Skrevet av Emne: Kamp: vs Blackburn Rovers @Ewood Park, lørdag 20/10 2018, kl 13.00 på Red Button  (Lest 31769 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Fantastisk redning hindrer 2-2!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Shackleton inn for Berardi.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Tabbe vedrørende laguttak + altfor sene bytter = tap
Stallen er for tynn, særlig på back-plassene. Vi trenger kvalitets-signeringer i januar, a la Douglas. Ikke tilstrekkelig å låne inn spennende ung-gutter. Skal man opp, må man ha spillere som har vært i krigen før.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Superfan

Tabbe vedrørende laguttak + altfor sene bytter = tap
Stallen er for tynn, særlig på back-plassene. Vi trenger kvalitets-signeringer i januar, a la Douglas. Ikke tilstrekkelig å låne inn spennende ung-gutter. Skal man opp, må man ha spillere som har vært i krigen før.

Tabbe å starte med Dallas. Alioski burde spilt venstreback + Pablo fra start.

auren

Henger i tauene hjemmelaget nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Superfan

Uansett kjipt å tape mot et middelmådig lag.

RoarG

Henger i tauene hjemmelaget nå...

auren
Redd det er for kort tid igjen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

5 min tillegg...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Tabbe vedrørende laguttak + altfor sene bytter = tap
Stallen er for tynn, særlig på back-plassene. Vi trenger kvalitets-signeringer i januar, a la Douglas. Ikke tilstrekkelig å låne inn spennende ung-gutter. Skal man opp, må man ha spillere som har vært i krigen før.

Tabbe å starte med Dallas. Alioski burde spilt venstreback + Pablo fra start.

Vi har vært det beste laget totalt sett. Bedre i egen boks og bedre passningsspill så hadde dette sett helt annerledes ut.

Reaney

Noen som husker sist Leeds vant en "early kick off match?

HåvardK

Elendige dødballer i dag. Burde være mulig å gjøre noe med.

GeirO

Vi faller på tabellen og da er det noe galt. Forhåpentligvis forbigående.
MOT

leedslife

Synes ikke dere Dallaskritikere det er veldig rart at Bielsa ikke bytter han ut hvis han spiller så dårlig som dere mener....? Han gjør jo ikke slike tabber som Berardi akkurat gjorde.

Du ser jo selv å svakt han leverer?
Problemet er vel at alternativene er juniorspillere eller ev ny spiller out of position.
Han sliter defensivt og er langt i fra svaret offensivt.

Ingen tvil om at flere idag er svake. Men Dallas holder jo ikke nivået til å spille denne type fotball. Spesielt ikke som back. Verken på høyre eller venstre.
Du ser jo bare å mye bedre siden vår fungerer når Alioski går ned og Clarke kommer inn.

Svært uenig. Da må du ta med 7-8 andre som var svake

Smudge

Merkelige bytter Bielsa! Leeds are falling apart again

DenHviteYeboah

Taper for et middels møkkalag. Detter er ikke bra :(

auren

Slutt. Tap 2-1 som forventet. Vi har for mange nøkkelspillere ute for tiden. Tannløst og for dårlig presisjon fremover og veldig svakt bakover, spesielt i første omgang. Synes Blackburn vinner fortjent nok, selv om vi er best spillemessig i andre omgang. Likevel få skikkelige sjanser vi produserer. Håper den lille nedturen vi har sett i det siste snart er slutt, ellers går topp2-toget fort av perrongen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Elendige dødballer i dag. Burde være mulig å gjøre noe med.

Litt bedre presisjon i alt. Få i gang Pablo, Berardi og Roofe. La Clarke få spilletid. Det er ikke helt natta. Mål preger ksmper. Vi er det beste laget over 90 min.


leedslife

Berardi slipper markeringen på 2 idag og 1 tidligere i uka for U23.

Lite engasjement, tempo og vilje.. virket som PH sitt lag dessverre.
Eneste gledelige er Pablo tilbake og Clarke var meget god

RoarG

Taper mot et middelmådig lag. Den manglende kvaliteten i stallen begynner å vise seg. Leeds kommer til å sige nedover på tabellen de neste ukene. Her må Bielsa, Orta og Rad sette seg ned og seriøst skaffe klubben nye spillere i januar-vinduet, skal målet om PO være reelt og ikke ønsketenkning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Utrolig skuffende. Mangler ord.

karaba

Tabbe vedrørende laguttak + altfor sene bytter = tap

Ja dette vet selvsagt du bedre enn Bielsa

Blank_File

Skuffelsen er kolossal. Dette var en dårlig kamp.

B_Ød

spillerne bra nok, men som en skrev lengre opp, tynn suppe idag, kommer tilbake neste match.

er skuffet.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Daryl oppsummerer som meg:

Back to ruining my weekends then.
Garbage. #lufc




Neste helg skal jeg se dette skrotet fra East Stand!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

karaba

Tabbe vedrørende laguttak + altfor sene bytter = tap
Stallen er for tynn, særlig på back-plassene. Vi trenger kvalitets-signeringer i januar, a la Douglas. Ikke tilstrekkelig å låne inn spennende ung-gutter. Skal man opp, må man ha spillere som har vært i krigen før.

Tabbe å starte med Dallas. Alioski burde spilt venstreback + Pablo fra start.

Kan jo være at Bielsa vet bedre hvilken fysisk form Pablo er i  :-[

Promotion 2010

Phil Hay

And suddenly it's nine points from a possible 21. Had a grip of the game at times today but never struck the jugular and Blackburn's goals were frustratingly easy. Defeat number two of the season. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SOL

Vel, vel, så blei det tap nummer to. Blackburn best i 1. omgang, men vi er best i 2. omgang - i alle fall i starten. Roberts og Alioski svake i dag. Moro med Clarke som tør å utfordre. Forsvaret må få tyn for sviktende markering på båe baklengsmålet. Blir bra å få Douglas og Ayling tilbake, og Roofe, Pablo i form.
 

Superfan

Tabbe vedrørende laguttak + altfor sene bytter = tap

Ja dette vet selvsagt du bedre enn Bielsa

Tja. Har ment lenge at Dallas ikke er god nok, så forstår ikke at han starter. Mye bedre etter at Clarke og Pablo kom innpå.

leedslife

Kan ikke skjønne annet enn at Clarke starter mot Ipswich. Vi er avhengig av en uforutsigbar kant som kan skape ubalanse hos motstanderen. Hvis ikke kommer vi til å blir sett ut av veldig mange lag. Blir tungt å ende opp i toppen hvis det eneste vi klarer å plukke i kamper vi "dominerer i posession" er 1 poeng.
Håper dette gav Bielsa en skikkelig leksjon. Forventer et helt annet lag og sprut på onsdag!

auren

Taper mot et middelmådig lag. Den manglende kvaliteten i stallen begynner å vise seg. Leeds kommer til å sige nedover på tabellen de neste ukene. Her må Bielsa, Orta og Rad sette seg ned og seriøst skaffe klubben nye spillere i januar-vinduet, skal målet om PO være reelt og ikke ønsketenkning.

Vi taper mot et lag som i skrivende stund ligger på 5. plass, to poeng bak oss. Langt i fra middelmådig.

Men på onsdag skal vi imidlertid spille hjemme mot et bunnlag, og da forventer jeg helt andre takter og en seier med noen mål. Det er på tide!

auren
« Siste redigering: Oktober 20, 2018, 15:49:41 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.