYYYYE på trening denne uka for og starte.
Vi mangler dessverre fortsatt en god stopper til...håper ikke det avgjør kampen.

Tipper 2-1...  Bamford og Roberts.

Kanskje det er det vi må håpe på. En tabbe av Cooper, en av Berardi og en av Pontus. Ny klassestopper blir hentet.

Forøvrig så vinner vi 4-3 ;)

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #12 på: August 03, 2018, 09:55:48 »
Sånn ser det ut nå:  :D


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #13 på: August 03, 2018, 10:15:16 »
Sånn ser det ut nå:  :D





Oooo, I like!
Må dytte Phillips noen centimeter frem i grafikken. Personlig ville jeg vel hatt Cooper fremfor Berra, selv om jeg digger Berra!  ;)

Marching On! 4276

RoarG

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #14 på: August 03, 2018, 10:23:27 »
Sånn som dette transfervinduet har vært hypet opp, er det på tide å starte sesongen. Like greit å starte med den største opprykksfavoritten av dem alle. Hvem starter? Det lurer vi vel alle på. Foreslår dette laget i en 4-1-2-3 formasjon:

                             Blackman

Ayling            Jansson        Cooper(k)       Douglas

                              Phillips

            Klich                              Baker

Roberts                                              Hernandez
                              Bamford

Subs.: Peacock-Farrell, Harrison, Berardi, Roofe, Alioski, Edmonson, Saiz.

Resultat: 2-2. Leeds' mål av Klich og Roofe
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #15 på: August 03, 2018, 10:26:18 »
Sånn som dette transfervinduet har vært hypet opp, er det på tide å starte sesongen. Like greit å starte med den største opprykksfavoritten av dem alle. Hvem starter? Det lurer vi vel alle på. Foreslår dette laget i en 4-1-2-3 formasjon:

                             Blackman

Ayling            Jansson        Cooper(k)       Douglas

                              Phillips

            Klich                              Baker

Roberts                                              Hernandez
                              Bamford

Subs.: Peacock-Farrell, Harrison, Berardi, Roofe, Alioski, Edmonson, Saiz.

Resultat: 2-2. Leeds' mål av Klich og Roofe

Tipper to endringer fra ditt oppsett. Alioski istedenfor Roberts og Peacock-Farrell istedenfor Blackman. 1-1 Bamford 90.
 

Jon R

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #16 på: August 03, 2018, 11:33:49 »
Satser på at Bamford tar en Carl Shutt i debuten. 3-1 seier (Bamford 3).
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #17 på: August 03, 2018, 11:44:28 »
Thames Valley Whites

31629 tickets sold so far for the Stoke game with only 1893 tickets remaining, c'mon Leeds fans lets sell out the first home game of the season..........MOT




31629+1893 = 33522

Hvorfor åpnes ikke alle tribunedeler? East Stand Upper bruker som oftest å være den tribunedelen som holdes stengt, men jeg trodde virkelig at interessen for åpningskampen mot en favoritt trakk flere tilskuere enn 33522.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #18 på: August 03, 2018, 11:57:03 »
Thames Valley Whites

31629 tickets sold so far for the Stoke game with only 1893 tickets remaining, c'mon Leeds fans lets sell out the first home game of the season..........MOT




31629+1893 = 33522

Hvorfor åpnes ikke alle tribunedeler? East Stand Upper bruker som oftest å være den tribunedelen som holdes stengt, men jeg trodde virkelig at interessen for åpningskampen mot en favoritt trakk flere tilskuere enn 33522.


Alle de grå er solgt.

Leedsfansen dekker ca 33.000 pluss! Det som ikke vises her er de 4.000-4.200 som Stoke har fått tildelt!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #19 på: August 03, 2018, 12:00:37 »
Da vil stadion bli så godt som utsolgt til søndagens kamp.  8)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #20 på: August 03, 2018, 12:01:10 »
Lufcstats
Today’s stat: Leeds will be aiming to end Gary Rowetts unbeaten record as a manager at Elland Road, P4, W3 D1.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #21 på: August 03, 2018, 12:44:43 »
Pressekonferanse nå. Pontus kommer ikke til å starte pga. VM, ferie etc. Bare vært her i 6 dager. Dette i flg Bielsa selv. Han kan jo starte på benken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kilgallon

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #22 på: August 03, 2018, 12:48:09 »
Pressekonferanse nå. Pontus kommer ikke til å starte pga. VM, ferie etc. Bare vært her i 6 dager. Dette i flg Bielsa selv. Han kan jo starte på benken.

Det gir god mening. Tipper han starter med stort set samme lag som mot Las Palmas. Tror Dallas starter på venstre back og Roofe helt på topp.

upwego14

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #23 på: August 03, 2018, 12:51:29 »
Med Las Palmas lagoppstillingen vil vi slite mot Stoke..

kilgallon

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #24 på: August 03, 2018, 12:56:57 »
Med Las Palmas lagoppstillingen vil vi slite mot Stoke..

Det er jeg enig i. Tror vi vil slite mot Stoke uansett hvordan vi stiller opp...

Men hvis han ikke starter med Pontus fordi han kun har været der 6 dager etter ferien, så vil han nok heller ikke starte med Douglas og Bamford. Og Blackman er i følge Bielsa ennå ikke fit nok til å starte.

RoarG

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #25 på: August 03, 2018, 13:09:26 »
Bielsa bekreftet også at Peacock-Farrell starter. Ser på keeperplassen som en konkurranse mellom førstnevnte, Blackman og Huffer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #26 på: August 03, 2018, 13:12:25 »
Med Las Palmas lagoppstillingen vil vi slite mot Stoke..

Det er jeg enig i. Tror vi vil slite mot Stoke uansett hvordan vi stiller opp...

Men hvis han ikke starter med Pontus fordi han kun har været der 6 dager etter ferien, så vil han nok heller ikke starte med Douglas og Bamford. Og Blackman er i følge Bielsa ennå ikke fit nok til å starte.

Douglas og Bamford har i motsetning til Pontus vært i trening i hele pre-Season!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #27 på: August 03, 2018, 13:17:26 »
Med Las Palmas lagoppstillingen vil vi slite mot Stoke..

Det er jeg enig i. Tror vi vil slite mot Stoke uansett hvordan vi stiller opp...

Men hvis han ikke starter med Pontus fordi han kun har været der 6 dager etter ferien, så vil han nok heller ikke starte med Douglas og Bamford. Og Blackman er i følge Bielsa ennå ikke fit nok til å starte.
Bielsa sa at både Harrison, Bamford og Douglas er fit til å starte. Han hadde fulgt med på sesongforberedelsene deres, og han mener at de er fit.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #28 på: August 03, 2018, 15:30:56 »
Jeg frykter vi får oss en ordentlig reality check på søndag. Synes nesten det høres litt naivt ut når Bielsa snakker om laguttak. Jeg frykter 0-4 i sekken med Cooper og Berardi der bak i midten.
 

Bjorn

Sv: Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV
« Svar #29 på: August 03, 2018, 15:33:26 »
Jeg frykter vi får oss en ordentlig reality check på søndag. Synes nesten det høres litt naivt ut når Bielsa snakker om laguttak. Jeg frykter 0-4 i sekken med Cooper og Berardi der bak i midten.

Chill mann. Det blir uavgjort!  ;)
Marching On! 4276