Jul i Leeds

Started by Nesten 9, September 10, 2018, 15:54:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nesten 9

Da blir det julefeirig i Leeds i år. Boxing day kamp mot Blackburn og kamp mot Hull 29.des. ;D
Reiser med klm  julaften retur nyttårsaften.

radar

Jeg tar en sjanse og reiser med Norwegian 2.juledag og lander i MAN 1145, håper jeg rekker kampen. Men jeg blir til 2.januar og håper å få tak i billett til Nottinghamkampen.
 

karaba

Reiser selv til Leeds 25 og tilbake 30 des. Reiser Oslo- Manchester, problemet er at det ikke går noen tog den 25 des. Morsomt blir det uansett og ser frem i mot å få to hjemmekamper  :D

Nesten 9

Vi er 2 stk som lander kl 2200 på julaften i Manchester med KLM.  Siste tog går kl 2210. Er det flere som kommer med samme fly og blir med på taxispleis til Leeds?

ar9

Planlegger tur til Leeds i romjulen.
2 voksne og 2 barn og sikter oss inn på Family Section i kampen mot Hull.

Blir muligens der over nyttår også.

Noen som vet om det er fyrverkeri å se på i Leeds på nyttårsaften? I såfall hvor skytes det opp fra?

ar9

Da er turen bestilt.
KLM fra Gardermoen til Leeds 27/12.
Bor på Hilton.
Tropical Zoo fredag, Hull kampen lørdag og tog til London søndag for å feire nyttår der.

OVEA

Da er julefeiring i Leeds med kamp 26. des og 29. des bestilt.
Lander i Manchester 26.12 om formiddagen med retur 30.12.

radar

Quote from: OVEA on December 05, 2018, 16:03:46
Da er julefeiring i Leeds med kamp 26. des og 29. des bestilt.
Lander i Manchester 26.12 om formiddagen med retur 30.12.
Jeg lander 1145 og har bestilt taxi - har god plass og deler gjerne hvis du vil.
 

OVEA

Vi lander kl. 0955 og  kan ta felles taxi til Leeds og deler på betalingen. Kjempefint det om vi tre kan bli med i taxien du har bestilt.

radar

Quote from: OVEA on December 15, 2018, 09:27:10
Vi lander kl. 0955 og  kan ta felles taxi til Leeds og deler på betalingen. Kjempefint det om vi tre kan bli med i taxien du har bestilt.
Flott, jeg har avtalt med Phillip Pattinson (LUFC Transport på FB), fast pris £75.
 

OVEA

Etter vurdering fra øvrige i reisefølget så er vi redd for å komme i tidsnød til kampen og satser derfor på å ta ein taxi tidligere. Siden vi lander kl. 0955 så tar vi  taxi så fort som mulig etter det.
Men takk for tilbudet - gøy skal det no bli med to kamper på ER som også ser ut for å bli utsolgt begge to.   

radar

Quote from: OVEA on December 16, 2018, 16:37:00
Etter vurdering fra øvrige i reisefølget så er vi redd for å komme i tidsnød til kampen og satser derfor på å ta ein taxi tidligere. Siden vi lander kl. 0955 så tar vi  taxi så fort som mulig etter det.
Men takk for tilbudet - gøy skal det no bli med to kamper på ER som også ser ut for å bli utsolgt begge to.
Den er grei. Taxien bruker vel en times tid, og jeg reiser bare med håndbagasje, så jeg håper å være på hotellet i Leeds (Clayton) til 1300. Og derfra er veien kort til Old Peacock - og senere til South Stand.