Skrevet av Emne: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2  (Lest 28631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #180 på: Oktober 27, 2018, 20:39:07 »
Dallas må slutte å spille back og Clarke må få kamper fra start.

Douglas er vel tilbake neste kamp, men hvem spiller HB? Blir vel Dallas det vel...

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Får håpe at Aylings skade ikke er langvarig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #181 på: Oktober 27, 2018, 20:40:14 »
Solid kamp av Forshaw i dag. Tror han starter neste kamp også.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #182 på: Oktober 27, 2018, 20:41:13 »
Er mange lag som kommer til å ligge på 16 meteren på Elland Road denne sesongen . Drepende effektivt , gørr kjedelig , men heldigvis funket det ikke for NF i kveld . MOT !

Bromancer

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #183 på: Oktober 27, 2018, 20:41:32 »
Imponerende å rundspille Forest. Utrolig skuffende at overtaket ikke omsettes i flere mål. Trist med nok en skade på en nøkkelspiller.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #184 på: Oktober 27, 2018, 20:50:46 »
Phil Hay
@PhilHayYEP

Bielsa's reaction: "I think it was an unfair result. If we don't make any analysis, all you have is numbers. All the aspects of the game were in our favour. We had the ball, we attacked the whole game, we didn't concede chances and we missed 10. That's what we saw." #lufc

Bielsa on whether he's worried about concessions from set-piece: "Yes of course. Apart from the goal, the opponents didn't create any danger against us. I think we attacked well. I have no criticism about our team." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #185 på: Oktober 27, 2018, 20:52:24 »
Bradley PF har vel aldri i sin karriere hatt en mer behagelig kamp enn mot Forest.

Hadde han noen redninger i det hele tatt?
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #186 på: Oktober 27, 2018, 20:53:13 »
The Square Ball
@TheSquareBall

Top trolling from @roofe39 in the post-match interview. Admits it was his hand but said that the ball hit it. Fair enough yep? #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #187 på: Oktober 27, 2018, 20:55:25 »
Det syntes på meg som at ballen var innom kneet omtrent samtidig som handa.

stian

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #188 på: Oktober 27, 2018, 20:55:34 »
Slutt. 1-1. Skal jeg ha noen tro på at dette Leeds-prosjektet skal holde til opprykk må:
1) Det bli slutt på å slippe inn drittmål på dødballer.
2) Leeds greie å snu kamper hvor man havner under.


Nyt 2. plassen.

Presis oppsummering. Hvis man føyer til at vi må ta et steg når det gjelder å omsette spillemessig dominans til sjanser, så tror jeg vi har en beskrivelse av det som kreves for at Leeds valser gjennom divisjonen.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #189 på: Oktober 27, 2018, 20:57:00 »
Herregud så god Forshaw var idag! Glitrende etter min mening ;) At Boro kunne la han gå. Merkelig, men bra for oss :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #190 på: Oktober 27, 2018, 20:58:45 »
 
Phil Hay
@PhilHayYEP

Bielsa said he thought Dallas was steady at left-back and much better at right-back. Said he played him ahead of Pearce because he felt Dallas deserved to be given a place in the team on the basis of previous performances. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #191 på: Oktober 27, 2018, 21:01:03 »
 
Phil Hay
@PhilHayYEP

Bielsa said Ayling has suffered an "important injury". No more detail than that but it sounds serious, or potentially serious. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #192 på: Oktober 27, 2018, 21:01:42 »

Phil Hay
@PhilHayYEP

Bielsa said he thought Dallas was steady at left-back and much better at right-back. Said he played him ahead of Pearce because he felt Dallas deserved to be given a place in the team on the basis of previous performances. #lufc

Tar jeg feil når jeg tror at en del er uenig i den vurderingen?
 ;D


Tror ikke Pearce er så langt ned på rangstigen som mange tror.

 
« Siste redigering: Oktober 27, 2018, 21:05:44 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Bromancer

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #193 på: Oktober 27, 2018, 21:06:18 »

Phil Hay
@PhilHayYEP

Bielsa said he thought Dallas was steady at left-back and much better at right-back. Said he played him ahead of Pearce because he felt Dallas deserved to be given a place in the team on the basis of previous performances. #lufc

Tar jeg feil når jeg tror at en del er uenig i den vurderingen?


Tror ikke Pearce er så langt ned på rangstigen som mange tror.

 ;D

Blir nok Dallas på høyre back i flere uker nå ja.

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #194 på: Oktober 27, 2018, 21:11:02 »

Phil Hay
@PhilHayYEP

Bielsa said he thought Dallas was steady at left-back and much better at right-back. Said he played him ahead of Pearce because he felt Dallas deserved to be given a place in the team on the basis of previous performances. #lufc

Tar jeg feil når jeg tror at en del er uenig i den vurderingen?
 ;D


Tror ikke Pearce er så langt ned på rangstigen som mange tror.
Nei, du tar ikke feil :)
« Siste redigering: Oktober 27, 2018, 21:15:31 av Kontakinte »

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #195 på: Oktober 27, 2018, 21:13:08 »
Utrolig synd med skaden på Ayling.

Etter noen kamper under vanlig nivå, synes jeg han har kommet tilbake til det han var før i de seneste kampene.

Nå er både Berardi og Ayling ute på samme tid.

Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #196 på: Oktober 27, 2018, 21:14:57 »

Phil Hay
@PhilHayYEP

Bielsa said he thought Dallas was steady at left-back and much better at right-back. Said he played him ahead of Pearce because he felt Dallas deserved to be given a place in the team on the basis of previous performances. #lufc

Tar jeg feil når jeg tror at en del er uenig i den vurderingen?
 ;D


Tror ikke Pearce er så langt ned på rangstigen som mange tror.
Nei!

 8)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #197 på: Oktober 27, 2018, 21:15:12 »
 
Phil Hay
@PhilHayYEP

Bielsa on dropping Saiz and playing Forshaw: "Forshaw was very good. He's a player who prepared himself very well to play the game today. It's as if he didn't need many games to play like this."

Karanka on Leeds: "The table tells you how good they are." #lufc

Karanka on Roofe's goal: "We were lucky today that the cameras were here and everyone can see what happened. It was clear." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #198 på: Oktober 27, 2018, 21:31:18 »
Fullstendig overkjøring!

Det var spill mot et mål. Forest banket ballen ut av stadion og drøyde maks så fort dem hadde muligheten.

Ikke enig i at vi ikke skaper sjanser. Vi var veldig nære 1-0 etter 2 min. Mål preger kamper og 0-1 etter den åpningen er tung. Likevel måler vi på. Roofe kunne med litt flaks satt 1-1. I tilegg er det skudd fra både Pablo og Forshaw som går utenfor. Ellers noen dårlige skudd i bra situasjoner og en siste passning som er for unøyaktig.

I andre kjører vi enda mer over dem. Flere skudd og noen halvsjanser. Clarke sin var ikke langt unna krysset. Roofe kunne kanskje fått en straffe?

Pablo nære på overtid. Mange nesten innlegg.

Burde absolutt skapt flere store sjanser. Men vi skapte nok til å vinne 3, 4- 1 med litt flaks :)

Forshaw var god i dag. Syntes ikke Saiz løftet Leeds nevneverdig når han kom innpå. Dallas får godkjent, med god margin. Men han sliter med tempo og litt før mange touch. Pablo varierende og litt slurvete. Clarke, for en spiller han kan bli. Det er en sånn ving vi trenger. Kommer til skudd og får slett innlegg. Det er det som er effektivt, ikke sånn Harrison teknikk og fancy finesser. Phillips og Klich eide midten sammen med Forshaw. Klich litt upresis på siste tredjedel, men hvilken enorm spiller på midten i dag. Vinner baller, drar seg forbi både en og to mann.

Klarer ikke være skuffet d vi blåser et så godt lag fullstendig av banen. Det er ikke mulig å opprettholde det scoringssnittet vi hadde i starten. Ting vil svinge og målene og siste passet vil sitte igjen. Se på WBA, sliter big time..Men alle ser dem fortsatt som sterkeste utfordrer. Vi har evnen til å ikke tape. Det er viktig!

Bekymret for skaden til Ayling. Når Berardi også er ute har vi ingen rene høyrebacker. Stoler ikke på at Dallas er mannen der over langt tid. Men fortsetter han som i dag så klager ikke jeg. Han har ihvertfall sin sjanse til å skinne nå!

« Siste redigering: Oktober 27, 2018, 21:33:03 av eriksen55 »

Cherry

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #199 på: Oktober 27, 2018, 21:33:02 »
Nettopp kommet inn i sentrum på Bella Italia for å komme til oss sjøl igjen.
FOR en stemning på ER... ikke opplevd maken siden 91-92...

Kanon 2. Omgang! Har trua etter den... vi spiller virkelig motstanderne rundt med spillet vårt, det «slapp» orntli når Saiz og en gnistrende Clarke kom innpå!
Forshaw MoM.

MOT!
 

Reaney

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #200 på: Oktober 27, 2018, 21:43:31 »
Andre gangen i år at Ayling blir skadet. Og begge ganger hjemme mot Forest Scum!

JaJa

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #201 på: Oktober 27, 2018, 23:06:14 »
Løpskapasiteten til Alioski imponerer meg. Ser ikke ut som han blir sliten. Vet ikke hvor mange ganger i slutten av andre omgang hvor han løper opp Forest-spillere som er på vei mot Leedsmålet og tar fra dem ballen.
Synes det er litt merkelig hvorfor Alioski og Dallas slaktes om og om igjen. Dallas hadde og en god kamp i dag. Men det hjelper tydeligvis ikke........

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #202 på: Oktober 27, 2018, 23:14:28 »
Løpskapasiteten til Alioski imponerer meg. Ser ikke ut som han blir sliten. Vet ikke hvor mange ganger i slutten av andre omgang hvor han løper opp Forest-spillere som er på vei mot Leedsmålet og tar fra dem ballen.
Synes det er litt merkelig hvorfor Alioski og Dallas slaktes om og om igjen. Dallas hadde og en god kamp i dag. Men det hjelper tydeligvis ikke........

Alioski som ving er litt fiasko, hvis man skal se på det med at en ving skal kunne runde en back. Er det bare å løpe, så får man plass på laget. Ja da kan vi jo hente inn en mellomdistanseløper. Alioski bør viles, og andre bør få sjansen i den rollen

Eriksen55

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #203 på: Oktober 27, 2018, 23:29:14 »
Løpskapasiteten til Alioski imponerer meg. Ser ikke ut som han blir sliten. Vet ikke hvor mange ganger i slutten av andre omgang hvor han løper opp Forest-spillere som er på vei mot Leedsmålet og tar fra dem ballen.
Synes det er litt merkelig hvorfor Alioski og Dallas slaktes om og om igjen. Dallas hadde og en god kamp i dag. Men det hjelper tydeligvis ikke........

Begge var bra i dag.

Grunnen til at Alioski slaktes tror jeg er fordi noen tror at en ving kun skal drible seg nedover siden og slå innlegg. Clarke er en sånn type, Alioski er en helt annen. Selvfølgelig vil Alioski da skuffe ofte.

Hvor ofte så man Snoodgras runde backen? Beckham? Det er mange vinger som ikke gjør det og det er mange måter å spille ving på. Vi har en av hver, og den mest offensive backen spiller bak og ofte foran Alioski. Neppe tilfeldig.

Alioski er vannvittig god defensivt og har en arbeidsmorsl langt over det vanlige. Han er alltid spillbar. Han som alle andre har også dårlige mottak og kamper innimellom. Han har god på å holde på ballen, få med flere i spill, stikke ball i bakrom og gode innlegg.  Han finner ofte Saiz eller Klich med smarte passninger når dem er på vei frem. Men det viktigste er at Douglas virkelig kan trykke på fremover.  Alioski er ofte en trussel og er som regel i posisjon til å score eller en assist i hver kamp.

Selvfølgelig skulle jeg sett at Alioski hadde hatt egenskapene til Clarke også, men da hadde han spilt i Champions League i mange år allerede.

Jeg er opptatt av at valgene og avgjørelsene man tar skal være effektive og konstruktive. Her er Alioski god.  Hva er poenget med å drible 7 mann og avlevere enn dårlig passning, eller prøve på syke pirruett finter når man bare kan spille et veggspill forbi? Drible bare for å drible, eller se fancy ut uten et sluttprodukt. Harrison har en sånn stil jeg ikke liker. Måtte Clarke få den spilletiden i stedet.

« Siste redigering: Oktober 27, 2018, 23:35:01 av eriksen55 »

JaJa

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #204 på: Oktober 27, 2018, 23:45:10 »
Løpskapasiteten til Alioski imponerer meg. Ser ikke ut som han blir sliten. Vet ikke hvor mange ganger i slutten av andre omgang hvor han løper opp Forest-spillere som er på vei mot Leedsmålet og tar fra dem ballen.
Synes det er litt merkelig hvorfor Alioski og Dallas slaktes om og om igjen. Dallas hadde og en god kamp i dag. Men det hjelper tydeligvis ikke........

Alioski som ving er litt fiasko, hvis man skal se på det med at en ving skal kunne runde en back. Er det bare å løpe, så får man plass på laget. Ja da kan vi jo hente inn en mellomdistanseløper. Alioski bør viles, og andre bør få sjansen i den rollen

Tror ikke du skjønte hva jeg mente med løpskapasiteten. Hele laget er i angrep. Forest får tak i ballen og kontrer. Og siden laget er i ubalanse da er det Alioski som løper opp motspillere og tar ballen i egen forsvarsone. Mulig du mener at en mellomdistanseløper gjør denne jobben like bra. Jeg gjør det ikke...

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #205 på: Oktober 28, 2018, 00:02:44 »
Nettopp kommet inn i sentrum på Bella Italia for å komme til oss sjøl igjen.
FOR en stemning på ER... ikke opplevd maken siden 91-92...

Kanon 2. Omgang! Har trua etter den... vi spiller virkelig motstanderne rundt med spillet vårt, det «slapp» orntli når Saiz og en gnistrende Clarke kom innpå!
Forshaw MoM.

MOT!

God mat der i dag!  ;) Og kampen.......mye bra, god stemning, men dessverre ikke alle poengene som vi fortjente!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #206 på: Oktober 28, 2018, 00:42:56 »
Leeds Everywhere

Watching the game back, Don Goodman slating the linesman saying he’s not doing his job... wonder if @EFL will ban him? Why can players not speak the truth but Sky can? #TheFootballLeaguesCorrupt #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Buddy

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #207 på: Oktober 28, 2018, 00:46:36 »
Intet topp resultat, men likevel en herlig dag med god prematchstemning med local Leeds lads på Old Red Lion og en tretti minutters avslutning av kampen som styrker trua på at vi er på rett vei. Men antagelig er vi for ambisiøse i valg av spillestil, til at vi rykker opp i år. Trengs noen sterke spillere inn, gull kan du få ut av gråstein - en stund. Ingen kritikk av enkeltspillere, for spiriten ble bare mer og mer imponerende gjennom kampen.

Blank_File

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #208 på: Oktober 28, 2018, 00:57:16 »
I kveld var jeg på Elland Road for fjerde gang i mitt liv. Jeg har aldri opplevd maken til trøkk og stemning noe sted før i mitt liv. Det var en så rå opplevelse som jeg tror det går an å få på en fotballbane. Er så stolt og rørt at selv med poengtap er jeg helt i himmelen.

baste

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #209 på: Oktober 28, 2018, 02:37:09 »
Herregud så god Forshaw var idag! Glitrende etter min mening ;) At Boro kunne la han gå. Merkelig, men bra for oss :)

+1