Skrevet av Emne: Januarvinduet 2019  (Lest 36669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Januarvinduet 2019
« på: Desember 10, 2018, 15:33:19 »
Litt sen start på denne tråden, ser jeg. Kanskje ikke så rart. Bielsa har sagt at ingen spillere skal inn, med mindre det dreier seg som helt betydelige forsterkninger av stallen. Ut har vært noen helhjerta spekulasjoner angående Clarke og Phillips. Men det er bare det: spekulasjoner. Med mindre bydende klubber blar opp en anseelig bunke pundsedler, tror jeg at både Clarke og Phillips blir her ut sesongen. Etter sesongen kan mye skje. Leeds kan ha byttet divisjon, og det kommer et nytt transfervindu. Men de spekulasjonene får vi ta da.

Så, mine prediksjoner blir som følger: ingenting av betydning skjer i dette vinduet. Sorry. Dette tyder på å bli en lite begivenhetsrik og kjedelig tråd :(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #1 på: Desember 10, 2018, 15:39:35 »
Blir vel en keeper, evt på lån.
"Who needs Cantona??"

auren

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #2 på: Desember 10, 2018, 15:59:20 »
Tipper vi får inn en ny keeper på lån samt kanskje en ving på lån. Og så kan det jo hende at Coyle vender tilbake fra og med 6. januar.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #3 på: Desember 10, 2018, 16:22:16 »
Tipper vi får inn en ny keeper på lån samt kanskje en ving på lån. Og så kan det jo hende at Coyle vender tilbake fra og med 6. januar.

auren
Jepp. Og særlig sprekere enn det blir det ikke. Coyle er også vår egen spiller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #4 på: Desember 15, 2018, 17:16:03 »
Tenker Baker bør lide samme skjebne som Harrison i januar. Hjem til sine klubber.. 2 flopper og en sjanse vi ikke kan ta..holder ikke Brown noe bedre nivå ser det tungt ut..

Harrison og Baker byttes ut med bedre spillere. Brown erstatter Saiz + ny keeper.

Kato

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #5 på: Desember 15, 2018, 18:52:34 »
Kjøp inn en eller to gode spillere i priskategorien 4-5 mill pund hver. Spillere gode nok for en førsteellever. Slutt å låne spillere, sjeldent det funker all verden.

Vil svært gjerne ha en venstrekant.
 

Cherry

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #6 på: Desember 15, 2018, 20:34:35 »
Kjøp Forestieri og lån en keeper og midtstopper.
 

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #7 på: Desember 15, 2018, 21:56:07 »
Kjøp inn en eller to gode spillere i priskategorien 4-5 mill pund hver. Spillere gode nok for en førsteellever. Slutt å låne spillere, sjeldent det funker all verden.

Vil svært gjerne ha en venstrekant.

Enig.

En ordentlig klasseving inn i stedet for Harrison. En klassespiller inn for Baker. Brown dekker opp for Saiz. Mangler da kun en keeper, f.eks Heaton. Da er  ikke PL bare en drøm lenger..
« Siste redigering: Desember 15, 2018, 21:58:32 av eriksen55 »

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #8 på: Desember 19, 2018, 12:39:29 »
Leeds vil låne. Newcastle vil selge. Prislapp £ 4 mill. Leeds bør kjøpe inn en erfaren keeper, enten som cover for BPF, eller som førstekeeper, er min mening. Så, vi bør kjøpe Darlow i januar. Kan ikke være gjerrige m.h.t. keeperplassen. Kan sikkert få til en deal lignende Bamford og Douglas. Betale litt nå, og resten i form av opprykks-klausul.

https://www.mirror.co.uk/sport/football/newcastle-united-name-price-leeds-13753996
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Budda

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #9 på: Desember 19, 2018, 15:04:41 »
Leeds vil låne. Newcastle vil selge. Prislapp £ 4 mill. Leeds bør kjøpe inn en erfaren keeper, enten som cover for BPF, eller som førstekeeper, er min mening. Så, vi bør kjøpe Darlow i januar. Kan ikke være gjerrige m.h.t. keeperplassen. Kan sikkert få til en deal lignende Bamford og Douglas. Betale litt nå, og resten i form av opprykks-klausul.

https://www.mirror.co.uk/sport/football/newcastle-united-name-price-leeds-13753996

Tja, usikker. Han er vel en brukbar keeper i Championship og kan være en grei utfordrer til BDF, men usikker på om han holder PL-nivå. Hvis vi kan få til et lån ut sesongen så hadde vært bra. Hvis vi rykker opp, så kan vi legge listen litt høyere og ha BPF som reserve



Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #10 på: Desember 23, 2018, 22:33:41 »
Det bør vel ikke være noen tvil nå? Harrison kan få utvikle seg i City.

Da står vi igjen med Alioski og Clarke som vinger, hvis Pablo blir brukt i midten.

Vi har Izzy, men han er skadet igjen. Håper dem ser på han som en bonusspiller. Kan ikke satse på at han bidrar.

Roberts imponerte ikke på kanten i starten heller..

Vil tro at Pablo spiller til vingen igjen når Phillips flyttes frem når Cooper
Berardi er klare igjen. Men fortsatt tynt på vingen!

Ønsker meg en ny ving inn, samt en midtbanespiller. Helt offensiv. Keeper kommer nok!

Bamford skadet igjen.. Roofe førstevalg. Vi har Roberts, Izzy kan spille der. Edmundson, Dalby og Kun. Clarke et alternativ. Blir Bamford ute en stund, føler jeg at en spiss på lån hadde gjort seg...Men samtidig viser gutta fra u23 at dem leverer. Roberts scoret ok med mål når Roofe og Bamford var ute.. vet ikke!

Viktigste er å bli kvitt og erstatte Harrison. Gjerne det samme med Baker. Bielsa har sagt at nye spillere skal være bedre enn de vi har fra før...Det vil si, ut med de to dårligste, Inn med to som er av de beste.

Håper ikke vi ødelegger sesongen med å sitte helt stille i båten i januar. Spent!

Johnnyj

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #11 på: Desember 24, 2018, 15:14:49 »
Om en uke kommer Malik Wilks tilbake fra utlånet sitt i Doncaster.

Han bøttet inn mål for u23s som spiss. Men er nå omskolert til en som kan bekle begge kantposisjoner. Fra det jeg husker har han rå fysikk, er rask og går rett på mål.

I år står han med 7 mål og 5 assists på 28 kamper. Fått mye spilletid i Rovers og gjort sakene sine bra.

Er dette en spiller som Bielsa kan dra nytte av? Eller blir han sendt ut på et nytt lån?

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #12 på: Desember 24, 2018, 17:13:48 »
Om en uke kommer Malik Wilks tilbake fra utlånet sitt i Doncaster.

Han bøttet inn mål for u23s som spiss. Men er nå omskolert til en som kan bekle begge kantposisjoner. Fra det jeg husker har han rå fysikk, er rask og går rett på mål.

I år står han med 7 mål og 5 assists på 28 kamper. Fått mye spilletid i Rovers og gjort sakene sine bra.

Er dette en spiller som Bielsa kan dra nytte av? Eller blir han sendt ut på et nytt lån?
Wilks hadde vært spennende å se hva kan få til i dagens Leeds. Den kampen han debuterte i var jo ikke all verden. Han fortjener en ny sjanse i Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #13 på: Desember 25, 2018, 09:26:52 »
Jeg håper vi henter en norsk spiller i januar. Gjerne på lån. Nå er jeg så drittlei dette Solskjær maset i norsk media. Det er helt absurd og på viddene. Det er ikke til å holde ut  :( Hva skal til å for å slippe til i norsk media? En profilert norsk spiller hadde vært tingen. Hvem i så fall?? Er ikke så mange realistiske å velge mellom vel..?

DON REVIE

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #14 på: Desember 25, 2018, 09:53:51 »
Sander Berge, Genk

gulle

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #15 på: Desember 25, 2018, 10:03:58 »
Hent Ajer fra Celtic , han trenger vi , samt at det vil få fart på norske aviser
Nå rykker vi opp! Jasederja

Kontakinte

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #16 på: Desember 25, 2018, 10:18:27 »
Jarstein!

LEO

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #17 på: Desember 25, 2018, 10:21:01 »
Jeg håper vi denne gangen satser og kjøper forsterkninger i januar.  Som kjent så har det vært motstanderne som har forsterket og vi har da fått dårligere resultater i andre halvdel av sesongen. Nå har vi en unik sjanse til å rykke rett opp. Da må vi kjøpe et par spillere som går rett inn på laget. Keeper og en utespiller kan da ikke være for mye forlangt.   MOT
 

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #18 på: Desember 25, 2018, 11:02:43 »
Vi tenker mest på forsterkninger, men enkelte spillere bør vel ta seg en tur ut på lån? Slike som Conor Shaughnessy, en spiller som jeg helt har glemt at vi har.

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/25/leeds-conor-shaughnessy-needs-to-ask-for-january-loan-move/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #19 på: Desember 25, 2018, 11:06:49 »
Vi tenker mest på forsterkninger, men enkelte spillere bør vel ta seg en tur ut på lån? Slike som Conor Shaughnessy, en spiller som jeg helt har glemt at vi har.

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/25/leeds-conor-shaughnessy-needs-to-ask-for-january-loan-move/
Lurte litt på denne...
Han har vel knapt vært på banen for U23 heller, så da må han vel stort sett vært skadet... Eller?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #20 på: Desember 25, 2018, 11:26:39 »
Vi tenker mest på forsterkninger, men enkelte spillere bør vel ta seg en tur ut på lån? Slike som Conor Shaughnessy, en spiller som jeg helt har glemt at vi har.

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/25/leeds-conor-shaughnessy-needs-to-ask-for-january-loan-move/
Lurte litt på denne...
Han har vel knapt vært på banen for U23 heller, så da må han vel stort sett vært skadet... Eller?
Han var langtidsskadet, var på vei tilbake men ble skadet på nytt i u 23 kamp i høst. Har han spilt etter det?
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #21 på: Desember 25, 2018, 11:49:30 »
Vi tenker mest på forsterkninger, men enkelte spillere bør vel ta seg en tur ut på lån? Slike som Conor Shaughnessy, en spiller som jeg helt har glemt at vi har.

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/25/leeds-conor-shaughnessy-needs-to-ask-for-january-loan-move/
Lurte litt på denne...
Han har vel knapt vært på banen for U23 heller, så da må han vel stort sett vært skadet... Eller?
Han var langtidsskadet, var på vei tilbake men ble skadet på nytt i u 23 kamp i høst. Har han spilt etter det?

OK. Sjekket litt. :)

Mon Oct 1 Nottingham Forest H (W 2-0 Edmondson, Stevens) Report
Fri Oct 5 Southampton A (L 2-1 Temenuzhkov) PL Cup Report
Fri Oct 12 Burnley H (D 2-2 (O.G, Roofe) Report     
Fri Oct 19 Barnsley A (W 1-4 (Edmondson x 3, Dalby) Report
Thu Oct 25 Notts County A (W 0-5 Edmondson x 2, Oduor, Gotts, Dalby) Report  Spilte
Mon Oct 29 Hull City H (W 2-1 Edmondson, Harrison) Report   Spilte

 
Mon Nov 5 Crewe Alex A (L 3-1 Clarke) Report  Spilte    
Fri Nov 16 Birmingham City H (L 0-3) Report  Spilte
Mon Nov 26 Sheffield United A (W 1-3 Roberts x 2, Temenuzhkov) Report
Fri Nov 30 Newcastle United A (L 2-0) Report
 
Tue Dec 11 Burnley A (W 3-6 Bamford x 3, Baker, Brown, Clarke) Report  Spilte.
Mon Dec 17 Barnsley H (L 0-2) Report                     
 
Konklusjon. Kom på banen i siste del av oktober, spilte i fire på rad. Stod over to stk. Spilte 11.desember men ikke 17.desember.

https://www.leedsunited.com/news/academy-news/23641/u23-fixtures-results
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #22 på: Desember 25, 2018, 14:12:42 »
Er ikke dette et luksusvindu, vi må ikke hente noen foruten en keeper?!?

Når det er sagt så håper jeg at Bielsa/Radz/Orta henter inn en offensiv døråpner av en midtbanespiller. Hadde ikke gjort noe om man kunne hentet en "Tammy Abraham" også, en litt annerledes spiss som er målgarantist.

Bielsa har så kontroll at jeg lar han fortsette å gjøre det han gjør om dagen, hvis han vil spille med Leif på topp så stoler jeg på at det er det rette valget:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #23 på: Desember 25, 2018, 14:20:11 »
I disse 'vindus-trådene' pleier det jo å flomme over av frykt for hvem som selges :o

Det er det visst kjemisk fritt for nå. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #24 på: Desember 25, 2018, 14:39:08 »
I disse 'vindus-trådene' pleier det jo å flomme over av frykt for hvem som selges :o

Det er det visst kjemisk fritt for nå. :)

... noe som også må ses i sammenheng med at Saiz allerede har forlatt.  :)

Leedsfan

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #25 på: Desember 25, 2018, 14:42:20 »
I disse 'vindus-trådene' pleier det jo å flomme over av frykt for hvem som selges :o

Det er det visst kjemisk fritt for nå. :)

Det var jo noen fans som sa "here we go again" når det kom rykter om "kontraktsproblemer" for Roofe og at WBA ville ha Phillips. Søplerykter, ingen forlater dette godstoget nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #26 på: Desember 25, 2018, 15:02:32 »
I disse 'vindus-trådene' pleier det jo å flomme over av frykt for hvem som selges :o

Det er det visst kjemisk fritt for nå. :)

Det var jo noen fans som sa "here we go again" når det kom rykter om "kontraktsproblemer" for Roofe og at WBA ville ha Phillips. Søplerykter, ingen forlater dette godstoget nå!
Så lenge tabellsituasjonen er som den er nå, vil vel ingen dra. Viktig at Leeds holder momentumet oppe i januar, slik at det ikke blir mer attraktivt å ville søke seg til PL-klubber.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #27 på: Desember 25, 2018, 19:21:25 »
Kommer f eks Shitty med ett bud med orntlie' penger på Clarke - så har Andrea nok ikke råd til å si nei... slik er d jo.  Må bli/ være med lån ut sesongen inkludert for oss da.
Tror vel ikke at unge Jack vil noe annet sted nå da...

Nå , når vi er nærmere enn på 15 år- så bør vi virkelig benytte vinduet til og forsterke .... akkurat i hva vet nok Orta og Bielsa best.  2-3 mann, kanskje hvis vi " leverer" tilbake Baker/ Harrison .. da trenger vi nok 3-4 stk. Men forsterkninger da....
« Siste redigering: Desember 25, 2018, 19:33:50 av Cherry »
 

auren

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #28 på: Desember 25, 2018, 20:07:22 »
Bielsa ønsker nok minst mulig nye spillere i troppen. Jeg tror vi får inn en ny keeper samt en erstatter for Saiz/offensiv spiller. Tipper begge kommer på lån. Baker og Harrison tror jeg fortsetter i klubben ut sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #29 på: Desember 26, 2018, 00:08:36 »
Vi tenker mest på forsterkninger, men enkelte spillere bør vel ta seg en tur ut på lån? Slike som Conor Shaughnessy, en spiller som jeg helt har glemt at vi har.

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/25/leeds-conor-shaughnessy-needs-to-ask-for-january-loan-move/
Lurte litt på denne...
Han har vel knapt vært på banen for U23 heller, så da må han vel stort sett vært skadet... Eller?
Han var langtidsskadet, var på vei tilbake men ble skadet på nytt i u 23 kamp i høst. Har han spilt etter det?

OK. Sjekket litt. :)

Mon Oct 1 Nottingham Forest H (W 2-0 Edmondson, Stevens) Report
Fri Oct 5 Southampton A (L 2-1 Temenuzhkov) PL Cup Report
Fri Oct 12 Burnley H (D 2-2 (O.G, Roofe) Report     
Fri Oct 19 Barnsley A (W 1-4 (Edmondson x 3, Dalby) Report
Thu Oct 25 Notts County A (W 0-5 Edmondson x 2, Oduor, Gotts, Dalby) Report  Spilte
Mon Oct 29 Hull City H (W 2-1 Edmondson, Harrison) Report   Spilte

 
Mon Nov 5 Crewe Alex A (L 3-1 Clarke) Report  Spilte    
Fri Nov 16 Birmingham City H (L 0-3) Report  Spilte
Mon Nov 26 Sheffield United A (W 1-3 Roberts x 2, Temenuzhkov) Report
Fri Nov 30 Newcastle United A (L 2-0) Report
 
Tue Dec 11 Burnley A (W 3-6 Bamford x 3, Baker, Brown, Clarke) Report  Spilte.
Mon Dec 17 Barnsley H (L 0-2) Report                     
 
Konklusjon. Kom på banen i siste del av oktober, spilte i fire på rad. Stod over to stk. Spilte 11.desember men ikke 17.desember.

https://www.leedsunited.com/news/academy-news/23641/u23-fixtures-results

Hmmm.... 9 baklengs de siste tre kampene han har spilt...