Skrevet av Emne: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV  (Lest 17949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Ny kamp igjen. På tide. 2 uker siden sist. Orker ikke vente på at noen andre skal lage kamptråden. Spennende tider, med en ny reservekeeper. Hvem blir det? Huffer? Miazek? Reiser Leeds kjerringa? Eller driter vi oss ut på nytt? Kjør debatt.

PS. Vet ikke om kampen vises på TV. Si i fra hvis den gjør det, så retter jeg opp tittelen. DS.
« Siste redigering: November 20, 2018, 19:14:48 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00
« Svar #1 på: November 20, 2018, 17:14:23 »
Mulig det har vært nevnt tidligere, men er det ikke slik at LUTV viser alle kampene som ikke går på Sky/Viasport?

Blank_File

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00
« Svar #2 på: November 20, 2018, 17:37:17 »
Mulig det har vært nevnt tidligere, men er det ikke slik at LUTV viser alle kampene som ikke går på Sky/Viasport?
Jo. Så denne kan man se på LUTV.

RoarG

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00
« Svar #3 på: November 20, 2018, 19:14:16 »
Mulig det har vært nevnt tidligere, men er det ikke slik at LUTV viser alle kampene som ikke går på Sky/Viasport?
Jo. Så denne kan man se på LUTV.
Greit.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #4 på: November 21, 2018, 08:34:34 »
Dette er en kamp som skal vinnes. Og jeg tror vi hangler oss til en seier. Regner med at gutta vil vise at det forsmedelige tapet mot WBA skal hevnes. Setter et bet på 2-0 til Leeds. Roofe og Cooper sikrer seieren.

Får vi se Brown på benken? Blir det Huffer eller Miazek som blir vår andrekeeper? Rekker Jansson å bli matchfit?

Jeg tipper følgende lag:

BPF - Dallas, Phillips, Cooper, Douglas - Forshaw - Pablo, Saiz, Klich, Alioski - Roofe

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #5 på: November 22, 2018, 14:17:38 »
Interssant på pressekonferansen i dag. BPF skulle egentlig benkes til fordel for Blackman før sistnevnte ble skadet og sendt hjem til Chelsea. I tillegg er BPF trolig skadet og Huffer eller Miazek i mål mot Bristol City.

Blackman den beste unge keeperen i landet iflg Bielsa og gjort store fremskritt etter han kom til Leeds. Tatt av 12 kg  :o
marching on together,
derudaf forever...

SOL

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #6 på: November 22, 2018, 14:18:12 »
Hmm, Jansson og BPF ute med skader. Blir spennande kven som står i mål, og om det blir nye andlet på benken eller på banen i denne kampen.

Likevel optimist!! ;D
 

stian

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #7 på: November 22, 2018, 14:43:42 »
Nå er vi uheldige med skadekombinasjonene altså. Jeg må innrømme at jeg blir litt urolig for hvordan den defensive kvaliteten blir mot Bristol City og i kampene utover. Vi kan ende opp med å stille med en keeper og en midtstopper som aldri har spilt førstelagsfotball, samtidig som vi har en ving som nødløsning på høyreback.

Spørs om ikke det trygge valget vil være å bruke Phillips som stopper, men Bielsa virker litt som typen som kaster unggutta på dypt vann når behovet oppstår.

Bare å glede seg til kamp og (kanskje) se flere unggutter i aksjon for første gang!

Bjorn

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #8 på: November 22, 2018, 15:00:40 »
Nå er vi uheldige med skadekombinasjonene altså. Jeg må innrømme at jeg blir litt urolig for hvordan den defensive kvaliteten blir mot Bristol City og i kampene utover. Vi kan ende opp med å stille med en keeper og en midtstopper som aldri har spilt førstelagsfotball, samtidig som vi har en ving som nødløsning på høyreback.

Spørs om ikke det trygge valget vil være å bruke Phillips som stopper, men Bielsa virker litt som typen som kaster unggutta på dypt vann når behovet oppstår.

Bare å glede seg til kamp og (kanskje) se flere unggutter i aksjon for første gang!

Vi får angripe da..  :D Sørge for at dem ikke får ballen og kan angripe oss..
Marching On! 4276

Trond90

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #9 på: November 22, 2018, 15:09:38 »
Huff, nå hoper det seg opp med skader! å det foran ett sinnsykt tett program fremover..  >:( Her må vi da vel kunne låne en keeper på emergency loan?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

RoarG

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #10 på: November 22, 2018, 15:27:31 »
Nå er vi uheldige med skadekombinasjonene altså. Jeg må innrømme at jeg blir litt urolig for hvordan den defensive kvaliteten blir mot Bristol City og i kampene utover. Vi kan ende opp med å stille med en keeper og en midtstopper som aldri har spilt førstelagsfotball, samtidig som vi har en ving som nødløsning på høyreback.

Spørs om ikke det trygge valget vil være å bruke Phillips som stopper, men Bielsa virker litt som typen som kaster unggutta på dypt vann når behovet oppstår.

Bare å glede seg til kamp og (kanskje) se flere unggutter i aksjon for første gang!

Vi får angripe da..  :D Sørge for at dem ikke får ballen og kan angripe oss..
Kan bli riktig så morsomt, med andre ord :-\.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #11 på: November 22, 2018, 15:29:15 »
Huff, nå hoper det seg opp med skader! å det foran ett sinnsykt tett program fremover..  >:( Her må vi da vel kunne låne en keeper på emergency loan?
Hå nei, du. FA vil kreve at vi omskolerer Dallas til keeper før vi får låne noen som helst.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #12 på: November 22, 2018, 15:30:37 »
Utrolig!

BPF, Blackman, Berardi, Pearce, Jansson, Ayling........

Vi har Cooper og Douglas igjen bak.

Shackleton inn på HB ,  men tror Dallas igjen blir valget.
Uansett er vi svæææært tynt besatt bakover på banen nå.
 

Annesj

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #13 på: November 22, 2018, 15:33:41 »
Laget

                 Miazek

Dallas, Phillips Cooper, Douglas

            Forshaw Klich

    Pablo       Saiz      Alioski

                 Roofe
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #14 på: November 22, 2018, 15:40:15 »
Laget

                 Miazek

Dallas, Phillips Cooper, Douglas

            Forshaw Klich

    Pablo       Saiz      Alioski

                 Roofe

Ser ikke ut som et lag som skal ligge oppe blandt de beste.
Får håpe vi kommer oss gjennom denne skadesituasjonen med så lite tapte poeng som mulig.
Redd vi kan få et-par bak øret i nov/des.
Minner om slutten av forrige sesong.

eros

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #15 på: November 22, 2018, 16:36:14 »
Nå ryker vi, slik som i fjor. Alt for tynn stall til å tåle det krevende kampprogrammet en hel sesong i wankership.




Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #16 på: November 22, 2018, 17:45:23 »
Laget

                 Miazek

Dallas, Phillips Cooper, Douglas

            Forshaw Klich

    Pablo       Saiz      Alioski

                 Roofe

Ser ikke ut som et lag som skal ligge oppe blandt de beste.
Får håpe vi kommer oss gjennom denne skadesituasjonen med så lite tapte poeng som mulig.
Redd vi kan få et-par bak øret i nov/des.
Minner om slutten av forrige sesong.

Dette blir nok laget, ja. Den offensive rekka består av våre førstevalg, så her kan det bli målrikt begge veier. Får sette noen kroner på 4-3 til Leeds.

auren

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #17 på: November 22, 2018, 19:12:37 »
Heldigvis møter vi overkommelig motstand de to neste kampene. Tipper BPF og Jansson er klare igjen til neste helg.

Spent på hvilket lag og hvilken formasjon vi mønstrer på lørdag. Det blir ingen enkel kamp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #18 på: November 23, 2018, 19:39:28 »
Jeg tror derimot at dette blir laget:

                      Huffer
Dallas - Phillips - Cooper - Douglas
                    Forshaw
Hernandez -  Saiz - Klich - Alioski
                       Roofe

Huffer har en fordel med tanke på språk, Halme har vært for mye skadet. Ergo spiller Phillips midtstopper. Småsvakt defensivt, men tror det blir fyrverkeri av en kamp fordi vi mer enn noensinne vil ønske å ha spillet så langt unna eget forsvar som mulig. Dette blir enten veldig bra eller veldig stygt  ::)
« Siste redigering: November 23, 2018, 19:44:38 av Xern »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #19 på: November 23, 2018, 21:50:04 »
Lufcstats

Leeds will be looking to carry on a very good record at home to Bristol City, it’s 16/18 points in the last 6 league meetings.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #20 på: November 23, 2018, 21:52:24 »
Gerry McDermott

For tomorrows Sky Bet championship fixture v Bristol City,been informed Leeds fans are travelling in massive numbers from overseas.
200 Norwegians,75 from Sweden,20 from Denmark,20 from Italy.....

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #21 på: November 24, 2018, 11:37:43 »
Matchday.

Må innrømme jeg er meget spent m.h.t. dagens oppgjør. Nesten like spent som foran de to første kampene denne sesongen. Det er usikkerheten på keeperplass som er årsaken til det. Uansett om reservekeeperne våre ikke holder mål i dag, må man ikke begå den feilen å hetse dem. Det er klubbens transfer policy vedrørende denne plassen som har vist seg å slå feil. Regner med at ny keeper er å finne i Leeds United 1.1.19, enten permanent eller på lån.

Her må det angripes for alle penga. Enten vinner vi stort, eller så blir det en målrik uavgjort kamp. Tipper derfor to utfall: 3-0 til Leeds, eller 3-3. Målscorere for Leeds blir Roofe (2) og Alioski.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #22 på: November 24, 2018, 13:15:04 »
Gerry McDermott

For tomorrows Sky Bet championship fixture v Bristol City,been informed Leeds fans are travelling in massive numbers from overseas.
200 Norwegians,75 from Sweden,20 from Denmark,20 from Italy.....

helt enormt dette, blir rørt & stolt!!! Trur je feirer mæ en øl!
Ups & Ups!!

leedslife

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #23 på: November 24, 2018, 13:51:08 »
Jeg tror derimot at dette blir laget:

                      Huffer
Dallas - Phillips - Cooper - Douglas
                    Forshaw
Hernandez -  Saiz - Klich - Alioski
                       Roofe

Huffer har en fordel med tanke på språk, Halme har vært for mye skadet. Ergo spiller Phillips midtstopper. Småsvakt defensivt, men tror det blir fyrverkeri av en kamp fordi vi mer enn noensinne vil ønske å ha spillet så langt unna eget forsvar som mulig. Dette blir enten veldig bra eller veldig stygt  ::)

håper du treffer her.
Phillips absolutt å foretrekke som makker til Cooper.
Bielsa uttalte vel før sesongstart at Bailey, Blackman og Huffer kjempet om keeperplassen på førstelaget. Så vil være naturlig  å tro at Huffer står idag.
Virket meget bra når han har stått fr U23, men er jo et stort steg fra U23 til senior. Krysser fingrene.
Utrolig viktig at vi drar i land 3 poeng idag. Tror det fort kan bli stygt fremover hvis vi får oss en på buken idag:-(


Ser jo faktisk såpass svakt ut de 5 bak(hvis dette blir laget) at jeg faktisk savner en Pennington.
Trodde aldri i mitt liv jeg skulle skrive det.
Men han som et cover idag ville hjulpet oss betydelig, enten som back eller stopper.
« Siste redigering: November 24, 2018, 13:53:51 av leedslife »

RoarG

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #24 på: November 24, 2018, 13:54:20 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #25 på: November 24, 2018, 14:17:09 »
uansett hvem som kommer inn på keeper og stopper plass så er jeg ikke så altfor nervøs. er en rød tråd og samme spillestil på u23 og A laget og da er steget opp ett hakk lettere og i tillegg tror jeg bielsa følger med på spillerne med lupe.
Det eneste som kan ha litt av betydning er kjemi spillerne i mellom da det kommer inn"nye" spillere men tror og håper det ordner seg. satser på 3 poeng og god heng på 1 plassen etter runden idag
Forever Leeds United!!!!!!!!

John I

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #26 på: November 24, 2018, 15:00:35 »
Dagens lag ser slik ut:

 Huffer, Dallas, Douglas, Halme, Cooper (c), Phillips, Klich, Alioski, Hernandez, Forshaw, Roofe

Benken: Miazek, Davis, Clarke, Shackleton, Baker, Harrison, Saiz
« Siste redigering: November 24, 2018, 15:03:06 av John I »
Marching on together

Eriksen55

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #27 på: November 24, 2018, 15:03:37 »
O'Connor kom inn på laget i fjor, i en  fryktelig dårlig periode. Han klarte seg fint. Halme skal være bedre og et større talent. Skader har ødelagt for han.

Spiller han så er det for et lag med en god plan og godt innarbeidet system. Dette går nok bra!

Mer usikker på dagens keeper. De kan stå på hode og ta alt. Nerver og en god start er avgjørende!

Tipper en leken 2-0 seier. Saiz 2 mål!

Eriksen55

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #28 på: November 24, 2018, 15:08:31 »
Dagens lag ser slik ut:

 Huffer, Dallas, Douglas, Halme, Cooper (c), Phillips, Klich, Alioski, Hernandez, Forshaw, Roofe

Benken: Miazek, Davis, Clarke, Shackleton, Baker, Harrison, Saiz

Riktignok syntes jeg ikke Saiz har vært så god etter 1 mnd...men...rart!

Stoler på Bielsa! Tipper det handler om spilleforståelse og mangel på sluttprodukt! Hva annet kan det være??

Trodde innhoppet sist med assist skulle gitt han startplass likevel..

Vinner fortsatt 2-0. Halme og Roofe.


Hallgeir *

Sv: Kamp vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 24.11 2018-kl 16.00, LUTV
« Svar #29 på: November 24, 2018, 15:17:37 »
O'Connor kom inn på laget i fjor, i en  fryktelig dårlig periode. Han klarte seg fint. Halme skal være bedre og et større talent. Skader har ødelagt for han.

Spiller han så er det for et lag med en god plan og godt innarbeidet system. Dette går nok bra!

Mer usikker på dagens keeper. De kan stå på hode og ta alt. Nerver og en god start er avgjørende!

Tipper en leken 2-0 seier. Saiz 2 mål!

Det blir litt spesielt å score to mål som innbytter.

Blir en spennende kamp, dette, med ny midtstopper og keeper.

Viktig å slå tilbake direkte etter forrige kamp, men her bør vi benytte sjansen mot et lag som ikke innehar storformen for tiden.

Tror uansett ikke at det blir en enkel kamp.
Super Leeds since 1968