Skrevet av Emne: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2  (Lest 28035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Kan vi holde momentet oppe?

DISCUSS!!!!!!!!!!
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #1 på: Oktober 25, 2018, 10:56:31 »
Kan vi holde momentet oppe?

DISCUSS!!!!!!!!!!

Som jeg skrev i kamptråden mot Ipswich så er det typisk Leeds å ikke vinne denne kampen. Jeg blir overrasket om vi vinner. Er måtelig fornøyd med 1 poeng. Ligger i korta at det ender uavgjort.

Nok en gang: Scorer vi først så vinner vi. Kommer vi under, så vinner ikke Leeds. Slik har det vært i alle 14 ligakampene så langt.

Lukter 0-0 eller 1-1.

Vil ha følgende lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Saiz, Alioski - Roofe

Dersom Douglas ikke kan spille, flyttes Alioski ned på venstreback. Hvem da som spiller ving er vanskelig. Harrison og Robers har ikke overbevist på vingen. Bielsa tør vel ikke å kjøre med Clarke fra start, selv om jeg tror han ville klart seg bra. Mulig at Dallas går inn på venstrekanten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #2 på: Oktober 25, 2018, 11:14:01 »
Forest spiller med en spiss, så da er det tilbake til 4-1-4-1 formasjon.

Håper følgende lag: BPF - Ayling, Phillips, Cooper, Douglas (Pearce, Alioski) - Klich, Forshaw, Pablo, Alioski (Clarke) - Roofe.

Vi trenger bedre passningsspill i midtforsvaret. Cooper bedre enn Pontus. Phillips egen klasse. Herjet som stopper i går! Sånn jeg skjønte på Bilesa så hadde ikke Pontus startet uansett i går. Sikkert kombinasjonen av 3 bak og fødsel. Saiz tror jeg trenger hvile. Forshaw frisk i går. Pablo i form er Leeds viktigste våpen fremover. Forshaw vil ikke skinne sånn som Saiz, men kan være en fordel med litt enklere løsninger og mer direkte spill i den rollen. Samtidg må det være fantastisk å sette utpå en frisk og revensjelysten Saiz mot en sliten motstander om vi trenger det.

En kruttsterk 3-0 seier!

Roofe, Phillips og venstrebacken scorer :)

MOT

Bromancer

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #3 på: Oktober 25, 2018, 11:51:37 »
For min del ser jeg helst Pontus tilbake i forsvaret med Phillips mellom backrekke og midtbane....

Kickthemdown

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #4 på: Oktober 25, 2018, 12:54:14 »
Kan vi holde momentet oppe?

DISCUSS!!!!!!!!!!

Som jeg skrev i kamptråden mot Ipswich så er det typisk Leeds å ikke vinne denne kampen. Jeg blir overrasket om vi vinner. Er måtelig fornøyd med 1 poeng. Ligger i korta at det ender uavgjort.

Nok en gang: Scorer vi først så vinner vi. Kommer vi under, så vinner ikke Leeds. Slik har det vært i alle 14 ligakampene så langt.

Lukter 0-0 eller 1-1.

Vil ha følgende lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Saiz, Alioski - Roofe

Dersom Douglas ikke kan spille, flyttes Alioski ned på venstreback. Hvem da som spiller ving er vanskelig. Harrison og Robers har ikke overbevist på vingen. Bielsa tør vel ikke å kjøre med Clarke fra start, selv om jeg tror han ville klart seg bra. Mulig at Dallas går inn på venstrekanten.

auren
Er Klich død eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg ? Selvskreven.no i vår førsteellver selv om Forshaw hadde et flott innhopp i går.


auren

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #5 på: Oktober 25, 2018, 12:58:05 »
Kan vi holde momentet oppe?

DISCUSS!!!!!!!!!!

Som jeg skrev i kamptråden mot Ipswich så er det typisk Leeds å ikke vinne denne kampen. Jeg blir overrasket om vi vinner. Er måtelig fornøyd med 1 poeng. Ligger i korta at det ender uavgjort.

Nok en gang: Scorer vi først så vinner vi. Kommer vi under, så vinner ikke Leeds. Slik har det vært i alle 14 ligakampene så langt.

Lukter 0-0 eller 1-1.

Vil ha følgende lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Saiz, Alioski - Roofe

Dersom Douglas ikke kan spille, flyttes Alioski ned på venstreback. Hvem da som spiller ving er vanskelig. Harrison og Robers har ikke overbevist på vingen. Bielsa tør vel ikke å kjøre med Clarke fra start, selv om jeg tror han ville klart seg bra. Mulig at Dallas går inn på venstrekanten.

auren
Er Klich død eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg ? Selvskreven.no i vår førsteellver selv om Forshaw hadde et flott innhopp i går.

Ja, han døde av en overdose safran i går kveld. Fikk du ikke det med deg?

Jeg tror han har godt av å hvile en kamp, synes han så sliten ut i går. Med Forshaw får vi også mer duellkraft inn på midten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #6 på: Oktober 25, 2018, 13:06:55 »
Kan vi holde momentet oppe?

DISCUSS!!!!!!!!!!

Som jeg skrev i kamptråden mot Ipswich så er det typisk Leeds å ikke vinne denne kampen. Jeg blir overrasket om vi vinner. Er måtelig fornøyd med 1 poeng. Ligger i korta at det ender uavgjort.

Nok en gang: Scorer vi først så vinner vi. Kommer vi under, så vinner ikke Leeds. Slik har det vært i alle 14 ligakampene så langt.

Lukter 0-0 eller 1-1.

Vil ha følgende lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Saiz, Alioski - Roofe

Dersom Douglas ikke kan spille, flyttes Alioski ned på venstreback. Hvem da som spiller ving er vanskelig. Harrison og Robers har ikke overbevist på vingen. Bielsa tør vel ikke å kjøre med Clarke fra start, selv om jeg tror han ville klart seg bra. Mulig at Dallas går inn på venstrekanten.

auren
Er Klich død eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg ? Selvskreven.no i vår førsteellver selv om Forshaw hadde et flott innhopp i går.

Enig. Skapte mye mer med duoen Klich-Forshaw siste halvtimen. Spilte med mye mer trøkk. Synes Klich hevet seg i 2.omg.

RoarG

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #7 på: Oktober 25, 2018, 14:41:26 »
Kampene mot Forest blir alltid vanskelige. Venter ingenting jeg, men håper på seier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #8 på: Oktober 25, 2018, 15:38:32 »
Kan vi holde momentet oppe?

DISCUSS!!!!!!!!!!

Som jeg skrev i kamptråden mot Ipswich så er det typisk Leeds å ikke vinne denne kampen. Jeg blir overrasket om vi vinner. Er måtelig fornøyd med 1 poeng. Ligger i korta at det ender uavgjort.

Nok en gang: Scorer vi først så vinner vi. Kommer vi under, så vinner ikke Leeds. Slik har det vært i alle 14 ligakampene så langt.

Lukter 0-0 eller 1-1.

Vil ha følgende lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Saiz, Alioski - Roofe

Dersom Douglas ikke kan spille, flyttes Alioski ned på venstreback. Hvem da som spiller ving er vanskelig. Harrison og Robers har ikke overbevist på vingen. Bielsa tør vel ikke å kjøre med Clarke fra start, selv om jeg tror han ville klart seg bra. Mulig at Dallas går inn på venstrekanten.

auren

Er FOR Klich- Forshaw på midten, og ha Saiz som boksåpner siste 30 minutter...om vi trenger det! ;)
 

leedslife

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #9 på: Oktober 25, 2018, 15:40:19 »
Kan vi holde momentet oppe?

DISCUSS!!!!!!!!!!

Som jeg skrev i kamptråden mot Ipswich så er det typisk Leeds å ikke vinne denne kampen. Jeg blir overrasket om vi vinner. Er måtelig fornøyd med 1 poeng. Ligger i korta at det ender uavgjort.

Nok en gang: Scorer vi først så vinner vi. Kommer vi under, så vinner ikke Leeds. Slik har det vært i alle 14 ligakampene så langt.

Lukter 0-0 eller 1-1.

Vil ha følgende lag:

BPF - Ayling, Jansson, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Saiz, Alioski - Roofe

Dersom Douglas ikke kan spille, flyttes Alioski ned på venstreback. Hvem da som spiller ving er vanskelig. Harrison og Robers har ikke overbevist på vingen. Bielsa tør vel ikke å kjøre med Clarke fra start, selv om jeg tror han ville klart seg bra. Mulig at Dallas går inn på venstrekanten.

auren
Er Klich død eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg ? Selvskreven.no i vår førsteellver selv om Forshaw hadde et flott innhopp i går.

Enig. Skapte mye mer med duoen Klich-Forshaw siste halvtimen. Spilte med mye mer trøkk. Synes Klich hevet seg i 2.omg.

Kan ikke sette ut Klich av laget. Han er vår klart viktigste offensivt hvis man ser hva han bidrar med i forhold til bevegelse/løp, men også retur i forhold til scoringer og sjanser.
Sesongens beste innhopp for Foreshaw, men han kom også innpå et tidspunkt der Ipswich var totalt sluttkjørt.
Håper vi beholder sentrallinje så lenge som mulig før vi begynner å skifte. Den står for veldig veldig mange poeng av det vi har klart å samle i år.
Er andre sammensetninger i laget som heller tåler litt eksperimentering. Føler ikke vi har funnet riktig balanse på de 4 fremste.
Skuffende at Harrison ikke meldte seg på. Kan ikke se noe annet enn at veien for Clarke inn i start 11éren ila denne sesongen ser lys ut.


Tipper på en 2-1 mot Forrest. Vi spilte som et slagkraftig topplag i går. Tipper vi ser det samme mot Forest.
Godt lag Forest, men kvaliteten vår bør være et knepp opp for de!

Klich og Clarke med målene :D

Killa

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #10 på: Oktober 26, 2018, 08:40:57 »
Kan vi håpe at Douglas er klar igjen i mårra?

auren

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #11 på: Oktober 26, 2018, 14:41:52 »
Kan vi håpe at Douglas er klar igjen i mårra?

Nei:

"Berardi has an injury which is not a simple one. Barry Douglas will play on Monday with the under-23s and then he will be available."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #12 på: Oktober 26, 2018, 14:54:58 »
Pressekonferansen:

We're in place...
We’ll be hearing from Marcelo in, oh, about seven minutes,

Here he is...
Right, lets see what the boss has to say...

Team news first
Gaetano Berardi has an injury which is not a simple, an easy one.
And Barry Douglas will play Monday with the u23s.
From Monday on he will be available.

On Berardi's injury
You have sometimes injuries provoked by an external pressure, hyper-extension.
He received an external pressure on the corner and he had to extend his muscle more than he could.

How pleased were you with how Alioski and Harrison worked together on Wednesday?
I don’t think I would put the same players in the same positions tomorrow, at least not at the beginning.

Because of the opposition?
I haven;t taken my decision yet, but Alioski will probably play as a winger.

How close are Pearce and Forshaw to starting?
We have a small group and all the players are close to being starters, including Pearce and Forshaw.

Is Saiz in a period of frustration with his performances at the moment?
The game against Blackburn was an acceptable one.
Saiz got many balls close to the opponent’s box and this is his main skill.
In the last game against Ipswich he had less contact with the ball. It was a closed game and harder for the creative players.
Anyways, having said that, the first goal we scored is due to the fact that he could avoid the pressure at the beginning of the action.

Forest have the worst record in the fair play table - will it be a physical game?
From what I’ve seen of the opponent, they have good players in the midfield and attack. We see that it’s a team that has developed very well it’s system of play.
And it didn’t appear to me that it’s a violent team.
On the contrary I think it’s a team with a lot of enthusiasm and good play but you’re giving us evidence that we didn’t know.

It's just a stat - interesting to see if that has an impact on your preparation for the game
Many time we get misled by statistics. But we shouldn’t think that this kind of statistic be misleading.
Because any sanction taken by the referee deserves the action. But I didn’t observe that.

How do you assess the progress 14 games in, with about a third of the season played?
After the game against MIddlesbrough, Tony Pulis, he’s a wise man, he knows a lot about the Championship, and he told me that it was very hard to keep the regularity of the team in the Championship. We are an example of that. Because we can’t impose our style all of the time.
The level of the team is the same one but the players have ups and down. Even if we play 30 per cent of the Championship so far, we want to take into consideration teh regularity of the team, the time we’ve had so far is not enough.
I’m not sure yet that we’ll play all the games with the same level. And at the same time I’m not sure that we’ll play with the same level at 90 minutes. To be trustworthy for us when we make an analysis we still have to work a lot on this to get the features of the big teams. And I’m not talking about the beauty of the style. I’m talking about maintaining the same consistency. It’s hard to play well and when you play well it’s always easier to make differences with the opponent.
But the strong teams can neutralise the opponent even when they don’t play well.
So we can sum up this with a contradictory sentence, which would be: It’s not easy to play bad.
The name people give me as a nickname, I would like you to transmit this for me.

How much does being top and the team to catch mean?
It’s a misleading position. It’s a misleading leading position. The leader is the team that has most points and it doesn’t mean that you are the best team.
The best team is the team that has more points at the end of the Championship.

How long will Berardi be out.
Not yet - but it won’t be a short absence.

Does the Ipswich result mean the club is out of the 'bad moment'?
In order to talk about a positive or negative cycle we need more games. When you win four games in the first five game, you learn something. But when you win 2 games out of 8 it doesn’t mean the same. So I hope we will be able to build a lasting positive cycle with wins. A win is always a first step.


Fatherhood matters
- Marcelo says Jansson and Roofe will both be involved for #lufc this weekend
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #13 på: Oktober 26, 2018, 15:03:19 »
Harrison på pressekonferansen:

Here's Jack Harrison...
I like working with Gjanni. We’re quite simliar. If we keep working we can be pretty effective.

On Leeds' start
IN the last few games I could have done better, but as a team we’ve not been losing, been picking up points.
I know we can do a lot better.

On Pablo Hernandez
The way he can see the game is very interesting, different to others. I can learn from him.
He’s quiet but he’s approachable, he’s always willing to help team-mates.

What can you learn from Pablo?
He takes his time on the ball and you can see where he’s going to pass it before he gets the ball.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #14 på: Oktober 26, 2018, 15:15:21 »
Harrison på pressekonferansen:

Here's Jack Harrison...
I like working with Gjanni. We’re quite simliar. If we keep working we can be pretty effective.

On Leeds' start
IN the last few games I could have done better, but as a team we’ve not been losing, been picking up points.
I know we can do a lot better.

On Pablo Hernandez
The way he can see the game is very interesting, different to others. I can learn from him.
He’s quiet but he’s approachable, he’s always willing to help team-mates.

What can you learn from Pablo?
He takes his time on the ball and you can see where he’s going to pass it before he gets the ball.

 
Leeds United
Verified account
@LUFC

 | @Harrison_Jack11: "I'm grateful to be here, and working with Marcelo. It's a little different to where I've been before. The people here are great, not just in the club but the fans as well"

@Harrison_Jack11: "I spoke to Pep before I joined in pre-season. He admires the way Marcelo's teams play, and the philosophy is quite similar to Man City. The style we want to play is quite fitting for me"

 @Harrison_Jack11: "From a team's point of view I'm happy, but from my own, I know there is room for improvement. I like working with Gjanni, we're quite similar players, and if we can keep working, we can be quite effective on that side""

More on what he is learning at Leeds
We all work hard. Marcelo’s emphasised that a lot. It brings us closer as a squad. These last few weeks have been massive for me. Learning the differences between here and the MLS, Everywhere I’ve been I’ve adapted to the situation and get better.

What learned from Man City?
There’s a lot of help from Man City for me and the rest of the loan players. I’ve had great support, couldn’t have asked for more. They help you have an open mind. A lot of the coaches there have been players and have been there before.

Working under Marcelo
I’ve learned a lot in terms of off-the-ball. A lot in New York was the technical aspect, but here’s it been about movement off the ball, getting behind, freeing yourself from the defender. I had a tough start, but I’m learning more.

On the chances of staying at the top
I think we’ve got a good chance of staying there. It’s good not to be complacent. It’s fluctuated so much the last few weeks.

 Life in Leeds?
It’s a little different but it’s a nice area. The people here are great, the fans.

On Forest?
Got to make sure we’re ready. We’ve worked a lot,

How does the Championship compare to the MLS?
It’s not as far off as what a lot of the English people say. It’s developing. But the speed of play in the Championship and technically it’s better. Physically it’s been better.

On his development?

Leeds and Man City play quiet similar, so the pathway is beneficial.
When I first came to England in February, it was maybe too rushed.

That's all for now...
Jack’s done, but we’ve bring you plenty more from both of them shortly.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-live-press-conference-15332041
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #15 på: Oktober 26, 2018, 15:51:06 »
How pleased were you with how Alioski and Harrison worked together on Wednesday?
I don’t think I would put the same players in the same positions tomorrow, at least not at the beginning.


Da får nok Pearce en start i morgen.
 

kongsmo

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #16 på: Oktober 26, 2018, 16:42:47 »
How pleased were you with how Alioski and Harrison worked together on Wednesday?
I don’t think I would put the same players in the same positions tomorrow, at least not at the beginning.


Da får nok Pearce en start i morgen.
Evt Clarke, men har også mest tro på at det blir Pearce

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Runar

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #17 på: Oktober 26, 2018, 20:15:25 »
How pleased were you with how Alioski and Harrison worked together on Wednesday?
I don’t think I would put the same players in the same positions tomorrow, at least not at the beginning.


Da får nok Pearce en start i morgen.
Evt Clarke, men har også mest tro på at det blir Pearce

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Når han sier at Alioski ikke skal spille back, så betyr det neppe at Clarke skal gjøre det. Blir Pearce eller Dallas antar jeg.
 

kongsmo

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #18 på: Oktober 26, 2018, 21:07:11 »
How pleased were you with how Alioski and Harrison worked together on Wednesday?
I don’t think I would put the same players in the same positions tomorrow, at least not at the beginning.


Da får nok Pearce en start i morgen.
Evt Clarke, men har også mest tro på at det blir Pearce

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Når han sier at Alioski ikke skal spille back, så betyr det neppe at Clarke skal gjøre det. Blir Pearce eller Dallas antar jeg.
Tolket som at begge spillere ikke kommer til å spille i samme posisjon, men du har uansett sikkert rett!

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Carl Fisker

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #19 på: Oktober 26, 2018, 21:48:07 »
Kampen går ikke på Viasport 2 som trådstarter skriver, men på Viaplay.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #20 på: Oktober 26, 2018, 21:59:23 »
Kampen går ikke på Viasport 2 som trådstarter skriver, men på Viaplay.
Viasport 2 sier FotMob.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


JaJa

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #21 på: Oktober 26, 2018, 22:39:38 »
Kampen går ikke på Viasport 2 som trådstarter skriver, men på Viaplay.
Da bør du nok sjekke kildene dine en gang til.
Viasat sin TV-guide sier Viasport2

Eriksen55

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #22 på: Oktober 26, 2018, 23:15:09 »
Kampen går ikke på Viasport 2 som trådstarter skriver, men på Viaplay.
Da bør du nok sjekke kildene dine en gang til.
Viasat sin TV-guide sier Viasport2

Kampen er tatt av viasat2 og vises kun på viaplay har jeg fått beskjed om av Viasat i dag. Noen steder står det viaplay, tvkampen.no bl.a. Andre sider og Viasat sine egne står det Leeds- Nottingham 18.30.

Jeg er usikker.
« Siste redigering: Oktober 26, 2018, 23:22:55 av eriksen55 »

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #23 på: Oktober 27, 2018, 00:27:27 »
Kampen går ikke på Viasport 2 som trådstarter skriver, men på Viaplay.
Da bør du nok sjekke kildene dine en gang til.
Viasat sin TV-guide sier Viasport2

Kampen er tatt av viasat2 og vises kun på viaplay har jeg fått beskjed om av Viasat i dag. Noen steder står det viaplay, tvkampen.no bl.a. Andre sider og Viasat sine egne står det Leeds- Nottingham 18.30.

Jeg er usikker.


Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #24 på: Oktober 27, 2018, 09:26:37 »
Leeds United to hold minute's applause for superfan during Nottingham Forest game

Joe UrquhartPublished: 20:23



Leeds United superfan Edna Newton passed away earlier this week.
Updated: 20:54 Friday 26 October 2018

Leeds United have announced that the club will hold a minute's applause for a superfan who had held a season ticket at Elland Road for over 60 years after she passed away earlier this week.


Edna Newton, 94, had been following the Whites since the late 1930s and always sat in the West Stand.


She was from a longstanding Leeds United-supporting family and her attendance at matches pre-dated the Don Revie era. Edna lived close to Elland Road on Wesley Street.

Her first season ticket cost £4, she was in the crowd for the 1975 European Cup final in Paris and her favourite player was John Charles.

The club will hold a minute's applause in the 64th minute of the game in remembrance of how many years she was a season ticket holder at the club.

Leeds United wrote on their official twitter account: "Leeds United sadly learned of the passing of our oldest and longest standing supporter, Edna Newton, this week After holding a season ticket for 64 consecutive years, her first game being in the 1930s, the club will hold a minute’s applause on the 64th minute of tomorrow’s game."#

The Whites fixture against Forest will be shown live on Sky Sports on Saturday teatime with a 5:30pm kick-off scheduled.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ar9

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #25 på: Oktober 27, 2018, 10:13:00 »
Teatime

auren

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #26 på: Oktober 27, 2018, 11:03:03 »
Jeg har nå chattet med kundeservice på Viasport. Der sa de først at kampen kun skulle gå på Viaplay, men da jeg sa at jeg hadde sett at den skulle gå på Viasport 2 (både TV2 appen og Viasport sitt sendeskjema) hevdet de plutselig at det var kommet en endring i siste liten. Nå skal den visst gå på Viasport 2 (90 % sikkert). Men jeg føler meg slett ikke helt sikker på dette...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #27 på: Oktober 27, 2018, 11:08:31 »
Jeg har nå chattet med kundeservice på Viasport. Der sa de først at kampen kun skulle gå på Viaplay, men da jeg sa at jeg hadde sett at den skulle gå på Viasport 2 (både TV2 appen og Viasport sitt sendeskjema) hevdet de plutselig at det var kommet en endring i siste liten. Nå skal den visst gå på Viasport 2 (90 % sikkert). Men jeg føler meg slett ikke helt sikker på dette...

auren

Jeg har gjort det samme, med 2 forskjellige. Dem vet ikke forskjell på viaplay og viasatsport. Utrolig!

Lukter et viaplay abb på meg. Får jo alle NHL kampene som blir spilt, så ikke bortkastet om den går på Viasatsport2.

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #28 på: Oktober 27, 2018, 11:34:08 »
Jeg har nå chattet med kundeservice på Viasport. Der sa de først at kampen kun skulle gå på Viaplay, men da jeg sa at jeg hadde sett at den skulle gå på Viasport 2 (både TV2 appen og Viasport sitt sendeskjema) hevdet de plutselig at det var kommet en endring i siste liten. Nå skal den visst gå på Viasport 2 (90 % sikkert). Men jeg føler meg slett ikke helt sikker på dette...

auren

Jeg har gjort det samme, med 2 forskjellige. Dem vet ikke forskjell på viaplay og viasatsport. Utrolig!

Lukter et viaplay abb på meg. Får jo alle NHL kampene som blir spilt, så ikke bortkastet om den går på Viasatsport2.
Man har jo tilgang til viaplay med Viasat sport pakka!. Ã… riktig, med masse god NHL hockey  :D

Eriksen55

Sv: Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2
« Svar #29 på: Oktober 27, 2018, 11:41:05 »
Jeg har nå chattet med kundeservice på Viasport. Der sa de først at kampen kun skulle gå på Viaplay, men da jeg sa at jeg hadde sett at den skulle gå på Viasport 2 (både TV2 appen og Viasport sitt sendeskjema) hevdet de plutselig at det var kommet en endring i siste liten. Nå skal den visst gå på Viasport 2 (90 % sikkert). Men jeg føler meg slett ikke helt sikker på dette...

auren

Jeg har gjort det samme, med 2 forskjellige. Dem vet ikke forskjell på viaplay og viasatsport. Utrolig!

Lukter et viaplay abb på meg. Får jo alle NHL kampene som blir spilt, så ikke bortkastet om den går på Viasatsport2.
Man har jo tilgang til viaplay med Viasat sport pakka!. Ã… riktig, med masse god NHL hockey  :D

Jeg har alle Viasport kanslene via Rikstv i grunnpakken.  Hadde viaplay før da den ikke var i grunnpakke. Har savnet NHL, så nå klasket jeg til. Fått bekreftet fra viasport nå at kampen vises der. Fra å ikke ha tilgang, har jeg den nå to steder  :)

Kona syntes dette var veldig nødvendig  ;D