Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest, @CityGround, tirsdag 1/1, kl 16.00 Viasport 1  (Lest 30443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Gi Forshaw en rød trøye.
MOT

leedslife

Tror Foreshaw bare må selges i Januar.
Virker ikke som han har lyst å være her.

Hva er det han holder på med?
Altså man er helt upressa

karaba

Forshaw er jo helt ute av det (har vært det de siste 2-3 kampene)

baste

Det er jo lavt tempo, og pasninger bakover,som skaper Forest sine sjanser. Kun oss sjøl å takke.


Nu må 4 Shaw ut...snakker om å ha en dårlig dag på jobben...

Lucas the Kop Cat

Nok en grusom Forshaw-pasning. Få ham ut!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Sleivind

Gutta har ikke vært gode i dag.. Kalvin Philips..why ?


Skal 2019 virkelig ikke bli vårt år ?
Bielsa må snart begynne å rokkere, gutta er virkelig ikke fit lenge.
Går alt for trengt...tempo må opp..

Ikke gode i dag? Hvor mange sjanser har Forest skapt?

J-R

Handler vi ikke i januar, så spiller vi oss rett ut av opprykkskampen ...

Superfan

Takk til Forshaw i pausen.

Sleivind

Forshaw og Hernandez MÃ… ut i pausen!

moty

Bare å kvitte seg for Forshaw
 

PetterH

Fått nok av Forhaw nå , vekk/ut og ikke tilbake noensinne!!
 

Superfan

2-3 utpå der som ser ut som de var på fylla i natt.

baste

Gutta har ikke vært gode i dag.. Kalvin Philips..why ?


Skal 2019 virkelig ikke bli vårt år ?
Bielsa må snart begynne å rokkere, gutta er virkelig ikke fit lenge.
Går alt for trengt...tempo må opp..

Ikke gode i dag? Hvor mange sjanser har Forest skapt?

Hvis du mener Leeds har vært gode, som har skapt 3-4 farlige sjanser, for Forest..så er vi enige.
Vi spiller gå fotball, og gjør mange personlige feil. Det kaller jeg ikke godt spill.

Cannavaro

Takk til Forshaw i pausen.

Nei, takk til Bailey som redda mesterlig etter den andre missen til Forshaw...
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Vi må betale for at mange spiller altfor mye. Hernandez, Ayling og Forshaw burde vært hjemme.
 

TK20

Ok, nå har samtlige forumdeltakere skrevet ett Forshaw-innlegg hver. Tenker det holder.

Kickthemdown

2-3 utpå der som ser ut som de var på fylla i natt.
Samme som mot Hull så ingen overraskelse. Kan hende noen og enhver har fått nok fotball både i kropp og ikke minst hode. Det er derfor man bruker stallen sin i juleprogrammet...

Ikke at vi har noen stall da men det har jo Bielsa selv bestemt.

leedslife

Skuffende å se at vi gir det vekk på personlig feil igjen og rødt kort.
Hadde hatt store muligheter her til 3 poeng.
Får vi et tidlig mål i andre tror jeg fortsatt vi kan ta poeng. Sier litt om hvor store mulighetene hadde vært til resultat her.
Får håpe dette ikke er starten på en ny hodemist periode som vi opplevde vinteren i fjor.

baste

En ting er sikkert, klarer vi å snu dette, så viser vi styrke.
På meg virker det som om spillerne litt for lett mister hodet. Her må vi være kloke, la ballen gjøre jobben. Bevege oss, slå pasninger med litt mer fart i enn hva jentelag gjør..Vi burde slå dette laget 9 av 10 ganger..


In Bielsa we trust. MOT

karaba

Det var klart rødt på Phillips, men det er veldig irriterende at dommeren ikke gir utvisning på Forest spilleren tidlig kampen. Da kunne matchen vært en helt annen!

HåvardK

2-3 utpå der som ser ut som de var på fylla i natt.
Samme tenkte jeg også, bl a Kalvin. Men det snudde etter målet, faktisk.
Harrison positiv, men litt for upresis med siste pasning. Tipper han får starte 2.omgang, så kommer Clarke inn etter et kvarter.
Skjønner ikke hvorfor BPF skal få skyld for målet. Når Forshaw velger å spille keeper der, må han være sikker på at ballen når frem. Dessverre er ikke Baker noe alternativ på midten, så han får nok fortsette.

Volda69

Leeds er på etterskot i skremmande mange situasjonar, i alle ledd. Må vere noko gale med oppladninga til kampen i dag. Skjerpings i 2. omgang, Leeds!
MOT

leedslife

Hadde kjørt Clarke inn tidlig mot han backen på gult og prøvd å utlignet antall spillere på banen.

karaba

Vi har 69% ballbestillelse i første omgang, men vi sliter med og omsette dette i mål.

Lucas the Kop Cat

2-3 utpå der som ser ut som de var på fylla i natt.
Samme som mot Hull så ingen overraskelse. Kan hende noen og enhver har fått nok fotball både i kropp og ikke minst hode. Det er derfor man bruker stallen sin i juleprogrammet...

Ikke at vi har noen stall da men det har jo Bielsa selv bestemt.
Kanskje vi skulle tatt lærdom av de vise menn og lett etter en unggutt i stallen som kunne frelse oss nå i julen.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


moty

Nå ser vi nok litt hvorfor mange kritikere mener at små og utslitte spillerstaller har bidrat til at Bielsa sliter med å holde lagene sine i toppen tabellen der han er.
 

Cherry

Vel en av våre svakeste omganger denne sesongen, selv om vi har 70/30 possesion.
D går for tregt, og Forest elsker slike kamper der de kan dra ned tempo etter scoring- nå blir d antagelig enda verre når vi ikke kan presse så høyt lenger.

MEN , Forest er såpass svake at her kan vi få med oss poeng - og jeg forventer at Marcelo får formidlet velvalgte ord i pausa, for her er d ikke mange som blør for drakta i dag.
Vi er sikkert slitne, men d er Forest også - flere av de halter allerede....

Kom igjen, vi starter 2019 med poeng- slik er d bare!!!

Tror på U.
« Siste redigering: Januar 01, 2019, 17:03:36 av Cherry »
 

Sleivind

Dette er vel Leeds slik som vi kjenner de  ::)

Dominerer i 45 minutter, får en utvist og gir vekk ett mål.
I tillegg skulle Forest hatt en utvist.

Spennende å se hva Bielsa gjør i pausen, det er noen på Leeds som burde fått seg en liten pause.

Cannavaro

Tross masse personlige feil og rødt kort, så har vi dominert kampen og hatt flest sjanser.  Om Bielsa kjører med 3 bak (som jeg tror han gjør) så kan vi fortsatt få noe ut av kampen.   Nå vil Forest allikevel gjøre det de kan for å vinne 1-0 her, drøye tid m.m.
Derfor blir det viktig at vi er disiplinerte og spiller fornuftig i 2.omgang.   Jeg tror vi faktisk kan dominere kampen med en spiller mindre også, men det er avhengig av at pasnings presisjon og mottak er bedre i 2. omgang.  Bielsa må bare satse offensivt.  Holde nullen lengst mulig....så kan det gå veien endog.   
MFLU - Miracles For Leeds United

Volda69

Hadde kjørt Clarke inn tidlig mot han backen på gult og prøvd å utlignet antall spillere på banen.

Enig. Clarke har endra kampar før.  :)
MOT