Skrevet av Emne: Kamp: vs Norwich, @EllandRoadStadium lørdag 2/2-19, kl 18.30 på Viasport/Sky  (Lest 53473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ar9

All in i siste 45.
Hvem skal vi kaste inn?
Cark? Philips? Douglas? Bamford? Shack?

Cherry

Come no Leeds!
 

Sterland

Gud, så mye sutring. Her skyldes det på Rads "manglende investeringer". BS. Begge målene har kommet på defelections, og ikke et passivt januar-vindu. En idiot-dommer har også ikke vært til stede. Burde ha vært 2-2, og da hadde pipa fått en annen lyd. Folk får faen meg tåle at marginer går i mot uten å hakke på egne spillere og eier.  >:( >:( >:( >:( >:(
+1

Hallgi

Høyres fornuftige ut de byttene, hadde vore gull å få Bamford i gang! Liker egentlig mykje av det Roberts gjer, men Pablo får nok utretta meir sentralt. Men ja, Forshaw er ein vanskelig/viktig diskusjon, for sjølv om han gjer mykje bra så hadde det openbart vore bedre med Phillips idag etter den førsteomgangen for ein ting er det andre målet, men den nedbøyde blokkeringen på frisparket kunne klart vore gjort bedre. Meget frustrerande, men ja, me ser, Bielsa kan snu dette og; får drømma om 1 poeng!

Clarke og Bamford inn i andre omgang? Roberts og Harrison ut.

Som vanlig styrer vi oppgjøret men vi blir straffet mot gode lag, akkurat som vi gjorde mot WBA. Vi er for naive i spillet. Forshaw er egentlig veldig god, men forærer nok en scoring i mot denne sesongen. Vi har absolutt muligheter til å slå tilbake, men jeg tror dessverre Norwich scorer flere mål her. Taper 1-3 eller 2-4. Jeg kastet  dessverre terning på en tomålsseier til Norwich ved to anledninger tidligere i dag...

auren
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Milou

Tildels fantastisk spel av Leeds i denne omgangen. Laget skaper overtall i dei fleste situasjoner, og det er uflaks (og feil dommaravgjerdsler) som gjer at vi ikkje har fått mål. To feil gjer at Norwich har fått mål, og dei er både dyktige og heldige i avgjerande situasjoner. Men dette er ikkje over enda.

Klar straffe til Roberts. Det er også feil å gje frispark til Krul. Det er to spelarar som går etter ballen og kolliderer, men dessverre blir det ofte gitt frispark til keeper i slike situasjoner. Er også ueinig i gult kort til Krul. Han gjer eit ærleg forsøk på å nå ballen, og gjer ikkje nokon stygt i kollisjonen med Roberts.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Movy

Vi trenger noen som kan score, er Roofe mannen? Vi styrer kamper igjen og igjen, men klarer ikke å putte i forhold til ballbesittelse...

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


Fripp

  • Gjest
Gud, så mye sutring. Her skyldes det på Rads "manglende investeringer". BS. Begge målene har kommet på defelections, og ikke et passivt januar-vindu. En idiot-dommer har også ikke vært til stede. Burde ha vært 2-2, og da hadde pipa fått en annen lyd. Folk får faen meg tåle at marginer går i mot uten å hakke på egne spillere og eier.  >:( >:( >:( >:( >:(

+1

Eriksen55

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Skyld i begge baklengs. Ikke første gang.

Mener du han kan gjøre noe spm helst med frisparket? Du må jo ha sett feil kamp.

Ser samme kamp. Snur jo rævva til. Redd ballen.

Han hopper frem for å ta ballen og blir truffet i ryggen.Vis meg gjerne en link som viser en fotballspiller som hopper med med ansiktet frem..
Hadde balken truffet 2 cm annerledes hadde vi applaudert han for å dekke skudd!

Pontus med sin dobbelt feil er den eneste som kan klandres fir 0-1 målet. Men sånn skjer. Norwich har flere ball miss, men vi utnytter dem ikke.

Oggy

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.

Han gjør 2 tabber på få sekunder
Først mister han ballen, så står han og sover
og opphever offside
Oggy

Fripp

  • Gjest
Blir sikkert ikke gult der heller. Ganske utrolig.

Lucas the Kop Cat

Bå begynner det å bli vanskelig å forstå dommeren.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Superfan

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.

Han gjør 2 tabber på få sekunder
Først mister han ballen, så står han og sover
og opphever offside

Hm. Ikke ødelegg diskusjonen med faktum. Da blir du fort idiotforklart av oraklet Kato.

Forever Whites

Hvis vi ikke har rom for Phillips så trenger vi ikke skrike etter nye spillere.
Medlem 94237

RoarG

Takk til Forshaw igjen. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Dummeste jeg har lest på forumet ever. Selv med en kjempemiss har han vært banens desidert beste spiller. Han har vært overalt.

Han gjør 2 tabber på få sekunder
Først mister han ballen, så står han og sover
og opphever offside

Hm. Ikke ødelegg diskusjonen med faktum. Da blir du fort idiotforklart av oraklet Kato.
Du er klar over at oraklene framsatte profetiene sine i ruspåvirket tilstand?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

På tide å bruke kortene pål Norwich også nå.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


karaba

Vi får ikke straffe uansett hva skjer :-\

Fripp

  • Gjest
På tide å bruke kortene pål Norwich også nå.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
De får ikke kort. Amen.

Kickthemdown

Hvis vi ikke har rom for Phillips så trenger vi ikke skrike etter nye spillere.
Phillips skal selvsagt starte for dette laget. Har vært fantastisk i den rollen hele sesongen. Når man hevder at Forshaw var banens beste i første omgang da sliter man med fotballforståelsen - uansett hvor mange 4 divisjonskamper man har ledet i Norge.

Lucas the Kop Cat

Mye balltap på Ayling nå. Liker ikke.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


karaba

Er ikke mye skjer foran målet til Norwich dessverre  :-[

Sølvreven

Ayling misterjo ballen hver gang han har den  :(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kickthemdown

Roberts er heller ingen nummer 10. Nei her sparte vi oss fra opprykk tror jeg.

Fripp

  • Gjest
Mye balltap på Ayling nå. Liker ikke.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Bamford inn , Ayling ut.

Lucas the Kop Cat

Mye balltap på Ayling nå. Liker ikke.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Bamford inn , Ayling ut.
Roberts ut.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


karaba

Forsvaret er jo helt horribelt.

Kato

Ayling sliter voldsomt
 

Kickthemdown

Har Ayling gjort noe som helst riktig i dag ?

leedslife

De er faktisk ganske mye bedre enn oss.. de vil det mer og

karaba

Har Ayling gjort noe som helst riktig i dag ?

Dessverre ikke

karaba

Nå må Roofe roe seg ned, blir fort rødt med den frustrasjonen han viser nå