Skrevet av Emne: Kamp: vs Rotherham, @NewYorkStadium lørdag 26/01-19, kl 16.00 på LUTV  (Lest 40009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

karaba

Igjen er vi alt for upresise på siste 1/3 av banen



Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Igjen er vi alt for upresise på siste 1/3 av banen



Sent from my iPhone using Tapatalk
Bare venter på at Pablo skal lykkes med en stikker til Roofe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Minner om Allan Clarke og Mick Jones enstemmige svar på hva som må til for at Leeds skal rykke opp. "We must buy a top quality striker in the January window."

Hallgeir *

Ikke lett å se forskjellen på hvilket lag som ligger i toppen og hvilket som kjemper for å holde seg i divisjonen.
Super Leeds since 1968

Johnnyj

Ikke mye vi får til fremover så langt i dag. Går litt for treigt dessverre.


RoarG

Lite topp-lag takter her, dessverre. Kamp på det jevne. Grått og traust.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Forshaw må være vår mest undervurderte spiller.

Pasningene hans er helt fantastiske. Langpasningene treffer alltid mann!

Xern

Krise.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Burde ikke Casilla ha tatt den?
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Hva er dette?

Ikke noe løping, ikke noe press. Klich forblir iskald, Harrison like dårlig som vanlig. Pablo ikke til å kjenne igjen, lange baller opp på Roofe. Clarke dårlig start.

Dette laget MÃ… få inn folk nå. Brown, Bamford, Douglas hjelper, men en solid nr 10 er et must. Vingspillet er svakt og ikke noe kreativitet fremover!

Forshaw storspiller, men han alene vinner ikke det her!

Første gang denne sesongen jeg er bekymret.

Ja..nå scoret dem også. Taper vi i dag. MÃ… det handles inn ving of 10'er med engang!

Kato

Hvor langt inn hadde egentlig Phillips tenkt å slippe han der? Ikke noe midtstopper....
 

RoarG

Ett skudd, ett mål. Ræva >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Helvete heller... :-[

raggen

nå må vi skjerpe oss.. nytter ikke ha mye possesion hvis det ikke skjer noe fremover... come on!!!!!!!!!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Rotherham har hatt svært god tid så langt, blir vel ikke bedre nå.
 

auren

Strålende spill av Rham. Vi er virkelig nede i en bølgedal for tiden. Blir neppe seier her nå. Den klassiske nedturen er begynt

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Vi står ikke fram som noe topplag. Et lag i fritt fall.

auren

Vi står ikke fram som noe topplag. Et lag i fritt fall.

Frykter dessverre du har rett...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Vi mangler en midtstopper, Hernandez mister ballen, Clarke ser ut som junior og hvor er Roofe?

Ikke veldig mye positivt den første halvtimen...

Xern

Midtbanen vår er jo ikkeeksisterende.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

karaba

Rotherham er jo mye mer aggressive i presset enn oss. Hjelper ikke med mye ballinnehav hvis det ikke fører til sjanser på mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

raggen

VI ER JO IKKE PÃ…::: trøkke til nå. herrefred


MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

GeirO

Vi blir slått på egen medisin, de røde er overalt med enorm jobbing. Vi ser på....
MOT

Superfan

Ut med Forshaw og Harrison. Inne med Halme og Roberts. Phillips opp på midtbanen.

Kickthemdown

Burde ikke Casilla ha tatt den?
:o Ingen keeper i verden hadde tatt den. Er jo limt knallhardt oppi vinkelen..

Bare å takke Rad for at han gadd å åpne pengeboken i januar... Laget har skreket etter forsterkninger siden før jul men allikevell sitter vi her nå med kun en ekstra keeper. Hvor er Saiz erstatteren ? Hvor er Baker erstatteren? Komisk svakt og Rad kan bare takke seg selv og en forferdelig sta manager for at vi ikke rykker opp i år heller.

Eriksen55

Ut med Forshaw og Harrison. Inne med Halme og Roberts. Phillips opp på midtbanen.

Ut med Forshaw?? Han er den eneste utpå der som holder et anstendig nivå!

Halme eller Shackleton inn for Klich. Roberts for Harrison. Egentlig burde Pablo gått ut, men vi har ingen som kan erstatte han.

TK20

Alioski må ut av laget. Den gode perioden er over.

Kickthemdown

Vi blir slått på egen medisin, de røde er overalt med enorm jobbing. Vi ser på....
Bielsa lag slår ofte av på farten akkurat nå så overhodet ingen overraskelse.. Toppnivået vårt er fantastisk men bunnivået er faen meg league one. Pinlig første omgang - Ikke en dritt skapt. Forferdelig.

Sleivind

Vi blir slått på egen medisin, de røde er overalt med enorm jobbing. Vi ser på....

Jepp, det går for tregt både med og uten ball.

Sleivind

Dommeren er på høyde med spillet vårt!