Skrevet av Emne: Ex-spiller: Francisco «Kiko» Casilla  (Lest 160465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #420 på: Februar 23, 2020, 08:07:33 »
Strålende inngripen på overtid. 2 clean sheet bør gjøre godt for selvtilliten :)

Fin redning og særdeles viktig. Readings eneste (?) sjanse. Dog hadde Kiko en farlig inngripen i første omgang, samt at han var veldig passiv på en annen situasjon i andre omgang. Opp og ned. Stoler ikke på ham.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt enig. Fin redning, ja - men han går som vanlig ned når skuddet kommer. En litt kaldere spiss hadde kjippet den over ham der.

lol. Det gir jo ikke mening. Om han hadde blitt stående - og reddet fordi spilleren kjippet - kunne vi sagt "Står oppreist når skuddet kommer. En kaldere spiss hadde satt den lavt".

Synes ikke vi trenger å lete etter feil. Kommentatorene på LUTV gjør det samme. Kiko har vært grei de siste to kampene, i dag en solid redning.
Skjønner at det kan tolkes som om jeg leter etter feil, og jeg vil understreke at jeg absolutt ikke anser meg selv som en ekspert på keepers opptreden. Allikevel har det blitt påpekt mange ganger, av folk jeg anser som adskillig mer kompetent enn meg, at Kiko har en tendens til å gå ned tidlig i en-mot-en-situasjoner. Det gjorde han også i dag, og sto dermed der skuddet kom. Heldigvis.
Vi kan være enige om at det var en viktig inngripen på deres bortimot eneste sjanse, og slik sett kampavgjørende. Sesongen sett under ett viker jeg dog ikke fra min påstand om at han gjør for mange feil. PL-klasse er han definitivt ikke.

Redningen på slutten i går er god, det gjør at han ender i pluss.

Men vi fikk også nok et bevis på at han ikke er i nærheten av timing ute i feltet. Kun tilfeldigheter fra baklengs på en blåbærtur tidligere i kampen.

Tror ikke det trengs voldsom keeperteknisk kompetanse for å konkludere med at en skuddfinte så har man åpent mål. Trenger vel ikke gå lengre tilbake enn til Lewis Grabban for  å se det åpne målet.

Forever Whites

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #421 på: Februar 24, 2020, 19:37:33 »
Snart 5 måneder nå siden anmeldelsen av Kiko kom.  Er ikke det veldig lenge for en sak som kan gi 6 til 12 kamper utestengelse?

Det må jo påvirke hele laget i tillegg til spilleren.  Selvfølgelig skal han straffes hvis han er skyldig men man burde kunne tatt nødvendige intervjuer og blitt ferdig med det hele mye raskere enn hva som nå er tilfelle. 
Medlem 94237

GeirO

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #422 på: Februar 24, 2020, 21:23:22 »
I det sivile rettsystemer får man jo redusert straff ved en så lang saksbehandling.
Så får vi se om det skjer her (hvis han blir dømt skyldig)?
MOT

Leedsfan

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #423 på: Februar 24, 2020, 22:00:42 »
Snart 5 måneder nå siden anmeldelsen av Kiko kom.  Er ikke det veldig lenge for en sak som kan gi 6 til 12 kamper utestengelse?

Det må jo påvirke hele laget i tillegg til spilleren.  Selvfølgelig skal han straffes hvis han er skyldig men man burde kunne tatt nødvendige intervjuer og blitt ferdig med det hele mye raskere enn hva som nå er tilfelle.

Mange konspirasjonsteorier, men jeg begynner å lure på om det er litt eller mye sannhet i de. EFL elsker å destabilisere oss, TV-avtalen er ikke så mye verdt etter vi rykker opp og interessen vil dale!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #424 på: Februar 25, 2020, 11:28:16 »
Noen som har fått med seg mulig håndskade på Kiko?
https://www.motforum.com/article.php?page=39062

GeirO

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #425 på: Februar 28, 2020, 20:36:03 »
Da fikk Kiko åtte kampers suspensjon. Håper ikke dette blir avgjørende for opprykket....
FA panelet antar han har sagt noe galt.
Litt av en historie. Tipper vi anker kjapt og at han får spille i ankeperioden.
« Siste redigering: Februar 28, 2020, 20:43:21 av GeirO »
MOT

Sølvreven

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #426 på: Februar 28, 2020, 20:43:28 »
Får bare håpe at Meslier står som en gud og ikke begynner å spre usikkerhet i forsvaret vårt. Blir meget spennende å se hvordan dette påvirker laget i morgendagens kamp mot Hull
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Forever Whites

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #427 på: Februar 28, 2020, 20:52:48 »
Medlem 94237

Josch

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #428 på: Februar 28, 2020, 21:01:41 »
Da fikk Kiko åtte kampers suspensjon. Håper ikke dette blir avgjørende for opprykket....
FA panelet antar han har sagt noe galt.
Litt av en historie. Tipper vi anker kjapt og at han får spille i ankeperioden.

Det er vel bare straffeutmålingen som kan ankes? Hvis han er skyldig så kan det bli seks kamper, i beste fall. Jeg tror straffen begynner nå.

FA (kommisjonen) har ment at Kiko er skyldig med minst 51% sannsynlighet.
« Siste redigering: Februar 28, 2020, 21:26:57 av Josch »

auren

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #429 på: Februar 28, 2020, 21:21:08 »
Blir meget spennende å se hvordan dette påvirker laget i morgendagens kamp mot Hull

Tror klubben, Kiko og spillerne er rimelig pissed på denne dommen og dette vil bare være bensin på bålet i forhold til kampenforberedelsene til i morgen. Vi knuser Hull!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #430 på: Februar 28, 2020, 21:23:29 »
Strafferammen på dette er mellom 6 og 12 kamper.  De har ikke bevist at han har sagt noe galt.  Men konkluderer med at det er sansynlig at han har gjort det og gir ham 8 kampers straff i tillegg til 60tusen pund i bot.  I tillegg må han delta på et kurs i ettertid.  Merkelig.....
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #431 på: Februar 28, 2020, 21:23:37 »
Blir meget spennende å se hvordan dette påvirker laget i morgendagens kamp mot Hull

Tror klubben, Kiko og spillerne er rimelig pissed på denne dommen og dette vil bare være bensin på bålet i forhold til kampenforberedelsene til i morgen. Vi knuser Hull!

auren
Håper dette blir en blessing in disguise :)

At vi nå får etablert en ny førstelagskeeper, at det ikke er nødvendig med keeperbytte for de tre siste serierundene. Og at vi har fått en keeper for PL-tilværelsen. :)

Sannsynligvis blir Meslier stort sett arbeidsledig. Håper han er klar på de få involveringene han får.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #432 på: Februar 28, 2020, 21:32:45 »
Tøft for Meslier også, dette her. Ingen ch.ship kamper og kastes nå til ulvene i en viktig fase av sesongen.  Håper unggutten unngår tabber. Blir masse fokus på ham lørdag mot Hull.

auren

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #433 på: Februar 28, 2020, 21:34:26 »
Tøft for Meslier også, dette her. Ingen ch.ship kamper og kastes nå til ulvene i en viktig fase av sesongen.  Håper unggutten unngår tabber. Blir masse fokus på ham lørdag mot Hull.

Og lørdag er alt i morgen. Kunngjørelsen gjøres altså kun 17 timer før kampstart. Helt latterlig!

Jeg gleder meg til å se Meslier i aksjon i morgen. Jeg tror han holder nullen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #434 på: Februar 28, 2020, 21:38:58 »
Vinn vinn

raggen

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #435 på: Februar 28, 2020, 22:49:19 »
dømt uten bevis... lukter advokat mat lang vei!!! men vi er jo leeds så trenger ikke være uskyldige til det motsatte er bevist
Forever Leeds United!!!!!!!!

Forever Whites

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #436 på: Februar 28, 2020, 22:52:05 »
dømt uten bevis... lukter advokat mat lang vei!!! men vi er jo leeds så trenger ikke være uskyldige til det motsatte er bevist

De har egentlig stemplet ham for livet uten bevis.  Som jeg sa tidligere, merkelig..........
Medlem 94237

baste

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #437 på: Februar 28, 2020, 22:54:22 »
Mangler ord, men siden det er Leeds sin keeper, så er det helt innaførr ?

Vi vinner stort i morgen, og spiller i PL neste sesong... bare for å peke nese til hele FA kommisjonen.


M O T

asbfjell

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #438 på: Februar 28, 2020, 23:41:09 »
Det som bekymrer meg mest med denne dommen er Bielsa’s mulige reaksjon.

Marcelo Bielsa har en intens personlighet og er et utpreget følelsesmenneske, kombinert med at han har en svært velutviklet rettferdighetssans og høye etiske standarder.
Hvis han nå føler at hans spiller (og hans lag lag) blir herset med av engelske fotballmyndigheter, kan det kanskje være nok til at han tenker: "Jeg vil ikke lengre arbeide i dette landet under sånne myndigheter".

I denne sammenheng bør vi også ta med den hekseprosessen han ble utsatt for i forbindelse med den tåpelige spygate-affæren i fjor – noe som egentlig ikke var noe annet enn britisk dobbeltmoral og hykleri på sitt verste.
Bielsa ble der nærmest fremstilt som en mann som var villig til å gå over lik for å skaffe seg informasjon, mens sannheten er at det knapt nok finnes et mer ærlig menneske enn ham i denne til tider nokså skruppeløse bransjen.

Hele spygate-saken gjorde Bielsa tydelig opprørt, og jeg tror at både beskyldninger og dommen han fikk mot seg, såret ham mer enn et han har gjort uttrykk for i offentligheten. Nå er det en av hans spillere som er rammet av noe klubben mener er en urettferdighet, og jeg tror at Bielsa er en av disse menneskene som føler og tenker på denne måten: "Det du gjør mot en av mine, gjør du mot meg".

Håper inderlig at ting roer seg frem til sommeren, og at Bielsa da føler at lysten til å lede Leeds i Premier League er sterkere enn aversjonen han måtte føle mot britiske fotballmyndigheter.


jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #439 på: Februar 28, 2020, 23:58:11 »
På den Grabban brenner ser vi hva det er som står i mål for oss. Ligger nede før skuddet går. Elendig skuddstopper, garantert dårligst i Championship. Altfor dårlig for oss. Slipper inn stort sett alt som kommer mot han.

Alle som holder med Leeds er rasende i dag, eller kanskje ikkje Kato.....?.......

Leedsfan

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #440 på: Februar 29, 2020, 00:31:03 »
På den Grabban brenner ser vi hva det er som står i mål for oss. Ligger nede før skuddet går. Elendig skuddstopper, garantert dårligst i Championship. Altfor dårlig for oss. Slipper inn stort sett alt som kommer mot han.

Alle som holder med Leeds er rasende i dag, eller kanskje ikkje Kato.....?.......

Jeg er ikke rasende da jeg tror at han har gjort det, det er vel to mot en og ting må tyde på at han har sagt noe rasistisk, men han har vel kanskje sagt at han ikke mente det rasistisk. Hvordan kunne de ellers gi han utestengelse og den boten?

Kiko er ikke er heller ikke uerstattelig, det han har vist er tidvis horribelt. Hadde vi ikke vært så gode og nesten ikke gitt motstanderne sjanser eller skuddmuligheter så hadde man oftere sett hvor begrenset Kiko er!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

GeirO

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #441 på: Februar 29, 2020, 00:50:55 »
Jeg er bare glad for at vi får lov å spille med keeper. Fryktet at vi måtte spille uten keeper. Det er jo FA....

SOL

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #442 på: Februar 29, 2020, 06:56:51 »
Hmmm, dette er svært alvorlig for Kiko og klubben. Litt snodig at EFL går for en såpass streng straff, så lenge dette er basert på sannsynlighet. Men helt uventet var det kanskje ikke. Liker ikke å tenke konspirasjon, men Charltonspilleren som mener seg utsatt for rasisme fra Kiko, Jonathan Leko, er faktisk WBA-eiendom...
Vi stoler på Meslier og så får vi håpe at Kiko ikke er «dømt» på feil grunnlag. Men han er uansett «merket for livet» etter dette.
MOT
 

Josch

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #443 på: Februar 29, 2020, 08:10:19 »
Hmmm, dette er svært alvorlig for Kiko og klubben. Litt snodig at EFL går for en såpass streng straff, så lenge dette er basert på sannsynlighet. Men helt uventet var det kanskje ikke. Liker ikke å tenke konspirasjon, men Charltonspilleren som mener seg utsatt for rasisme fra Kiko, Jonathan Leko, er faktisk WBA-eiendom...
Vi stoler på Meslier og så får vi håpe at Kiko ikke er «dømt» på feil grunnlag. Men han er uansett «merket for livet» etter dette.
MOT

Det vil uansett utfall hefte tvil ved dommen. Jeg mener det er riktig å bruke sannsynlighets overvekt (minst 51%) i slike saker. De fleste rasisme saker skjer når  to spillere snakker sammen uten vitner, på tomanns hånd. Skulle man brukt "bevist utover enhver rimelig tvil" (99% sikkert) ville få rasisme saker endt med dom siden det er svært få  vitner i sånne saker.

Når de først landet på "skyldig" så var nok ordene som ble brukt avgjørende for straffen.

Hva gjør klubben mht intern straff? Mer straff fra klubben vil sette siste tre kamper og play off i faresonen for Kiko.
Mitt tips er at Leeds står fast ved at Kiko er dømt uten sterke bevis og vil ikke gi ham ytterligere straff. Jeg tror det er en mening med Kinnears " forhåndsprosedyre" i media. Kiko  spiller de siste tre + evt play off. Det står mye på spill for Leeds her: både image og opprykk.

Hvis Kiko snakker sant så er dette en tragedie for ham. Stemplet som rasist og umulig å renvaske seg.





jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #444 på: Februar 29, 2020, 09:30:45 »
Hmmm, dette er svært alvorlig for Kiko og klubben. Litt snodig at EFL går for en såpass streng straff, så lenge dette er basert på sannsynlighet. Men helt uventet var det kanskje ikke. Liker ikke å tenke konspirasjon, men Charltonspilleren som mener seg utsatt for rasisme fra Kiko, Jonathan Leko, er faktisk WBA-eiendom...
Vi stoler på Meslier og så får vi håpe at Kiko ikke er «dømt» på feil grunnlag. Men han er uansett «merket for livet» etter dette.
MOT

Det vil uansett utfall hefte tvil ved dommen. Jeg mener det er riktig å bruke sannsynlighets overvekt (minst 51%) i slike saker. De fleste rasisme saker skjer når  to spillere snakker sammen uten vitner, på tomanns hånd. Skulle man brukt "bevist utover enhver rimelig tvil" (99% sikkert) ville få rasisme saker endt med dom siden det er svært få  vitner i sånne saker.

Når de først landet på "skyldig" så var nok ordene som ble brukt avgjørende for straffen.

Hva gjør klubben mht intern straff? Mer straff fra klubben vil sette siste tre kamper og play off i faresonen for Kiko.
Mitt tips er at Leeds står fast ved at Kiko er dømt uten sterke bevis og vil ikke gi ham ytterligere straff. Jeg tror det er en mening med Kinnears " forhåndsprosedyre" i media. Kiko  spiller de siste tre + evt play off. Det står mye på spill for Leeds her: både image og opprykk.

Hvis Kiko snakker sant så er dette en tragedie for ham. Stemplet som rasist og umulig å renvaske seg.

Han har sikkert sagt "negro" som er like rasistisk som om noen ville kalt meg han "hvite. Om det ikkje er lov å si svart, Suarez ble vel utestengt for det samme, så er det allikevel helt skandale å gå ut over minimumsstraffen på 6 kamper. 2 kamper bonus fordi det er hatobjektet Leeds

Leedsfan

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #445 på: Februar 29, 2020, 09:42:55 »
Hmmm, dette er svært alvorlig for Kiko og klubben. Litt snodig at EFL går for en såpass streng straff, så lenge dette er basert på sannsynlighet. Men helt uventet var det kanskje ikke. Liker ikke å tenke konspirasjon, men Charltonspilleren som mener seg utsatt for rasisme fra Kiko, Jonathan Leko, er faktisk WBA-eiendom...
Vi stoler på Meslier og så får vi håpe at Kiko ikke er «dømt» på feil grunnlag. Men han er uansett «merket for livet» etter dette.
MOT

Det vil uansett utfall hefte tvil ved dommen. Jeg mener det er riktig å bruke sannsynlighets overvekt (minst 51%) i slike saker. De fleste rasisme saker skjer når  to spillere snakker sammen uten vitner, på tomanns hånd. Skulle man brukt "bevist utover enhver rimelig tvil" (99% sikkert) ville få rasisme saker endt med dom siden det er svært få  vitner i sånne saker.

Når de først landet på "skyldig" så var nok ordene som ble brukt avgjørende for straffen.

Hva gjør klubben mht intern straff? Mer straff fra klubben vil sette siste tre kamper og play off i faresonen for Kiko.
Mitt tips er at Leeds står fast ved at Kiko er dømt uten sterke bevis og vil ikke gi ham ytterligere straff. Jeg tror det er en mening med Kinnears " forhåndsprosedyre" i media. Kiko  spiller de siste tre + evt play off. Det står mye på spill for Leeds her: både image og opprykk.

Hvis Kiko snakker sant så er dette en tragedie for ham. Stemplet som rasist og umulig å renvaske seg.

Han har sikkert sagt "negro" som er like rasistisk som om noen ville kalt meg han "hvite. Om det ikkje er lov å si svart, Suarez ble vel utestengt for det samme, så er det allikevel helt skandale å gå ut over minimumsstraffen på 6 kamper. 2 kamper bonus fordi det er hatobjektet Leeds

I begynnelsen så var det snakk om at han hadde sagt "marker negroen" på en corner, men det må være noe mer enn det? En annen setting?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Stut og Fjærkre

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #446 på: Februar 29, 2020, 09:46:14 »
Fullstendig skandaløst. Han skal angivelig ha kommet med uttalelsen på en corner imot med feltet fullt av folk, likevell er det bare serieløgneren Leko og en lagkammerat som var hørt noe. Et åpenbart justismord. Synd Leko er langtidsskadet, slik at ER ikke fær muligheten for å gi han et helvete i returkampen.

Når det er sagt er jeg overbevist om at Meslier tar utfordringen og står strålende i de åtte kampene han får.

Josch

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #447 på: Februar 29, 2020, 09:56:03 »
Fullstendig skandaløst. Han skal angivelig ha kommet med uttalelsen på en corner imot med feltet fullt av folk, likevell er det bare serieløgneren Leko og en lagkammerat som var hørt noe. Et åpenbart justismord. Synd Leko er langtidsskadet, slik at ER ikke fær muligheten for å gi han et helvete i returkampen.

Når det er sagt er jeg overbevist om at Meslier tar utfordringen og står strålende i de åtte kampene han får.

Vi møter Charlton i aller siste , muligens avgjørende kamp. Uten Leko, men Kiko spiller kanskje.

Forever Whites

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #448 på: Februar 29, 2020, 10:03:27 »
Nå skal FA komme med begrunnelsen for avgjørelsen i nest uke.  Blir spennende å se hva som er lagt til grunn der.  Finner det litt merkelig at de gikk utover 6 kamper og samtidig en klekkelig bot siden det ikke er noe bevis her.  Får se hva de kommer opp med til uken.
Medlem 94237

auren

Sv: Spiller: Francisco «Kiko» Casilla
« Svar #449 på: Februar 29, 2020, 10:06:09 »
Hmmm, dette er svært alvorlig for Kiko og klubben. Litt snodig at EFL går for en såpass streng straff, så lenge dette er basert på sannsynlighet. Men helt uventet var det kanskje ikke. Liker ikke å tenke konspirasjon, men Charltonspilleren som mener seg utsatt for rasisme fra Kiko, Jonathan Leko, er faktisk WBA-eiendom...
Vi stoler på Meslier og så får vi håpe at Kiko ikke er «dømt» på feil grunnlag. Men han er uansett «merket for livet» etter dette.
MOT

Det vil uansett utfall hefte tvil ved dommen. Jeg mener det er riktig å bruke sannsynlighets overvekt (minst 51%) i slike saker. De fleste rasisme saker skjer når  to spillere snakker sammen uten vitner, på tomanns hånd. Skulle man brukt "bevist utover enhver rimelig tvil" (99% sikkert) ville få rasisme saker endt med dom siden det er svært få  vitner i sånne saker.

Når de først landet på "skyldig" så var nok ordene som ble brukt avgjørende for straffen.

Hva gjør klubben mht intern straff? Mer straff fra klubben vil sette siste tre kamper og play off i faresonen for Kiko.
Mitt tips er at Leeds står fast ved at Kiko er dømt uten sterke bevis og vil ikke gi ham ytterligere straff. Jeg tror det er en mening med Kinnears " forhåndsprosedyre" i media. Kiko  spiller de siste tre + evt play off. Det står mye på spill for Leeds her: både image og opprykk.

Hvis Kiko snakker sant så er dette en tragedie for ham. Stemplet som rasist og umulig å renvaske seg.

Han har sikkert sagt "negro" som er like rasistisk som om noen ville kalt meg han "hvite. Om det ikkje er lov å si svart, Suarez ble vel utestengt for det samme, så er det allikevel helt skandale å gå ut over minimumsstraffen på 6 kamper. 2 kamper bonus fordi det er hatobjektet Leeds

I begynnelsen så var det snakk om at han hadde sagt "marker negroen" på en corner, men det må være noe mer enn det? En annen setting?

En annen versjon jeg leste på Waccoe var denne:

«Mark the big near guy»

Med dårlig engelsk er det jo lett at ting høres annerledes ut. Veldig trist dette og en flott redegjørelse fra Kiko i går kveld. Vi må bare støtte ham!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.