Skrevet av Emne: Kamp: vs Swansea City @Liberty Stadium tirsdag 21/8 2018, kl 20.45 (Viasat)  (Lest 36739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #270 på: August 21, 2018, 22:49:29 »
Heeelt ok med 1 poeng her. Vi tar poeng borte mot et bra lag på en under middels dag!
...og stiller strengt tatt UTEN midtstoppere - ingen som mer under 20 cm lavere enn Swanseas pisser i alle fall.

Svak kamp - sterkt resultat.

Imponert over Berardis prestasjon i et meget usikkert forsvar. Kompenserer for de 20 cm han mangler med å gå steintøft i kroppen. MEN - med både Pontus og Cooper på skadelista må det settes fart på arbeidet med å få inn en stopper. Føler meg trygg på at Bielsa/Orta er meget klar over dette.

Ove

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #271 på: August 21, 2018, 22:49:37 »
Er veldig fornøyd med 1 poeng i dag.  Bailey med en matchvinnerredning på slutten. Da trodde jeg det ble 3-2.  Men det virker som om vi er vaksinert mot å tape.  Dette ble en fin kveld.
 

Cherry

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #272 på: August 21, 2018, 22:50:10 »
Bielsa har baller!
Vi spiller uten stoppere i dag vil jeg påstå, og klarer 2-2.
Phillips og Alioski helt AV, og blir bytta tvert... klasse!
Saiz og Pablo blir spilt dårlige av Swansea, men vi scorer på sjansene våre- og BPF redder oss på slutten. Berardi god men er ikke stopper.
Alt i alt greit med U.
Vi MÃ… ha 1 stopper inn innen lørdag.... gjerne en ving til også.. Harrison var ikke stort bedre enn Gianni :(
 

Kato

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #273 på: August 21, 2018, 22:50:25 »
BPF 8 - MOM 2 strålende redninger, berger poenget med den siste. Som en utespiller i distribusjonen bakfra. Kunne kanskje tatt den første.
Shackleton 5,5 - Får for flott assist, og flere offensive bidrag. Helt krise defensivt i andre omgang.
Ayling 5 - Blir for meg aldri noen midtstopper. Svak i distribusjonen. Ledet et forsvar som ikke så ut defensivt.
Berardi 7 - Vinner dueller, og er vel den som holder i hop der bak. Borte på 2. målet, og bidrar til svak organisering bak.
Douglas 6,5 - Trygg og god. En man kan stole på der bak, selv om han har hatt bedre kamper.
Phillips 5 - Gult kort, slet og byttet ut etter 25 min.
Klich 7,5 - Best av utespillerne. Klart mer med da Phillips gikk ut. Solid og god.
Saiz 6 - Prøver mye, men har lite rom. Motstanderne er blitt obs på han. Har hatt bedre dager.
Roofe 6,5 - Scorer mål, uten om det lite involvert.
Hernandez 5,5 - Helt forferdelig, berges av scoring. Av de som aldri skulle spilt kamp tre dager etter forrige.
Alioski 5 - Helt borte, korrekt ut til pause. Ineffektiv.
Baker 7 - Kommer inn og stabiliserer. Bra kamp, kan se ut til å bli bedre med mer kamptrening.
Bamford 6,5 - Inn og ut av kampen. Skulle kanskje hatt straffe, og leverer en nydelig assist.
Harrison 6 - Mye involvert, men ser ut til å ha trøbbel med tempoet i championship. Burde kanskje scoret. Trenger tid i divisjonen.

3 ting vi lærte i dag:

1. Klubben trenger en midtstopper umiddelbart
2. Bielsa ser ting ingen andre ser. Taktisk glimrende, uredd med tidlige bytter. Enhver annen trener hadde tapt en kamp vi fortjente å tape.
3. På en middels svak dag med 4 backer i forsvaret henter vi poeng borte mot et topplag. Det sier litt, og vi gikk for å vinne på slutten.
« Siste redigering: August 21, 2018, 22:54:00 av Kato »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #274 på: August 21, 2018, 22:51:14 »

Imponert over Berardis prestasjon i et meget usikkert forsvar. Kompenserer for de 20 cm han mangler med å gå steintøft i kroppen. MEN - med både Pontus og Cooper på skadelista må det settes fart på arbeidet med å få inn en stopper. Føler meg trygg på at Bielsa/Orta er meget klar over dette.

 
Phil Hay
@PhilHayYEP

if Bielsa was resistant to the idea of signing a centre-half previously, he can't be now. Surely a priority. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #275 på: August 21, 2018, 22:54:20 »

**Støtter Katos punkt to.
Enorm taktisk Bielsa

Kato

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #276 på: August 21, 2018, 22:55:41 »
Enorm prestasjon av Bielsa. Snur førsteomgangen med taktisk bytte. Tør å bruke opp byttene tidlige. Vi fortjente å tape. Ganske sikker på at vi hadde gjort det med enhver annen av de som har trent oss siste 14 årene.
 

Buddy

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #277 på: August 21, 2018, 22:57:17 »
Tirsdagkamp i Wales som bør være et mareritt.
Men kjempemorsom fotballkamp, kom tilbake to ganger og en manager som gjør kjappe grep.
Herlig. Uavgjort mot et Swansea med maks innsats, kjennes som en seier. Det blir mange tøffe kamper som dette. Nå viste vi power.

Andersen

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #278 på: August 21, 2018, 22:58:13 »
Bielsa tok grep umiddelbart i 1 . omgang når han så laget sleit ! Christensen og Hikkebøtta nølte vel en del ganger for seint i de kampene de ledet laget . At vi før eller siden får et tap , det får vi spørs bare når . MOT !

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #279 på: August 21, 2018, 23:00:52 »
Enorm prestasjon av Bielsa. Snur førsteomgangen med taktisk bytte. Tør å bruke opp byttene tidlige. Vi fortjente å tape. Ganske sikker på at vi hadde gjort det med enhver annen av de som har trent oss siste 14 årene.

Greit nok. Men tabber han seg ut med laguttaket? Burde muligens satt Pablo, Alioski og Roofe på benken. Hadde folk å sette inn. Fikk en i trynet når Cooper ble skada.

auren

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #280 på: August 21, 2018, 23:01:15 »
Synes kato oppsummerer fint på punkt 3: etter 2-2 så er det vi som er det toneanførende laget. "Alle" andre ville lagt seg bakpå, men vi får ny energi og stormer fremover. Kanskje litt naivt, da det fort hadde blitt 3-2, men BPF redder mesterlig.

Synes vi er vel kritiske til laget vårt når vi synes at Leeds spiller en svak kamp borte mot et nedrykket lag som har åpnet sesongen med 7 av 9 poeng. Foruten en periode på 20-25 min i førsteomgang så er vi fullt på høyde med Swansea. Uavgjort er i grunnen et helt rettferdig resultat.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jokke

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #281 på: August 21, 2018, 23:02:10 »
1 poeng er bra mot et godt Swansea

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #282 på: August 21, 2018, 23:03:38 »
Enorm prestasjon av Bielsa. Snur førsteomgangen med taktisk bytte. Tør å bruke opp byttene tidlige. Vi fortjente å tape. Ganske sikker på at vi hadde gjort det med enhver annen av de som har trent oss siste 14 årene.

Greit nok. Men tabber han seg ut med laguttaket? Burde muligens satt Pablo, Alioski og Roofe på benken. Hadde folk å sette inn. Fikk en i trynet når Cooper ble skada.
I ettertid er det lett å se at han bommet på laguttaket - kraftig.

...å se det før kamp derimot :o 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #283 på: August 21, 2018, 23:05:36 »
Synes kato oppsummerer fint på punkt 3: etter 2-2 så er det vi som er det toneanførende laget. "Alle" andre ville lagt seg bakpå, men vi får ny energi og stormer fremover. Kanskje litt naivt, da det fort hadde blitt 3-2, men BPF redder mesterlig.

Synes vi er vel kritiske til laget vårt når vi synes at Leeds spiller en svak kamp borte mot et nedrykket lag som har åpnet sesongen med 7 av 9 poeng. Foruten en periode på 20-25 min i førsteomgang så er vi fullt på høyde med Swansea. Uavgjort er i grunnen et helt rettferdig resultat.

auren

Synes vi tar et heldig poeng. Skaper ikke mange store sjanser, selv om vi er på høyde spillemessig. Celina brenner en 110% på slutten der.
 

Kato

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #284 på: August 21, 2018, 23:07:04 »
Enorm prestasjon av Bielsa. Snur førsteomgangen med taktisk bytte. Tør å bruke opp byttene tidlige. Vi fortjente å tape. Ganske sikker på at vi hadde gjort det med enhver annen av de som har trent oss siste 14 årene.

Greit nok. Men tabber han seg ut med laguttaket? Burde muligens satt Pablo, Alioski og Roofe på benken. Hadde folk å sette inn. Fikk en i trynet når Cooper ble skada.
I ettertid er det lett å se at han bommet på laguttaket - kraftig.

...å se det før kamp derimot :o

Synes hverken Hernandez, Roofe, Saiz, Alioski eller Ayling så ut til å være kampklare.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #285 på: August 21, 2018, 23:07:29 »
@PhilHayYEP

Bielsa's reaction: "Usually the players have to be exhausted, not the spectators. We didn't defend very well and this did not allow us to dominate the game with regularity. For the first half Swansea dominated the game. It took us almost 25 minutes to get into it."
‏
Bielsa: "In the second half we had more stability. After 2-2, we dominated the game. We could have won this game and we could have lost it too. It was a nice game to watch and there are some important aspects we have to correct."

Bielsa on the defending: "We didn't defend well but there are justifications for that. Of the five players who build the defensive structure, we lost three. This was an obstacle. In order to attack you have to defend well. The offensive performance of the team was good enough."
 
Bielsa: "From my point of view, the draw is a good result, a fair result." #lufc

Bielsa said he substituted Phillips because "he had to face Celina who created a lack of balance and he got booked very early. The development of the game after Phillips got booked didn't offer the defensive security we needed, or to think that Phillips wouldn't get booked again"
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #286 på: August 21, 2018, 23:09:06 »
Celina sammen med Fer banens beste etter mitt syn.
 

samadhi

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #287 på: August 21, 2018, 23:09:34 »
Vi møter ett av de beste lagene i divisjonen på bortebane. Vi blir for første gang i år satt under press og sliter bakover mot McBurnie og Celina. Imponert over hvordan vi ikke gir oss og klarer å klore oss inn i kampen og komme ut fra dette med ett resultat. Herlig med Bielsa som gjør tidlige bytter når ting ikke fungerer, gir ett greit signal til spillerne om hva som forventes av dem.

Sliter stort med luftstyrken i dag. Både i eget forsvar, og vi blir totalt underlegne på alle dødballer fremover også. Håper Cooper er tilbake lørdag og Jansson snart kommer i gang. Ayling må ut igjen på back.
marching on together,
derudaf forever...

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #288 på: August 21, 2018, 23:10:30 »
Berardi var etterhvert enorm ikveld
Uenig. Misset markeringa helt på 2-1, og rotet også med ball noen ganger. Greier dessverre ikke å holde hodet kaldt, men i dag var det vanskelige arbeidsforhold.

Han kunne helt sikkert gjort det bedre, men på 2-1 målet har han 2 motspillere å dekke opp. 50 % sjanse for bom da! At han taper dueller i boksen mot de største og beste hodespillerne er vel ikke unaturlig. Samtidig knuser han Mcburnie flere ganger i lufta når han kommer i fart bakfra. Shackleton og Ayling gjorde det heller ikke lettere i dag..

Berardi var ikke på sitt beste. Men som du sier, arbeidsforhold var ikke bra. Ikke Berardi som skal spre trygghet. Han trenger en god makker, og det hadde han ikke i dag.

auren

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #289 på: August 21, 2018, 23:11:08 »
Celina sammen med Fer banens beste etter mitt syn.
McBurnie klart best på banen etter mitt syn!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #290 på: August 21, 2018, 23:11:41 »
Celina sammen med Fer banens beste etter mitt syn.
McBurnie klart best på banen etter mitt syn!

auren

Ta med han og selvfølgelig.
 

Xern

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #291 på: August 21, 2018, 23:12:04 »
Enorm prestasjon av Bielsa. Snur førsteomgangen med taktisk bytte. Tør å bruke opp byttene tidlige. Vi fortjente å tape. Ganske sikker på at vi hadde gjort det med enhver annen av de som har trent oss siste 14 årene.

Greit nok. Men tabber han seg ut med laguttaket? Burde muligens satt Pablo, Alioski og Roofe på benken. Hadde folk å sette inn. Fikk en i trynet når Cooper ble skada.
I ettertid er det lett å se at han bommet på laguttaket - kraftig.

...å se det før kamp derimot :o

Synes hverken Hernandez, Roofe, Saiz, Alioski eller Ayling så ut til å være kampklare.
Av og til hater jeg på de gangene jeg har rett. I dag var en av de - krise å starte med samme 11er så mange ganger på så kort tid  :-X Samtidig gjorde denne 11eren seg fortjent til å starte i dag også med tanke på hvordan de spilte forrige kamp. Får meg til å tenke på at det er godt mulig at Bielsa trenger en sesong til å opparbeide seg nok erfaring i Championship før det blir opprykk!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #292 på: August 21, 2018, 23:12:28 »
Enorm prestasjon av Bielsa. Snur førsteomgangen med taktisk bytte. Tør å bruke opp byttene tidlige. Vi fortjente å tape. Ganske sikker på at vi hadde gjort det med enhver annen av de som har trent oss siste 14 årene.

Greit nok. Men tabber han seg ut med laguttaket? Burde muligens satt Pablo, Alioski og Roofe på benken. Hadde folk å sette inn. Fikk en i trynet når Cooper ble skada.
I ettertid er det lett å se at han bommet på laguttaket - kraftig.

...å se det før kamp derimot :o
Burde opplagt rullert mer i kampene før. Det var også en meget svak prioritering å starte med Phillips, Saiz, Ayling og Klich i cupen mot Bolton når man visste at Swansea ventet om en uke med bare to hele dagers restitusjon i mellom, mot Swanseas tre. Heller ikke Roofe i nærheten av den energien og løpskapasiteten som i de tre første kampene. Hele laget led under at vi ikke maktet å presse høyt Bielsastyle i denne kampen. Bielsa har uttalt at vi er mer fit enn de andre lagene. I dag stemte ikke det, Swansea så mye F***ere ut enn oss, som forventet mener jeg.

I dag gleder jeg meg over 1 poeng på en dårlig dag.
Jon R.

Xern

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #293 på: August 21, 2018, 23:12:51 »
Oh god..
 
@PhilHayYEP

Bielsa giving the impression that he doesn't need another centre-back. Says Jansson's injury isn't serious, they're not sure on Cooper yet but that he trusts Ayling, Berardi and Shaughnessy. Says he doesn't know why Cooper's injury would lead to questions re: signing another CB.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedslife

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #294 på: August 21, 2018, 23:13:40 »
Uenig at vi burde byttet halve laget pga for tett kampprogram. Vi er 5 kamper inne i sesongen. Enkelte av de spilte ikke mot Bolton. Andre har blitt byttet etter times spilt.
Hvis vi er utslitt nå da skal vi få en lang sesong.

Problemet jeg ser det er at balansen bak blir totalt feil.
2 opprinnelige backer som stoppere og en unggutt som er sentral midtbane som blir kastet inn på høyreback.
Det gjør jo noe med selvtilitten og tryggheten i hele laget. De dominerer oss i luftrommet og vi har ikke faste relasjoner rundt oss.
Saiz og Pablo er svak pga midtbanen til Swansea gjør en enorm jobb. Spesielt Fer. En fantastisk kamp av han.
Vi kommer inn i det når han blir byttet ut.

Genistreken er at Klich ble satt ned i Phillips rollen.
Phillips hadde gult kort i tillegg ble han dratt ut av posisjon flere ganger.
Baker inn gav oss mer løpskraft og trygghet med kula.
Hva Alioski og Pablo holder på med er jeg usikker på. Godt tegn til at en ving bør hentes. For det der holder ikke.

Kato

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #295 på: August 21, 2018, 23:14:09 »
Enorm prestasjon av Bielsa. Snur førsteomgangen med taktisk bytte. Tør å bruke opp byttene tidlige. Vi fortjente å tape. Ganske sikker på at vi hadde gjort det med enhver annen av de som har trent oss siste 14 årene.

Greit nok. Men tabber han seg ut med laguttaket? Burde muligens satt Pablo, Alioski og Roofe på benken. Hadde folk å sette inn. Fikk en i trynet når Cooper ble skada.
I ettertid er det lett å se at han bommet på laguttaket - kraftig.

...å se det før kamp derimot :o
Burde opplagt rullert mer i kampene før. Det var også en meget svak prioritering å starte med Phillips, Saiz, Ayling og Klich i cupen mot Bolton når man visste at Swansea ventet om en uke med bare to hele dagers restitusjon i mellom, mot Swanseas tre. Heller ikke Roofe i nærheten av den energien og løpskapasiteten som i de tre første kampene. Hele laget led under at vi ikke maktet å presse høyt Bielsastyle i denne kampen. Bielsa har uttalt at vi er mer fit enn de andre lagene. I dag stemte ikke det, Swansea så mye F***ere ut enn oss, som forventet mener jeg.

I dag gleder jeg meg over 1 poeng på en dårlig dag.

Pablo Hernandez skal ikke starte 3 dager etter han har spilt 90 minutter.
 

kongsmo

Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #296 på: August 21, 2018, 23:14:42 »
Hvem hadde takket nei til 10 poeng etter 4 kamper før sesong start mot den motstanden?

Se for dere samme kampfoløp men med fjorårets lag!

En ting er sikkert, behovet for midtstopper er mye større enn sentral midtbane. Synes Klich fjorde en meget bra jobb i Phillips sin ppsisjon, Baker var også god, og snart er Forshaw også tilbake.

Berardi/Ayling trenger en solid midtstopper ved siden av seg for å kunne fungere i den rollen, spesielt Ayling

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #297 på: August 21, 2018, 23:14:43 »
Får meg til å tenke på at det er godt mulig at Bielsa trenger en sesong til å opparbeide seg nok erfaring i Championship før det blir opprykk!
Det er i alle fall plenty med folk før ham som har trengt tid på å 'lære seg Championship'.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #298 på: August 21, 2018, 23:16:00 »
. Synes Klich fjorde en meget bra jobb i Phillips sin ppsisjon,

Her fant klubben Phillips sin erstatter, ja. Den jobben klarte han fint.
I dag i alle fall.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Swansea City @ Liberty Stadium tirsdag 21/8 kl 2045 (Viasat)
« Svar #299 på: August 21, 2018, 23:17:45 »
Joda, Bielsa er sta han, det vet vi jo...

@PhilHayYEP

Bielsa giving the impression that he doesn't need another centre-back. Says Jansson's injury isn't serious, they're not sure on Cooper yet but that he trusts Ayling, Berardi and Shaughnessy. Says he doesn't know why Cooper's injury would lead to questions re: signing another CB.

Bielsa says he thinks this sequence of games in the first month of the season is the most difficult facing any Championship club. "It's good that we have these games at the beginning." #lufc


 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan