Skrevet av Emne: Kamp vs Hull, @KCStadium tirsdag 2/10 2018, kl 20.45 LUTV, Sky Red Button  (Lest 32399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Deilig med seier og full kontroll
Full kontroll?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Buddy

Ikke mye som minner om fjoråret eller alle femten åra før. Leeds spiller klassefotball i periodene vi får det til å funke.

baste

Selv den største pessimist, må klare å se at dette Leeds laget, er noe annet enn det vi mønstret i fjor.
Bielsa laget kan rykke direkte opp, det trur nu æ

3 fult fortjente poeng i boks. MOT

Eriksen55

Viktig med 3p. Bekymrer meg litt at vi har en så lang liste med spillere som er skadet


Sent from my iPhone using Tapatalk

En kamp til nå så er Pablo, Roofe og Berardi tilbake. Alle går nok rett inn i 11'ern igjen.

Roberts har vist at han er en solid backup for Roofe. Pablo kan ikke erstattes, men vi får noe annet med Harrison. Berardi er viktig for oppbyggingen bakfra.

Blir Douglas ute må Pearce ta sjansen og vise at han vil være med. Trenger ikke bety all verden, men usikker... Håper og tror det bare lugget litt og at det bare var krampe på Douglas..

Andersen

Hvordan går det med våre 3 skadde spillere før denne kampen ble spilt ! Douglas ut med skade nå ? skade lista begynner å bli lang nå . :(

karaba

Deilig med seier og full kontroll
Full kontroll?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Bortsett fra en liten innspurt av Hull, så hadde vi så langt jeg kunne se full kontroll


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Deilig med seier og full kontroll
Full kontroll?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Hull skapte kun en stor sjanse. Full kontroll i 93 minutter og 45 sekunder.

Cannavaro

Ã…rntli møkkaseier. 3 poeng er viktig !  Så da er jeg fornøyd med det, så får Bielsa fikse resten før lørdag kl 16.
MFLU - Miracles For Leeds United

Andersen

Møkkaseier var det vel ikke ? Vi hadde vel full kontroll gjennom hele kampen . Om vi spiller bra , og scorer bare et mål så er jeg fornøyd !  :)

Promotion 2010

Skudd på mål 1-1
Skudd utenfor 6-11

Possession 30-70

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ã…rntli møkkaseier. 3 poeng er viktig !  Så da er jeg fornøyd med det, så får Bielsa fikse resten før lørdag kl 16.
Kampen starter halv to, norsk tid :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay
@PhilHayYEP

Barry Douglas has a "muscular problem. We don't know how serious it is." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Bra å vinne på en dag hvor presisjonen ikke sitter helt i den siste tredelen. Men det er skummelt å ikke punktere denne typen kamper. Det er fort gjort at en tilfeldighet ender i baklengs når det pumpes langt inn i vår boks. Litt det samme som mot Wednesday.

Eriksen55

Håpløst å høre på Eddie. Skal ikke klage, flere som ikke fikk sett engang...Men læll å gitt!

Promotion 2010

Phil Hay
Bielsa on Roberts goal and missed chances: "We were not efficient enough. We closed the game with a different feeling to what it might have been." #lufc

Bielsa said the substitutions he made meant Leeds lost control of possession late on. Dallas had to play on the left, Shackleton had to play wide on the right. "But in the second half we conceded just one chance." #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Første borteseier i ligaen i kveldskamp (07.45 pm) på lang tid. Vant ingen i fjorårssesongen.

auren

Hvorfor spilte ikke Tom Pearce de siste minuttene på venstrebacken?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Herregud så deilig med 3 poeng :) dette er noe helt annet enn i fjor.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
Phil Hay
@PhilHayYEP

Biesla pleased with Roberts. Says he's not intimidated by playing in the Championship. Impressed with Phillips versatility tonight too. Hull's tactical switches were behind the regular changes in Leeds' formation. #lufc

Bielsa on being top of the league: "We'll have to demonstrate that we can stay top and demonstrate that we deserve it. If we take into account the last two games, we should have more points than what we have. The ranking doesn't illustrate what you deserve but what you get.""

Bielsa on Roberts goal and missed chances: "We were not efficient enough. We closed the game with a different feeling to what it might have been." #lufc

Bielsa: "When you lead with a goal's difference, there is always a possibility to concede. The starting XI of the opponent was an offensive one. This made the game more complicated." #lufc

Bielsa said the substitutions he made meant Leeds lost control of possession late on. Dallas had to play on the left, Shackleton had to play wide on the right. "But in the second half we conceded just one chance." #lufc

Bielsa reaction: "The game was harder in the last 10 minutes. Until then we controlled the game, controlled the possession, controlled the field." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren



Dette er vel stats i det 59. minutt og ikke ved kampslutt?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Kan egentlig ikke forstå all negativiteten gjennom ni sider i denne tråden. Vi spiller på bortebane, eier kampen, har helt sikkert 70% possession. I lange perioder fikk ikke Hull låne ballen i det hele tatt. Vi skaper vel 4 store sjanser i første omgang, første 10 minuttene er det beste jeg har sett av oss på lange, lange tider. Mange klager på Saiz når han endelig slapp ballen tidlig, stort sett hele tiden. Måten vi spiller fotball er en fryd å se på. Klart det er noe å hente på siste tredjedel, og flere enkeltspillere har hatt bedre dager. Men i det store og hele er det Leeds jeg ser nå om dagen en fryd for øyet. Peacock- Farrell er jo mer eller mindre arbeidsledig hele matchen.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hvorfor spilte ikke Tom Pearce de siste minuttene på venstrebacken?

auren

Full kamp i beina fra i går. Shakleton har flere minutter på banen med denne gjengen?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Phil Hay
@PhilHayYEP

Biesla pleased with Roberts. Says he's not intimidated by playing in the Championship. Impressed with Phillips versatility tonight too. Hull's tactical switches were behind the regular changes in Leeds' formation. #lufc

Bielsa on being top of the league: "We'll have to demonstrate that we can stay top and demonstrate that we deserve it. If we take into account the last two games, we should have more points than what we have. The ranking doesn't illustrate what you deserve but what you get.""

Bielsa on Roberts goal and missed chances: "We were not efficient enough. We closed the game with a different feeling to what it might have been." #lufc

Bielsa: "When you lead with a goal's difference, there is always a possibility to concede. The starting XI of the opponent was an offensive one. This made the game more complicated." #lufc

Bielsa said the substitutions he made meant Leeds lost control of possession late on. Dallas had to play on the left, Shackleton had to play wide on the right. "But in the second half we conceded just one chance." #lufc

Bielsa reaction: "The game was harder in the last 10 minutes. Until then we controlled the game, controlled the possession, controlled the field." #lufc

Bielsa spoke at length about Saiz after being asked if he is influencing games enough. Acknowledged that Saiz hasn't scored yet but said "sometimes you don't see what a player allows his team-mates to do." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010



Dette er vel stats i det 59. minutt og ikke ved kampslutt?

auren


Ja gitt!  ;)

Viser i hvert fall hvor overlegne vi var!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Hvorfor spilte ikke Tom Pearce de siste minuttene på venstrebacken?

auren

Full kamp i beina fra i går. Shakleton har flere minutter på banen med denne gjengen?

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor han er i kamptroppen. Merkelig disponering av Bielsa.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

en fantastisk andre omgang av Roberts.
Rask, sterk, linker bra opp og nydelig scoring. Utmerket.

DenHviteYeboah

Kan egentlig ikke forstå all negativiteten gjennom ni sider i denne tråden. Vi spiller på bortebane, eier kampen, har helt sikkert 70% possession. I lange perioder fikk ikke Hull låne ballen i det hele tatt. Vi skaper vel 4 store sjanser i første omgang, første 10 minuttene er det beste jeg har sett av oss på lange, lange tider. Mange klager på Saiz når han endelig slapp ballen tidlig, stort sett hele tiden. Måten vi spiller fotball er en fryd å se på. Klart det er noe å hente på siste tredjedel, og flere enkeltspillere har hatt bedre dager. Men i det store og hele er det Leeds jeg ser nå om dagen en fryd for øyet. Peacock- Farrell er jo mer eller mindre arbeidsledig hele matchen.
Støttes!

Buddy

Kan egentlig ikke forstå all negativiteten gjennom ni sider i denne tråden. Vi spiller på bortebane, eier kampen, har helt sikkert 70% possession. I lange perioder fikk ikke Hull låne ballen i det hele tatt. Vi skaper vel 4 store sjanser i første omgang, første 10 minuttene er det beste jeg har sett av oss på lange, lange tider. Mange klager på Saiz når han endelig slapp ballen tidlig, stort sett hele tiden. Måten vi spiller fotball er en fryd å se på. Klart det er noe å hente på siste tredjedel, og flere enkeltspillere har hatt bedre dager. Men i det store og hele er det Leeds jeg ser nå om dagen en fryd for øyet. Peacock- Farrell er jo mer eller mindre arbeidsledig hele matchen.

TAKK, TUSEN TAKK!!!

Promotion 2010

Class

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973