Skrevet av Emne: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30  (Lest 34341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« på: Desember 20, 2018, 09:09:06 »
Kun tre dager til kamp og det er på tide med kamptråd. Vi får vel vite hvordan ståa er på dagens pressekonferanse. Hvis ingen nye skader så blir det nok samme lag som mot Bolton tenker jeg.

Villa må heldigvis klare seg uten Grealish. Skal være veldig godt fornøyd med uavgjort. Frykter en lignende kamp som mot WBA men satser heller på Derby-kampen i reprise.

Tips: 2-1 til hjemmelaget.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #1 på: Desember 20, 2018, 09:39:51 »
Spiller Cooper? Ikkje umulig, såg jo ut til å bevege seg fritt i går. I tilfelle satser eg på dette laget:

                                                    BPF

Shackleton               Jansson                       Cooper               Douglas

                                                Phillips

                    Forshaw                                          Klich

Hernandez                                                                            Alioski

                                                  Roofe

Altså ingen bomber her.

stian

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #2 på: Desember 20, 2018, 10:55:49 »
Spiller Cooper? Ikkje umulig, såg jo ut til å bevege seg fritt i går. I tilfelle satser eg på dette laget:

                                                    BPF

Shackleton               Jansson                       Cooper               Douglas

                                                Phillips

                    Forshaw                                          Klich

Hernandez                                                                            Alioski

                                                  Roofe

Altså ingen bomber her.

Håper du har rett i denne. Det blir et stort behov for Phillips på midten med den offensive kvaliteten Villa har. Jeg frykter imidlertid at det blir for tidlig for Cooper og at Phillips blir stopper. Halme er et alternativ bak, men Bielsa går nok for det sikre.

Sterland

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #3 på: Desember 20, 2018, 11:06:00 »
Ønsker meg Hernandez sentralt, og Clarke inn på den ene vingen. Klich bør få en pause

B_Ød

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #4 på: Desember 20, 2018, 11:35:52 »
kanskje ta med at denne sendes på viasport2..erfaringsmessig vil vel dette spørsmålet dukke opp?  ;)
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #5 på: Desember 20, 2018, 11:45:28 »
Leeds har bare tapt 3 kamper så langt. Det er jo meget bra. Her tror jeg det 4. tapet kommer. Vil jo fortsatt være topp 2, da. Leeds scorer nok, men bare 1 gang. Så enten 2-1 eller 3-1 til hjemmelaget. Det blir Roofe som scorer Leeds' mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #6 på: Desember 20, 2018, 11:48:30 »
aldri i verden om vi taper denne!!
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #7 på: Desember 20, 2018, 13:17:17 »
aldri i verden om vi taper denne!!

Jeg ser på dette som en meget tøff kamp. Vi skal være glad de har Nyland i mål og Grealish skadet. De har et dynamisk kvalitetslag med nå en knallgod trener. Uavgjort hadde vært gull, seier hinsides og tap noe vi må leve med.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #8 på: Desember 20, 2018, 13:40:26 »
aldri i verden om vi taper denne!!

Jeg ser på dette som en meget tøff kamp. Vi skal være glad de har Nyland i mål og Grealish skadet. De har et dynamisk kvalitetslag med nå en knallgod trener. Uavgjort hadde vært gull, seier hinsides og tap noe vi må leve med.

lever helt greit med seier jeg..hvilket jeg tror dette blir.
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #9 på: Desember 20, 2018, 13:55:24 »
BPF
Shackleton- Pontus-Halme-Douglas
Philips
Pablo- Klich, Forshaw, Clarke
Roofe

Benk: Izzy, Bamford, Cooper, Huffer, Alioski, Baker og Harrison.
 

ar9

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #10 på: Desember 20, 2018, 15:34:09 »
Går kampen på TV?

asLeeds

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #11 på: Desember 20, 2018, 15:37:12 »
1-1. Bamford :)
DALHEIM WHITES

RoarG

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #12 på: Desember 20, 2018, 15:37:26 »
aldri i verden om vi taper denne!!

Jeg ser på dette som en meget tøff kamp. Vi skal være glad de har Nyland i mål og Grealish skadet. De har et dynamisk kvalitetslag med nå en knallgod trener. Uavgjort hadde vært gull, seier hinsides og tap noe vi må leve med.

lever helt greit med seier jeg..hvilket jeg tror dette blir.
Skal leve helt greit, jeg. Uansett resultat.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #13 på: Desember 20, 2018, 16:54:40 »
Trur vi skal være fornøyd med U her, men må innrøm at i år, så e æ ikke det.
Æ vil ha seier, og mein Leeds er god nok til det.

Ser for meg, som nevt over, at det fort kan bli WBA kamp..men så virker vi jo dønn solide..utrolig vanskelig å spå, men vinn vi, da e æ bra sikker på at vi klarer topp 2..

Bli ikke å tippe på langoddsen, det er helt sikkert. MOT


stian

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #14 på: Desember 20, 2018, 17:34:10 »
Trur vi skal være fornøyd med U her, men må innrøm at i år, så e æ ikke det.
Æ vil ha seier, og mein Leeds er god nok til det.

Ser for meg, som nevt over, at det fort kan bli WBA kamp..men så virker vi jo dønn solide..utrolig vanskelig å spå, men vinn vi, da e æ bra sikker på at vi klarer topp 2..

Bli ikke å tippe på langoddsen, det er helt sikkert. MOT

Har vi egentlig vært så solide i det siste? Bra defensivt, men ikke offensivt. Jeg er strålende fornøyd med uavgjort, tar et glass champagne om det blir seier.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #15 på: Desember 20, 2018, 17:39:50 »
Trur vi skal være fornøyd med U her, men må innrøm at i år, så e æ ikke det.
Æ vil ha seier, og mein Leeds er god nok til det.

Ser for meg, som nevt over, at det fort kan bli WBA kamp..men så virker vi jo dønn solide..utrolig vanskelig å spå, men vinn vi, da e æ bra sikker på at vi klarer topp 2..

Bli ikke å tippe på langoddsen, det er helt sikkert. MOT

Har vi egentlig vært så solide i det siste? Bra defensivt, men ikke offensivt. Jeg er strålende fornøyd med uavgjort, tar et glass champagne om det blir seier.

Jeg tenker at det offensive spillet begynner med en gang vi har ballen! En ballbesittelsesprosent på nærmere 60% forteller oss at det offensive spillet sitter som Bielsa forventer.

Vi er klubben med flest avslutninger i Championship. Tallet er rundt 350 avslutninger på 22 kamper!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LEO

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #16 på: Desember 20, 2018, 18:59:19 »
I denne kampen må vi bruke både Roofe og Bamford
Vi holder ikke nullen i denne og da må vi legge opptil å score 2 eller 3 mål.

ellers enig at denne kampen betyr utrolig mye. Skulle vi mot alle odds vinne denne, ja da tror jeg vi rykker direkte opp for vi har to kamper vi bør vinne hjemme som neste.

Mest sannsynlig taper vi som vi gjorde mot WBA, men jeg håper ikke dette skjer. Uavgjordt er helt greit her.
Men AV sliter de også med skader   

MOT
 

Torpe-do

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #17 på: Desember 20, 2018, 19:55:13 »
Frykter litt AVs kompetanse på dødballar. 15 mål på (nesten) ein halv sesong er vel ganske bra? Det er vel ikkje heilt ukjent at dødballar imot har vore ein liten svakheit i Leeds' forsvar i år. Det vert kanskje meir framtredande med Berardi i midtforsvaret, noko som ikkje er tema for denne kampen, but still..

Eg trur Coopers eventuelle tilbakekomst er ein viktig nøkkel. Sterkare luftstyrke i forsvar, og då får Phillips spele der han spelar best.

Nervøs for denne!

stian

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #18 på: Desember 21, 2018, 00:47:33 »
Trur vi skal være fornøyd med U her, men må innrøm at i år, så e æ ikke det.
Æ vil ha seier, og mein Leeds er god nok til det.

Ser for meg, som nevt over, at det fort kan bli WBA kamp..men så virker vi jo dønn solide..utrolig vanskelig å spå, men vinn vi, da e æ bra sikker på at vi klarer topp 2..

Bli ikke å tippe på langoddsen, det er helt sikkert. MOT

Har vi egentlig vært så solide i det siste? Bra defensivt, men ikke offensivt. Jeg er strålende fornøyd med uavgjort, tar et glass champagne om det blir seier.

Jeg tenker at det offensive spillet begynner med en gang vi har ballen! En ballbesittelsesprosent på nærmere 60% forteller oss at det offensive spillet sitter som Bielsa forventer.

Vi er klubben med flest avslutninger i Championship. Tallet er rundt 350 avslutninger på 22 kamper!

Ballbesittelse kan noen ganger være et tegn på at det offensive IKKE sitter (se på Rosenborg hvor halvparten av alle pasninger er mellom upressede midtstoppere). Leeds er ikke helt der - frispillingen er jevnt over veldig bra. Men jeg synes det er lenge siden det har sprudlet. Mye bra fram til den siste tredelen, men savner mer kvalitet derfra og inn.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #19 på: Desember 21, 2018, 01:02:32 »
Vi holder nullen...
...så får vi satse på mål til oss sjøl!!!!

Tipper 3 stk... ;D

MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

flynn

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #20 på: Desember 21, 2018, 09:56:56 »
Sesongens potensielt vanskeligste gjenværende kamp i mine øyne. Poeng vil være gull verdt, ikke minst fordi det hindrer Villa å få full pott. Jeg er langt fra sikker på at luka ned til dem er stor nok!

flynn

Killa

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #21 på: Desember 21, 2018, 10:17:37 »
Sesongens potensielt vanskeligste gjenværende kamp i mine øyne. Poeng vil være gull verdt, ikke minst fordi det hindrer Villa å få full pott. Jeg er langt fra sikker på at luka ned til dem er stor nok!

flynn

Enig med deg. Det jeg har sett av Villa i en del kamper på senhøsten har vært meget bra - jeg har tenkt at det laget der er bedre enn oss..... men mulig de har et lavere bunn-nivå enn Leeds har? Håper på uavgjort her - det ville vært meget bra! Ved seier er vi 15 poeng foran Villa - det skal det godt gjøres å rote bort og hadde vært helt fantastisk å få den luka på dem.

auren

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #22 på: Desember 21, 2018, 10:18:34 »
Sesongens potensielt vanskeligste gjenværende kamp i mine øyne. Poeng vil være gull verdt, ikke minst fordi det hindrer Villa å få full pott. Jeg er langt fra sikker på at luka ned til dem er stor nok!

flynn

Tja. Kan vel med rimelig trygghet si at hvis Villa tar oss igjen, så kan vi glemme direkte opprykk.

Får vi det første målet så taper vi ikke. Har vi fortsatt vunnet alle kampene vi har tatt ledelsen i?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #23 på: Desember 21, 2018, 11:10:40 »
Sesongens potensielt vanskeligste gjenværende kamp i mine øyne. Poeng vil være gull verdt, ikke minst fordi det hindrer Villa å få full pott. Jeg er langt fra sikker på at luka ned til dem er stor nok!

flynn

Tja. Kan vel med rimelig trygghet si at hvis Villa tar oss igjen, så kan vi glemme direkte opprykk.

Får vi det første målet så taper vi ikke. Har vi fortsatt vunnet alle kampene vi har tatt ledelsen i?

auren

Ja, helt vill statistikk

Killa

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #24 på: Desember 21, 2018, 14:32:34 »
Luke Ayling will be in the squad this weekend and will probably be a starter at Aston Villa!
-Bielsa

auren

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #25 på: Desember 21, 2018, 14:42:43 »
Luke Ayling will be in the squad this weekend and will probably be a starter at Aston Villa!
-Bielsa

Hmmm.. Burde han ikke spilt en kamp eller to på U-23 først?

Blir spennende å se om han spiller høyreback eller midtstopper. Jeg tipper stopper med Pontus.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #26 på: Desember 21, 2018, 15:00:01 »
Pressekonferansen.

Ayling altså klar - ikke et ord om Cooper :o

12:49
Beren Cross
Five wins - Villa biggest test?
It’s the last rival we haven’t played against. It’s a team with a very significant offensive strength. They are good in the collective play and they are good with their individual players. They also have many good players. If we take into account these aspects, they have very similar aspects to West Bromwich.
Beren Cross
Good afternoon
Welcome to a dreary Thorp Arch as we await Marcelo Bielsa and Salim Lamrani.
He is expected from 12.45pm.

12:50
Christmas approach - rotation?
We’ll see the affects on each player and take decisions after that. We’ll take into account the fatigue.

12:52
First Christmas in England - what will it look like for you and players?
It’s a tradition in England. It’s something common. It’s something exceptional for other countries, but common here. When you play two games per week in two weeks it’s similar to other moments in the competition.
The fact this happens during Christmas and New Year period, it will be more demanding regarding professionalism, but it’s not exaggerated. It belongs to the folklore of English football and it belongs to the football culture of this country.

12:53
January plans
The possibility of strengthening the team is hypothetical, it’s not concrete or clear. There are some clear facts, For example, we have less players than at the beginning of the season. To add players to the team increasing the level of the team is not easy. If we find players better than those who left it will be a good addition to the team.
It’s only a possibility, for now.

12:55
Need to replace Saiz?
The answer I just gave includes the answer to your question. If player arrives he has to have a better level than the player we already have. We also have to consider his adaptation to the competition and his new team. We have many hypotheses on that, so I can’t give you a clear answer.
The clear facts are we have less players than six months ago. If a player arrives it would mean he is better than the players we already have.

12:59
Villa a serious rival at the top?
The important thing for this competition is who is getting promoted and who is struggling to get promoted. As it is a long competition, and as you have many possibilities because you have six teams able to go up, any conclusion will be a premature one.
I see every time I’m asked the same question in a different way, but unfortunately I can’t give you a different answer. Imagine if I had to give you an answer with a level of certainty in the answer. For any lucid observer it would be an act of irresponsibility. We only played half of the games. If you ask me if Villa has players to get promoted, my answer is yes. Do they have the structure to go up? Yes. Do they have a brilliant head coach? Of course. You have more than six teams with good players, good head coach and good structure.
We are sure among all these teams with the capacity for promotion, they won’t give the answer observers expect. We can’t draw conclusions now, we have to wait until the end. That’s why it’s very difficult to give a serious answer.

13:00
Fifteen-point gap would be significant for Villa though
The other day I was told when Middlesbrough got promoted they had a 12-point difference and they lost it. I’ve just been told this otherwise I would say you can’t lose 15 points, but the team that got promoted lost 12 points.

13:04
Eleven points from a losing position - what has changed for that stat this season?
To be able to make differences and comparison I would have to know what happened in the previous seasons. What I see is we have a group of players who are very capable, involved in the project - with the institution, involved with the public. I corrected the word project because this group of players would follow any kind of project.
The identification of the players with the team, with the city and with the fans is more important than the project. There is a mix between the team and professionalism. They are professionals, so they can do their job seriously. They have a dose of amateur because of the affection they have with what they are doing. It’s not only they do their job, it’s the feelings towards what they are doing.
In ways, it’s never good to analyse a group when they are at the top level. The good thing is we can say exactly what we just said in a moment of adversity.

13:07
Halfway point - reflections
The players have, almost all of them, have Championship experience. The process of adaptation is only for the youngsters because the new players like Bamford, Douglas and Forshaw come from the Championship.
Honestly, my intention was very natural because I consider when you have noble opponents with good intentions, when you have referees without considering they can make mistakes and take quick decisions, impartial referees, when you have an impeccable organisation, when you have high quality pitches and when you have all these ingredients, all competitions are similar, the only challenge is to propose your style.
That’s why I haven’t had any difficulties to adapt.

13:10
Expected greater challenge in imposing style?
This experience is similar to the previous ones I had as a head coach. You know we have a sentence that says you have to play according to the qualities of the players you have. I have never had to be the head coach of a group that prevented me from developing my ideas. That’s why I have some doubts regarding this concept. Players are a condition for the style. The role of the head coach is to convince and you can’t convince if you don’t believe in what you are saying. That’s why it’s very hard for a head coach to change his manner of conceiving the game, it’s more credible to think you can develop your ideas regardless of the features of the players. Let me moderate my comment. You don’t have players, probably, that prevent a head coach from developing his ideas. Maybe the weakest teams of a Championship, don’t have the quality of the other teams, but if we take the average, we can draw this kind of opinion.

13:21
Saiz opinion
I gave my opinion by the time I gave him as a player. He played 80 per cent of the competition. He left the club being a starter. He missed, I don’t remember, four or five games, and when he left our midfield was Forshaw, Klich and Saiz. I have to be very careful. He was a player that had a lot of value for me.
I can’t say it doesn’t matter he left because you would tell me ‘why, then he played 80 per cent of the games.’ This is my first point. Second point is I didn’t ask Samu Saiz to leave. I never talked about him, regarding his desire to leave the club. In the club there are people I trust very much who evaluated the situation. They took the decision they thought was the right one. I don’t agree and I don’t disagree with the decision taken.
What I can’t tell is I asked Saiz to leave, I made it easier and it doesn’t matter because we have a group of 18 players and he was one of the 18 players. When you put limitations to the number of players you can’t say it doesn’t matter if one of them goes. Of course, we are in conversations to find a solution he has left. We assume we can’t rely on him anymore and we must find a solution. As I want to be ????? - it matters to me what people think of my job. I can’t say I made it easier for Saiz to leave and I can’t say it doesn’t matter he left and I have never talked to Samu about his departure.
Let’s remember he left the team being a starter in the team. I don’t have to underline this, but if you start or are in the 18 it’s the same thing because if you take the stats you have four or five always missing.
At the same time, honestly, I trust absolutely the persons who take these decisions in the club I don’t take. These arguments I’m giving you, those who ntake these decisions, took them into account, but taking into account arguments doesn’t mean you impose the arguments.
For me, it’s easier not to deal with this situation because it’s difficult to solve. What I can’t tell is I made it easier or I don’t care if he left or not. I say that because we have a responsibility to the people who make opinions on our decisions. I can’t say he left and I don’t care. I talked a lot about this, but I only said three things. I didn’t make it easier for Samu Saiz to leave, a head coach can’t say he doesn’t care when this player played 80 per cent of the games and he was a starter and one of the 18 players, and it was difficult situation to solve. I have absolute trust in those who made the decision. I am sure they know my arguments and with optimism we think we can find a solution to his absence.
There is no excuse to look forward to the future with the same optimism as before. I spent 10 minutes telling you this, but I didn’t say these last five things.

13:22
Brown update
He has a problem that will take three or four weeks to solve. I’m disappointed and sad this happened. It’s very common, frequent players who didn’t play for a long time have more problems. I see he is strong mentally with a lot of enthusiasm.

13:24
Ayling back
May start this weekend.

13:25
Bielsa Rhapsody
I am thankful. It’s very important, for me, the feeling for the club. They give me an importance honestly I don’t deserve.
Cult figure - kids' costumes, horse names - does he know?
What do you want me to tell you?
[Is he aware of his status?]
Affection is the maximum aspiration for a human being, when you receive affection it’s something you are very thankful for. We have to be very careful when we see the reasons for this affection.
In this case I don’t deserve the recognition I am getting. If I give you this answer I feel ill at ease and if I don’t answer to you you wouldn’t accept it. I have the obligation to tell you.

13:27
All over
That’s it from Bielsa.






Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #27 på: Desember 21, 2018, 16:23:41 »
Denne 11-en hadde vært veldig spennende, men trolig alt for offensiv:

BPF - Shacks, Ayling, Pontus, Douglas - Phillips - Pablo, Forshaw, Roofe, Clarke - Bamford

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #28 på: Desember 21, 2018, 17:57:51 »
Vanskelig kamp. Tipper 2-2.
Alle 3 poeng hadde vært helt fantastisk. Da er det vel 15 poengs luke til Villa. Aldri i livet at de tar det igjen.

Grealish er vel ute. Det er viktig. stor forskjell på villa med og uten han.

Bamford og Clarke sitt første for oss:-D

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30
« Svar #29 på: Desember 21, 2018, 18:46:20 »
Aston Villa v Leeds, Sunday 1.30pm - Live on Sky Sports Football
What a game it should be at Villa Park as Dean Smith's resurgent side aim to claw back some points on the Championship's pace-setters.

Despite all their injury problems Leeds keep winning, with Patrick Bamford returning to score their winner at Bolton last week. Marcelo Bielsa has built a real togetherness there but I just think this Villa side will edge it.

Prutton predicts: 2-1 (17/2 with Sky Bet)

Jeg tror dessverre Prutton har rett!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.