Skrevet av Emne: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV  (Lest 26008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #30 på: Desember 29, 2018, 12:13:35 »
Fra hjemmesiden:

We analyse Saturday's clash.

Leeds United head into Saturday's game with Hull City, looking for an eighth successive Sky Bet Championship victory.  The Whites have a good record against Hull over recent years, unbeaten in the last five meetings stretching back to December 2015.  However, like Leeds, Hull come into the fixture in good form, having won four of their last five matches and the Tigers haven't lost since the end of November.  At least a point for the Whites would ensure Marcelo Bielsa's side would top the division for the start of 2019.


Head coach/manager

Leeds United: Marcelo Bielsa

Hull City: Nigel Adkins

 

League position

Leeds United: 1st

Hull City: 15th

 

Recent form

Leeds United: WWWWW

Hull City: WDWWW

 

Top scorer

Leeds United: Kemar Roofe (13)

Hull City: Jarrod Bowen/Fraizer Campbell (8)

 

Head to head

Leeds United wins: 23

Draws: 12

Hull City: 14

 

Last time at Elland Road

Saturday 23rd December 2017

Sky Bet Championship

 

Leeds United 1 (Hernandez 29)

Hull City 0

-------------------

Blir sikkert et nytt nervepirrende oppgjør.  Håper vi avgjør litt tidligere i dag og vinner komfortabelt med 2-3 mål.  Men frykter at det blir nok en neglebitende kamp der spenningen følger oss til siste spark.  MOT
Medlem 94237

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #31 på: Desember 29, 2018, 13:51:51 »
Huff...venter på bananskallet og frykter det kommer idag. Men håper jeg tar grundig feil! Måtte seirsrekka fortsette!!!!!!!!!!

GeirO

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #32 på: Desember 29, 2018, 13:57:03 »
Lukter i alle fall ikke seier, fordi:

Det er statistisk uendelig mye verre å vinne åtte på rad enn sju på rad. 87 år siden sist mener jeg å ha lest.


Statistisk sett er det like vanskelig eller lett å vinne neste kamp.
Om du har tapt 11 kamper på rad fordi du er et drittlag, så er det ikke dermed enklere å vinne enn å tape den neste kampen...
Isolert sett har du rett, men jeg snakker om en kjede som består av åtte enkelthendelser etter hverandre.

Statistisk sett er det ikkje en kjede når kampen begynner. På samme måte som at om man får rødt 7 ganger på rad, like sannsynlig med rødt og svart på neste :D
Forskjellen fra roulette er vel at her spiller den menneskelige hjerne inn, ofte skaper den et annet utgangspunkt.
MOT

GeirO

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #33 på: Desember 29, 2018, 14:01:22 »
Lukter i alle fall ikke seier, fordi:

Det er statistisk uendelig mye verre å vinne åtte på rad enn sju på rad. 87 år siden sist mener jeg å ha lest.


Statistisk sett er det like vanskelig eller lett å vinne neste kamp.
Om du har tapt 11 kamper på rad fordi du er et drittlag, så er det ikke dermed enklere å vinne enn å tape den neste kampen...
Isolert sett har du rett, men jeg snakker om en kjede som består av åtte enkelthendelser etter hverandre.
Fortsatt bare enkelthendelser. Uavhengige begivenheter. Falsk mønstergjenkjenning. Ikke overtenkt numeriske data.
Her er det vel ikke snakk om uavhengige begivenheter, mye psykologi inne her etter sju seire på rad.
MOT

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #34 på: Desember 29, 2018, 15:06:04 »
Lukter i alle fall ikke seier, fordi:

Det er statistisk uendelig mye verre å vinne åtte på rad enn sju på rad. 87 år siden sist mener jeg å ha lest.


Statistisk sett er det like vanskelig eller lett å vinne neste kamp.
Om du har tapt 11 kamper på rad fordi du er et drittlag, så er det ikke dermed enklere å vinne enn å tape den neste kampen...
Isolert sett har du rett, men jeg snakker om en kjede som består av åtte enkelthendelser etter hverandre.
Fortsatt bare enkelthendelser. Uavhengige begivenheter. Falsk mønstergjenkjenning. Ikke overtenkt numeriske data.
Her er det vel ikke snakk om uavhengige begivenheter, mye psykologi inne her etter sju seire på rad.
Neppe snakk om uavhengige forsøk, spørsmålet er jo om sjansen er større eller mindre enn 50% for seier når en har vunnet 7 på rad før? Ã… tenke at sjansen er mye mindre fordi det er sjelden at noen vinner 8 på rad, blir jo å snu det på hodet. Da burde jo det laget som har tapt alle sine kamper så langt i sesongen, nesten være garantert seier. :)

stian

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #35 på: Desember 29, 2018, 15:17:05 »
Lukter i alle fall ikke seier, fordi:

Det er statistisk uendelig mye verre å vinne åtte på rad enn sju på rad. 87 år siden sist mener jeg å ha lest.


Statistisk sett er det like vanskelig eller lett å vinne neste kamp.
Om du har tapt 11 kamper på rad fordi du er et drittlag, så er det ikke dermed enklere å vinne enn å tape den neste kampen...
Isolert sett har du rett, men jeg snakker om en kjede som består av åtte enkelthendelser etter hverandre.
Fortsatt bare enkelthendelser. Uavhengige begivenheter. Falsk mønstergjenkjenning. Ikke overtenkt numeriske data.
Her er det vel ikke snakk om uavhengige begivenheter, mye psykologi inne her etter sju seire på rad.
Neppe snakk om uavhengige forsøk, spørsmålet er jo om sjansen er større eller mindre enn 50% for seier når en har vunnet 7 på rad før? Ã… tenke at sjansen er mye mindre fordi det er sjelden at noen vinner 8 på rad, blir jo å snu det på hodet. Da burde jo det laget som har tapt alle sine kamper så langt i sesongen, nesten være garantert seier. :)

Minner også om «store talls lov» og Sentralgrenseteoremet, men da skal antallet uavhengige forsøk nørme seg uendelig. Denne diskusjonen illustrerer for øvrig at Leeds-supportere med stor sannsynlighet har høyere IQ enn andre supportere.

Og så blir det artig med kamp mot Hull, da.

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #36 på: Desember 29, 2018, 15:17:30 »
Blir kanskje et tøft oppgjør idag også ; men, vi vet at vi kan dominere i banespillet og skaper vi nok sjanser så har vi bra mulighet for nye 3 poeng igjen.  Sitter med en følelse av at dette ender uavgjort og 1-1.  Jeg tror  Forshaw scorer sitt første mål for oss idag.
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #37 på: Desember 29, 2018, 15:21:29 »
Lukter i alle fall ikke seier, fordi:

Det er statistisk uendelig mye verre å vinne åtte på rad enn sju på rad. 87 år siden sist mener jeg å ha lest.


Statistisk sett er det like vanskelig eller lett å vinne neste kamp.
Om du har tapt 11 kamper på rad fordi du er et drittlag, så er det ikke dermed enklere å vinne enn å tape den neste kampen...
Isolert sett har du rett, men jeg snakker om en kjede som består av åtte enkelthendelser etter hverandre.
Fortsatt bare enkelthendelser. Uavhengige begivenheter. Falsk mønstergjenkjenning. Ikke overtenkt numeriske data.
Her er det vel ikke snakk om uavhengige begivenheter, mye psykologi inne her etter sju seire på rad.
Neppe snakk om uavhengige forsøk, spørsmålet er jo om sjansen er større eller mindre enn 50% for seier når en har vunnet 7 på rad før? Ã… tenke at sjansen er mye mindre fordi det er sjelden at noen vinner 8 på rad, blir jo å snu det på hodet. Da burde jo det laget som har tapt alle sine kamper så langt i sesongen, nesten være garantert seier. :)

Minner også om «store talls lov» og Sentralgrenseteoremet, men da skal antallet uavhengige forsøk nørme seg uendelig. Denne diskusjonen illustrerer for øvrig at Leeds-supportere med stor sannsynlighet har høyere IQ enn andre supportere.

Og så blir det artig med kamp mot Hull, da.
Og selv om vi synes 8 er et veldig stort tall når det gjelder antall seire på rad så er det ikke det i statistikken.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


leedslife

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #38 på: Desember 29, 2018, 15:32:47 »
Satser på at vi er på fra første stund idag! Hadde vært deilig å slippe Clark inn fra pause!
Har en god følelse!
MOT!

Fripp

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #39 på: Desember 29, 2018, 16:05:44 »
W.B.A ligger under allerede!

Bromancer

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #40 på: Desember 29, 2018, 16:09:13 »
Jeg sitter dessverre allerede og irriterer meg over Harrison.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #41 på: Desember 29, 2018, 16:20:35 »
Litt for mye Hull nå for min smak.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Johnnyj

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #42 på: Desember 29, 2018, 16:21:39 »
Litt for mye slurv akkurat nå.

Hull gir fra seg store rom og åpninger. Dette burde vi utnyttet bedre.

Litt mer presisjon i pasningene så kommer sjansene.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #43 på: Desember 29, 2018, 16:26:25 »
Pusleklarering fra Phillips.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #44 på: Desember 29, 2018, 16:26:32 »
 :(
Super Leeds since 1968

enur

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #45 på: Desember 29, 2018, 16:26:45 »
Ja ja, da trenger vi en snuoperasjon i dag også.
____________
enur

Marching on together

Bromancer

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #46 på: Desember 29, 2018, 16:27:33 »
Herregud så unødvendig.

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #47 på: Desember 29, 2018, 16:28:10 »
Av og til bør man ikke spille seg ut men heller bare få ballen langt bort....
Medlem 94237

auren

Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #48 på: Desember 29, 2018, 16:28:30 »
Lukter poengtap i dag ja. Altfor unøyaktig. Akkurat nå skal jeg være greit fornøyd med 1 poeng!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #49 på: Desember 29, 2018, 16:30:19 »
Hva faen er det for en klarering av Phillips? Helt elendig >:(

Bromancer

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #50 på: Desember 29, 2018, 16:30:42 »
Nå må vi våkne, dette ser ikke bra ut. Vi skaper ingenting.

Sølvreven

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #51 på: Desember 29, 2018, 16:30:54 »
Dette er for dårlig  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #52 på: Desember 29, 2018, 16:32:46 »
Tør ikke Klick å skyte lengre?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #53 på: Desember 29, 2018, 16:32:46 »
Blir for omstendelig når vi nærmer oss Hull-målet.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Reaney

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #54 på: Desember 29, 2018, 16:33:02 »
På tide å skjønne at dette laget har hatt ræva full av flaks de siste 7 kampene, og tabellen for første gang i historien ljuger. Ikke en eneste gang etter Norwich i slutten av august har vi feid et lag av banen. Skjer tydeligvis heller ikke i dag. Tror lykken snur i dag og at vi går på (den vante) Leeds nedturen. Så kjennetegnende for vår klubb at det er til å spy av.

RoarG

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #55 på: Desember 29, 2018, 16:33:49 »
Leeds-Bananskall 0-1. Noe som viser at de 7 foregående seirene betyr null og niks i denne kampen. Snur Leeds dette, er de fordi man er det beste laget. Ikke fordi man har vunnet de 7 foregående kampene. Hulls målscorer, Jason Bowen, er for øvrig ønsket av Leeds. Foreslår at man blar opp noen pundsedler i januar for å sikre seg hr. Bowens tjenester.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #56 på: Desember 29, 2018, 16:34:25 »
På tide å skjønne at dette laget har hatt ræva full av flaks de siste 7 kampene, og tabellen for første gang i historien ljuger. Ikke en eneste gang etter Norwich i slutten av august har vi feid et lag av banen. Skjer tydeligvis heller ikke i dag. Tror lykken snur i dag og at vi går på (den vante) Leeds nedturen. Så kjennetegnende for vår klubb at det er til å spy av.

Slike innlegg er til å spy av!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #57 på: Desember 29, 2018, 16:36:38 »
Og Norwich leder 2-0 >:(

Fripp

  • Gjest

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Hull City, @EllandRoad, lørdag 29/12, kl 16.00 LUTV
« Svar #59 på: Desember 29, 2018, 16:37:41 »
Endelig en som tør å skyte.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk